Als de licentie-sticker er nog onder zit is het prima legaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Draait nu op XP staat er van mij nog op maar heb er geen legale cd meer van.
Ik zal straks eens kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als de licentie-sticker er nog onder zit is het prima legaal
Genoteerdquote:
Staan in de link in de OP toch ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:27 schreef Prowl het volgende:
Ligt aan de exacte specs of ik nog meer ga bieden.
Ik zal em eens opstarten en kijken wat hij me allemaal vertelt wat ie kanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:40 schreef Prowl het volgende:
Pentium of Celeron is een wereld van verschil
Hoeveelheid geheugen / HD / enz...?
Vind het verzenden van zoiets altijd weer minder maar dat is wel een optie ja, hoe wil je hem dan verzonden hebben (gewoon/verzekerd/aangetekend/weetikhetwat)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Prowl het volgende:
Heb vanmiddag ff overlegd met diegene voor wie hij is.
100,= inclusief de verzendkosten en je hebt een deal.
Gewoon standaard, als je em netjes inpakt gaat dat primaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind het verzenden van zoiets altijd weer minder maar dat is wel een optie ja, hoe wil je hem dan verzonden hebben (gewoon/verzekerd/aangetekend/weetikhetwat)
Okee prima, dan kan ik hem morgen voor je op de post doen. PM je adres gegevens maar.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Prowl het volgende:
[..]
Gewoon standaard, als je em netjes inpakt gaat dat prima
Haha, outquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Werkt wel gewoon nog prima maar natuurlijk al aardig out,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |