sowieso, als die kneuzen maar opflikkeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Jij zit iig in het ONZ-Army ok?
waar lees je dat dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:09 schreef Driepink het volgende:
dit topic is bedoeld om het idee verder uit te werken, maar niet om te discusieren.. hoe wil je het idee uitwerken dan?
ff de helft weggehaaldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef ElmoFan het volgende:
..
..
Het idee moet nog wat verder uitgewerkt worden, daar is dit topic voor .. Dit topic is niet bedoeld om te discussieren, ..
..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef ElmoFan het volgende:
gegroet badass motherfockers en andere slimme mensen etc.
Jullie hebben vast wel gemerkt dat er veel gehaat word op users en dat kwaliteit en onz niet meer in een zin kunnen. Dit was vroegah heel anders.
Ik weet dat veel users dit ook vinden, dit topic is voor jullie.
Het idee is om je hier aan te melden om onz te verbeteren, het zogenaamde ONZ-Army. Als user bijv. vervelend doen gaan wij hem verbeteren, als ie door blijft gaan komt ie hier op de blacklist.
Het idee moet nog wat verder uitgewerkt worden, daar is dit topic voor, verder is dit topic ook om users te melden die kut doen. Dit topic is niet bedoeld om te discussieren, daar kan best een ander topic voor worden gemaakt.
Peace out ma bredda's
[ afbeelding ]
alleen als meerdere mensen uit ONZ-army het ermee eens zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef MYV het volgende:
''Blacklist''
Dat vind ik best wel gemeen want als iemand dan niet in de smaak valt word ie meteen geditcht door iedereen.
maar dat is soms wel gewoon terecht hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef MYV het volgende:
''Blacklist''
Dat vind ik best wel gemeen want als iemand dan niet in de smaak valt word ie meteen geditcht door iedereen.
Ja en die ONZ Army bestaat dan weer uit een bepaalde kliek hiero, dat kan je gewoon niet eerlijk doen. Laat het werk aan de modjes over.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
alleen als meerdere mensen uit ONZ-army het ermee eens zijn
Eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef MYV het volgende:
''Blacklist''
maak je niet zo druk joh, jij post/opent nooit baggerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja en die ONZ Army bestaat dan weer uit een bepaalde kliek hiero, dat kan je gewoon niet eerlijk doen. Laat het werk aan de modjes over.
*kuch* zovty *kuch*quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:13 schreef aight1 het volgende:
de modjes doen niks meer tegenwoordig![]()
Jij komt er sowieso niet inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:12 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja en die ONZ Army bestaat dan weer uit een bepaalde kliek hiero, dat kan je gewoon niet eerlijk doen. Laat het werk aan de modjes over.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. En Flippiee ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik zou wel mee willen doen, ik weet niet of ik in aanmerking kom, maar deze ideeën over ONZ heb ik ook.
ik had het over de blacklistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef MYV het volgende:
[..]
Is het omdat ik kritiek geef op je idee?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:14 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik zou wel mee willen doen, ik weet niet of ik in aanmerking kom, maar deze ideeën over ONZ heb ik ook.
Jullie waren het duidelijk eens met het standpunt dus ja, ik update de OP straksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef mistyl het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij volledig bij aan. En Flippiee ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |