Ja ben ik ook, nu 25quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef Marrije het volgende:
All you need is love begint.
Maar zomaar piet, dacht dat je jonger was, 26 ofzo.
Sterktequote:
Ik geloof dat niet zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Marrije het volgende:
En wat betreft stemmen, vvd en cda zijn bang voor pvda? Zoiets zag ik voorbij komen op nu.nl. Denk dat dat het enige is hier wat tegenwicht kan bieden.
Nu wel ja, want de meerderheid in de eerste kamer staat op 't spel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Marrije het volgende:
En wat betreft stemmen, vvd en cda zijn bang voor pvda? Zoiets zag ik voorbij komen op nu.nl. Denk dat dat het enige is hier wat tegenwicht kan bieden.
dan wordt het pvda denk ik, mijn stem.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu wel ja, want de meerderheid in de eerste kamer staat op 't spel.
quote:
De streams zijn leuk hoor (serieus).quote:
he lekker he zo een dagje juud, je had toch deze week vrij maandag weer aan de bak, wanneer gaat je zwangerschaps verlof in 4 weken ervoor of 6 weken???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb de laptop aan en op tv de streams aan.
Vanochtend uitgeslapen, boodschapjes gedaan. Vanmiddag bezoek, die bleven ook eten en nu even fijn relaxen en verder niets....
slinger hem ff aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De streams zijn leuk hoor (serieus).
Dit vind ik grappigerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oervervelende hypocriet vind ik dat druktemakertje.
Een overgewaardeerde lul die tien jaar geleden met pensioen had moeten gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oervervelende hypocriet vind ik dat druktemakertje.
Morgen ff kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |