Prima, ik stuur je een pm met gegevens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef Telates het volgende:
Illusion of Time
Zelda
Lord of the Rings
25 inclusief verzenden?
Roep het maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
Hoeveel voor U.N. Squadron & Lord of the Rings?
Prima. Voor verzenden kan je een pm sturen met gegevens.quote:
done!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Prima. Voor verzenden kan je een pm sturen met gegevens.
U.N. Squadron voor ¤ 7,50?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Roep het maar.
Sorry, Lord of the Rings is al weg. Foutje![]()
Excl. eventueel verzenden en we hebben een deal.quote:
Heb je ze hiervoor kunnen overnemen? Dan ben je een lucky bastard!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef Telates het volgende:
Illusion of Time
Zelda
Lord of the Rings
25 inclusief verzenden?
Dat zal best. Lucky dan voor degenen die een spel hebben gekocht. Ik heb te weinig zin om met dat spul te leuren, Weg is voor mij weg, ik zit niet in geldnood ofzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:59 schreef davako het volgende:
Das redelijk weinig geld voor bepaalde spellen.
Lord of the rings, illusions of time en zelda: a link to the past kan je per stuk zeker voor ¤ 20,- verkopen.
Mwoah zo graag wil ik hem niet. 6 incl via bubbelenvelop lijkt mij prima.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef cheqy het volgende:
Zoals ik eerder in dit topic aangaf mag ie vanaf 7,50 exc weg. Evengoed nog een mooi prijsje dacht ik.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Mwoah zo graag wil ik hem niet. 6 incl via bubbelenvelop lijkt mij prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |