Ik ga ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
T zijn 2 uur
Ga je niet naar die meet dan?
neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
T zijn 2 uur
Ga je niet naar die meet dan?
QFT, ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga zo naar een verjaardag toe namelijk......
Moet ook even kijken of ik vanavond wel ga luisteren. Ik ben ook alweer uitgenodigd vor een feestjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga zo naar een verjaardag toe namelijk......
Goed zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Ik ga alleen nog maar naamtopics voor Pierenjan maken
staat suburban train erin?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Roep maar wat, ik heb al een aardig rijtje staan hoor
Ja toch welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit valt toch niet onder hardcore?
Gewoon lekker laten doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb altijd de neiging users die andere users bashen zelf te gaan bashen, maar dat heeft geen zin. Soort note to self, dit.
Dat nummer is al een paar jaar oud. Toen viel het onder hardcore.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinkt meer als hardstyle
RAISE YOUR FISTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Angerfist
Echt van die neppe hardcore dit...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Angerfist
Neppe hardcorequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Angerfist
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou dan heeft het niet zoveel zin als ik ga draaien
Ik wilde eerst mn hakken aandoen, ik doe toch maar mn maxies aanquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde eerst mn hakken aandoen, ik doe toch maar mn maxies aan
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
Doe radio aan gelijk puike muziek door de speakers.
Altijd Maxxiesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde eerst mn hakken aandoen, ik doe toch maar mn maxies aan
Puik jonge.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:33 schreef Watertornado het volgende:
Doe radio aan gelijk puike muziek door de speakers.
Geloof dat Ez hier heel blij van wordt. Die zit te stuiteren op zn bureaustoelquote:
Ik hou niet van dat hele sfeertje wat Angerfist om zijn muziek heen heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Take u back
shattered hope
blijf uit dit topic plz
BOZE VUIST!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat hele sfeertje wat Angerfist om zijn muziek heen heeft.
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is juist geweldigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Noem ns wat beters dan, niet dat ik hiermee zeg dat Angerfist de beste hardcore DJ is, maar toch wel 1 van de groteren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef Pizzalucht het volgende:
Pierenjan, ik wil graag Rage Against The Machine - Killing In The Name
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef Pizzalucht het volgende:
Pierenjan, ik wil graag Rage Against The Machine - Killing In The Name
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |