sorry, af en toe wil ik nog wel eens doen alsof ik een tiener benquote:
ik ben meer van de rockquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, af en toe wil ik nog wel eens doen alsof ik een tiener ben
Nopes. Ik stond onder de pijnstillers dus mocht niet eens drinken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
werd je nog gedwongen om te drinken?
owja natuurlijk, en ze gingen toen niet pushen? das wel fijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nopes. Ik stond onder de pijnstillers dus mocht niet eens drinken.
Waarom gebruik je pijnstillers?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nopes. Ik stond onder de pijnstillers dus mocht niet eens drinken.
Late reactie was het vergeten te sturen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef tdrone het volgende: op tv is nu een ik zal het maar hebben (dat programma van BNN) reunie. Allemaal mensen die een ziekte ofzo hebben. Best wel heftig bij sommige mensen ook hoe het hun leven beinvloed enzo
Gekneusde pols/pols met een scheurtje erin. En er werd ook nog een paar keer flink tegenaan gebeukt. Wat een avond, volgende keer gaan we niet meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom gebruik je pijnstillers?
Nopes, en ze hadden zelf ook niet zo veel op. We waren er maar twee uurtjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja natuurlijk, en ze gingen toen niet pushen? das wel fijn
Aawh oke naja volgende keer beterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nopes, en ze hadden zelf ook niet zo veel op. We waren er maar twee uurtjes.
aawh gezellig,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:59 schreef tdrone het volgende:
wat moet ik zeggen lutte?
straks nog stappen
Awh! Beterschap dan met je pols!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gekneusde pols/pols met een scheurtje erin. En er werd ook nog een paar keer flink tegenaan gebeukt. Wat een avond, volgende keer gaan we niet meer.
Maar dan ben ik ook zestien en kunnen we naar De Markt!!
Das prima.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:59 schreef tdrone het volgende:
wat moet ik zeggen lutte?
straks nog stappen
Thanks!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh! Beterschap dan met je pols!![]()
Heet bij jullie de uitgaansplaats De Markt? Hier ook.
haha das wel grappig ja, leuk dat je met carnaval mag! Je werd toch in mei 16?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks!
En ja, vijf kroegen naast elkaar ofzo, schijnt erg gezellig te zijn, maar ik ben te jong.Maar met de carnaval mag ik een avondje!
Omg, hier echt bijna hetzelfde! Weet alleen niet hoeveel het er zijn en we vieren hier geen carnaval.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks!
En ja, vijf kroegen naast elkaar ofzo, schijnt erg gezellig te zijn, maar ik ben te jong.Maar met de carnaval mag ik een avondje!
Jup!!! Geen genante 'ooh jij zal vast geen zestien zijn'-momenten meeeer!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha das wel grappig ja, leuk dat je met carnaval mag! Je werd toch in mei 16?
Ik was al bijna bang voor nog een dorpsgenoot.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, hier echt bijna hetzelfde! Weet alleen niet hoeveel het er zijn en we vieren hier geen carnaval.
Haha ik heb nog steeds van die momenten van jij zal vast nog geen 16 zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup!!! Geen genante 'ooh jij zal vast geen zestien zijn'-momenten meeeer!
En ik was gisteren niet meer als heks gegaan maar had een oud jurkje (ja ik in een jurkje!) van een vriendin aan (haar paste het in de brugklas, mij nu), zonder mauwen dus alleen een bandje en het was zo onlauraïg maar het stond wel echt leuk.
Zal wel een keer foto's regelen.
maak je maar klaar voor de 'ooh jij zal vast geen achttien zijn '-momentenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup!!! Geen genante 'ooh jij zal vast geen zestien zijn'-momenten meeeer!
En ik was gisteren niet meer als heks gegaan maar had een oud jurkje (ja ik in een jurkje!) van een vriendin aan (haar paste het in de brugklas, mij nu), zonder mauwen dus alleen een bandje en het was zo onlauraïg maar het stond wel echt leuk.
Zal wel een keer foto's regelen.
ook irritantquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
maak je maar klaar voor de 'ooh jij zal vast geen achttien zijn '-momenten![]()
Nah, midden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was al bijna bang voor nog een dorpsgenoot.
Jij woont in het Noorden?
aawh wel leuk dat jullie dat dan zo doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
Dat was met de 'modeshow', ik kreeg vanalles toegeworpen en zij kozen het leukste. Naderhand had ik nog make-up en nagellak opgedaan.
Het was echt megagezellig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh wel leuk dat jullie dat dan zo doen
Vermaak je!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:16 schreef tdrone het volgende:
over een kwartier word ik al opgehaald dus ben weg want regelen en afwasmachine uiruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |