Hier ligt ook een brief van de gemeente, zou het dat zijn dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Gemeentelijke belastingen.Mooie paarse envelop dat wel.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
Je bent mijn corrigerende ondergoed vergeten
Is ie ook paars?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier ligt ook een brief van de gemeente, zou het dat zijn dan?
Laat Mir het niet horen!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef milka82 het volgende:
Puckzz,ik ben 28 en damn,I'm wearing one. Haha! Net weer een swappakketje binnen gehad,best sbel,dinsdag verzonden vanuit de States en nu hier. Het bevatte een Del Sol (hollyberry) en Revlon (powderpuff). Nu nog opzoek naar DS Glamour,wantz!
Ik Barendrecht en Eindhovenquote:
Tripje maar cancellen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik heb dus net al mijn nagellak verzameld, en eens uit de helmer getrokken etc. om hem opniuew in te richten.
en geteld
410 potjes
zonder treatments
en dan slingeren er nog een paar ergens door het huis
I can haz problem?
Lollerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:02 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik heb dus net al mijn nagellak verzameld, en eens uit de helmer getrokken etc. om hem opniuew in te richten.
en geteld
410 potjes
zonder treatments
en dan slingeren er nog een paar ergens door het huis
I can haz problem?
ach, als iedereen altijd overal hetzelfde over dacht was de wereld ook zo saai!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef expiratorial het volgende:
@ SQ i think we have to agree to disagree
maar vind t knap dat je zonder gaat proberen! ik wens je veel sterkte en je hebt mijn respect
goed van je dat je stopt sq!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, als iedereen altijd overal hetzelfde over dacht was de wereld ook zo saai!
Maar cold turkey is dus toch ff too much zo na 4 jaar seroxat
Ik heb hartjes inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
Wat las ik trouwens net ergens? Dat jullie bij de mobiele lay-out hartjes hebben als tvp knop? Ik heb de oude lay-out namelijk weer, geel, wit en oranje
Leuke vriendinnenquote:Op zondag 27 februari 2011 04:42 schreef princess-a het volgende:
Ben ik nou gek als ik kwaad wordt dat mijn vriendinnen mijn verjaardag plannen? Op een moment dat notabene IK niet kan? Hun willen namelijk mijn verjaardag vieren op de dag dat ik jarig ben, maar ik moet die dag en de 2 dagen erna gewoon werken dus voel weinig voor een nacht wild stappen. Op stap terwijl hun los gaan, omdat het mijn verjaardag is, en ik geen borrel kan aanraken vind ik ook niet leuk. Ik heb het weekend erna lekker vrij gevraagd en wilde dan tijdens mijn vrije dagen lekker op stap maar neee; in het weekend stappen is niet leuk.
Wiens feest is het nou dan? En drammen dat ze doen
Je kunt ook 's avonds he? Rond een uur of 6/7 is helemaal ideaal, alles wat er dan is zit in het restaurantquote:Op zondag 27 februari 2011 09:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Zooooo dat was een lange zaterdag, maar we hebben fantstische mazzel gehad in de koopjeshoek met een nieuw bureau en verder een paar hele mooie nieuwe meubeltjes gekocht voor het nieuwe huisje, die ze volgende week komen bezorgen
En verder wens ik iedereen een lekker luie fijne zondag toe vandaag!
(PS. Het was idd al megadruk om half 11.... bovendien hadden die gekken het tweede parkeerdek gewoon nog niet open gedaan waardoor het vechten was om een plekje!!! en dan werd de hele ikea zo'n beetje verbouwd én waren de winkelwagentjes voor het zelfbedieningsmagazijn opEn daarna nog mega ruzie gehad met een bijdehand ventje die vond dat als de pc aangaf dat iets op voorraad stond, maar dat het niet was, het niet bezorgd kon worden vanuit het centrale magazijn en dat we dat maandag dan maar effe moesten komen halen.... pfffft! Maar ach, dat weet je op zaterdag
Het is goedgekomen, maar als we nog eens gaan regel ik wel een paar uurtjes vrij op mn werk doordeweeks
Ikea Breda was dit overigens)
Ze kunnen plannen wat ze willen, maar als jij er niet bent houdt het feestje snel opquote:Op zondag 27 februari 2011 04:42 schreef princess-a het volgende:
Ben ik nou gek als ik kwaad wordt dat mijn vriendinnen mijn verjaardag plannen? Op een moment dat notabene IK niet kan? Hun willen namelijk mijn verjaardag vieren op de dag dat ik jarig ben, maar ik moet die dag en de 2 dagen erna gewoon werken dus voel weinig voor een nacht wild stappen. Op stap terwijl hun los gaan, omdat het mijn verjaardag is, en ik geen borrel kan aanraken vind ik ook niet leuk. Ik heb het weekend erna lekker vrij gevraagd en wilde dan tijdens mijn vrije dagen lekker op stap maar neee; in het weekend stappen is niet leuk.
Wiens feest is het nou dan? En drammen dat ze doen
Jawel, maar ik moest samen met mijn ouders en daar ben ik niet de hele dagquote:
Dat dacht ik al iddquote:Op zondag 27 februari 2011 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moest samen met mijn ouders en daar ben ik niet de hele dagAnders was ik ook wel naar A'foort gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |