keukenkastjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryLaten we het over kastjes hebben
Nee hoor, dat houdt het kastje nietquote:
Neeeee ik roep niet dat het niet magquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryLaten we het over kastjes hebben
Wat is daar nuquote:
spuit elfquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
of het dioen terwijl je uit een kast komt
ligt aan het kastjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat houdt het kastje niet![]()
Soppenquote:
omdat daar meestal een aanrecht op ligtquote:
Ahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat daar meestal een aanrecht op ligt![]()
quote:
kun je der gelijk kussenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Zie ik hier nu twee vrijwilligsters om mijn keukenkastjes te soppen?.
hmmmmm een ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaDoe mij de wasmachine maar
Dan doe ik liever mijn eigen keukenkastjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Zie ik hier nu twee vrijwilligsters om mijn keukenkastjes te soppen?.
Dat is bij mij thuis net iets minder comfyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaDoe mij de wasmachine maar
je hebt het geprobeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is bij mij thuis net iets minder comfy
Ja hier ook, had ik em nou toch maar in de badkamer gezetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is bij mij thuis net iets minder comfy
Hier moet het kunnen, volgens mij... laat ik hem centrifugeren voor je, dan trilt hij alle kanten op!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hier ook, had ik em nou toch maar in de badkamer gezet
Ja, bij jou kan het zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier moet het kunnen, volgens mij... laat ik hem centrifugeren voor je, dan trilt hij alle kanten op!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier moet het kunnen, volgens mij... laat ik hem centrifugeren voor je, dan trilt hij alle kanten op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |