je zou ijs maken? Hertog ijs is ook lekker hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Nou. Ik heb Lie maar teleurgesteldGeen ijs vanavond dus
Het heeft gewoon geen zin meer nu
Hmmm.....wat denk je zelf? Hertog ijs vs zelfgemaakt yoghurtijs?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zou ijs maken? Hertog ijs is ook lekker hoor
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, ik vind je een grote held.
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Dus ik kan me weer iets minder schuldig voelen p?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
Lief Lie, die krullen
En Steer, uw eigen brein uitschakelen dmv afleiding
Veel plezier met natalie en Milaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ik ga vanavond naar Black Swan met Natalie Portman
Nouja, niet mét Natalie Portman maar met Natalie Portman.
En goed bezig Pee.Poezelkarma +1
Mila is ook leukquote:
Met L.?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]ik ga vanavond naar Black Swan met Natalie Portman
Nouja, niet mét Natalie Portman maar met Natalie Portman.
En goed bezig Pee.Poezelkarma +1
quote:
L. is in Eindhoven met de rest van de Latin/Ballroom gang, is Nederlands kampioenschappen studentendans. Heb dus een lekker rustig weekend voor mezelf.quote:
ga je dan alleen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
L. is in Eindhoven met de rest van de Latin/Ballroom gang, is Nederlands kampioenschappen studentendans. Heb dus een lekker rustig weekend voor mezelf.
Ik doe graag dingen alleen, iedereen vindt dat zo raar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ga je dan alleen?of stiekem met hooters ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik vind dat niet raar, ik ga ook vaak alleen naar concerten ed maar alleen naar de bios heb ik 1 keer gedaan en vond ik toch niet zo, dan download ik t lieverquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik doe graag dingen alleen, iedereen vindt dat zo raar.Laatst weer iemand verteld dat ik graag alleen op vakantie ging, men keek alsof ik ráár was.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik baal wel dat ik niet naar Lie kan eigenlijkMaar goed....een avondje thuis hangen gaan de heren hier ook vast niet erg vinden.
Ik vind het ook jammer dat jullie er niet zijn!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou ook graag naar Lie (ook al hebben we nu wel een mooi kado gekregen)
Ga maar lekker bankgelden met de poezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een Pathé Unlimited kaart aangeschaftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik vind dat niet raar, ik ga ook vaak alleen naar concerten ed maar alleen naar de bios heb ik 1 keer gedaan en vond ik toch niet zo, dan download ik t liever
mag je wel opschietenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb een Pathé Unlimited kaart aangeschaft![]()
Vind het heerlijk zo'n rustig weekendje. Zo ff de stad in heee daar ben ik alen nieuwe kleertjes kopen. Heb alles wat te groot was de kliko in gedaan.
geen haastquote:
maar de winkels gaan over n uur dichtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
geen haast
Wat nieuwe dansoutfitachtigiets en een joggingbroek/pyjamabroek. En misschien een nieuw overhemd. Hm.
1 minuut erheen lopen, 59 minuten kleding passen, moet kunnenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar de winkels gaan over n uur dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1 minuut erheen lopen, 59 minuten kleding passen, moet kunnen
Joggingbroek kan wel bij de Wibra, rest bij de We, of H&M ofzo.
wat steer zegtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Windigo
Therapie is een lange weg, het is niet makkelijk met veel kuilen en beren. Ik hoop dat het je goed gaat.
Mja, zo goed als het kan gaan hč gezien de omstandigheden. Ben blij dat jullie geholpen hebben me wakker te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Windigo
Therapie is een lange weg, het is niet makkelijk met veel kuilen en beren. Ik hoop dat het je goed gaat.
Oh jij wist het alquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
* FutureFairytale googelt bipolaire stoornis
ooooh jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:05 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oh jij wist het alMaar het heet anders ''in de volksmond''
Nou ja, dat is op mn 18e al geconstateerd, maar omdat ik niet kon geloven dat ik het echt had (en ik heb godzijndank niet de meest extreme vorm) dacht ik dat het wel een fout moest zijn. Ik vond het ZO enorm eng om het te accepteren, wetend dat het niet overgaat. Maar het negeren, dat is pas gevaarlijk, zo bleek.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooooh ja
nou beter dat je weet wat er is
quote:
ik begrijp goed dat je het niet wilt toegeven. anders lijkt het net alsof je toegeeft 'dat je gek bent' (terwijl dat het niet is).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:07 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Nou ja, dat is op mn 18e al geconstateerd, maar omdat ik niet kon geloven dat ik het echt had (en ik heb godzijndank niet de meest extreme vorm) dacht ik dat het wel een fout moest zijn. Ik vond het ZO enorm eng om het te accepteren, wetend dat het niet overgaat. Maar het negeren, dat is pas gevaarlijk, zo bleek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |