quote:http://www.cs.vu.nl/~shulshof/info.html
Op dinsdag 11 juni 2002 21:19 schreef The-Chosen1 het volgende:
Ik heb ff een discusie met een vriend van me , het zit zo , hij zegt dat er is aangetoond dat vampieren bestaan op de dag van vandaag , maar volgens mij is dit bullshit en is er geen enkel bewijs dat vampieren bestaan of ooit bestaan hebben , ik denkzelf dat het allemaal fabels zijn ,dus ik denk ik vraag het de fokkers ff : heeft iemand hier ook echt daadwerkelijk bewijs??!
Mensen die vampier als een geloof aanhangen en de mensen die die (zeldzame) ziekte hebben waar graad dracuglia (beter bekend als dracula) aan leed. Deze ziekte zorgde ervoor dat je enit tegen zonlicht kon en steeds vers bloed nodig had omdat je eigen verontreinigd raakte geloof ik (of het had iets met zouten te maken en aangezien die in bloed rijkelijk aanwezig zijn dachten mensen dat ze bloed dronken)
quote:ik heb het ff gelezen maar ik vind het niet echt bewijs allemaal zo ver gezocht , lijkt wel op de bijbel maar dan omgekeerd , met iets te veel 'intervieuw with the vampire 'gehalte
Op dinsdag 11 juni 2002 21:29 schreef Nikki het volgende:[..]
http://www.cs.vu.nl/~shulshof/info.html
quote:over het algemeen kun je OF niet tegen zonlicht (iets waar Vlad Tepes WEINIG last van had) OF niet zonder vers bloed omdat je anders geen hemoglobine kan aanmaken...(kon tepes ook wel zonder...)
Op dinsdag 11 juni 2002 21:30 schreef erikh het volgende:
Ze bestaan wel degelijk maar dan 2 soorten.Mensen die vampier als een geloof aanhangen en de mensen die die (zeldzame) ziekte hebben waar graad dracuglia (beter bekend als dracula) aan leed. Deze ziekte zorgde ervoor dat je enit tegen zonlicht kon en steeds vers bloed nodig had omdat je eigen verontreinigd raakte geloof ik (of het had iets met zouten te maken en aangezien die in bloed rijkelijk aanwezig zijn dachten mensen dat ze bloed dronken)
Het heden
Nog niet zo lang geleden heeft zich een nieuwe groep vampiers gevormd onder de jongste vampieren (Neonates) die zich hebben vernoemd naar de opstandelingen in de Middeleeuwen, de Anarchs. Zij willen niet langer leven onder het juk van hun elders en streven naar een anarchistisch zelfbestuur van de Neonates.
Maar zeker weten doe je het nooit...
quote:Moeilijk he, lezen? Ik heb het vluchtig doorgelezen, weggeklikt, en NOG begrijp ik het, ben ik nu een supreme being?
Op dinsdag 11 juni 2002 21:36 schreef The-Chosen1 het volgende:
stukje uit de link van nikkiHet heden
Nog niet zo lang geleden heeft zich een nieuwe groep vampiers gevormd onder de jongste vampieren (Neonates) die zich hebben vernoemd naar de opstandelingen in de Middeleeuwen, de Anarchs. Zij willen niet langer leven onder het juk van hun elders en streven naar een anarchistisch zelfbestuur van de Neonates.
quote:ík snap het wel maar geef toe is dit niet iets star wars achtig ?
Op dinsdag 11 juni 2002 21:42 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Moeilijk he, lezen? Ik heb het vluchtig doorgelezen, weggeklikt, en NOG begrijp ik het, ben ik nu een supreme being?
--------------------------------------------------------------------------------
Hebben die geen last van AIDS en zo niet waarom wordt daar dan niets mee gedaan door de medische wetenschap
wat heeft dat met mijn vraag te maken of ze bestaan of niet ?
quote:nee dat zijn gothic people... wannee bee vampires. Een echte vampier zie je niet
Op dinsdag 11 juni 2002 21:24 schreef Vampier het volgende:
ze bestaan
quote:Uhuh... ik kleed me vaak genoeg gothic enzow...
Op woensdag 12 juni 2002 15:20 schreef Slug-Twista het volgende:[..]
nee dat zijn gothic people... wannee bee vampires. Een echte vampier zie je niet
Een vampier is gewoon een vleermuissoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |