ah k. sentimentele muziekbuiquote:Op zondag 27 februari 2011 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh niks bijzonders maar wat muziek aangaat
hehe dat moet dan wel een reden hebben hequote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister dat Strokesnummer echt te vaak. Heel de dag door.
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:28 schreef Kally het volgende:
Nog eentje, omdat ik me rot heb zitten huilen bij de film
Haha, ik ben zo blij dat ik die niet in de bios heb gezien, ik ging helemaal stuk bij die filmquote:
Jaaaaaquote:Op zondag 27 februari 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
En dat dan keihard meezingen!
die heb ik op een MP3 CD in m'n auto staan, idd een lekker nummerquote:
Ik snap je!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffffff kast deel 1 in elkaar gezetDie van 1 meter. Morgen de 2 kasten van 50 cm
Maar morgenochtend eerst sporten, dan 2 kasten van 50 cm in elkaar zetten, plinten en afwerklatten plaatsen, dan me matras (bed krijg ik pas eind mei) in de slaapkamer, netje opmaken en dan alle zooi van de computerkamer, naar de kleine kamer. En dan mijn kast leeghalen en inruimen in de nieuwe kast
Snappen jullie me nog
Met andere woorden, ik ga slapen
Slaap lekker!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffffff kast deel 1 in elkaar gezetDie van 1 meter. Morgen de 2 kasten van 50 cm
Maar morgenochtend eerst sporten, dan 2 kasten van 50 cm in elkaar zetten, plinten en afwerklatten plaatsen, dan me matras (bed krijg ik pas eind mei) in de slaapkamer, netje opmaken en dan alle zooi van de computerkamer, naar de kleine kamer. En dan mijn kast leeghalen en inruimen in de nieuwe kast
Snappen jullie me nog
ik kom je alleen nog tegen als je gaat slapenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
Snappen jullie me nog
quote:
Ik vind die clip zo mooiquote:
ja en als ik er ben, dan zit je in een andere scquote:Op zondag 27 februari 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom je alleen nog tegen als je gaat slapen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en als ik er ben, dan zit je in een andere sc
Maar heb het even druk, de slaapkamer is bijna af, op het nieuwe bed na danZal morgen foto's posten
WeltrustenAllemaal
Extra kusjes voor mijn Siepie
ik weet het, shame on mequote:Op zondag 27 februari 2011 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en als ik er ben, dan zit je in een andere sc
Maar heb het even druk, de slaapkamer is bijna af, op het nieuwe bed na danZal morgen foto's posten
WeltrustenAllemaal
Extra kusjes voor mijn Siepie
Hihiquote:
ik neem de mijne wel een keer meequote:Op zondag 27 februari 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
Een kat heeft mijn headset gesloopt @#$%^&*()_
Hij doet het wel maar ik zit er een beetje lullig bijquote:Op zondag 27 februari 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik neem de mijne wel een keer mee
Whahaha, wees blij, dat is toch juist goedquote:Op zondag 27 februari 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd, ik walg een beetje van mijn eigen goede zin. Omdat ik altijd degene ben die depressief doet
.
Jaquote:Op zondag 27 februari 2011 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, wees blij, dat is toch juist goed![]()
![]()
is toch juist mooi dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd, ik walg een beetje van mijn eigen goede zin. Omdat ik altijd degene ben die depressief doet
.
En Nelly Furtado komt voorbij in de clipquote:Op zondag 27 februari 2011 00:52 schreef Kally het volgende:
Deze vind ik echt zo geweldig
Mede door zijn rauwe stem hoor
Echt hequote:
Tof nummerquote:Op zondag 27 februari 2011 00:56 schreef Kally het volgende:
Is alweer veel te lang geleden dat ik die gepost heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |