Ik heb gewoon alle halogeenlampen de deur uit gedaan en gemarktplaatst en gekringwandeld naar 'normale' lampen. De action heeft trouwens spaarlampen in de aanbieding komende week, 99 cent, ik ga inslaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb een tijd van die spaarhalogeenlampjes gehad. die dingen waren een stukkie duurder dan de gewone lampjes, maar zouden 2 jaar mee moeten gaan en minder verbruiken dan de gewone 25 wattjes die er normaal in zaten
nou vergeet het maar, 3 maanden hooguit en pang! dat heb ik nog geen jaar volgehouden. ik kocht me arm aan die stomme spaarlampjes.
nu zitten er weer gewone in en die gaan weer als vanouds mee. dus daar bespaar ik meer op dan op de spaarlampjes.
er schijnen trouwens ook ledlampjes te zijn maar die dingen kosten gewoon over de 20 euro per stuk
no way dat ik 5 ledlampjes aan ga schaffen. dan zit er verdorie meer geld aan lampjes in dan die hele lamp bijna gekost heeft.
en dan moet nog maar blijken of die dingen echt zo lang meegaan als ze beloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Als dat al bovengemiddeld is dan zitten wij daar wel heeeel erg bovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Volgens de Eneco is ons verbruik iets boven gemiddeld.
Nou ik vind het wel meevallen, 117 p.m ofzo.
Verbruiksmanager is een dienst van Essent. Je vult je meterstanden in en het ding berekent hoe je in je verbruik zit en wat je terugkrijgt of bij moet betalen op je jaarafrekening.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen idee wat een verbruiksmanager is
En geen idee watvoor lampen ik heb, geloof alles spaar.. maar weet ik niet zeker.
Volgens de Eneco is ons verbruik iets boven gemiddeld.
Nou ik vind het wel meevallen, 117 p.m ofzo.
t eerste jaar hier betaalden we 236 (bewoners voor ons was een gezin met 2kinderen), nu betalen we iets van 187 zal komend jaar wel meer worden nu met floris denk ikquote:
quote:
toen wij over stapten van Eneco naar Energie Direct moesten wel 375 bijbetalenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
t eerste jaar hier betaalden we 236 (bewoners voor ons was een gezin met 2kinderen), nu betalen we iets van 187 zal komend jaar wel meer worden nu met floris denk ik
en heb nog nooit geld teruggekregen
Whut?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:37 schreef Muks het volgende:
Wij betalen totaal (gas,water, electra) ong 185. Dit jaar van zowel water als electra/gas geld retour. Dat had ik niet verwacht gezien de koude winter en de cv die toch veel aan heeft gestaan. Blijkbaar is de nieuwe ketel toch zuiniger dan we dachten.
heb toevallig eergister de meterstanden opgenomen en hij gaf aan dat 1 van de standen hoger was dan verwachtquote:Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij doen ook iets niet goed volgens mij
Ik betaal 120 pm aan gas en stroom maar daar zit water en het leveringsbedrag nog niet bij.
En we hebben nu nog niet eens een kind ben benieuwd hoe veel meer we gaan gebruiken als ons kind er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Mijn baas vertelde mij dat de hoofdbaas zijn lul achterna loopt, buiten de deur neukt en zodra een meiske/collega aangeeft geen interesse te hebben, hij ze links laat liggen en/of ontslaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef Memmel het volgende:
Ik heb soort van per ongeluk een geheimpje van een collega van mij gehoord via een zakenrelatie waar zij goed mee omgaat. Moet ik haar nou zeggen dat ik het een soort van per ongeluk te weten ben gekomen of doen alsof mijn neus bloedt en het risico lopen dat de zakenrelatie het zelf zegt en dat zij dan zegt: ja, hallo, waarom zeg je niet dat je dat weet?
Ik ga heeeel goed om met mijn collega, we kunnen elkaar veel zeggen, maar ze zou zich hier zomaar voor kunnen schamen.
O lief dagboek, wie geeft mij raad?
Ik zou nog maar ff wachten met je dochter naar het KDV te brengenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Mijn baas vertelde mij dat de hoofdbaas zijn lul achterna loopt, buiten de deur neukt en zodra een meiske/collega aangeeft geen interesse te hebben, hij ze links laat liggen en/of ontslaat.
Ohohoh!
Als jij het weet... maar mijn leidinggevende wilde graag dat ik er naartoe ging... ik ben natuurlijk al lang geïnspireerd. Dit ging trouwens vooral over het zakelijk toepassen van legio aan internetmogelijkheden.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Lastig Memmel, Ligt ook net aan het soort geheimpje. Maar ik zou het geloof ik ook voorzichtig ter sprake brengen, als het qua tijd/sfeer een keer uitkomt.
Heeft het nog invloed op haar werk/jullie omgang/haar gemoedstoestand? Dan is het misschien fijn voor haar dat ze iemand dichtbij heeft waar ze mee kan praten? Als ze eenmaal over die eerste drempel heen is?
Diaan, Een inspiratiesessie? Wat doe je daar?
Ik ben al het hipst hier wat dat betreft. Maar we hebben nu wel iets "nieuws" te horen gekregen: Yammer. Een soort van Twitter maar dan alleen binnen je organisatie.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Ah, dus je baas verwacht nu allerlei hippe nieuwe ideeen van jou
ach ik kleed me nu gewoon wat bloter aan, vaste baan garantie hequote:Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou nog maar ff wachten met je dochter naar het KDV te brengen
Ah, vandaar die 'kapotte' spijkerbroek!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ach ik kleed me nu gewoon wat bloter aan, vaste baan garantie he
Beeldscherm vies.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef Memmel het volgende:
't is verder geen dramatisch geheim hoor. Gaat over haar sexleven. Nouja, vanmiddag als we samen weer een komkommer met aromat soldaat maken zal ik haar eens vragen hoe het nou zit.
en dat je baas dan zegt: zit niet zo te Yammeren? [/flauw]quote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben al het hipst hier wat dat betreft. Maar we hebben nu wel iets "nieuws" te horen gekregen: Yammer. Een soort van Twitter maar dan alleen binnen je organisatie.
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat je baas dan zegt: zit niet zo te Yammeren? [/flauw]
Dan zijn jullie al een stuk verder dan wij!!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:50 schreef livelink het volgende:
Tja, wij hebben onze eigen wiki, maar dat is wel erg ouderwets. En het kost nog heel veel moeite om mensen over te halen het te gebruiken. Ten einde raad zijn we zelf maar het goede voorbeeld gaan geven
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef Estrys het volgende:
Wat super KD!![]()
![]()
Er komt nog net geen stoom uit mijn oren. Echt.Gisteren een telefoontje gedaan naar het bouwbedrijf over oplevering. Nou we zouden deze of uiterlijk volgende week echt een brief met een datum krijgen, de oplevering zou dan begin april zijn. Komt er vandaag een brief dat de oplevering waarschijnlijk ergens half april zal zijn maar geen datum. En nu ben ik zo boos en teleurgesteld en alles tegelijkertijd dat ik het liefst in de auto stap naar het bouwbedrijf en daar iemand over de balie trek.
Ze doen nooit toezeggingen want ze weten zelf ook wel dat ze het nooit na kunnen komen. Vorst in november/december is de reden zeggen ze. Nou ja, komt goed. Even op de tanden bijten maar weer. We gaan begin april een weekendje wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:50 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Anders een bellen en vragen waar die vertraging vandaan komt omdat ze je eerst hebben toegezegd dat het begin april zou zijn? Zoiets?
Ik kan het me heel goed voorstellen dat je dat niet trekt.
Ja, we zijn o.s.t. Maar het is nu een beetje nep vriendelijk voor mijn gevoel. Ik forceer mezelf om vriendelijk en vrolijk te doen. Eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin meer in. We zijn constant bezig met opruimen, zorgen dat we alles wat van ons is opruimen. Alles om nog zo'n uitbarsting te voorkomen. Als een vulkaan die ieder moment weer kan uitbarsten zeg maar dat gevoel heb ik. Denk niet dat dat nog zo ontspannen als voorheen gaat worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
ben je nu weer een beetje on speaking terms met je stiefschoonmoeder (die was het toch? ) ?
nog leuk samen gekookt ?
ik geloof niet meer in een meevallermogelijkheid. Ach, ik ben weer rustig, het was even de teleurstelling. Je stelt je er toch weer op in. We wisten al dat het in ieder geval begin april zou worden, dus zoveel later is half april niet. Nu zie ik de voordelen ook weer. Kunnen we eerst nog rustig een weekendje weg met vrienden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
pfoe! dat is dan wel even een domper Estrys. en er zit niet een meevallermogelijkheid in? nou ja, 6 weken nog, het is overzichtelijk op zich.
Haha dat zou zomaar kunnen... kunnen we ook Yammeren...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Klinkt knus Estrys
Diaan, ik denk dat we dezelfde presentatie hebben gehad. En wij hebben nu ook Yammer. (hebben we niet toevallig dezelfde werkgever?!)
Bij ons is het projectbouw dus we spreken alleen de kopersbegeleider. Daar ehb je dus geen reet aan. En we houden het niet bij, want 300 zijn er zoveel, moet gek lopen willen ze dat niet halen. Dachten wij heel naief. Maar ik denk ook niet dat ze ergens in de buurt van die 300 uit gaan komen. En inderdaad ze bepalen zelf wat een werkbare dag is. Als het onder de 5 graden is bijvoorbeeld. Nou is het in november/december niet eens in de buurt van de 5 graden boven nul gekomen volgens mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef Memmel het volgende:
300! Zo dat zijn er idd wel veel.
Hou je wel bij wat de werkbare dagen zijn geweest?
Wij hadden een streng gereformeerde aannemer. En toen de 110 werkbare dagen in het geding kwam, werden er ineens allerlei dagen bijgehaald waar ik echt nog nooit van had gehoord (dankdag en nog zo wat). Ik durfde ook nooit te vloeken als ik het niet met hem eens was.
En toen we een keer saucijzenbroodjes hadden gehaald voor de mannen, begon mijn man gelijk te eten, maar wilden zij allemaal eerst bidden in de bouwkeet. 't was een bijzondere periode.
Werk je voor een groot zorgbedrijf?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ook erg voor de hand liggend... wij hadden hem ook al gebruikt tijdens de sessie. Maar laten ze hier eerst maar eens zorgen dat er een goede internetverbinding is, die hapert behoorlijk bij tijd en wijle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Nee.. Overheidsinstelling.quote:
Nee hoor, dat bepalen zij niet zelf. Via Vereniging Eigen Huis kun je precies navragen wat werkbare dagen zijn geweest! Heeft mijn man ook gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij ons is het projectbouw dus we spreken alleen de kopersbegeleider. Daar ehb je dus geen reet aan. En we houden het niet bij, want 300 zijn er zoveel, moet gek lopen willen ze dat niet halen. Dachten wij heel naief. Maar ik denk ook niet dat ze ergens in de buurt van die 300 uit gaan komen. En inderdaad ze bepalen zelf wat een werkbare dag is. Als het onder de 5 graden is bijvoorbeeld. Nou is het in november/december niet eens in de buurt van de 5 graden boven nul gekomen volgens mij.
Kijk en dat zijn nou dingen die best leuk zijn voor de leerkrachten om te wetenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Alhoewel. Mijn middelste (9) had een gesprek met zijn vriend over gedrag. Vriendje zegt: in groep 4 was het belangrijk voor me de dat ik de grappigste was. In groep 5 ook wel. maar nu in groep 6 hoeft het niet meer zo nodig nu is P. dat.
Waarop mijn zoon vertelt over hoe hij altijd gedrag over neemt van anderen maar dat hij in de vakantie altijd weer helemaal zichzelf wordt.![]()
![]()
Bij ons gaat er ook verplicht een gedeelte bij de notaris tot de punten zijn opgeslost tot drie maanden na oplevering. Dat moet ook ivm stiwoga garantie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Memmel het volgende:
Karin, hebben wij ook laten doen ja. Dat kan nog heel nuttig zijn, want die lui kunnen écht wel druk op de ketel zetten.
En maak niet de fout die wij hebben gemaakt door té graag de sleutel te willen. Als er veel opleverpunten zijn of echt zaken die onoverkomelijk zijn, accepteer de sleutel dan niet!!
En zet een termijn in depot bij de notaris he. Dan rennen ze ook weer net wat harder.
Je zou toch bijna niet meer weten wie je kind is... identiteitscrisus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Noudat is ook omdat wij hem er op wijzen denk ik. Als ie weer als een debiel grimassen zit te trekken alsof ie zwakbegaafd is
net als vriendje J. Of op de toppen van zijn longen praat. Nou ja je ziet gewoon het vriendje. En precies die dingen die op je zenuwen werken.
Maar we zijn gestopt met die ander benoemen en vragen nu gewoon weer om ander gedrag. 'Zo doen wij niet in dit huis' ofzo. Want ik vond het behoorlijk irritant van mijzelf.
Nou ja. Drie kinderen die alledrie iemand anders doen, het is ook wel wat
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook erg lang idd, hoewel de tijd echt omgevlogen is. Letterlijk geen seconde voor jezelf bijna, dus ook weinig kans om er bij stil te staan. Dat scheelt enorm.
En F geniet ook wel van zijn mannen-bolwerk als ik weg ben, dus dat is mooit meegenomen.
Oscar heeft een handjevol woorden bijgeleerd in de tussentijd, leuk om te horen.
Oh, en schattig ook, een van de (gehoofddoekte) dames in Maleisië vroeg hoe ik mijn man zo ver kreeg dat hij me zo lang van huis liet gaan.![]()
As if...
Ja! Die zijn zooooooooolekker!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand wel eens macarons gegeten?
ik zie die dingen iedere keer onderaan mijn scherm staan, maar het ziet er zo ontzettend chemisch en oneetbaar uit.
waar koop je dat? ik ben ze nog nooit tegengekomenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ja! Die zijn zooooooooolekker!
oh! toen je in Luik was zeker!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ja! Die zijn zooooooooolekker!
Ik heb ze in frankrijk gegeten. Je hebt verschillende smaken, pistache, vanile, mokka, bosvruchten.hmmm!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar koop je dat? ik ben ze nog nooit tegengekomen
en waar smaakt dat naar dan?
ik heb een recept, volgens mij via een link van jou!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ik heb ze in frankrijk gegeten. Je hebt verschillende smaken, pistache, vanile, mokka, bosvruchten.hmmm!
Iknwil ze eens zelf maken, schijnt ook wel te doen te zijn :-)
ja, ik heb het gebookmarked op de pc, was een link met echt wel 100 recepten ofzo. héél veel om door te bladeren, met tumbnails als ik me niet vergis.quote:
Gisteren gezien bij de aldi... door de chemische kleuren heb ik ze laten liggen waar ze lagen, in de vriezerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:08 schreef lady-wrb het volgende:
bij de hema hadden ze vorige week een setje om ze te maken. ik heb er zelfs mee in mijn handen gestaan, maar ik wil ze niet maken, ik wil ze eten.
Wat wel grappig is...is dat een vriendin van mij getrouwd is me een vrouw. Samen hebben ze 2 zoontjes. Mijn meiden vinden dat echt raar. Ze blijven vragen waar de papa is en waar de andere mama woont...toch opvallend dat man/vrouw het plaatje is, zelfs voor kinderen van bijna 4.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:Eens een keer in een andere setting bij elkaar dan het standaard gezinnetje, volgens mij is dat echt zo'n lol!
![]()
Wij gaan straks met Sasha naar Buurman en Buurman in het theater!Ik ben zo benieuwd hoe hij dat vindt!
die bracht mijn buurvrouw laatst voor me mee uit Parijs, heerlijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand wel eens macarons gegeten?
ik zie die dingen iedere keer onderaan mijn scherm staan, maar het ziet er zo ontzettend chemisch en oneetbaar uit.
Beide!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef lady-wrb het volgende:
heb je veel van de show gezien?
of heb je meer stiekem zitten kijken hoe sasha aan het genieten was
Dat was ook meteen ons idee, maar iemand is ooit op het lumineuze idee gekomen om van die dieven-pinnen in de deur ge zetten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Kun je de pennen van het schanier van de andere kant er niet uittikken?
Misschien woonden er voorheen mensen die veel ruzie maakten. "Jou hoef ik voorlopig niet te zien!"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was ook meteen ons idee, maar iemand is ooit op het lumineuze idee gekomen om van die dieven-pinnen in de deur ge zetten.Waarom, bij een binnendeur, is me echt een raadsel.
![]()
Morgen even nieuw slot halen bij de Gamma anders zit Oscar om de haverklap boven.
Ha! daar woont mijn zusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Fijn dat je weer veilig thuis bent, BE! En wat een gaaf hotel is dat!
Ik ga eind maart een week met groep 7 en 8 naar wilhelmina oord ( vledder ) en dan zorgt vriendlief ook de hele week voor de meiden. Vind dat zo leuk voor ze !
Ik knap eindelijk weer op van een fikse keelontsteking,vandaag maar eens naar buiten!
Wilhelminaoordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Je zus woont in Vledder?
Echt een zwakke plek, mijn amandelen zijn al eeuwen geleden weggehaald. Iemand een gouden tip? Iedere dag 2 x ronddraaien en peterselie malen tot poeder en dat opsnuiven ?
In jullie geval zou ik zelfs dievenpinnen op de keukenkastjes overwegenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Dat was ook meteen ons idee, maar iemand is ooit op het lumineuze idee gekomen om van die dieven-pinnen in de deur ge zetten.Waarom, bij een binnendeur, is me echt een raadsel.
![]()
Omdat het geen stille tocht is die een ander doel dient?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef Muks het volgende:
nou de herrie barst zo los : de carnavalsoptocht van ons durp....3 wagens en een koe meestal maar met herrie voor 10 discotheken en helaas loopt de route rondom onze wijk dus oordopjes in maar. Snap niet waar die herrie voor nodig is.
hi ik edit netquote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat het geen stille tocht is die een ander doel dient?
Als het écht maar 3 (minder dan 10) wagens zijn dan is de pijn van korte duur!
gezellig bij onze gemeente op bezoekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Fijn dat je weer veilig thuis bent, BE! En wat een gaaf hotel is dat!
Ik ga eind maart een week met groep 7 en 8 naar wilhelmina oord ( vledder ) en dan zorgt vriendlief ook de hele week voor de meiden. Vind dat zo leuk voor ze !
Ik knap eindelijk weer op van een fikse keelontsteking,vandaag maar eens naar buiten!
wij zijn in tullepetoanenstad geweest en die optocht duurde 3 uurquote:Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef Muks het volgende:
nou de herrie barst zo los : de carnavalsoptocht van ons durp....3 wagens 8 wagens ja ja en een koe meestal maar met herrie voor 10 discotheken en helaas loopt de route rondom onze wijk dus oordopjes in maar. Snap niet waar die herrie voor nodig is.
En zowaar een die wel mooi was van toystory zei jongste
Joh da's toch goed te doen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef Muks het volgende:
[..]
hi ik edit net
t is ongeveer een uur herrie, t tempo is echt mega traag
die staat gelukkig wat verder weg hier, maar kan mij voorstellen dat dat helemaal balen is.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Joh da's toch goed te doen?
Hier vanaf volgende week 2 weken kermis voor de deur... Elke dag tot 23 uurLichtpuntje: maandag zijn ze dicht
![]()
Nou we wonen tegenover een park dat tevens evenemententerrein is. Toen nog amper in gebruik, maar nu volop voor hele leuke dingen.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:03 schreef Muks het volgende:
[..]
die staat gelukkig wat verder weg hier, maar kan mij voorstellen dat dat helemaal balen is.
Wist je dat voor je er ging wonen ? Zou voor mij reden zijn om ergens niet te gaan wonen.
Lief,maar niet nodig. De week wordt georganiseerd door milieu educatie huppeldupup, dus de hele week onder de pannen in het bos!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef simmu het volgende:
[..]
gezellig bij onze gemeente op bezoektis hier leuk hoor
moet ik je nog inseinen als er iets uitje-erigs in het wijkkrantje staat?
Tja, het carnavalsvirus heb ik niet overgenomen. Twee Limburgse ouders die wel gek waren van carnaval en ons ook in onze kindertijd elke keer meesleepten naar Limburg met de carnaval, maar dat heeft niet mogen baten. Het enige wat ik daarvan mee heb gekregen is dat carnaval boven de rivieren per definitie niks voorstelt en dat carnaval onder de rivieren niks voor mij is. Braaf naar de optocht gaan kijken voor de kinderen, maar dat is het dan ook wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben je al wezen Hossen Livelink? Kaieschijter
En zoveel ellende bij de kermis? Ik was er voor het laatst toen ik 16 was en toen was het superleuk
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:05 schreef Memmel het volgende:
Ik dacht zaterdag dat er ergens een feestje was, ik hoorde muziek.
Toen werd ik om 3 uur wakker en hoorde ik nog steeds muziek. Dus dacht ik: nou nou, nu mag het wel wat minder.
En toen...kwam ik erachter dat J. z'n wekkerradio aanstond op standje heel zacht.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:05 schreef Memmel het volgende:
Toen werd ik om 3 uur wakker en hoorde ik nog steeds muziek. Dus dacht ik: nou nou, nu mag het wel wat minder.
En toen...kwam ik erachter dat J. z'n wekkerradio aanstond op standje heel zacht.
Het is zeker te vroeg voor flauwe grappen over handmatig trekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef livelink het volgende:
Handmatig getrokken![]()
Bij ons mag het nog wel gemotoriseerd gelukkig. Genoeg trekkers ook in onze omgeving.
Er waren bij ons echt wagens bij die nauwelijks handmatig te trekken waren, gok ik.
Maar ja, dit is wel beter voor het milieu, dat wel.
En J had zelf niks door?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:05 schreef Memmel het volgende:
Ja aan trekkers geen gebrek maar het is zeker prettiger voor de mensen die staan te kijken zonder voertuigen met uitlaatgassen. Het heeft wel iets, zelf duwen. Soms moeten ze wel drie keer steken om de bocht te halen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef livelink het volgende:
Handmatig getrokken![]()
Bij ons mag het nog wel gemotoriseerd gelukkig. Genoeg trekkers ook in onze omgeving.
Er waren bij ons echt wagens bij die nauwelijks handmatig te trekken waren, gok ik.
Maar ja, dit is wel beter voor het milieu, dat wel.
Nee hoor.. Doe is!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is zeker te vroeg voor flauwe grappen over handmatig trekken.
Maar als jullie een beter weten over handmatig/ gemotoriseerd trekken dan hou ik me aanbevolen.quote:
Ik hou niet van carnaval en optoichten, maar dit ziet er toch wel mooiquote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja aan trekkers geen gebrek maar het is zeker prettiger voor de mensen die staan te kijken zonder voertuigen met uitlaatgassen. Het heeft wel iets, zelf duwen. Soms moeten ze wel drie keer steken om de bocht te halen.
Het is wel mooi:
[ afbeelding ]
Een soort Hamster-hospice dus eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef livelink het volgende:
Hamsters gaan dus gewoon graag dood bij jou, Memmel![]()
Ze wachten tot hun baasjes weggaan om bij jou (liefdevol verzorgd) te mogen sterven. Heb je ook nog na haar dood antibacteriele creme gesmeerd?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:03 schreef Memmel het volgende:
We hebben 4 mooie dagen gehad samen.
Ze komen vanavond thuis, ik ben 'm alleen vergeten uit de vriezer te halen...
ff opppiepen? *ping*quote:Op maandag 7 maart 2011 12:03 schreef Memmel het volgende:
We hebben 4 mooie dagen gehad samen.
Ze komen vanavond thuis, ik ben 'm alleen vergeten uit de vriezer te halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |