Al 3 afleveringen meen ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
't Is weer begonnen volgens myepisodes.com, maar ik kon nog geen topic vinden.
Volgens mij ook. Drie zou wel beter zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij was deze week de eerste aflevering
Tweede begin maart volgens teh interwebz.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef RianaLuna het volgende:
Der zijn al 2 afleveringen geweest
Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om de afleveringen van ANTM die op dit moment in Amerika worden uitgezonden, niet om die die nu op rtl4 worden uitgezonden. En in Amerika is het nieuwe seizoen deze week begonnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef RianaLuna het volgende:
Der zijn al 2 afleveringen geweest
Ik zal het proberen te onthouden in het vervolg.quote:
En het staat nog wel gewoon in de TT.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om de afleveringen van ANTM die op dit moment in Amerika worden uitgezonden, niet om die die nu op rtl4 worden uitgezonden. En in Amerika is het nieuwe seizoen deze week begonnen.
Oh sorry.. ben blind blijkbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
En het staat nog wel gewoon in de TT.
Dat is vaak na de make-overs wel minder.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:08 schreef Cee het volgende:
Ik heb het gisteren gekeken, ben nog niet wild enthousiast en er zitten nog te veel meiden tussen die allemaal op elkaar lijken (vooral alle blondines). Maar dat heb ik meestal aan het begin van een ANTM seizoen.
Echt van die stereotypes die je wel bij elke seizoen tegenkomt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond dat begin wel leuk, dat ze die meiden na ging doen
Oh ik dacht alquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
user pikachu vroeg waar we in nederland zijn
cycle 14 ep. 3
AAAAAAAAH TTTTYYYYYYYYRRRRAAAAAAAAA MAAAAAAAAIIIIIIILLLLLLL IEIEIEIEIEIIEIEIEquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind Mikaela eigenlijk maar eng. Anders eng dan Dominique, maar ook eng.
En wat is dat toch met die (Amerikaanse) meiden en dat constante gegil en gespring?
Dat word altijd minder maar het is altijd wel irritant jaquote:Op maandag 14 maart 2011 15:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
AAAAAAAAH TTTTYYYYYYYYRRRRAAAAAAAAA MAAAAAAAAIIIIIIILLLLLLL IEIEIEIEIEIIEIEIE
IEIEIEIEIEIEIIE EEN DESIIIIIIIIIIIIIIIGNERRRRRRRRRRR GIIGIGIGI AAARRUGGHGH
Irritant, ja.
Je ziet haar ook vaak vergenoegd lachen ten koste van anderen, bijv. over die rampzalige weave van Molly.quote:
same here...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:45 schreef Welldressed het volgende:
Had zo graag gewild dat die trut er uit ging, jammer genoeg staat ze wel goed op de foto's...
Jaclyn is ook leuk! En ook goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef miieejj het volgende:
ik vind jaclyn zo schattig... maar alexandria ik hoop dat ze snel eruit vliegt. alleen maar vanwege haar persoonlijkheid.. ze kijkt altijd zo bitcherig..
quote:
Ooohhhhhh...quote:
Het een sluit het ander niet uit, natuurlijk.quote:
Op internet staat dat ze al eruit is?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef fctwente0007 het volgende:
Ik denk dat Sarah er deze week uitgaat.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat Jaclin een goede kans maakt om te winnen, maar ik ben niet bepaald een fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t valt wel op dat er wel veel blondjes over zijn he..waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef miieejj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het echt een hele foute keuze. Molly vond ik wel beter, maar Kasia vind ik bijvoorbeeld al een paar weken van gelijk niveau. Ze zit zeg maar een beetje vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t valt wel op dat er wel veel blondjes over zijn he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef FL_Freak het volgende:
Finalisten zijn bekend!Ik hoop 't ook ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel toevallig dat er een brunnette en een blondine in de finale staan he..![]()
o ja, er komt een antm met vorige deelnemers
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Ja, alle mensen die niet gewonnen hebben maar wel heel goed waren uiteindelijk.. zoietsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook ja..
Maar wel toevallig dat er een brunnette en een blondine in de finale staan he..![]()
o ja, er komt een antm met vorige deelnemers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:05 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net de finale gezien. Was heel spannend. Ik had eigenlijk geen idee wie ze gingen kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:05 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net de finale gezien. Was heel spannend. Ik had eigenlijk geen idee wie ze gingen kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee? Ik vond het gelijk duidelijk en vond de aflevering daardoor ook kut. Molly had moeten winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Driehonderd keer zeggen dat je zielig trailertrash bent en dus moet winnen, puhlease
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Oh ja, dat kapsel staat Molly ook voor geen meterDat hadden ze iets anders moeten knippen als het zo nodig kort moet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: