abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 01:22:27 #31
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_93375681
quote:
Op zondag 27 februari 2011 01:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk nog steeds dat Anna de Mol is. Ze laten ook steeds die vogel zien de glijder (drijver?).
Al voor afl 8: :')
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_93376304
Haha, ben nu pas aan het kijken en heb het vorige topic ook niet gelezen....

Zat een beetje fout :D

Dan zou ik wel voor Karin willen gaan, maar dat ligt er zo dik boven op, dat kan toch bijna niet.
  zondag 27 februari 2011 @ 08:50:48 #33
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93380745
quote:
Op zondag 27 februari 2011 00:27 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik hou voor mezelf per aflevering en opdracht een overzichtje bij hoeveel geld er is verdient, door wie en wie zich als een mol of juist niet gedroeg. Dit overzichtje is alleen nog niet compleet, zal eens kijken of ik hem snel af kan maken en kan posten (ben nogal druk dus hopelijk voor de volgende aflevering).
In ieder geval heeft Karin het meeste geld in de pot gebracht en staat Soundos op de 2e plaats. Bij Art en Patrick is het volgens mij enigszins gelijk.
interessanter is wie er voor gezorgd. Heeft dat er ook weer geld uit de pot ging. De mol kan best de eerste afleveringen veel geld verdienen in de wetenschap dat er nog opdrachten komen die geld kosten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93381071
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met het bekijken van WIDM via Uitzending Gemist in het buitenland? Ik ben vanaf woensdag in Zwitserland, wil het dus eigenlijk donderdagavond terugkijken daar..
Ik kijk altijd vanuit het buitenland! Je kunt veilig naar de site surfen, er wordt niets verklapt. Ze hebben de uitzending daar meteen staan, en je kan vanaf daar dan evt doorklikken naar de site. Uitzendinggemist is vaak erg traag met het online zetten van de filmpjes, dus als je echt donderdagavond snel wil kijken moet je naar de widm site :)
  zondag 27 februari 2011 @ 10:37:02 #35
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_93381863
quote:
Op zondag 27 februari 2011 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

interessanter is wie er voor gezorgd. Heeft dat er ook weer geld uit de pot ging. De mol kan best de eerste afleveringen veel geld verdienen in de wetenschap dat er nog opdrachten komen die geld kosten.
Je moet de twee in combinatie met elkaar zien. Ik zou er toch heel veel rekening mee houden dat Karin "3000 euro" de Groot de mol niet is. Ook al komt er nog een opdracht waar ze geld mee kan verspelen. 3000 euro is namelijk belachelijk veel voor een mol terwijl ze ook 1500 of minder had kunnen pakken. Een beetje fatsoenlijke mol had zich hier makkelijk uit kunnen lullen.
  zondag 27 februari 2011 @ 10:53:53 #36
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93382163
Oh ja, dat begrijp ik. Maar ik denk dat Patrick de pot best veel geld heeft gekost ook. :D Meer nog dan Art. Die toch hopelijk echt de mol niet is. Want dan is ie nog slechter dan Miloushka. Al sluit ik Karin niet uit (omdat ik die vanaf het begin als mol heb :') ) denk ik toch dat Patrick de mol is. En Art de nare winnaar.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 27 februari 2011 @ 10:58:24 #37
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93382258
quote:
Op zondag 27 februari 2011 09:39 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ik kijk altijd vanuit het buitenland! Je kunt veilig naar de site surfen, er wordt niets verklapt. Ze hebben de uitzending daar meteen staan, en je kan vanaf daar dan evt doorklikken naar de site. Uitzendinggemist is vaak erg traag met het online zetten van de filmpjes, dus als je echt donderdagavond snel wil kijken moet je naar de widm site :)
Cool, dankjewel :D
  zondag 27 februari 2011 @ 12:34:34 #38
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93384905
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, dat begrijp ik. Maar ik denk dat Patrick de pot best veel geld heeft gekost ook. :D Meer nog dan Art. Die toch hopelijk echt de mol niet is. Want dan is ie nog slechter dan Miloushka. Al sluit ik Karin niet uit (omdat ik die vanaf het begin als mol heb :') ) denk ik toch dat Patrick de mol is. En Art de nare winnaar.
Art als wannabe-mol heeft een paar keer rare dingen gedaan ja. Toen Soundos 'executie' riep, zei hij meteen 'die doen?', en het was Pepijn die toen 'mol' doordrukte. Waardoor ik Pepijn opeens heel verdacht vond. :P
De overkant halen in het ravijn was ook niet nodig geweest, zie hoe Patrick het op heeft gelost. En volgens mij was het ook Art die bij de opdracht met het toneelstukje er voor zorgde dat de school eerder uit was, maar dat weet ik niet meer zeker, kan ook Jan zijn geweest.

Dus ik zit op Patrick. Art is reservemol, maar dat zou wel een beetje jammer zijn. Al is Art als kandidaat dat ook.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93386042
Ik vind Art best sympathiek eigenlijk. Hij molt wel erg obvious en degenen die op hem zaten (Jan, Anna ook?) zijn eruit, dus ik ga er niet vanuit dat hij de mol is.

Karin heeft (naar eigen zeggen) erg vaak op mensen gezeten die eruit zijn gegaan (Horace, Pepijn). Je kunt je afvragen hoe het dan kan dat zij zover gekomen is, tenzij ze de mol is en er dus niet uit kán. Ofwel ze liegt en zat wel degelijk op de echte mol, of ze heeft steeds het geluk gehad dat er iemand was die nog meer fouten had dan zij.

Patrick blijft mijn grootste verdachte, mede dankzij Jordii's theorie die mij erg plausibel lijkt.

Soundos kan eigenlijk de mol niet zijn (toch?), nadat Pepijn in aflevering 1 had kunnen kiezen om haar eruit te sturen. Zij was toch de enige die nog over was, de rest had een groen scherm?
pi_93386323
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:04 schreef Ciske- het volgende:

Soundos kan eigenlijk de mol niet zijn (toch?), nadat Pepijn in aflevering 1 had kunnen kiezen om haar eruit te sturen. Zij was toch de enige die nog over was, de rest had een groen scherm?
Dat wil niets zeggen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 27 februari 2011 @ 13:12:26 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93386338
Tja, ergens kan dat ook een mooie afleidingsmanouvre zijn (die ik heel flauw want misleidend) zou vinden. als zij de mol is krijgt ze geen rood scherm, en er zou niemand uitgaan vanwege de keuze van Pepijn. Dan kreeg iedereen eigenlijk een groen scherm goed beschouwd. alleen vertelden ze dat pas na alle spanning enzo. t is een keuze. Maar de kandidaten kunnen ook zo redeneren natuurlijk en dan zou het misleidend zijn en molhulp van de redactie.

Op zich denk ik niet dat Soundos de mol is, vanwege veel te fanatiek meedoen.

Eigenlijk kán het niet anders dan Patrick zijn eigenlijk. Al wil ik Karin, vanwege dat ik ook wel eens het vanaf het begin goed wil hebben }:|
pi_93386522
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat wil niets zeggen..
Hmm, dan vraag ik me toch af hoe ze dat gedaan hadden. Iedereen behalve Soundos krijgt een groen scherm, daarna werd de keus toch pas voorgelegd aan Pepijn? Dus stel hij had gekozen voor wegsturen en Soundos is de mol, dan alsnog iemand eruit die al een groen scherm gekregen had?
  zondag 27 februari 2011 @ 13:20:00 #43
208890 June.
Seriously?
pi_93386698
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat vind ik altijd zo'n stomme redenering :') Iedereen denk dat het Patrick is, maar als het toch Art blijkt te zijn is dat stom. Het lijkt mij juist lame als het Patrick is, maar ik oordeel pas als ik de reunie aflevering heb gezien inclusief de molacties.
Shine bright like a diamond.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:22:31 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93386815
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:20 schreef June. het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo'n stomme redenering :') Iedereen denk dat het Patrick is, maar als het toch Art blijkt te zijn is dat stom. Het lijkt mij juist lame als het Patrick is, maar ik oordeel pas als ik de reunie aflevering heb gezien inclusief de molacties.
Het is geen redenering, het is een mening. Ik vind de manier van mollen van Art gewoon niet leuk. ik hou meer van een stille mol die valse streken uithaalt.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:22:58 #45
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93386834
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:16 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Hmm, dan vraag ik me toch af hoe ze dat gedaan hadden. Iedereen behalve Soundos krijgt een groen scherm, daarna werd de keus toch pas voorgelegd aan Pepijn? Dus stel hij had gekozen voor wegsturen en Soundos is de mol, dan alsnog iemand eruit die al een groen scherm gekregen had?
Hij had het al vóór het ingaan van de schermenronde gezegd.
pi_93386980
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hij had het al vóór het ingaan van de schermenronde gezegd.
Hmm ok, dan moet ik dat stuk nog eens terugkijken.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:37:20 #47
208890 June.
Seriously?
pi_93387530
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Het is geen redenering, het is een mening. Ik vind de manier van mollen van Art gewoon niet leuk. ik hou meer van een stille mol die valse streken uithaalt.
Ja, maar je verdenkt hem niet.. Je weet niet wat hij allemaal heeft gedaan, dat zie je vaak toch pas in de reunie aflevering..
Shine bright like a diamond.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:43:45 #48
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93387781
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:20 schreef June. het volgende:

[..]

Of het nu Patrick of Art is, die molacties hoeven ze niet uit te leggen. Dat is vrij duidelijk. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93387889
Toch blijf ik altijd met een leeg gevoel achter na die reünie. Ze laten zó weinig zien van de molacties, teleurstelling alom altijd.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:52:54 #50
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93388138
Ik had het idee dat er tijdens de eerste drie series veel meer van dat soort dingen zaten. Toen het nog met "onbekenden"was Het enige dat ik kan bedenken was de Nyoman opdracht van Yvon.
pi_93388259
  zondag 27 februari 2011 @ 13:59:13 #52
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93388410
jajajaja. Het moment dat de mol mij greep: de molacties van serie 1, dat de leader in volgorde van afvallers stond met als laatste de mol. oh! briljant vond ik dat!

Fur Elise, het oefenen met de vrachtauto, en natuurlijk Ubermol George die geld in prullebakken liep te duwen :D

ja, dat waren nog eens tijden [/omaspreekt] :+
  zondag 27 februari 2011 @ 14:28:25 #53
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_93389549
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
jajajaja. Het moment dat de mol mij greep: de molacties van serie 1, dat de leader in volgorde van afvallers stond met als laatste de mol. oh! briljant vond ik dat!

Fur Elise, het oefenen met de vrachtauto, en natuurlijk Ubermol George die geld in prullebakken liep te duwen :D

ja, dat waren nog eens tijden [/omaspreekt] :+
* MrManiak wordt sentimenteel
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_93390469
quote:
Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch blijf ik altijd met een leeg gevoel achter na die reünie. Ze laten zó weinig zien van de molacties, teleurstelling alom altijd.
dit inderdaad, de laatste 2 jaar is dat sowieso heeel matig altijd
  zondag 27 februari 2011 @ 19:43:29 #55
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_93404853
Dit is wel het saaiste seizoen WIDM by far!
pi_93405399
Pot overzicht na aflevering 8

pi_93406076
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:52 schreef jpjedi het volgende:
Pot overzicht na aflevering 8

[ afbeelding ]
Goed overzicht. Patrick heeft wel veel de pot ingeholpen! Voornamelijk door die jeep-opdracht?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93406128
Ik ben er sinds aflevering 3 vast van overtuigd dat Patrick de mol is.
pi_93406388
quote:
Op zondag 27 februari 2011 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Goed overzicht. Patrick heeft wel veel de pot ingeholpen! Voornamelijk door die jeep-opdracht?
Volgens mij wel, overzichten worden hier bijgehouden: http://www.wieisdemol.com(...)sg1210999#msg1210999
  zondag 27 februari 2011 @ 20:10:49 #60
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_93406558
Zijn er ook individuele acties waarbij veel geld is misgelopen?

die ik kan bedenken:

-666meter (Pat, soun)
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')