Ja, dat klopt wel, maar dan nog lijkt het risico me te groot. Ik zou eigenlijk 'ns even die aflevering terug moeten kijken om te zien hoe Soundos reageert op het moment dat een van de anderen met haar suggestie meegaat. Als ze zich op dat moment terugtrok zou je gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:17 schreef Crack-Up het volgende:
Als Soundos goed heeft ingeschat dat er tóch niemand naar haar luistert, dan is het een slimme manier geweest om anderen op het verkeerde been te zetten.
Als het soms niet anders kan, uiteraard. Maar hier was geen enkele reden om vanuit het niets het goede antwoord te geven.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Crack-Up het volgende:
Valt wel mee. Het enige risico is dat ze de pot spekt, maar dat heeft elke speler al gedaan.
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef Crack-Up het volgende:
Dude, Patrick is mollig. Niet de Mol.
Dat zal, maar op gepaste momenten. Als het toch niet uitmaakt voor de pot. Pasgeleden heb ik uitgebreid uiteen gezet wat voor onmolse dingen Soundos gedaan heeft, en die lijst was niet kort.quote:
Aan de andere kant: erg snugger komt ze ook niet op me over dus ik sluit eigenlijk nog niet eens uit dat zij gewoon de mol is, maar dan wel een dramatisch slechte.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zal, maar op gepaste momenten. Als het toch niet uitmaakt voor de pot. Pasgeleden heb ik uitgebreid uiteen gezet wat voor onmolse dingen Soundos gedaan heeft, en die lijst was niet kort.
Soundos kan heus de Mol nog wel zijn, maar dan wel een mol die veel te veel goed gedaan heeft voor de pot, en imo rare keuzes gemaakt heeft.
Zou ik toch wel een teleurstellende mol vinden.quote:als ik alle dingen van Soundos op een rijtje zet:
tijdens de allereerste vraag: met wie zaten jullie in de bus? Was Soundos de eerste die zei: geen antwoord geven!! Zou een mol dat als eerste roepen? Die zou op z'n minst afwachten. Misschien wil iemand wel antwoord geven, en dat is dan toch weer mooi 3000 euro uit de pot.
Ze heeft netjes alle draadjes doorgeknipt totdat ze afgeschoten werd. Een mol die loopt echt wel expres tegen een draadje of boobytrap aan, zeker gezien ze alleen was en niemand precies zou kunnen zien wat ze uitvoerde.
Ze geeft tijdens dat stilleven een goed antwoord. En dan niet zomaar een antwoord die iedereen had kunnen raden (een mol zou misschien nog een goed antwoord geven zodat er geen verschillen meer voor de anderen over waren) maar een vrij moeilijke, over dat de gitarist en bassist van plaats verwisseld zijn. Zie niet in waarom de Mol dat zou doen.
Ze gaat mee met Beatrix, terwijl de Mol daar helemaal geen belang bij heeft.
Ze rijdt heel langzaam in de bus-opdracht. Een mol wil die opdracht winnen, en gaat dus echt niet onnodig zacht rijden.
Tijdens de foto-opdracht maakt ze met Pepijn een goede foto. Bij de volgende foto stelt ze voor om de lollies te fotograferen (zoet). Een goed idee, alleen verpest Patrick helaas de foto.
Tijdens de opdracht met de jeeps roept ze een paar keer hard: ja paaltje!!! Een mol kan nét zo makkelijk z'n mond houden.
Ze stelt het woord executie voor. Tuurijk kan je daar theorieeen op loslaten, van reacties checken, ze gaan er toch niet in mee, enz, maar voor een Mol is het gewoon een onnodig risico. Als de anderen er in mee waren gegaan was er 1600 euro in de pot.
Ze heeft volgens mij best veel geld gepakt tijdens de vulkaanopdracht
Ze heeft als enige de ziekenhuis-opdracht goed volbracht
.
Eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef Guanabana het volgende:
Hier:
[..]
Zou ik toch wel een teleurstellende mol vinden.
Nou ja, dat weet ik niet. Patrick vind ik nou ook niet erg hoogstaand als mol zijnde.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef ShiningStar het volgende:
Als Art de mol is, is hij echt de slechtste mol ooit.
Wie van die twee de mol ook is, de ander zal het hulpje wel worden ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het hulpje van de mol deze week, want de echte mol is Art.
Wel vreemd maarjaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:51 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat het toch allemaal al hulpmollen zijn, kun je het net zo goed die naam geven.
Tenzij men inderdaad met 4 mensen naar de finale gaatquote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van een hulpmol? Dan staat de winnaar al vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |