Misschien is dat juist de reden dat Art zo twijfelt tussen Karin en Patrick, hij heeft een verband met Patrick en twijfelt dus aan zijn oprechtheid, wat het werk van een Mol kan zijn.. verwarring creëren, maar tegelijkertijd ook empathie opwekken bij een of meerdere kandidaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Als Patrick wel de mol is heeft hij Art wel een beetje erg bevooroordeeld door jokers aan hem te geven. Dat vind ik wel iets wat tégen Patrick als mol spreekt. Ik geloof niet dat een mol een voorkeur of invloed zou mogen hebben op het binnen houden van deelnemers.
Maar toch wel erg slim? Art is continue aan het mollen. Niet alleen houdt het de aandacht van Patrick af, ook komt er veel minder geld binnen. Nee ik vind het juist wel een goede zet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Als Patrick wel de mol is heeft hij Art wel een beetje erg bevooroordeeld door jokers aan hem te geven. Dat vind ik wel iets wat tégen Patrick als mol spreekt. Ik geloof niet dat een mol een voorkeur of invloed zou mogen hebben op het binnen houden van deelnemers.
Dat zou het zijn als het openlijk is gebeurd. Maar dat is het volgens mij niet. dus zou het alleen iets zijn als Art Patrick als mol had en hij het idee had dat hij dit moest tegengaan. Maar ook dan zou het weggeven van jokers juist mijn argwaan wekken. Een kandidaat zou dat echt niet zomaar doen lijkt me (tenzij je Jan Kooijman heetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Maar toch wel erg slim? Art is continue aan het mollen. Niet alleen houdt het de aandacht van Patrick af, ook komt er veel minder geld binnen. Nee ik vind het juist wel een goede zet.
Als kandidaat wel ja. Als Mol is het weggeven van jokers aan een kandidaat erg dubieus. Ik vind dat ook tegen Patrick als Mol spreken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Het kan ook gewoon prima zijn om een bondgenoot te hebben. Dit heeft zich toch ook al terug betaald toen er 3 jokers werden terug verdiend door dat spel in aflevering 7?.
Shit hier heb je helemaal gelijk in. In principe heeft hij die 3 jokers inderdaad niet nodig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Als kandidaat wel ja. Als Mol is het weggeven van jokers aan een kandidaat erg dubieus. Ik vind dat ook tegen Patrick als Mol spreken.
en daarbij geeft hij dan min of meer zijn rol weg. Buiten het feit dat hij Art op deze manier méér kans heeft gegeven op contact doordat hij zoveel jokers had dathij kon sparen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef jcdragon het volgende:
Patrick(als hij de mol is) vond Art al vanaf begin lekker mollen en dacht: "Die moet ik in het spel houden"
Ik neem aan met iedereen wel, de Mol wordt vast niet geïsoleerd van de rest van de groepquote:
Dan nog, dan heft het elkaar straks op. Als ze minder had gepakt en dan -3000 gaat de pot ineens omlaag, dat zou nu niet het geval zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ze wist toch dat ze met de bus kans had om 3000 euro weg te spelen? eerst goodwill kweken, daarna bus slopen (zie Kamikaze-stuuractie) en je staat weer op 0.
het had minder kunnen zijn, maar misschien foutje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |