je zou ijs maken? Hertog ijs is ook lekker hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Ik heb Lie maar teleurgesteldGeen ijs vanavond dus
Het heeft gewoon geen zin meer nu
Hmmm.....wat denk je zelf? Hertog ijs vs zelfgemaakt yoghurtijs?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zou ijs maken? Hertog ijs is ook lekker hoor
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, ik vind je een grote held.
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Dus ik kan me weer iets minder schuldig voelen p?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
Lief Lie, die krullen
En Steer, uw eigen brein uitschakelen dmv afleiding
Veel plezier met natalie en Milaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ik ga vanavond naar Black Swan met Natalie Portman
Nouja, niet mét Natalie Portman maar met Natalie Portman.
En goed bezig Pee.Poezelkarma +1
Mila is ook leukquote:
Met L.?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ik ga vanavond naar Black Swan met Natalie Portman
Nouja, niet mét Natalie Portman maar met Natalie Portman.
En goed bezig Pee.Poezelkarma +1
quote:
L. is in Eindhoven met de rest van de Latin/Ballroom gang, is Nederlands kampioenschappen studentendans. Heb dus een lekker rustig weekend voor mezelf.quote:
ga je dan alleen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
L. is in Eindhoven met de rest van de Latin/Ballroom gang, is Nederlands kampioenschappen studentendans. Heb dus een lekker rustig weekend voor mezelf.
Ik doe graag dingen alleen, iedereen vindt dat zo raar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ga je dan alleen?of stiekem met hooters ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik vind dat niet raar, ik ga ook vaak alleen naar concerten ed maar alleen naar de bios heb ik 1 keer gedaan en vond ik toch niet zo, dan download ik t lieverquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik doe graag dingen alleen, iedereen vindt dat zo raar.Laatst weer iemand verteld dat ik graag alleen op vakantie ging, men keek alsof ik ráár was.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik baal wel dat ik niet naar Lie kan eigenlijkMaar goed....een avondje thuis hangen gaan de heren hier ook vast niet erg vinden.
Ik vind het ook jammer dat jullie er niet zijn!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou ook graag naar Lie (ook al hebben we nu wel een mooi kado gekregen)
Ga maar lekker bankgelden met de poezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een Pathé Unlimited kaart aangeschaftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik vind dat niet raar, ik ga ook vaak alleen naar concerten ed maar alleen naar de bios heb ik 1 keer gedaan en vond ik toch niet zo, dan download ik t liever
mag je wel opschietenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb een Pathé Unlimited kaart aangeschaft![]()
Vind het heerlijk zo'n rustig weekendje. Zo ff de stad in heee daar ben ik alen nieuwe kleertjes kopen. Heb alles wat te groot was de kliko in gedaan.
geen haastquote:
maar de winkels gaan over n uur dichtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
geen haast
Wat nieuwe dansoutfitachtigiets en een joggingbroek/pyjamabroek. En misschien een nieuw overhemd. Hm.
1 minuut erheen lopen, 59 minuten kleding passen, moet kunnenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar de winkels gaan over n uur dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1 minuut erheen lopen, 59 minuten kleding passen, moet kunnen
Joggingbroek kan wel bij de Wibra, rest bij de We, of H&M ofzo.
wat steer zegtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Windigo
Therapie is een lange weg, het is niet makkelijk met veel kuilen en beren. Ik hoop dat het je goed gaat.
Mja, zo goed als het kan gaan hč gezien de omstandigheden. Ben blij dat jullie geholpen hebben me wakker te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Windigo
Therapie is een lange weg, het is niet makkelijk met veel kuilen en beren. Ik hoop dat het je goed gaat.
Oh jij wist het alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
* FutureFairytale googelt bipolaire stoornis
ooooh jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:05 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oh jij wist het alMaar het heet anders ''in de volksmond''
Nou ja, dat is op mn 18e al geconstateerd, maar omdat ik niet kon geloven dat ik het echt had (en ik heb godzijndank niet de meest extreme vorm) dacht ik dat het wel een fout moest zijn. Ik vond het ZO enorm eng om het te accepteren, wetend dat het niet overgaat. Maar het negeren, dat is pas gevaarlijk, zo bleek.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooooh ja
nou beter dat je weet wat er is
quote:
ik begrijp goed dat je het niet wilt toegeven. anders lijkt het net alsof je toegeeft 'dat je gek bent' (terwijl dat het niet is).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:07 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Nou ja, dat is op mn 18e al geconstateerd, maar omdat ik niet kon geloven dat ik het echt had (en ik heb godzijndank niet de meest extreme vorm) dacht ik dat het wel een fout moest zijn. Ik vond het ZO enorm eng om het te accepteren, wetend dat het niet overgaat. Maar het negeren, dat is pas gevaarlijk, zo bleek.
Tsja excuses, dat hoort helaas bij het ziektebeeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte met de (alweer een nieuwe) therapie
ikke niet!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. Raden wie er caramel pots de creme gaat maken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ahd toch niet genoeg nog
tralalalalaMoet jij ook niet eens in therapieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eeeeehhhhhhhh.........quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
geen macarons?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik doe wat jij me aanraadt, is het niet goed. Als ik niet doe wat jij me aanraadt, is het ook niet goed? Het is voor uwer informatie niet alsof ik deze SC OOIT nog als therapie zal gebruiken. Maar goed, als je het niet wil weten dan doe je er toch niks mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad, sterkte aan de therapeut.
Ik weet helemaal niet dat we bij jou zouden etenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
De mister is hier lekker Thais aan het koken en er komen zo vrienden eten. Life is good
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ahd toch niet genoeg nog
tralalalalaZo zie jij er heul niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel prettig plaatje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nee, ik las bij de Master of Macarons dat je de eiwitten een week in de koelkast moet laten staan - splits ik de eieren vandaag en gebruik ik de dooiers voor de pots de creme.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet jij ook niet eens in therapie
Lekker! Ik eet gegrilde kip met dijonmosterdsaus, daarbij gegrilde groenten (wortel, pastinaak, rode ui) en wat gegrilde aardappels.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet dat we bij jou zouden eten
Wij eten kabeljauwfilets omwikkeld met serranoham in een saliejus met een beetje rijst erbij.
(uit een kookboek van Rudolf v Veen)
ah niet naar je vrienden vnv? toch dinsdag dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet dat we bij jou zouden eten
Wij eten kabeljauwfilets omwikkeld met serranoham in een saliejus met een beetje rijst erbij.
(uit een kookboek van Rudolf v Veen)
Ook lekker!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lekker! Ik eet gegrilde kip met dijonmosterdsaus, daarbij gegrilde groenten (wortel, pastinaak, rode ui) en wat gegrilde aardappels.
een week? wooohh... ik hoop wel dat ze lukken!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik las bij de Master of Macarons dat je de eiwitten een week in de koelkast moet laten staan - splits ik de eieren vandaag en gebruik ik de dooiers voor de pots de creme.
Breng ze ff langs?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
mag ik bij jou komen eten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lekker! Ik eet gegrilde kip met dijonmosterdsaus, daarbij gegrilde groenten (wortel, pastinaak, rode ui) en wat gegrilde aardappels.
Wat is het verschil met crčme brulee?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
stukje vliegen, maar je bent welkom hoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag ik bij jou komen eten?
oh wacht je woont niet naast de deur
Hoe kom je erbij om een SC als therapie te gebruiken, alsof dat kanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Als ik doe wat jij me aanraadt, is het niet goed. Als ik niet doe wat jij me aanraadt, is het ook niet goed? Het is voor uwer informatie niet alsof ik deze SC OOIT nog als therapie zal gebruiken. Maar goed, als je het niet wil weten dan doe je er toch niks mee.
Nee johquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ah niet naar je vrienden vnv? toch dinsdag dus?
Die pastinaken wil ik ook deze week eens gaan proberen. Gegrild is dan een goed idee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef Jagärtrut het volgende:
oh dat vind ik wel heel liefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
stukje vliegen, maar je bent welkom hoor!
Dat kan ik je niet kwalijk nemen. Ik verwacht ook geen groot welkom of begrip. Je merkt het vanzelf wel, of niet. Ik snap dat het moeilijk is het verschil te zien als je me niet meemaakt in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij om een SC als therapie te gebruiken, alsof dat kan![]()
Ik ben een beetje windigo-aphrodyte-het zoveelste-ik zie het licht nu écht, nee nu écht- therapie moe.
moussaka?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee johDie eten alleen maar Griekse lactose, dat motten we nu ff niet hebben
Zoek uit wat voor lekkers, en voer dat in op ''thuisbezorgd.nl'' ofzo. Werkt altijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Bah. Ik heb geen zin om te kokenEn eigenlijk zin in iets lekkers of zo
Goed zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh jaa die vriendin had toevallig net een week geleden bij KLM gesolliciteerd en ze heeft een hele waslijst met vragen die ze gaan stellen naar mij gemaild. echt heel handig en toevallig! dus ik kan mij goed voorbereiden en ze heeft ook gezegd wat ik kan verwachten van de dag![]()
verder schijnt het dat ook ArkeFly, ondanks dat er geen vacature op hun site staat, ook veel mensen nodig heeft en daar ga ik dan een open sollicitatie naar sturen. heeft zij vroeger ook gedaan en contract gehad voor 3 jaar (toen werd ze zwanger).
Hoe staat het eigenlijk met jouw speurtocht naar werk? Tenminste, ik neem aan dat je dat aan het doen bent. Ik heb niet meegelezen in de tussentijd dus heb geen idee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
en zwangerschap is geen reden voor ontslag, tenzij je dat zelf neemt
Je hebt inderdaad geen idee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef Aphrodyte het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met jouw speurtocht naar werk? Tenminste, ik neem aan dat je dat aan het doen bent. Ik heb niet meegelezen in de tussentijd dus heb geen idee.
ze weet niet waarom maar haar contract liep af en ze hadden het niet verlengd. wel lekker goedkoop voor Arke....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
en zwangerschap is geen reden voor ontslag, tenzij je dat zelf neemt
Bluezz heeft mn vraag al beantwoordquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad geen idee.
ik zocht en zoek geen werk
Dan maar braaf doen wat hij zegtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
Al sla je me doodMaar als Pierre Herme het zegt, geloof ik dat
*meld*quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
Had ik ook bedacht, jaMaar dan moet ik wel even regelen dat ik mensen heb om al die zoete zooi op te eten
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrrr
WarenZijn jullie maar met 4?
Die's van Sun!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:
En dat pestoparmahambrood hoe maak je dat? Leuk als voortje of zo
Hij doet een Lielietje bij Lielie thuisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh Zijn.
Maar Tav post gewoon, niet eens onder jouw accountEigen lappie mee zeker
Mijn vriendinnen wilden mij juist zo snel mogelijk uitkleden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
Heb dringend een vriendin nodig die me weet te kleden.
Danku!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:43 schreef LieLie het volgende:
Die's van Sun!
"Gewoon witbrood, het deeg na de eerste rijs uitrollen tot een lap, (zelfgemaakte) pesto erop smeren, paar basilicumblaadjes erop, en dan beleggen met parmaham en oprollen, nog even laten rijzen en dan een halfuurtje in de oven (190 graden - hetelucht)."
Pulloversquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
1 donkerblauw overhemd (slimfit), 1 grijze
pullover en een voor mijn doen heel hip groen vestje met knoopjes.
![]()
plaatjes?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
1 donkerblauw overhemd (slimfit), 1 grijze
pullover en een voor mijn doen heel hip groen vestje met knoopjes.
![]()
staat alles erop danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bedoelde meer als t bijv H&M is kun je wel n plaatje van de site halen
Da's toch lekker? Of was het bij de KFC of de Mac ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
lekkere hapjes LieLie! ben jaloers
heb zelf een salade gegeten met gegrilde kipreepjes
nee gewoon hier thuis.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch lekker? Of was het bij de KFC of de Mac ofzo?
Ik vind het altijd zo gatverpielekes dat Jamie overal olijfolie doorheen doet, dat heeft toch een veel te uitgesproken smaak voor zo'n oosterse dressing? Waarom geen arachideolie ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:03 schreef borisz het volgende:
De dressing van de komkommersalade met gember, limoen, sesamolie, sojasaus en olijfolie staat genoteerd. Was erg lekker. Komkommersalade bestond uit Komkommer
, koriander, chilipeper en de dressing. Komkommer met de kaasschaaf mishandeld zodat je lange plakken hebt. Ziet er nog grappig uit ook.
klinkt goed!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:03 schreef borisz het volgende:
Zo lekker gegeten.
Erg Jamie vanavondmaar wel erg lekker
![]()
Vooraf een simpele salade van Rudolph van Veen. Daarna een tomatensoepje met verse visbouillon.
Als hoofdgerecht Zalm met pesto en sperziebonen in een pakketje uit de oven. Daarbij aardappelgratin a la Jamieen de komkommersalade a la jamie in 30 minuten. De dressing van de komkommersalade met gember, limoen, sesamolie, sojasaus en olijfolie staat genoteerd. Was erg lekker
. Komkommersalade bestond uit Komkommer
, koriander, chilipeper en de dressing. Komkommer met de kaasschaaf mishandeld zodat je lange plakken hebt. Ziet er nog grappig uit ook.
Vind ik ook een beetje vreemde combi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
behalve de tomatensoep met visbouillon, die combi klinkt niet zo..
eens, mensen die overal extra vierge olijfolie bij gietenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo gatverpielekes dat Jamie overal olijfolie doorheen doet, dat heeft toch een veel te uitgesproken smaak voor zo'n oosterse dressing? Waarom geen arachideolie ofzo?
Verder klinkt het trouwens best lekker
oh wist niet dat Borisz daar vandaan komtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje vreemde combi.
Maar ja, sinds gisteren weet jij nu ook dat die vissenkoppen overal vis bij doen.
nog niet zo erg als overal citroensap doorheenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo gatverpielekes dat Jamie overal olijfolie doorheen doet, dat heeft toch een veel te uitgesproken smaak voor zo'n oosterse dressing? Waarom geen arachideolie ofzo?
Verder klinkt het trouwens best lekker
Verse visbouillon getrokken van de zalmrestanten. In dit geval letterlijk een vissenkop dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt goed!
behalve de tomatensoep met visbouillon, die combi klinkt niet zo..
Niet eens gezwaaid?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh wist niet dat Borisz daar vandaan komt
Waarom eet jij niet hetzelfde als je ouders & bezoek?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
lekkere hapjes LieLie! ben jaloers
heb zelf een salade gegeten met gegrilde kipreepjes
Gezelligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef DarkElf het volgende:
Wij zitten lekker bij zus en zwager, kinderen op bed gezwierd dus we gaan zo aan t hoofdgerecht
Helaas niets gezien vandaag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef golfer het volgende:
Toch wel leuk om via de BBC dat rugby te volgen.
vriendenavond, dan kan ik er niet bijzitten natuurlijk. Ik wacht wel als een hondje op de restjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom eet jij niet hetzelfde als je ouders & bezoek?
Ah ok.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
vriendenavond, dan kan ik er niet bijzitten natuurlijk. Ik wacht wel als een hondje op de restjes.
Braaf!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
vriendenavond, dan kan ik er niet bijzitten natuurlijk. Ik wacht wel als een hondje op de restjes.
* z80zet de mand vast klaar.quote:
Als je FF leuk vindt, moet je haar eens een keer uit eten vragenquote:
Mede. Andere belangrijke factor =quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
Dat hele gedoe in Libië en Egypte, zou die cascade écht gevoed zijn door de moderne communicatiemiddelen die we nu tot onze beschikking hebben?
Welke mensen zitten er achter deze toko eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Mede. Andere belangrijke factor =
[ afbeelding ]
Wellicht nog belangrijker.
Werkloosheid is onder jongeren daar ook heel hoog. Met een jong bevolking dus ook een zeer grote groep mensen die kunnen demonstreren.
iets met een steen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je FF leuk vindt, moet je haar eens een keer uit eten vragen
Emir van Qatarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke mensen zitten er achter deze toko eigenlijk?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef z80 het volgende:
[..]
iets met een steen.
FF niet persoonlijk opvatten
En hij is?quote:
quote:
* FutureFairytale gaat op handen en knieën zitten, tilt rechterbeen op en laat een pisstraaltje lopen. woef!quote:
De emir is vooral heel erg rijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
En hij is?Pro-westen? Islamiet? Ajax-supporter? Vegetariër?
Er zitten altijd belangen en 'vriendschappen' bij... ben benieuwd wat zijn klokje tikt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
De emit is vooral heel erg rijk.
De zender is redelijk onafhankelijk.
Voor zover een Arabische zender dat ooit kan zijn.
Ben je opeens van teefje in reu veranderd dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
* FutureFairytale gaat op handen en knieën zitten, tilt rechterbeen op en laat een pisstraaltje lopen. woef!
Op video zetten en verkopen, word je rijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
* FutureFairytale gaat op handen en knieën zitten, tilt rechterbeen op en laat een pisstraaltje lopen. woef!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je opeens van teefje in reu veranderd dan?
alleen als jij kijktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op video zetten en verkopen, word je rijk.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Op video zetten en verkopen, word je rijk.
ik wil nog een keer naar een 96-jarige prostitueequote:
Gatver!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil nog een keer naar een 96-jarige prostituee
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Gatver!
Trouwens wat moet jij bij een hoer?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet wat als single he
Leuk, om 21:45 begint m'n filmquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
zo lekker dat ik nog thuis zit nu. optreden is dichtbij en begint om 22.30u, 21.45u moet ik aanwezig zijn. dan dansen tot 02.30u en om 03u weer thuisheerlijk!
je kunt hier gratis terecht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet wat als single he
Je bent te jong voor haar.quote:
Have fun!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga richting Boskoop! Fijne avond!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:27 schreef LieLie het volgende:
Wij zitten vol! Hoe minder mensen, hoe meer eten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sandwiches
- Zalm, roomkaas, rucola
- Serrano, mozzarella, pesto
- Kipfilet, rucola, uienchutney, mangochutney
- Boerenham, rucola, mosterd
[ afbeelding ]
Pestoparmahambrood met tomatenjam
[ afbeelding ]
Wittechocoladecheesecake
[ afbeelding ]
Uien-geitenkaas-quiche
[ afbeelding ]
Brownie
[ afbeelding ]
Zo suf als een konijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef DarkElf het volgende:
P hoe is het met muffin? (bijlezen op de iPhone duurt lang)
Jup, de rooie clafoutisschaal, nu hier op tafelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef DarkElf het volgende:
CF nog een schaal gevonden? En hoe zitten de schoenen?
Wat eten jullie?quote:Wij zitten lekker bij zus en zwager, kinderen op bed gezwierd dus we gaan zo aan t hoofdgerecht
Wat een mietjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jup, de rooie clafoutisschaal, nu hier op tafelSchoenen niet gepast, Meneer zat te emmeren
Hier staat nog een broodje shoarma klaarquote:Wat eten jullie?
Man, wij moeten nu nog eten. En ik voel me echt lam&verkouden. Bwuh.
Hoe coolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook even updaten, tenslotte zijn jullie m'n virtuele thuisbasis:
Heel erg binnenkort ga ik beginnen met m'n phd. Vrijdag aangeboden, vandaag geaccepteerd, nu m'n andere werkzaamheden afronden, en beginnen maar. Hier in Uppsala, that is!
same as before. Proberen elkaar elke 2 of 3 weken voor een week te zien. Dan is het vol te houden. En hij kan een semester hierheen komen, ik kan een semester in het buitenland studeren, etc. Het is niet ideaal, absoluut niet. Maar, als ik deze kans zou laten schieten voor de Duutser zou dat voor onze relatie ook niet ideaal zijn...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd, Nynke! Nog vier jaar Zweden... Hoe ga je dat doen met de Duitser?
Ah well, hij is op een gegeven moment natuurlijk ook klaar daar in Bremen, wie weet kunnen jullie dan de afstand wat verkleinen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
same as before. Proberen elkaar elke 2 of 3 weken voor een week te zien. Dan is het vol te houden. En hij kan een semester hierheen komen, ik kan een semester in het buitenland studeren, etc. Het is niet ideaal, absoluut niet. Maar, als ik deze kans zou laten schieten voor de Duutser zou dat voor onze relatie ook niet ideaal zijn...
Sjieke tijd.quote:
Ik vind het vooral een late tijd.quote:
Suc6 alvast!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook even updaten, tenslotte zijn jullie m'n virtuele thuisbasis:
Heel erg binnenkort ga ik beginnen met m'n phd. Vrijdag aangeboden, vandaag geaccepteerd, nu m'n andere werkzaamheden afronden, en beginnen maar. Hier in Uppsala, that is!
Ik heb net de nieuwe betaversie erop gezet om google body te kunnen zien... maar het werkt nog niet echt lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:42 schreef LieLie het volgende:
Firefox doet het weerWat een gedoe om dat weer goed aan de praat te krijgen.
Goed, nu even teruglezen
Ik heb de gewone geloof ik.. maar vind Firefox echt de prettigste browser!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb net de nieuwe betaversie erop gezet om google body te kunnen zien... maar het werkt nog niet echt lekker
Heb nu ook de google browser erop gezet... die gaat wel super snelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:45 schreef LieLie het volgende:
Ik heb de gewone geloof ik.. maar vind Firefox echt de prettigste browser!
Mooi zo, ik wil dat binnenkort als voortje of zo gaan maken als we weer eters krijgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:56 schreef LieLie het volgende:
Het brood van Sun en de tomatenjam erbij waren echt heel lekker
Hij werkt hier wel!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben weer overgeschakeld naar mijn standaard FF3 maar niks werkt http://bodybrowser.googlelabs.com/
Ik krijg een mensje, en aan de zijkant staat een balkje met icoontjes.quote:
Ik heb niet eens een mensje, kom niet verder dan de beginpagina met die 4 plaatjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:12 schreef LieLie het volgende:
Ik krijg een mensje, en aan de zijkant staat een balkje met icoontjes.
En als je het schuifje over de icoontjes beweegt dan ga je steeds verder in het lichaam.
Jij bent zijn veilige havenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
ZoIJs was lekker
Koppijn is ook een groot deel weg. Toch heerlijk, zo op de bank hangen met een kat erbij
Hij was zo zielig dat-ie echt om de haverklap tegen me aan kwam kruipen
Als je die plaatjes hebt dan heb je nog geen goede browser denk ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een mensje, kom niet verder dan de beginpagina met die 4 plaatjes![]()
De buurman is het aan het proberen
Nee, vandaar dat ik 2 andere browsers heb geprobeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:13 schreef LieLie het volgende:
Als je die plaatjes hebt dan heb je nog geen goede browser denk ik?
Ja. Blijkbaarquote:
Maar als je google chrome of die beta hebt, dan zou ie het dus moeten doen. Gek!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ik 2 andere browsers heb geprobeerd
Tja, dat vind ik dus ook. Heb het al hiernaast bekeken nuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:15 schreef LieLie het volgende:
Maar als je google chrome of die beta hebt, dan zou ie het dus moeten doen. Gek!
Da's een Catan-kloonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:07 schreef LieLie het volgende:
We hebben met SunTav ook het spel gespeeld dat we met Sinterklaas hebben gekregen.
[ afbeelding ]
En ik heb heel erg verloren, maar ik was ook vrij lui![]()
een van de vele varianten van het spel zelfquote:
Leuk Boorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:22 schreef borisz het volgende:
Mooie show
Bekende Hans Klok en nieuwe Hans Klok acts. Ook Surprise acts. Die mensen in een paar minuten zoveel keer van kleding wisselen waren er.Geweldig om dat in de zaal te zien. Ook nog een balletact uit China die vorig jaar een gouden kregen in Monaco. Was mooi
.
En ja hij speelt een thuiswedstrijd. IJmuiden is zijn thuisbasis. Dat is altijd leuk, hij sluit hier zijn tournee af.
Oh, die heb ik heel erg vaakquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Waarom heb ik onderin chatten met mensen met een maatje meer
Omdat je graag met mij chatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Vooral de act van de zwevende lampquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk BoorEn al zit je er met je neus bovenop, je snapt niet hoe het kan
Ik heb een all you can eat bannerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Slaap lekkerquote:
King Louie? Welke maat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Welk kasteel is dat overigens, LieLie? Ga je er trouwen of wonen?
Ik heb vanavond een stapel te grote kleding op marktplaats gezet - alles wat niet binnen een maand verkocht is, gaat in de zak van max! Maar ik had meteen een bod op m'n king-louiejurkje.
Hey!! Linkjes?? misschien zit er voor mij ook nog wel wat tussen..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Welk kasteel is dat overigens, LieLie? Ga je er trouwen of wonen?
Ik heb vanavond een stapel te grote kleding op marktplaats gezet - alles wat niet binnen een maand verkocht is, gaat in de zak van max! Maar ik had meteen een bod op m'n king-louiejurkje.
denk niet dat het echt je smaak is, maar er komen nog wel wat mooie broeken en rokjes bij binnenkort.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey!! Linkjes?? misschien zit er voor mij ook nog wel wat tussen..
Nou het jasje vind ik wel tofquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
denk niet dat het echt je smaak is, maar er komen nog wel wat mooie broeken en rokjes bij binnenkort.
Ik stuur 'm dan sowieso pas op als ik een keer in NL ben hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
even bedenken hoe we dat gaan doen maar ok!
Is goed.. Vind het ook geen probleem gewoon je vraagprijs te betalen hoor, als dat makkelijker isquote:Op zondag 27 februari 2011 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik stuur 'm dan sowieso pas op als ik een keer in NL ben hoor
Wat eenquote:
Nja, ik heb wel een beetje hoog ingezet... Ik zou het van bekenden niet durven vragen, hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Is goed.. Vind het ook geen probleem gewoon je vraagprijs te betalen hoor, als dat makkelijker is
Nja mocht iemand het overbieden dan ben je gek om het niet te doen, maar hou me in gedachten. Mocht je dingen willen verzenden en hij is nog niet weg dan wil ik hem iig wel hebben.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, ik heb wel een beetje hoog ingezet... Ik zou het van bekenden niet durven vragen, hoor
Will do.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja mocht iemand het overbieden dan ben je gek om het niet te doen, maar hou me in gedachten. Mocht je dingen willen verzenden en hij is nog niet weg dan wil ik hem iig wel hebben.
het echte carnaval is pas volgende week schijnt, maar ik voel nog niet de behoefte nee, ben bovendien gesloopt van trainingsweek en vandaag studie inhalenquote:Op zondag 27 februari 2011 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Will do.
MeMo, moet je geen carnaval vieren?
Ja, net ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
hey steer de fanfare op je facebookwas dat net?hier heb ik ze gister 2 keer gehoord
En, wie wint?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy staarwedstrijd aan het doen is met een zak Joppie chips
Ik ga hem opbergen in een zak bovenop de voorraadkast.quote:
ik heb mn werkrooster nog niet, grote kans dat ik ergens moet werken, hoewel vast volgend weekend niet want moet al 40 uur aanwezig zijn want training maar zeg maar dat ik kom en dan kom ik niet en dan kan jij je slag slaanquote:Op zondag 27 februari 2011 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net ja.
En L. had al gevraagd of je mee kwam carnaval vieren.Volgens mij heeft ze een oogje op je.
Jij wintquote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga hem opbergen in een zak bovenop de voorraadkast.
Zo ff cup a soupje maken.
maar die joppiechips heb je zelf gekocht, so why?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga hem opbergen in een zak bovenop de voorraadkast.
Zo ff cup a soupje maken.
Als ik jou niet als vriend had Memoquote:Op zondag 27 februari 2011 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb mn werkrooster nog niet, grote kans dat ik ergens moet werken, hoewel vast volgend weekend niet want moet al 40 uur aanwezig zijn want training maar zeg maar dat ik kom en dan kom ik niet en dan kan jij je slag slaan
Voor gasten!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar die joppiechips heb je zelf gekocht, so why?
wat ben jij een goede gastheerquote:Op zondag 27 februari 2011 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor gasten!
Heb altijd flesje fris, flesje sap, paar flesjes bier, wat mini stroopwafels, zak chips en wat chocola in huis.
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik jou niet als vriend had Memo
Jaja, was eerst chocolate chip cookies maar sinds jij er bent geweest is dat veranderd in mini stroopwafels, omdat dat minder redundant is gezien het feit dat ik ook normale chocola hier heb.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat ben jij een goede gastheer![]()
ik merk tquote:Op zondag 27 februari 2011 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaja, was eerst chocolate chip cookies maar sinds jij er bent geweest is dat veranderd in mini stroopwafels, omdat dat minder redundant is gezien het feit dat ik ook normale chocola hier heb.
Is over nagedacht.
Ja dat had ik dus ookquote:Op zondag 27 februari 2011 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een- film
Natalie PortmanMila Kunis
Muziek
CameraSpecial Effects
Thriller-elementen
Niet huilen lieve Bloezziequote:Op zondag 27 februari 2011 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ookMaar goed, massa's mensen vinden het een geweldige film.
Wij kijken nu my name is Sarah en ondanks dat ik het boek heb gelezen en alle verhalen ken zit ik weer te janken
Jawel, gewoon omdat het mag en omdat het me niet koud mag latenquote:
precies een jaar en een week ouder dan ikquote:Op zondag 27 februari 2011 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel, gewoon omdat het mag en omdat het me niet koud mag laten
Oh en bloesekind F. is jarig vandaagSweet 24
Moet je mee uitkijken, met wasabiquote:Op zondag 27 februari 2011 00:31 schreef golfer het volgende:
Laatste restje sashimi van gisteren erbij met flink veel wasabi door de kikkoman.
Zo, maar eens verder met Haar naam was Sarah. Neus gesnoten, tranen gedroogd.
sterk spul hoor die wasabi
Veel goedkope cameratrucjes om meer spanning in het verhaal te krijgen, veel closeups, camerabewegingen, mensen die plots het beeld in komen, etc.quote:
Ja, en mijn overhemden zijn helemaal verkreukeld.... heb geen zin om voor 4 maanden een strijkplank en strijkijzer te kopenquote:
ik heb er ook geenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, en mijn overhemden zijn helemaal verkreukeld.... heb geen zin om voor 4 maanden een strijkplank en strijkijzer te kopen
Jij draagt geen overhemdenquote:Op zondag 27 februari 2011 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er ook geende buurvrouw wel
Mja, vielleicht, maar da's dan weer polyester toch?quote:
dikke handdoek eronder. kolen op t vuur, strijkbout in t vuur opwarmen en hoppateequote:Op zondag 27 februari 2011 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Steer, je kan toch ook je kleding strijken op een tafel of zo? Of heb je ook geen strijkijzertt?
en een strijkijzert is niet zo duurquote:Op zondag 27 februari 2011 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Steer, je kan toch ook je kleding strijken op een tafel of zo? Of heb je ook geen strijkijzertt?
Preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 01:24 schreef DarkElf het volgende:
dikke handdoek eronder. kolen op t vuur, strijkbout in t vuur opwarmen en hoppatee
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
kan iemand me even schoppen?zucht stomme ik.
te laatquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 01:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
te laatik moet echt eens stoppen te geloven dat mensen anders zijn
en vooral zelf contact met ze opnemen om de deksel op de neus te kirjgen. Blegh ben gewoon echt zo stom bezig
quote:oneitis
An unhealthy romantic obsession with a single person. Usually accompanied by un-reciprocated affection and completely unrealistic idealization of the said person.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |