Mmmmhhhh... let me think...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Er gebeurde wel wat hoor, maar ik hield even ruggespraak over de TTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef friemelaar het volgende:
Tussen tot de conclusie komen dat er niets gebeurt en daadwerkelijk verschijnen van het topic zit blijkbaar te veel tijd (soms duurt het verzenden wel 20 seconden)
En jah, ik ben te ongeduldig![]()
![]()
Sorry, zal het niet meer doen
Ze bijt je kop eraf als je dat doet?quote:
bij derde keer moet je gaan seksen met elkaaar heh, dus begin vast te rijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer vanavond.
Geen sorry er zijn ergere dingenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef friemelaar het volgende:
Tussen tot de conclusie komen dat er niets gebeurt en daadwerkelijk verschijnen van het topic zit blijkbaar te veel tijd (soms duurt het verzenden wel 20 seconden)
En jah, ik ben te ongeduldig![]()
![]()
Sorry, zal het niet meer doen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmmhhhh... let me think...Zie ik je niet net op MSN verschijnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij derde keer moet je gaan seksen met elkaaar heh, dus begin vast te rijden
Wat wie ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie ik je niet net op MSN verschijnen?
Nou, dan nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
PEZU! FOEI!
[..]
Wat wie ik?Volgens mij vergis je je
![]()
Ok ok ok, ik ben het welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan niet
Ga ik wel lekker naar m'n bedje en huilend in slaap vallen
neuhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze bijt je kop eraf als je dat doet?
damart is groot en lang en ik vind tof, mijn zegen hebben julliequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
PEZU! FOEI!
[..]
Wat wie ik?Volgens mij vergis je je
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
damart is groot en lang en ik vind tof, mijn zegen hebben jullie
jullei hebben ook dezelfde humor, das een plus en jullie hebben vaak een gmta![]()
ik zeg doen
Maar met geliefden die door Cupido worden gekoppeld, hebben we wat minder prettige ervaringen... die koppels gaan meestal dood als de weerwolf langskomtquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat laat je je zachte kant zien
Je bent echt vlieft he?
bangerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met geliefden die door Cupido worden gekoppeld, hebben we wat minder prettige ervaringen... die koppels gaan meestal dood als de weerwolf langskomt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
All you need is love is ook al afgelopen
De rest van je lijstje natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik ben het welWat wil je weten?
Ik help je mee met deze TT!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef PeZu het volgende:
btw mijn standaar pi is al tijdenomdat ik sowieso vind dat er meer leifde moet zijn , ja ik vind dat ja
Broer-zusrelatie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh
ben gene echte kerel he, niet altijd zin
preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Op naar het volgende zinloze programma
geen ide eik kijk nooit tv, er is haast nooit wat opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
All you need is love is ook al afgelopen
Ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer Marijke in bescherming te nemen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met geliefden die door Cupido worden gekoppeld, hebben we wat minder prettige ervaringen... die koppels gaan meestal dood als de weerwolf langskomt.
Nee, keelpijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |