abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93363929
Hoi allemaal,
Ik had sinds april een super lieve vriendin, helaas is dat nu 2 weken uit. Ze zat met zichzelf in de knoop, en we kregen steeds meer ruzietjes.
Ik mis haar heel erg.
We hadden aan elkaar belooft vrienden te blijven, dus dat zijn we nu ook. Maar we praten maar erg weinig.
Tips?
Juist negeren zodat ze me gaat missen? of is dit juist het stomste wat je kunt doen?
Wie moet het iniatief nemen om contact op te nemen? Nu ben ik dat steeds.
Graag serieus, dankje!
hoi
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:52:14 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_93364018
Ze is niet voor niets je ex. Ga verder met je leven.
pi_93364358
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Ze is niet voor niets je ex. Ga verder met je leven.
Dit dus.
pi_93364874
Forget it - vrienden blijven gaat niet werken omdat jij teveel gevoelens voor haar hebt en zult houden zolang je contact met haar houd .. ga verder met je leven.
pi_93364944
Wodka
pi_93365002
Je krijgt der alleen terug als ze zelf terug komt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_93365040
Dat spreek je altijd af vrienden blijven met je ex :')
In hoeveel van de gevallen loopt dit goed af..
Of komt er uberhaupt wat van? Bij mij iig niet
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_93365189
Hoeft niet altijd slecht af te lopen natuurlijk :).
Met 3 van de 4 exen waar mee ik een serieuze relatie heb gehad heb ik nog regelmatig contact mee.
pi_93365211
Doe de dingen waardoor je ruzies kreeg niet meer of juist wel meer.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_93365268
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Kasanova_ het volgende:
Hoeft niet altijd slecht af te lopen natuurlijk :).
Met 3 van de 4 exen waar mee ik een serieuze relatie heb gehad heb ik nog regelmatig contact mee.
Klopt maar in deze omgeving zie ik het nooit gebeuren dus vandaar
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_93366328
Als TS de juiste stappen zet is er altijd wel een kansje.
Niets is onmogelijk.
Alhoewel je na tig keer proberen jezelf wel een spiegel voor moet houden natuurlijk :P.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:49:18 #12
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93366490
Je ex moet eerst haar issues zie op te lossen voordat er misschien weer een kans is dat jullie bij elkaar komen. Als ze dit niet doet zal dit later alsnog opspelen en heb je weer hetzelfde gedoe. Been there, done that.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93367928
Negeren gaat niet lukken.
Oplossing: afspreken om het zogenaamd "uit te praten".
En dan ervoor zorgen dat het weer aan gaat.
pi_93368143
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:29 schreef trekeennummertje het volgende:
Negeren gaat niet lukken.
Oplossing: afspreken om het zogenaamd "uit te praten".
En dan ervoor zorgen dat het weer aan gaat.
ja en dan praat je het uit en dan is het 'nou, dan ga ik maar he. Doeg!' en dus is het voor jan lul geweest.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:36:02 #15
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93368187
Dat 'vrienden blijven' hè, neem je dat serieus?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_93368208
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja en dan praat je het uit en dan is het 'nou, dan ga ik maar he. Doeg!' en dus is het voor jan lul geweest.
Wat je dan gaat doen is praten over de issues die ze heeft, beetje zeggen van: ik mis je, en ik wil er voor je zijn... blabla.. daar vallen de meeste meisjes wel voor. En tot slot geef je een zoen (van mij part vraag je 'em) en voilá, je hebt je vriendin terug.

EDIT: vaak kan je situaties als deze gebruiken om open tegen elkaar te zijn en alle probleme op tafel te leggen als het ware, en dan voelen de 2 zich weer vertrouwd bij mekaar en zo gaat het meestal wel weer aan.
pi_93368382
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:36 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Wat je dan gaat doen is praten over de issues die ze heeft, beetje zeggen van: ik mis je, en ik wil er voor je zijn... blabla.. daar vallen de meeste meisjes wel voor. En tot slot geef je een zoen (van mij part vraag je 'em) en voilá, je hebt je vriendin terug.
dan moet ze natuurlijk wel willen praten ;) Als je al geen contact meer hebt....
pi_93368489
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Apotheose het volgende:

[..]

dan moet ze natuurlijk wel willen praten ;) Als je al geen contact meer hebt....
Daarom moet je der ook eerst overhalen om daadwerkelijk nog een keertje face-to-face af te spreken. :P

Maar natuurlijk, als ze duidelijk laat merken niet te willen praten is het voorbij, maar merk je enige twijfelachtigheid in haar zinnen, dan gwn subtiel overhalen.
pi_93371758
Negeren om haar terug te krijgen? Dat moet je doen als je geen belang bij haar hebt, want dan hoef je echt geen vrienden te spelen lijkt mij! Hooguit af en toe een mailtje als ze jarig is ofzo en vriendelijk groeten als je haar ooit tegen komt. Dat is genoeg "vriendschap", wat ze altijd willen.
Oprotten met dat wijf, als ze het nu na nog geeneens een jaar al uit maakt, moet je de eer aan jezelf houden. Uit het oog, uit het hart, zo werkt het.
pi_93372355
@Romski, soms is dat heel makkelijk gezegd en blijkt dat in de praktijk toch verrekte moeilijk... Maar goed, mannen staan naar mijn gevoel net iets rationeler in het leven dan vrouwen....
pi_93374636
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 00:05 schreef Apotheose het volgende:
@Romski, soms is dat heel makkelijk gezegd en blijkt dat in de praktijk toch verrekte moeilijk... Maar goed, mannen staan naar mijn gevoel net iets rationeler in het leven dan vrouwen....
Ik heb weleens vaker zoiets gehoord ja.. Maarja, de praktijk heeft het bewezen. Uit het oog, uit het hart.
Eerste vriendin maakte het uit na 2 jaar, maar ik wou het niet. Dus evengoed 3x per week contact wat uitdraaide op lange gesprekken en later weer steeds smsjes gestuurd. Wou haar terug, maar wist eigenlijk wel dat het niks was tussen ons. Toen op vakantie geweest met iemand anders. Met 1 Duits meisje gezoend, wat op de foto werd gezet. Toen ik terug kwam wou ze natuurlijk de foto's zien, dus ik ehh..hmmm >:)
Oh ik wist niet dat die foto er ook bij zat.. Zij: :( Ik: ja het zijn er ook zoveel he })

Het was een maand uit oplaatst en ik dacht; dit vrienden zijn is kwelling voor mij en is in haar voordeel. Want ik kon mooi de psycholoog blijven spelen. Ik heb het haar gezegd, ze was heel kwaad, want ik was de enige bij wie ze haar ei kwijt kon.
Oke, zei ik, dat kan wel, maar dan wil ik elke week sex. Eerst twijfelen, maar nee dat kon niet.
Duss een hoop gelul, negeren, ontlopen en ik was er zo'n ruime 2 maanden later wel overheen. Keek ik vrolijk naar haar tijdens carnaval, keek zij kwaad de andere kant op, want ik had 6 weken niks laten horen en alles genegeerd..
Tsja ze is erg lang kwaad geweest, maarja wat had ik daarmee te schaften, ze had zelf een nieuwe scharrel en ik heb mezelf beschermd door te negeren.
pi_93381540
Tsja, iedereen gaat er op zijn of haar eigen manier mee om...
pi_93399067
Ik ben bang dat het nog te vroeg is voor zo'n gesprek.. Maar toch bedankt!
hoi
pi_93413331
Je moet in elk geval ophouden met steeds het initiatief te nemen.
Zo kom je toch nooit te weten of ze überhaupt nog in jou geïnteresseerd is?
  zondag 27 februari 2011 @ 22:19:50 #25
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_93416295
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef romski het volgende:
Wodka
Ghb
pi_93418961
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Je moet in elk geval ophouden met steeds het initiatief te nemen.
Zo kom je toch nooit te weten of ze überhaupt nog in jou geïnteresseerd is?
Sommige meiden nemen nooit ergens initiatief mee.
"Zullen we die film kijken?" - zeg jij het maar.
"Wil je een kusje?" - zeg jij het maar. (edit iets subtieler)

;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')