Ja ben ik ook, nu 25quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef Marrije het volgende:
All you need is love begint.
Maar zomaar piet, dacht dat je jonger was, 26 ofzo.
Sterktequote:
Ik geloof dat niet zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Marrije het volgende:
En wat betreft stemmen, vvd en cda zijn bang voor pvda? Zoiets zag ik voorbij komen op nu.nl. Denk dat dat het enige is hier wat tegenwicht kan bieden.
Nu wel ja, want de meerderheid in de eerste kamer staat op 't spel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef Marrije het volgende:
En wat betreft stemmen, vvd en cda zijn bang voor pvda? Zoiets zag ik voorbij komen op nu.nl. Denk dat dat het enige is hier wat tegenwicht kan bieden.
dan wordt het pvda denk ik, mijn stem.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu wel ja, want de meerderheid in de eerste kamer staat op 't spel.
quote:
De streams zijn leuk hoor (serieus).quote:
he lekker he zo een dagje juud, je had toch deze week vrij maandag weer aan de bak, wanneer gaat je zwangerschaps verlof in 4 weken ervoor of 6 weken???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb de laptop aan en op tv de streams aan.
Vanochtend uitgeslapen, boodschapjes gedaan. Vanmiddag bezoek, die bleven ook eten en nu even fijn relaxen en verder niets....
slinger hem ff aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De streams zijn leuk hoor (serieus).
Dit vind ik grappigerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oervervelende hypocriet vind ik dat druktemakertje.
Een overgewaardeerde lul die tien jaar geleden met pensioen had moeten gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oervervelende hypocriet vind ik dat druktemakertje.
Morgen ff kijkenquote:
Ik werk als zelfstandige, dus ik werk door zo lang als het gaat. En voorlopig hou ik het nog prima vol, zo lang er geen complicaties ontstaan wellicht dus wel tot twee weken voor die tijd. Ik zie het allemaal wel. Kamertje is helemaal klaar, alle spullen zijn in huis. Alleen de babywas moet nog een keer ergens de komende weken. Dat dus wel bewust allemaal op tijd geregeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he lekker he zo een dagje juud, je had toch deze week vrij maandag weer aan de bak, wanneer gaat je zwangerschaps verlof in 4 weken ervoor of 6 weken???
netjes toch lekker ook geen stress de laatste weken dan, als alles klaar ligt/staat en zit zit je zelf ook lekkerder in je vel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik werk als zelfstandige, dus ik werk door zo lang als het gaat. En voorlopig hou ik het nog prima vol, zo lang er geen complicaties ontstaan wellicht dus wel tot twee weken voor die tijd. Ik zie het allemaal wel. Kamertje is helemaal klaar, alle spullen zijn in huis. Alleen de babywas moet nog een keer ergens de komende weken. Dat dus wel bewust allemaal op tijd geregeld.
Zijn uiterlijk boeit me niet maar de laatste show die ik heb gezien, dat zat deze zijn was tenenkrommendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
vind Youp een smoezelige vieze man, kan er niks aan doen maar dat zweterige lichaam al en dat gebral nee niet mijn typ
"Probeer ik jaren dat CDA naar de kloten te helpen, lukt me niet, komt die lul van Verhagen het even doen, blijft niets van die partij over, nou ja, een fractie"quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Probeer ik jaren dat CDA naar de kloten te helpen, lukt me niet, komt die lul van Verhagen het even doen, blijft niets van die partij over, nou ja, een fractie"
ik hou niet van Youp ook niet van zijn soort humor, maar dat heb ik ook met freek hoor vind ik ook niks aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk boeit me niet maar de laatste show die ik heb gezien, dat zat deze zijn was tenenkrommend
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
en ik ga vanavond freaks kijken 22.50 op ned.3 BNN
Die is ook over datumquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hou niet van Youp ook niet van zijn soort humor, maar dat heb ik ook met freek hoor vind ik ook niks aan.
Ik moest inderdaad lachenquote:
lijkt me mooie film duurt 60 minuten is 30 jaar verboden geweest in Engeland, zie nu een voorstukje lijkt me een heel mooi maar indringende filmquote:
Misschien handig om er bij te vertellen dat het echt freaks waren in die film en in die tijd, er was nogal wat ophef over.quote:
Vroeger (jaren zeventig) kon je hem alleen maar in de alternatieve bioscoop zien. Zelf zag ik hem voor het eerst bij de superrode studentenvereniging Veraquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijkt me mooie film duurt 60 minuten is 30 jaar verboden geweest in Engeland, zie nu een voorstukje lijkt me een heel mooi maar indringende film
ja ze hadden het erover bij je zal het maar hebben, goed programma nu jubileum zoiets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien handig om er bij te vertellen dat het echt freaks waren in die film en in die tijd, er was nogal wat ophef over.
er is ook toch zo een gifje/plaatje dus want ik herkende het gezicht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger (jaren zeventig) kon je hem alleen maar in de alternatieve bioscoop zien. Zelf zag ik hem voor het eerst bij de superrode studentenvereniging Vera
Er is een fokker met een ava uit die filmquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is ook toch zo een gifje/plaatje dus want ik herkende het gezicht.
Ja, die heb ik een paar maandjes geleden nog gepost.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er is ook toch zo een gifje/plaatje dus want ik herkende het gezicht.
jij weet welke ik bedoel, ja zag hem wel vaker dus die komt uit die film dus. hou van heel oude films zwart-wit op belgie vroeger op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is een fokker met een ava uit die film
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
Wij zijn aan het KLUSSEN!!!!
Net met de stofzuiger een flosdraad door de loze leiding gezogen en aan die flosdraad een kabel gedaan en die weer door de leiding getrokken....
Zie Piet...zelfs met een stofzuiger en flosdraad ken je hendig zijn![]()
Nu maar hopen dat die antenne draad goed is
Die was goed!!! Ben geen echte Youp fan, maar hij heeft dingen in deze show die echt goed zijn!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Probeer ik jaren dat CDA naar de kloten te helpen, lukt me niet, komt die lul van Verhagen het even doen, blijft niets van die partij over, nou ja, een fractie"
En over het koningshuis
Daar kon je lekker eten bij de mensaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Vroeger (jaren zeventig) kon je hem alleen maar in de alternatieve bioscoop zien. Zelf zag ik hem voor het eerst bij de superrode studentenvereniging Vera
Heel veel ook, en goedkoop. Toch at ik liever bij Vindicat, ik vond de tafels bij Vera een beetje smoezeligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kon je lekker eten bij de mensa
Voor in de slaapkamer tv te kunnen kijken willen we graag dat we de kabel gewoon uit de muur krijgen ipv door de woonkamer.....maar nu lukte het die klussenmeneer gisteren ook al niet....DK is ff wezen googlen en kwam op deze oplossing uit....dus flosdraadje door de loze leiding met stofzuiger zuigen en daarna de kabel door die loze leiding trekkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat heb je dan gemaakt snap er dus niks van hahaa
Hij was zo cute, en gek op jurken.quote:
Het was inderdaad wel wat viezig maar het was echt goed voor heel weinig geld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel veel ook, en goedkoop. Toch at ik liever bij Vindicat, ik vond de tafels bij Vera een beetje smoezelig
Klopt hoor, en het was ook meestal gezond. Maar eigenlijk kwam ik vaker in Vera voor een concert of een film dan voor het etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel wat viezig maar het was echt goed voor heel weinig geld.
hahahha is ook dus een manier, dus nu kunnen jullie ook in bed tv kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor in de slaapkamer tv te kunnen kijken willen we graag dat we de kabel gewoon uit de muur krijgen ipv door de woonkamer.....maar nu lukte het die klussenmeneer gisteren ook al niet....DK is ff wezen googlen en kwam op deze oplossing uit....dus flosdraadje door de loze leiding met stofzuiger zuigen en daarna de kabel door die loze leiding trekken
oh het was een hij dus, dacht een zij maar het lachte wel lief.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was zo cute, en gek op jurken.
Freaks is een van mjn all time favorites.
Schlitze was een man, maar werd meestal als vrouw gepresenteerd. Dan kon ie jurken dragen. Volgens IMDB vooral om zo makkeljker naar de wc te gaan:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
oh het was een hij dus, dacht een zij maar het lachte wel lief.
oke en lees ook Barnum die ging toch van staat naar staat met zijn circus in Amerika, volgens mij heb ik daar eens een doc. over gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schlitze was een man, maar werd meestal als vrouw gepresenteerd. Dan kon ie jurken dragen. Volgens IMDB vooral om zo makkeljker naar de wc te gaan:
Schlitze was born in Yucatan, Mexico in 1881. His real name was Simon Metz, and his sister was also a pinhead. He was exhibited by Barnum as Maggie, the last of the Aztecs. Because the Mayans and other Meso-American cultures bound the heads of their elite to give them a cone shape, it is easy to see how Schlitze and the so-called Aztec children got their show names. For most of his career, Schlitze was dressed and exhibited as a girl, mainly because dresses simplified his bathroom needs.
zou best weer die doc een keer willen zien, en van die freaksjows weet ik in paradiso worden ze ook wel eens gehouden, maar zijn niet meer die freakssjows zoals vanavond van mensen kijken, meer zoveel gewicht optillen met je tong of een ander lichaamsdeel en nee dat vind ik dus niks.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef Copycat het volgende:
Klopt, P.T. Barnum was volgens mij wel het bekendste (grootste?) circus in de states. Later samengegaan met Bailey's. In die tijd was het circus en side shows zo'n beetje de enige manier om geld te verdienen als freak. En nu nog steeds bestaan deze zgn. freakshows.
In de VS heb je nog wel die echte, ouderwetse side shows met freaks. Mensen die daar echt hun geld mee verdienen, rondreizende freak shows. Een paar jaar terug was daar ook eens een docu van op televisie. Of ik heb het op YT gezien, kan ook. Vind het een fascinerend fenomeen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef Toverheks het volgende:
zou best weer die doc een keer willen zien, en van die freaksjows weet ik in paradiso worden ze ook wel eens gehouden, maar zijn niet meer die freakssjows zoals vanavond van mensen kijken, meer zoveel gewicht optillen met je tong of een ander lichaamsdeel en nee dat vind ik dus niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |