Hier ligt ook een brief van de gemeente, zou het dat zijn dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Gemeentelijke belastingen.Mooie paarse envelop dat wel.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
Je bent mijn corrigerende ondergoed vergeten
Is ie ook paars?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier ligt ook een brief van de gemeente, zou het dat zijn dan?
Laat Mir het niet horen!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef milka82 het volgende:
Puckzz,ik ben 28 en damn,I'm wearing one. Haha! Net weer een swappakketje binnen gehad,best sbel,dinsdag verzonden vanuit de States en nu hier. Het bevatte een Del Sol (hollyberry) en Revlon (powderpuff). Nu nog opzoek naar DS Glamour,wantz!
Ik Barendrecht en Eindhovenquote:
Tripje maar cancellen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik heb dus net al mijn nagellak verzameld, en eens uit de helmer getrokken etc. om hem opniuew in te richten.
en geteld
410 potjes
zonder treatments
en dan slingeren er nog een paar ergens door het huis
I can haz problem?
Lollerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik heb dus net al mijn nagellak verzameld, en eens uit de helmer getrokken etc. om hem opniuew in te richten.
en geteld
410 potjes
zonder treatments
en dan slingeren er nog een paar ergens door het huis
I can haz problem?
ach, als iedereen altijd overal hetzelfde over dacht was de wereld ook zo saai!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef expiratorial het volgende:
@ SQ i think we have to agree to disagree
maar vind t knap dat je zonder gaat proberen! ik wens je veel sterkte en je hebt mijn respect
goed van je dat je stopt sq!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als iedereen altijd overal hetzelfde over dacht was de wereld ook zo saai!
Maar cold turkey is dus toch ff too much zo na 4 jaar seroxat
Ik heb hartjes inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
Wat las ik trouwens net ergens? Dat jullie bij de mobiele lay-out hartjes hebben als tvp knop? Ik heb de oude lay-out namelijk weer, geel, wit en oranje
Leuke vriendinnenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:42 schreef princess-a het volgende:
Ben ik nou gek als ik kwaad wordt dat mijn vriendinnen mijn verjaardag plannen? Op een moment dat notabene IK niet kan? Hun willen namelijk mijn verjaardag vieren op de dag dat ik jarig ben, maar ik moet die dag en de 2 dagen erna gewoon werken dus voel weinig voor een nacht wild stappen. Op stap terwijl hun los gaan, omdat het mijn verjaardag is, en ik geen borrel kan aanraken vind ik ook niet leuk. Ik heb het weekend erna lekker vrij gevraagd en wilde dan tijdens mijn vrije dagen lekker op stap maar neee; in het weekend stappen is niet leuk.
Wiens feest is het nou dan? En drammen dat ze doen
Je kunt ook 's avonds he? Rond een uur of 6/7 is helemaal ideaal, alles wat er dan is zit in het restaurantquote:Op zondag 27 februari 2011 09:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Zooooo dat was een lange zaterdag, maar we hebben fantstische mazzel gehad in de koopjeshoek met een nieuw bureau en verder een paar hele mooie nieuwe meubeltjes gekocht voor het nieuwe huisje, die ze volgende week komen bezorgen
En verder wens ik iedereen een lekker luie fijne zondag toe vandaag!
(PS. Het was idd al megadruk om half 11.... bovendien hadden die gekken het tweede parkeerdek gewoon nog niet open gedaan waardoor het vechten was om een plekje!!! en dan werd de hele ikea zo'n beetje verbouwd én waren de winkelwagentjes voor het zelfbedieningsmagazijn opEn daarna nog mega ruzie gehad met een bijdehand ventje die vond dat als de pc aangaf dat iets op voorraad stond, maar dat het niet was, het niet bezorgd kon worden vanuit het centrale magazijn en dat we dat maandag dan maar effe moesten komen halen.... pfffft! Maar ach, dat weet je op zaterdag
Het is goedgekomen, maar als we nog eens gaan regel ik wel een paar uurtjes vrij op mn werk doordeweeks
Ikea Breda was dit overigens)
Ze kunnen plannen wat ze willen, maar als jij er niet bent houdt het feestje snel opquote:Op zondag 27 februari 2011 04:42 schreef princess-a het volgende:
Ben ik nou gek als ik kwaad wordt dat mijn vriendinnen mijn verjaardag plannen? Op een moment dat notabene IK niet kan? Hun willen namelijk mijn verjaardag vieren op de dag dat ik jarig ben, maar ik moet die dag en de 2 dagen erna gewoon werken dus voel weinig voor een nacht wild stappen. Op stap terwijl hun los gaan, omdat het mijn verjaardag is, en ik geen borrel kan aanraken vind ik ook niet leuk. Ik heb het weekend erna lekker vrij gevraagd en wilde dan tijdens mijn vrije dagen lekker op stap maar neee; in het weekend stappen is niet leuk.
Wiens feest is het nou dan? En drammen dat ze doen
Jawel, maar ik moest samen met mijn ouders en daar ben ik niet de hele dagquote:
Dat dacht ik al iddquote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moest samen met mijn ouders en daar ben ik niet de hele dagAnders was ik ook wel naar A'foort gegaan
ja dat lijkt me ook...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als iedereen altijd overal hetzelfde over dacht was de wereld ook zo saai!
Maar cold turkey is dus toch ff too much zo na 4 jaar seroxat
Altijd fijn.. Die nagellakdromenquote:
Verrek ja, daar heb ik ook nog 3 rolletjes van liggenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
*zucht* ik vind ze allemaal mooi
Foils!![]()
[ afbeelding ]
ja, er lag nog een hele strip in mijn rommelladequote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
SQ, hoe is het nu? Had je er nog gevonden?
Ik vind je stoer!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
en als ik ga afkicken zal ik iig tijdelijk helemaal moeten stoppen met alcohol. Anders kan ik niet zeggen of het wat met me doet vrees ik
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Net 1 hand gelakt met OPI Not Like The Movies.. vinnik 'm lelijk.
lelijk???? Whyyyy????quote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Net 1 hand gelakt met OPI Not Like The Movies.. vinnik 'm lelijk.
qft, galaxy girlquote:Op zondag 27 februari 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de mini heb... Kan ik hem toch opsmeren; maar verder vind ik hem maar 'ok'.
(Had ik trouwens ook met Space Cadet... Iedereen is er erg lyrisch over, maar ik vind em ook maar 'ok'. Doe mij maar Galaxy Girl van die serie
Ja VNL na 4 lagenquote:
Jup !!! En ik heb hem dus een dag op en hij chipt als de tering (maar goed; kan ook aan mijn topcoat liggen die ook al voor shrinkage heeft gezorgd.. Grmfpl ).quote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja VNL na 4 lagen. De duochrome is vet maar hij dekt zo kut.
Maar maar... Over blauw enzo..quote:Op zondag 27 februari 2011 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
die glitters zijn nog veel erger, die geven na 7 lagen nog vnl
Ja, best dik, volgens mij heb ik gewoon een kuttige formule te pakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik had met drie lagen genoeg... Lak je wel dik genoeg?
(ik lak heel chunky altijd... )
ja daar ben ik zelf ook zo benieuwd naar maar vind het eng....quote:Op zondag 27 februari 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar lindy, het verschil tussen jouw en mijn kwaal is best groot he! Ik word niet suicidaal of aggressief of weet ik veel wat meer. Ik word vooral alleen huilerig. Of werd, want ben al 4 jaar aan de pillen. Wil gewoon graag weten hoe ik het alleen doe nu, na alles wat ik geleerd heb.
Ja, dat snap ik ook wel. Ik heb in elk geval dikke respect voor je!!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar lindy, het verschil tussen jouw en mijn kwaal is best groot he! Ik word niet suicidaal of aggressief of weet ik veel wat meer. Ik word vooral alleen huilerig. Of werd, want ben al 4 jaar aan de pillen. Wil gewoon graag weten hoe ik het alleen doe nu, na alles wat ik geleerd heb.
Als je hem kwijt moetquote:Op zondag 27 februari 2011 14:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, best dik, volgens mij heb ik gewoon een kuttige formule te pakken. Heb 't er allemaal afgehaald want op zilver is het nog lelijker en probeer 'm een andere keer wel uit.
ik heb er zelf niet een probleem mee om mn hele leven ad te slikken,ik zie het gewoon als een medicijn net zoals je iets voor je rug zou moeten nemen. en ik kan me nog steeds goed klote voelen,t helpt me alleen er wat sneller van los te komen. dus diepe emoties geen probleem hieroquote:Op zondag 27 februari 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
ja weet je. Ik ik heb die angst ook wel, maar als het allemaal terug komt ga ik gewoon weer die pillen slikken. Het allerergste wat er kan gebeuren is dat je je een aantal weken goed klote voelt. En da's niet leuk, maar de gedachte aan een leven lang pillenjunkie is ook niet leuk. Ik mis een aantal dingen van het pillenloze bstaan heel erg, zoals echte diepe emoties, een libido, en gewoon dronken zijn na 8 bier ipv doordrinken tot de krat leeg is en dan nog dorst hebben.
Ik wil ook wel weer dat bepaalde dingen me weer wat meer gaan schelen, zoals mijn gewicht. Ben sinds die pillen 30 kilo aangekomen, en dat komt echt niet alleen door die pillen, maar het kan me gewoon niet zo veel meer schelen
dito noobje hieroquote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je hem kwijt moet![]()
![]()
[noobmodus]wat is VNL?[/noobmodus]
Visible Nail Linequote:Op zondag 27 februari 2011 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je hem kwijt moet![]()
![]()
[noobmodus]wat is VNL?[/noobmodus]
quote:
Ik ga ook vaak uitgebried koken als ik me verveel of als ik gestresst benquote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En weinig zin om ook maar iets nuttigs te doen in huis.
Ik ben maar mijn nagels aan het lakken (woot; doe ik normaal nooit overdag).
Denk dat ik zo maar een cake bak (ik bak vaak als ik me verveel/om tijd op te vullen)
Maar natuurlijk! Roep maar een keer een datumquote:Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens Debs: Vind je het goed als we na mijn vakantie afspreken om de lakjes op te pikken? Deze week wordt het te hectisch op het werk; en daarna ben ik er dus een weekje tussen uit..
Very good!quote:Op zondag 27 februari 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net de voorraad/kelderkast uitgeruimd, ik zie er uit als een spinnenweb! En nu de boretti maar weer es ontvetten, doe ik veel te weinig
Vooral de doos met de inhoud van je nachtkastje?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik werd bij mijn verhuizing helemaal panisch van alle mensen die door mijn spullen zaten te neuzen. Echt, ik vond het lief dat ze wilden helpen, maar iedere keer opmerkingen over van alles.
Oh dat is zo schijt irritant ja, andere mensen die in je kar kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:55 schreef Loqi het volgende:
wij net boodschappen.. cola in de aanbieding (Duitse flessen) komt er een of andere doos langs die in onze winkelwagen gaat staan staren..''ja dat is wel Duitse cola hoor, die smaakt anders!!'
Ik weet niet waarom maar daar werd ik toch even zo strontchagrijnig van.. ga ff lekker in je eigen wagentje lopen blieken ipv over andermans boodschappen te zeuren.. dom wijf!
ja en dan ook nog commentaar leveren he.. wtfquote:Op zondag 27 februari 2011 18:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat is zo schijt irritant ja, andere mensen die in je kar kijken
Ik vraag dan vaker aan die mannen of ze een gezellige avond gaan krijgenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
het leukste zijn van die jonge mannen die zo rond zes uur een fles cola, een zak drop en een zak chips gaan kopen. Ik weet ook gewoon zeker dat dat dan hun avondeten is
of mama-moeders die allemaal kk dure kindersapjes en kinderpapjes kopen en dan van die kei smerige euroshopper producten voor zichzelf kopen
een tray van het goedkoopste bier en veel goedkoop vlees!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef Holyme het volgende:
Poolse mannen zijn ook altijd zo herkenbaar
dan doe je het dus zelf ook!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vraag dan vaker aan die mannen of ze een gezellige avond gaan krijgen
Achter de kassa mag datquote:
die blauwe wle! de roze nietquote:Op zondag 27 februari 2011 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
die glitters zijn nog veel erger, die geven na 7 lagen nog vnl
OMG!! heb ik daadwerkelijk een spel uitgespeeld wat Sjaan nog niet heeft uitgespeeld??quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Puckzzz ik ben vandaag begonnen aan Tomb Raider Underworld. Heb jij hem al uitgespeeld?
Ik had zoveel games dat ik er nu pas tijd voor heb
Jaaaaquote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OMG!! heb ik daadwerkelijk een spel uitgespeeld wat Sjaan nog niet heeft uitgespeeld??for me
Dat keek ik ook vaak, maar met m'n vriend die hier regelmatig heen vliegt werd 't toch ietsje minder leukquote:
Ja, dat kan ik me dan wel voorstellen ja! Ik moet er zelf als ik in het vliegtuig zit stiekem ook aan denkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat keek ik ook vaak, maar met m'n vriend die hier regelmatig heen vliegt werd 't toch ietsje minder leuk
Die is nu op aircrash investigation!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Holyme het volgende:
Hij landde hier paar uur voordat dat turkse vliegtuig toen crashte, hielp ook niet!
Maar blijft wel boeiend programma
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vooral de doos met de inhoud van je nachtkastje?
Ik heb net een big ass pan verse tomatensoep met zalm en zeeduivel gemaakt
En we hebben de stoomreiniger even uitgeprobeerd op een hoek in de keuken. Mén!!!!! De nicotine droop gewoon naar benedenNadeel:
Nu moeten we het eerdaags wel gaan afmaken
Good luckquote:Op maandag 28 februari 2011 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Vandaag eerste dag in ons nieuwe kantoor aka het stikhok... Ben benieuwd
mag dat zo maar? een mens moet toch wat daglicht binnenkrijgen overdag?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Succes SQ! Komt vast wel goed... Ik werk ook in een kantoor zonder daglicht en zonder airco en overleef het ook alweer een hééle tijd.
sterkte!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:08 schreef expiratorial het volgende:
gutemorgen!
zo eerst ff tandartsen dan weer verder genieten van weekje vrij.
In welke mate kan gedrags en gedragsresultaten van gebruik Facebook voorspellen tegenzin-aan-meedelen?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:33 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, wie kan deze zin logisch vertalen? Ik krijg er geen lopende zin uit...
To what extent can unwillingness-to-communicate predict behavioral and attitudinal outcomes of Facebook use?
Thanx alvast
Bwhehehe, Google Translate zei ook zoietsquote:Op maandag 28 februari 2011 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In welke mate kan gedrags en gedragsresultaten van gebruik Facebook voorspellen tegenzin-aan-meedelen?
![]()
![]()
Grapje, Babelfish
uhm..quote:Op maandag 28 februari 2011 09:33 schreef Lindytje het volgende:
To what extent can unwillingness-to-communicate predict behavioral and attitudinal outcomes of Facebook use?
Thanx alvast
Tot welke mate kan onbereidheid tot communiceren, gedrag en houding bepalen/voorspellen met betrekking tot het gebruik van Facebook.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:33 schreef Lindytje het volgende:
Thanx alvast
Volgens mij gebruiken die Bulgaren dat ookquote:Op maandag 28 februari 2011 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In welke mate kan gedrags en gedragsresultaten van gebruik Facebook voorspellen tegenzin-aan-meedelen?
![]()
![]()
Grapje, Babelfish
Awwww, hij weet gewoon dat je 'm beter aan het maken bentquote:Op maandag 28 februari 2011 10:22 schreef Holyme het volgende:
Mijn jongste kat heeft als minikitten verklevingen aan z'n oogje gehad (ik zal jullie de details besparen), met als resultaat dat z'n traanbuisje hardstikke slecht is. Dus nu heeft ie veel overtollig vocht, waardoor ie behoorlijk vaak niest (vinden m'n ramen enzo ook fijn
) en bijna altijd een traanoogje heeft.
Sneu voor 't kleine siepoogje, maar tis altijd zoals ie als een dol knijntje door de kamer tekeer gaat maar wel even rustig gaat zitten als ik 'm droog en schoon wil vegen. Dat hoeft 'n ander niet te proberen bij 'm
Tis een draakje maar op zulke momenten smelt ik een beetje
![]()
Maar goed, genoeg zoetsappigheid, boodschappen!
Dat!! How cutequote:Op maandag 28 februari 2011 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Awwww, hij weet gewoon dat je 'm beter aan het maken bent
wat is er dan mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:36 schreef DeltaCephei het volgende:
Die crackles van ChG zijn heul niet fijn.
das idd raar voor krakkel... en ik zat nog wel te wachten totdat ze bij td weer op voorraad zijn... welke kleur heb je? of is het bij allemaal?quote:
geen last van. lak je te dun misschien? Hoe dunner je lakt hij fijner de krakkels worden, hoe dikker je lakt hoe groffer ze worden....quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Puckzzzz nagellak is binnen! Ik ben nu op mn werk maar mn man zei dat h
et pakje niet stonk, dat is positief! Na vijf uur meer!
Nah dat nag ik doen, je hoort t zodra ik thuis ben! Mocht er toch breuk zijn wil ik niet dat hij onderzit..quote:
Ik heb hem nu 3x op de grond gegooid, en denk dat ik nu wel breuk heb ja! Tevreden?quote:
Zolang het die van Zoeper zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef wwwer het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 3x op de grond gegooid, en denk dat ik nu wel breuk heb ja! Tevreden?
ik vind ze ook zwaar tegenvallen. Die van P2 is veruit de bestequote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weinig mensen nog over gehoord hoor?
Zondequote:Op maandag 28 februari 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind ze ook zwaar tegenvallen. Die van P2 is veruit de beste
Ik vind ze juist wel erg krakkelen. Misschien moet je iets dikker smeren?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze krakkelen gewoon niet extreem genoeg naar mijn smaak, ik wil meer contrast zien
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef Mss het volgende:
Ik moest net iemand bellen die Puck heet... ik versprak me bijna en wilde Puckzzz zeggen
Ik smeer ze al superdik...quote:Op maandag 28 februari 2011 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind ze juist wel erg krakkelen. Misschien moet je iets dikker smeren?
Het was een volwassen vrouwquote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Sowieso, mensen die hun kinderen puck noemen, of pip, en dat soort hippe meuk
Ja,maar ik bedoel meer dat het dan helemaal sneu is op die leeftijd. Het feit dat ze klonk als een verzuurde huisvrouw droeg nou ook niet echt bij aan mijn sympathie gevoelensquote:
Als koosnaampje of verbastering van de echte naam kan ik me er nog iets bij voorstellen ja. Maar idd gewoon echt als náám....quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Sowieso, mensen die hun kinderen puck noemen, of pip, en dat soort hippe meuk
Dat is bij mijnoma ook iddquote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als koosnaampje of verbastering van de echte naam kan ik me er nog iets bij voorstellen ja. Maar idd gewoon echt als náám....
Maargoed, ik heeft officieel Trijntje Anna, alsof je daar blij mee moet zijn
en mijn zus Anna Trijntje![]()
He bah... dat is niet leuk!quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef milka82 het volgende:
@ Bubsel,gecondoleerd.
Midi kwam vanochtend bij me,kijk mem,ik heb het FC Groningen logo op mijn nagels gemaakt... 8 jaar en nu al aan het nagels versieren...
meen je dat nou? Trijntje Anna en Anna Trijntje?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als koosnaampje of verbastering van de echte naam kan ik me er nog iets bij voorstellen ja. Maar idd gewoon echt als náám....
Maargoed, ik heeft officieel Trijntje Anna, alsof je daar blij mee moet zijn
en mijn zus Anna Trijntje![]()
Ze hadden alleen maar jongensnamen, ze waren zo vertuigd dat ik een jongetje zou zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meen je dat nou? Trijntje Anna en Anna Trijntje?
Lekker creatief![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omnomnomnom deze ga ik morgen maken
http://koekjeshoek.blogsp(...)akes-het-recept.html
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Debsterr het volgende:
IK KOM EVEN BINNENVALLEN, MAAR WE ZIJN ER UIT MET DE ONDERHANDELING. WE HEBBEN EEN HUIS
!
OMG!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Debsterr het volgende:
IK KOM EVEN BINNENVALLEN, MAAR WE ZIJN ER UIT MET DE ONDERHANDELING. WE HEBBEN EEN HUIS
!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Debsterr het volgende:
!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Debsterr het volgende:
!
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:43 schreef expiratorial het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat doe je me aan...ben op dieet
!
Hij begrijpt jequote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Loqi het volgende:
OPI - Diva of Geneva
OPI - William Tell me about opi
OPI - ridgefiller
Essie - Sew psyched
Color club - Revvvolution
Color club - Wild orchid
Color club - Ultra violet
CND - Ice Blue Shimmer
Misa - Office polish-tics
krijg ik van mijn lief voor mijn verjaardag
geen adres in profielquote:Op maandag 28 februari 2011 17:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Puckzz, heb je msn? kun je me ff toevoegen? mijn adres staat in mn profiel
Maar alles is goed met de order hoor, flesjes zijn allemaal heel!
!
Zet je wishlist maar in je sig, doen doen we wel een mega order bij TDquote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Debsterr het volgende:
Dat wordt dus een summermeet bij ons. Housewarming cadeau's welkom
.
Ja nu heb ik je toegevoegd hoorquote:
Dat heb je toch verdiend na alle moeite die je voor de lakjes hebt gedaanquote:
ohoh!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef Diconnected het volgende:
Debs gefeliciteerd wat gaaf![]()
Ik heb net de nagellakwalhalla ontdekt hierheel veel oude collecties enzulks
dus als jullie wat zoeken
Ik ga maar even een lijstje maken
OPI, Essie, Orly, Seche, Zoya, OPI DS, nog een zooi merken waar ik nog nooit van gehoord hadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohoh!!
Wat hebben ze allemaal? Merken, series etc.
Die nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:07 schreef Joysa het volgende:
Ik hoor Mir nu denken: 'del sol, del sol, del sol????'
Denk ff aan mij als je m vimd! En en en mpj holoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds naastig naar op zoek
jaloers!!!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:07 schreef Joysa het volgende:
Ik hoor Mir nu denken: 'del sol, del sol, del sol????'
jamaar jamaar quanta kosta enzo? Per saldo goedkoper inc. verzenden dan TD?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
OPI, Essie, Orly, Seche, Zoya, OPI DS, nog een zooi merken waar ik nog nooit van gehoord had
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zal aan jullie denken als ik op de skilatten sta
Ben ik trouwens heel erg dat ik reeds een doosje nagellakken heb verzameld om mee te nemen op wintersport
DAAR WIL IK OVER TWEE WEKEN OOK HEEN!1!11!!1!11einzeinz!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
OPI, Essie, Orly, Seche, Zoya, OPI DS, nog een zooi merken waar ik nog nooit van gehoord had
wil je daar niet heen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAAR WIL IK OVER TWEE WEKEN OOK GEEN!1!11!!1!11einzeinz!
Bwhehehe, ik heb ook al een *mental image*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wil je daar niet heen?
Oh God, ik zie je nu al door die zaak gaan!
Echt welquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
het is amerika, daar heb je zelfs scootmobiel karretjes in de winkels, kan ze helemaal oneindig shoppenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben ze daar grote karretjes voor sjaan?![]()
NOEZquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is amerika, daar heb je zelfs scootmobiel karretjes in de winkels, kan ze helemaal oneindig shoppen
De G en de H zitten naast elkaar, heb typo al geeditquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wil je daar niet heen?
Oh God, ik zie je nu al door die zaak gaan!
De mijne was toen eerder op hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is al op
je weet toch hoe snel ik zo'n ding wegwerk! had een footlong
Nee Poshe enzo staat niet meer op hun site maar welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een wishlist aan het maken. HALP!
Ik zei gisteren tegen Zoeper nog dat ik dat niet deed want dat is veel te gevaarlijk voor mij...maar het heeft me bij de enkels gegrepen en nu laat het niet meer los
Van Zoya viel reuze mee, maar een stuk of 4 (ik heb op hun eigen site gekeken dus mag er vanuit gaan dat daar alle collecties wel opstaan NON?)
Maar bij CH ben ik nog maar net begonnen
Wil je me ff niet op ideeën brengen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben een wishlist aan het maken. HALP!
Ik zei gisteren tegen Zoeper nog dat ik dat niet deed want dat is veel te gevaarlijk voor mij...maar het heeft me bij de enkels gegrepen en nu laat het niet meer los
Van Zoya viel reuze mee, maar een stuk of 4 (ik heb op hun eigen site gekeken dus mag er vanuit gaan dat daar alle collecties wel opstaan NON?)
Maar bij CH ben ik nog maar net begonnen
Ik moet er ook eens aan, maar ik ben bang voor de uitkomstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wil je me ff niet op ideeën brengen!
Oh maar vast wel op jouw site he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee Poshe enzo staat niet meer op hun site maar wel![]()
Sinds gister heb ik er ook weer een paar bij die ik wil hebben, houdt het dan nooit op![]()
![]()
een half uurtje kijken en (uitgebreid) swatches kijken in mijn pauze en ik zit al op 16 stuks...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wil je me ff niet op ideeën brengen!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet er ook eens aan, maar ik ben bang voor de uitkomst.
Heb je al nieuws van TNT?
Ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Eindelijk een invoice van de Bulgaren
Helpt tocht niet ze leveren uit op besteldatum helaasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet
Ik ga gelijk weer mailen!
3 weken geleden besteld!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helpt tocht niet ze leveren uit op besteldatum helaas
ohquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mij was het zaterdag een maand geleden
Bij mij was het vorige week donderdag een maand geleden en had gisteren eindelijk de invoice binnen.quote:
5 werkdagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:45 schreef Mss het volgende:
[..]Hebben ze gezegd wanneer je iets zou horen?
pics!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb eindelijk lippenverf gevonden waar ik me niet stuk aan erger
Friemelig?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:19 schreef Loqi het volgende:
Ik word altijd friemelig als ik meer op m'n lippen heb dan labello (en als daar een kleurtje in zit ofzo ook), dus ik heb alleen maar wat leipe, ondraagbare kostuumkleuren
Ja, voelt vervelend en dan ga ik er aan zitten en dan zit t weer niet goed en dan moet t er weer af of bijgewerkt.. dus friemeligquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Friemelig?
Ik het die Lipfinity Liptint van Max Factor gekocht, voel je echt niks van, geeft niet af en het blijft echt zitten, vind het wel hendig spul
Hmmm, de meeste longlasting lipsticks drogen mijn lippen echt enorm uit. Ook niet bijster charming...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Friemelig?
Ik het die Lipfinity Liptint van Max Factor gekocht, voel je echt niks van, geeft niet af en het blijft echt zitten, vind het wel hendig spul
het valt tot nu toe mee... misschien scheelt het dat dit echt een viltstift isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmm, de meeste longlasting lipsticks drogen mijn lippen echt enorm uit. Ook niet bijster charming...
Deze is echt erg, na een paar uur kan ik de velletjes van mijn lippen trekken / rollen
[ afbeelding ]
en toch heb ik er twee
Die heb ik ook een (felrood) en die drogen idd super uit... die balsemstick daarentegen, die is bij mij dus bijna opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmm, de meeste longlasting lipsticks drogen mijn lippen echt enorm uit. Ook niet bijster charming...
Deze is echt erg, na een paar uur kan ik de velletjes van mijn lippen trekken / rollen
[ afbeelding ]
en toch heb ik er twee
k haat die plakkerige lipgloss en hou niet van lippenstift, maar mac heeft een lipgloss die niet plakt en die vind ik wel heel fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb eindelijk lippenverf gevonden waar ik me niet stuk aan erger
Dat kleur-aspect vind ik juist een plus van gloss!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
aan gloss kan ik echt niet wennen... Ik vind ook dat er te weinig kleur af komt
Nee.... jonge...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
mja, als ik geen kleur op m'n lippen wil pak ik wel m'n blistex ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |