Ik kocht van mijn eerst verdiende geld (was een jaar of 13 denk ik) een hangkast bij de Wehkamp met iets van 300 stuks gereedschap erin, inclusief een boormachine. Allemaal meuk natuurlijk, maar ik heb die kast nog steeds en veel gereedschap werkt ook nog steeds.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook van mn vader gekregen toen ik op mezelf ging wonen
Fok!'s database is sinds die nieuwe layout af en toe sloom, traag, etc. Dat krijg je van ingewikkelde trucks om maar vooral die banners te willen laten zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef Marrije het volgende:
Ah je opent er toch een, ik was te ongeduldig.
Ik heb leuke filmpjes gemaakt van mn kindjes, beetje op youtube zetten enzo, met alleen mn ouders die het kunnen zien
Edith Wharton is een van mijn lievelingsnovelisten. Prachtig tijdperk voor vrouwen om in te schrijven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef hondjes het volgende:
Film kijken..the age of innonces....
Loopt het toch nog verkeerd af en teleurgesteld, dat deze liefde zo naar afliep, ga ik maar even de tuin in.
De onmogelijke liefde, mooi thema..
Jepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:01 schreef Marrije het volgende:
En die avatar van jou, echt zo'n vies kleurtje, net niet zo'n huidskleur van een panty
Bijna alle verhalen berusten op maar een paar archetypische vertellingenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef hondjes het volgende:
Was de oorsprorng niet Narcissus, die verliefd werd op zichzelf, toen hij in het water keek.
En toen hij op die plek doodging er ineenS narcissen verschenen..
Narcissus was een Griekse Homo / Bisexsuele etterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:08 schreef hondjes het volgende:
Was de oorsprorng niet Narcissus, die verliefd werd op zichzelf, toen hij in het water keek.
En toen hij op die plek doodging er ineenS narcissen verschenen..
Ik zag vannacht "Sin Nombre", die is ook wel okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef hondjes het volgende:
Film kijken..the age of innonces....
Loopt het toch nog verkeerd af en teleurgesteld, dat deze liefde zo naar afliep, ga ik maar even de tuin in.
De onmogelijke liefde, mooi thema..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef hondjes het volgende:
Was toch de <griekse <mythologie
prachtig verhaal,.
Die Grieken waren allemaal homo ..vroeger he..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Narcissus was een Griekse Homo / Bisexsuele etter
lekker ''rommelen''quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh Fann, ik ben ook nog maar een uurtje wakker hoor. Zit nu lekker voor de houtkachel te internetten en drink mijn tweede mok koffie.
Wat ik verder op zo'n dag doe? Hangt er een beetje van af, soms duik ik de zolder even op, op zoek naar een boek of document, muziekje, filmpje, paar mensen bellen, beetje webwinkels afschuimen naar leuke dingen die ik dan niet koop, nieuws lezen, blogjes volgens, ik zit veel op google maps te loeren, etc.
Ja toch ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die Grieken waren allemaal homo ..vroeger he..
Nu niet meer hoor..rustig maar..
Zag er best lekker uit op die foto in spijkerbroek![]()
toen jullie nog zo lekker jong waren.
Ik was rond 11:30 wakker en wilde uit bed stappen. Toen ik weer op de wekker keer was het plots een drie laterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
lekker ''rommelen''![]()
ik was er vanochtend alleen effe uit om te piesenkoffie en een broodje te maken
en dan slaap ik gewoon weer verder
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Vroeger zaten narcisten nog aan een vijver, tegenwoordig doen ze mee aan een RLS.
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja toch ?![]()
![]()
hij is wel een beetje kaler en dikker nu heur...
Ga dan all the way en ga swingenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig![]()
Kom op, laat je Griek eens zien, jij hebt mijn Donald ook weleens gezien
Alleen in mijn droom !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig![]()
Kom op, laat je Griek eens zien, jij hebt mijn Donald ook weleens gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil ik wel eerst weten wat voor vlees ik in mijn kuip krijgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga dan all the way en ga swingen
Scherpquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Vroeger zaten narcisten nog aan een vijver, tegenwoordig doen ze mee aan een RLS.
Maar wel met het thema..onmogelijke liefde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar Wharton schreef in het algemeen over zich emanciperende vrouwen en de onmogelijkheid daarvan. Ze was haar tijd ver vooruit. Het had dus niet zoveel met narcisme te maken.
Ja, maar dat is de film. Het boek gebruikt dat thema slechts om iets anders bloot te leggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar wel met het thema..onmogelijke liefde.
Ik kan er wel om janken..zo mooi, maar ik doe het niet..
Dat is inderdaad iets heel anders. Wel een mooi themaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar Wharton schreef in het algemeen over zich emanciperende vrouwen en de onmogelijkheid daarvan. Ze was haar tijd ver vooruit. Het had dus niet zoveel met narcisme te maken.
Uit die periode stammen zeer mooie boeken geschreven door vrouwen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets heel anders. Wel een mooi thema
Koppigheid van een individu tegen algemeen geaccepteerde ongelijkheid. Dat spreekt mij wel aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Uit die periode stammen zeer mooie boeken geschreven door vrouwen.
Meer in het algemeen zijn er ook mooie films over die periode. Visconti bijvoorbeeld, prachtig.
Ah ja, het is inderdaad een thema van alle tijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koppigheid van een individu tegen algemeen geaccepteerde ongelijkheid. Dat spreekt mij wel aan
Nope. De naam kwam me vaag bekend voor, een rondje Google leert me dat die ook nogal een strijd gevoerd heeftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, het is inderdaad een thema van alle tijden
En ineens schiet Quentin Crisp me te binnen. Heb je die film over hem wel eens gezien?
Ja, een enorme strijd tot klappen aan toe, maar met zoveel flair, dat zou jij vast kunnen waarderen. Hij kon er dus wel iets mee, om in jouw termen te blijven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. De naam kwam me vaag bekend voor, een rondje Google leert me dat die ook nogal een strijd gevoerd heeft![]()
Ook zo'n ongelijkheid waar ik niets mee kan.
Ah mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
haksie zit stiekem SST te kijken, met haar gratiesch abo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |