TS waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Picchia het volgende:
Ik heb dat weleens gedaan. Het is ongelooflijk riskant. Je kunt zo je 239 vrienden kwijt raken.
Ik wil d'r wel even bij vermelden dat ik 16 ben, de leeftijd waarop het zo'n beetje het meeste gebruikt word..quote:
Hoe kom jij nou weer bij die leeftijd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:40 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel even bij vermelden dat ik 16 ben, de leeftijd waarop het zo'n beetje het meeste gebruikt word..
Tegenwoordig niet meer. Wanneer een kind geboren wordt, wordt er haast al een profiel aangemaakt.. Al duizenden jongetjes van 8 hebben zo'n profiel en steeds meer ouderen verwijderen hemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer bij die leeftijd?Volgens mij is het gemiddelde hoger, hoor.
Uitgekookt om dat in februari te doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:37 schreef braddofiel het volgende:
Of ik het volhoud zal ik nog wel zien, ik probeer het in ieder geval 1 hele maand.
Het gemiddelde ligt waarschijnlijk hoger ja, maar ik denk dat hij bedoelt dat pubers van rond de 16 er het meeste waarde aan hechten, en dat is dan wel weer waar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer bij die leeftijd?Volgens mij is het gemiddelde hoger, hoor.
Jezus, 29 had ik ook weer niet verwachtquote:Hyves zegt namelijk dat de gemiddelde leeftijd van de hyvers 29 is en dat hun grootste doelgroep in de leeftijd 20-34 valt!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:47 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Uitgekookt om dat in februari te doen.
Scheelt toch weer 2-3 dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |