Ik ga ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
T zijn 2 uur
Ga je niet naar die meet dan?
neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
T zijn 2 uur
Ga je niet naar die meet dan?
QFT, ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga zo naar een verjaardag toe namelijk......
Moet ook even kijken of ik vanavond wel ga luisteren. Ik ben ook alweer uitgenodigd vor een feestjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga zo naar een verjaardag toe namelijk......
Goed zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Ik ga alleen nog maar naamtopics voor Pierenjan maken
staat suburban train erin?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Roep maar wat, ik heb al een aardig rijtje staan hoor
Ja toch welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit valt toch niet onder hardcore?
Gewoon lekker laten doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb altijd de neiging users die andere users bashen zelf te gaan bashen, maar dat heeft geen zin. Soort note to self, dit.
Dat nummer is al een paar jaar oud. Toen viel het onder hardcore.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt meer als hardstyle
RAISE YOUR FISTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Angerfist
Echt van die neppe hardcore dit...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Angerfist
Neppe hardcorequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Angerfist
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou dan heeft het niet zoveel zin als ik ga draaien
Ik wilde eerst mn hakken aandoen, ik doe toch maar mn maxies aanquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde eerst mn hakken aandoen, ik doe toch maar mn maxies aan
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
Doe radio aan gelijk puike muziek door de speakers.
Altijd Maxxiesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde eerst mn hakken aandoen, ik doe toch maar mn maxies aan
Puik jonge.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
Doe radio aan gelijk puike muziek door de speakers.
Geloof dat Ez hier heel blij van wordt. Die zit te stuiteren op zn bureaustoelquote:
Ik hou niet van dat hele sfeertje wat Angerfist om zijn muziek heen heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Take u back
shattered hope
blijf uit dit topic plz
BOZE VUIST!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat hele sfeertje wat Angerfist om zijn muziek heen heeft.
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is juist geweldigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Noem ns wat beters dan, niet dat ik hiermee zeg dat Angerfist de beste hardcore DJ is, maar toch wel 1 van de groteren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef Pizzalucht het volgende:
Pierenjan, ik wil graag Rage Against The Machine - Killing In The Name
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef Pizzalucht het volgende:
Pierenjan, ik wil graag Rage Against The Machine - Killing In The Name
Noize Suppressor. VIVA ITALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FORZA ITALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Noem ns wat beters dan, niet dat ik hiermee zeg dat Angerfist de beste hardcore DJ is, maar toch wel 1 van de groteren.
Goed zoquote:
Lol dat wordt wel ff wennen danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef Ragboer het volgende:
Tja, bij de Stairway draaien ze volgens mij alleen van die rockachtige troep...
Daarom moet je vragen of ze ONZ radio gaan streamen daar raggast. Jij met je pillen op naar die DJ, zeg je luister vriend, ik vind je echt fucking tof, maar we willen toch echt ONZ radio even. Maar ik sta zo waus dat ik jouw shit ook wel tof vindt hihiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef Ragboer het volgende:
Tja, bij de Stairway draaien ze volgens mij alleen van die rockachtige troep...
Doen ze vastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom moet je vragen of ze ONZ radio gaan streamen daar raggast. Jij met je pillen op naar die DJ, zeg je luister vriend, ik vind je echt fucking tof, maar we willen toch echt ONZ radio even. Maar ik sta zo waus dat ik jouw shit ook wel tof vindt hihi
Mijn favo is Nitrogenetics.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Noem ns wat beters dan, niet dat ik hiermee zeg dat Angerfist de beste hardcore DJ is, maar toch wel 1 van de groteren.
Koelkast gaat vast nog naar die Stairway bellen en vragen naar "Huppelmuts" enzo.quote:
Rond Utreg worden sowieso weinig hardcorefeesten gegeven, meer techno, latin house, minimal enzo...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Lol dat wordt wel ff wennen dan
Breng jij hem ff op ideeënquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koelkast gaat vast nog naar die Stairway bellen en vragen naar "Huppelmuts" enzo.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koelkast gaat vast nog naar die Stairway bellen en vragen naar "Huppelmuts" enzo.
Ik weet het. Ik woonde ook redelijk in de buurt van Utrecht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rond Utreg worden sowieso weinig hardcorefeesten gegeven, meer techno, latin house, minimal enzo...En ja, er wonen ook veel alternatieve mensen, af en toe best wel kut...
Dan zeik ik waarschijnlijk in mn broek van het lachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoor je ineens omgeroepen worden "IS HUPPELMUTS OOK IN DE ZAAL?"
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Noize Suppressor. VIVA ITALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FORZA ITALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ophidian, Nosferatu.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn favo is Nitrogenetics.
Maar ik ben ook meer van de hardstyle dan de hardcore.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeik ik waarschijnlijk in mn broek van het lachen
De hele muziek is een bonk pure agressie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier in de buurt de Hemkade.
Maar vind de sfeer altijd zo agressief en opgefokt daar
Mwah, genoeg feestjes gehad waar de sfeer altijd perfect was.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hele muziek is een bonk pure agressie.
Tot 18:00 danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik zit klaar voor als je geen zin meer hebt
Je mag ook door tot 7 hoor.quote:
Goedequote:
Dat zeg ik: tot 'ie geen zin meer heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag ook door tot 7 hoor.
Rooster is helemaal leeg dus
Dat bestrijd ik toch ook niet? Maar de hoge vervormingsgraat en de harde bassen geven de muziek nu eenmaal een agressief voorkomen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah, genoeg feestjes gehad waar de sfeer altijd perfect was.
Ja daar heb je gelijk in ja, het klinkt wel zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik toch ook niet? Maar de hoge vervormingsgraat en de harde bassen geven de muziek nu eenmaal een agressief voorkomen.
What the fuck.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in ja, het klinkt wel zo.
Ik vind het altijd wel fijne muziek voor tijdens het sporten omdat het opzwepend is.
Art of fighters vind ik altijd wel tofquote:
Minimaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
Maar de helft van alle lyrics van hardcore is toch uit een film geklauwd?
Ja wat mij betreft kan jij ook nog wel ff doorgaan, deze muziek is de shit. Naast GOA is dit 2nd choice voor mij.quote:
Playah - Premonition bijv, is van final destination.quote:
Bij het verkeerslicht stopte er een bromscooter naast me met zo'n helm erop.quote:
Maar Koelkast gaat toch gewoon?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet eten zo. Kan wel een queue aanzetten van requests...
Ja, laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar Koelkast gaat toch gewoon?
quote:17:06 :: Downlink - Emergency [HD]
17:11 :: Noisekick vs. Untitled - Een Klusjesman Uit Drenthe
17:13 :: Day-Mar - Guess What
17:15 :: DatsiK - Retreat
17:15 :: G-Town Madness vs. The Viper - Come As One (Project Hardcore Anthem 2007)
17:19 :: Paul Elstak Presents - Offensive Thrillah
17:24 :: DJ Outblast vs. Korsakoff - Unleash The Beast
17:28 :: Angerfist feat. Crucifier - Broken Chain
17:32 :: Daymar - Fuckin Motherfuckin Shit
17:36 :: Stunned Guys - Raise Cain (Masters of Hardcore Anthem 2007)
17:40 :: Tommyknocker Vs Sunbeam - Twisted World
17:44 :: ophidian - the middle children
17:48 :: masters of ceremony - skullfuck
17:52 :: dj promo - king of pain
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:53 schreef EggsTC het volgende:
Hoppa, king of pain er doorheen, dit draaide ik in 2002 gek
Gewaxt paardenhaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:56 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan deze foto uitleggen?
Viool is niet gestemd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:56 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Een strijkstok die tussen de billetjes van een deerne gehouden wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:56 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:56 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Logisch wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een strijkstok die tussen de billetjes van een deerne gehouden wordt.
Dat is huppel die probeert der hitte van der kutje op te meten, daarna sprong de thermometer kapot.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:56 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Het juiste antwoord!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is huppel die probeert der hitte van der kutje op te meten, daarna sprong de thermometer kapot.
Ze moest lachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is huppel die probeert der hitte van der kutje op te meten, daarna sprong de thermometer kapot.
Ik weet niet wat jij op hebt, maar ik hoef het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:
Jij vieze fokker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:58 schreef Driepink het volgende:
zo, nog ff uurtje fokken, en dan douchen enzo
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef PiRANiA het volgende:
18.01.56 ist es klar.
En dan ga ik pizzalucht klaar maken..
De TT verraadt niets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef Driepink het volgende:
zo, ik tune in, en gelijk goeie muziekwie draait er ?
Je boy pier tot de janquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef Driepink het volgende:
zo, ik tune in, en gelijk goeie muziekwie draait er ?
feestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:00 schreef sharr het volgende:
Zelfs de lapo hebben in dat kut-knetterbash topic. Stelletje randdebielen
Ik ga makeuppen enzo voor feestjen vanavond, veel plezier mit Radio
Ga je naar utka?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:00 schreef sharr het volgende:
Zelfs de lapo hebben in dat kut-knetterbash topic. Stelletje randdebielen
Ik ga makeuppen enzo voor feestjen vanavond, veel plezier mit Radio
quote:
Ik had het zonder jullie niet gekundquote:17:06 :: Downlink - Emergency [HD]
17:11 :: Noisekick vs. Untitled - Een Klusjesman Uit Drenthe
17:13 :: Day-Mar - Guess What
17:15 :: DatsiK - Retreat
17:15 :: G-Town Madness vs. The Viper - Come As One (Project Hardcore Anthem 2007)
17:19 :: Paul Elstak Presents - Offensive Thrillah
17:24 :: DJ Outblast vs. Korsakoff - Unleash The Beast
17:28 :: Angerfist feat. Crucifier - Broken Chain
17:32 :: Daymar - Fuckin Motherfuckin Shit
17:36 :: Stunned Guys - Raise Cain (Masters of Hardcore Anthem 2007)
17:40 :: Tommyknocker Vs Sunbeam - Twisted World
17:44 :: ophidian - the middle children
17:48 :: masters of ceremony - skullfuck
17:52 :: dj promo - king of pain
17:56 :: headbanger feat. alee and ruffian - headbanger theme
18:01 :: EINDE
ga gewoon meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:01 schreef sharr het volgende:
Verjaardag van vriendin bedoel ik. Ik wil naar de meet
Dragemsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef dragems het volgende:
haai mensen. ik ben bijna weg naar utrecht
hoi popjequote:
Die ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet je Myra op de terugweg even hier af? Wel even schoonmaken van tevoren en afdrogen.
ja zeker.quote:
waar is hier ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet je Myra op de terugweg even hier af? Wel even schoonmaken van tevoren en afdrogen.
nee geen camera en telefoon heeft geen flitsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ga jij ook veel foto's maken?
niettusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2011 18:14:09 ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zat net nog te denken aan waar jij eigenlijk woont..
je zei ooit eens: boven amsterdam, en boven purmerend.. dus ik dacht.. schagen, den helder, neeeehh den helder is wel heel ver
als je het raarder opvat, dan woon je in een zweefvliegtuigjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zat net nog te denken aan waar jij eigenlijk woont..
je zei ooit eens: boven amsterdam, en boven purmerend.. dus ik dacht.. schagen, den helder, neeeehh den helder is wel heel ver
Jammerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef dragems het volgende:
[..]
nee geen camera en telefoon heeft geen flits
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef Driepink het volgende:
ik heb een camera, maar die is leeg, en ik moet de oplader weer ff vinden![]()
geen paupercamera die op AA batterijen gaat, maar gewoon op een blokkie
lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:16 schreef Driepink het volgende:
maar die camera is niet in 2 uurtjes vol, dus ik ga geen fotos maken
hoe ga jij danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
nog steeds in rotjeknor hier, rond 8en pas weg
jo wassup.quote:
Nee, ben buiten de stadsgrenzen, maar over 10 minuten ben ik in Utreg.quote:
kijk je wel uit voor terugkomende reizigers?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
uurtje ofzo? rotterdam -> utrecht is niet zo'n afstand
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk je wel uit voor terugkomende reizigers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |