quote:
Op zondag 27 februari 2011 00:05 schreef Apotheose het volgende:@Romski, soms is dat heel makkelijk gezegd en blijkt dat in de praktijk toch verrekte moeilijk... Maar goed, mannen staan naar mijn gevoel net iets rationeler in het leven dan vrouwen....
Ik heb weleens vaker zoiets gehoord ja.. Maarja, de praktijk heeft het bewezen.
Uit het oog, uit het hart. Eerste vriendin maakte het uit na 2 jaar, maar ik wou het niet. Dus evengoed 3x per week contact wat uitdraaide op lange gesprekken en later weer steeds smsjes gestuurd. Wou haar terug, maar wist eigenlijk wel dat het niks was tussen ons. Toen op vakantie geweest met iemand anders. Met 1 Duits meisje gezoend, wat op de foto werd gezet. Toen ik terug kwam wou ze natuurlijk de foto's zien, dus ik ehh..hmmm
Oh ik wist niet dat die foto er ook bij zat.. Zij:

Ik: ja het zijn er ook zoveel he
Het was een maand uit oplaatst en ik dacht; dit vrienden zijn is kwelling voor mij en is in haar voordeel. Want ik kon mooi de psycholoog blijven spelen. Ik heb het haar gezegd, ze was heel kwaad, want ik was de enige bij wie ze haar ei kwijt kon.
Oke, zei ik, dat kan wel, maar dan wil ik elke week sex. Eerst twijfelen, maar nee dat kon niet.
Duss een hoop gelul, negeren, ontlopen en ik was er zo'n ruime 2 maanden later wel overheen. Keek ik vrolijk naar haar tijdens carnaval, keek zij kwaad de andere kant op, want ik had 6 weken niks laten horen en alles genegeerd..
Tsja ze is erg lang kwaad geweest, maarja wat had ik daarmee te schaften, ze had zelf een nieuwe scharrel en ik heb mezelf beschermd door te negeren.