abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 14:17:21 #1
37843 lady-wrb
kortaf
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:19:35 #2
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_93347357
:W

Koud is het toch echt niet, dus klappertanden? :N Hier niet hoor! Straks ff lekker op de fiets!
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 14:20:17 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_93347377
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb een tijd van die spaarhalogeenlampjes gehad. die dingen waren een stukkie duurder dan de gewone lampjes, maar zouden 2 jaar mee moeten gaan en minder verbruiken dan de gewone 25 wattjes die er normaal in zaten
nou vergeet het maar, 3 maanden hooguit en pang! dat heb ik nog geen jaar volgehouden. ik kocht me arm aan die stomme spaarlampjes.
nu zitten er weer gewone in en die gaan weer als vanouds mee. dus daar bespaar ik meer op dan op de spaarlampjes.
er schijnen trouwens ook ledlampjes te zijn maar die dingen kosten gewoon over de 20 euro per stuk :o
no way dat ik 5 ledlampjes aan ga schaffen. dan zit er verdorie meer geld aan lampjes in dan die hele lamp bijna gekost heeft.
en dan moet nog maar blijken of die dingen echt zo lang meegaan als ze beloven.
Ik heb gewoon alle halogeenlampen de deur uit gedaan en gemarktplaatst en gekringwandeld naar 'normale' lampen. De action heeft trouwens spaarlampen in de aanbieding komende week, 99 cent, ik ga inslaan *O*
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_93347416
:@ ik heb bijna alleen maar hallogeen in huis :@
Alleen in de wc/badkamer heb ik spaarlampen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 14:21:54 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93347421
ja maar de gewone spaarlampen zijn geen gezicht in onze helderglazen lampengeval
daar moeten van die transparante lampjes in.

en ik moet ook nog een oplossing vinden voor de kopspiegellampjes die in de gang hangen.
die zijn ook al bijna nergens te koop :(
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:25:10 #6
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93347515
we hebben de oude vriezer al een hele tijd geleden weggedaan. inmiddels een nieuwe keuken, ik kan me niet voorstellen dat daar zulke stroomvretende apparaten bij zitten, ze vielen allemaal in de A-categorie van milieuvriendelijkheid. in ons huis vind je niets anders dan spaarlampen (nou ja, er is 1 lampje waar geen spaarlamp in past geloof ik). we kregen vorig jaar wel wat geld terug n.a.v. die schatting, dat viel me toen alles mee. :') maar ja, dat betalen we nu dus dubbel en dwars terug, helaas. najaaa. ik mag blij zijn dat ik nu net weer een baan heb met een aardig inkomen, waardoor we dit maar even snel weer bij elkaar moeten zien te sparen. maar we waren al aardig door de reserves heen aan 't raken, en ik wilde zo graag sparen voor een auto. dat zit er nu niet zo snel in, of we moeten daar dan weer voor gaan lenen en daar hou ik niet zo van.
in de haak.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:26:58 #7
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93347575
een hulp in de huishouding moet ik ook nog maar even uitstellen -O- dus ik ga me maar weer eens naar de poetstaken begeven. :+ zo meteen komen broer+ vriendin, dan moet 't goed schoon zijn.
in de haak.
pi_93347647
Ik heb 2 van dezw lampen in de woonkamer hangen:

Ik vind ze veel te mooi om ze te vervangen :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 14:30:24 #9
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_93347685
Wij hebben een nieuwe energieslorpende stofzuiger annex fitness trainer :P

DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:35:08 #10
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93347852
wat een dotje, macka! is 't een stabij?

vicky, kunnen daar geen spaarlampachtige dingen in dan? en als 't halogeen is, daar zijn toch ook energiezuinige versies van?
in de haak.
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 14:38:40 #11
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_93348004
Nee trui, 'is een echte cubo de basura :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_93348029
Geen idee trui, ik ga er eens naar kijken. 2x12 lampjes en dan nog zo'n zelfde (staande) lamp met 12 lampjes :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:05:15 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93349028
Leuke hond Macka :)
Ik zou eigenlijk niet weten wat wij aan stroom kwijt zijn. We betalen all-in dus kunnen hozen.
Zal nog wel tegenvallen als we ooit weer overgaan op zelf betalen :X
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_93351301
Wat een schatje zeg.
@trui wellicht is er een apparaat defect of je meter niet goed. Ik klussen en wonen loopt daar een topic over.
pi_93359528
Macka, wat een droppie O+
Fake it till you make it...
pi_93360515
Wat issie schattig Macka O+

Wij hebben overigens overal in huis spaarlampen. Ik wil ooit wel van die nieuwe nog zuinigere lampen, maar da's echt te duur op dit moment.

Wat onwijs balen Trui! Wij vullen de verbruiksmanager heel vaak in (nou ja, ik eigenlijk, ben nogal een controle freak). We krijgen elk jaar gelukkig terug. Lijkt me echt vreselijk balen om ineens zo'n rekening te krijgen :(
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:51:01 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93361141
Geen idee wat een verbruiksmanager is :P

En geen idee watvoor lampen ik heb, geloof alles spaar.. maar weet ik niet zeker.
Volgens de Eneco is ons verbruik iets boven gemiddeld.
Nou ik vind het wel meevallen, 117 p.m ofzo.
pi_93366787
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Als dat al bovengemiddeld is dan zitten wij daar wel heeeel erg boven :@ Rond de 160,- per maand hier....
pi_93366943
Wij betalen 210. :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93367001
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef Vicky het volgende:
Ow ben blij dit te horen :D ;)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:03:36 #21
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93367005
Ja 't wordt berekend op aantal personen, huis, en wat voor energie je krijgt.
Bij ons dus, 3 pers, gelijkvloers en alleen gas/stroom.
Verwarming is ergens anders en water ook.
In totaal met water en verwarming erbij zitten we aan 274,50.
Maar ik krijg ieder jaar wel een hap terug :P
pi_93367073
Oww maar verwarming zit er hier dan al bij, allemaal Eneco :P
En gelijkvloers is natuurlijk ook al anders, hier staat boven ook altijd de verwarming zachtjes aan (in de winter op de kinderkamers).
pi_93368487
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen idee wat een verbruiksmanager is :P

En geen idee watvoor lampen ik heb, geloof alles spaar.. maar weet ik niet zeker.
Verbruiksmanager is een dienst van Essent. Je vult je meterstanden in en het ding berekent hoe je in je verbruik zit en wat je terugkrijgt of bij moet betalen op je jaarafrekening.
Wij betalen 150 euro per maand, krijgen jaarlijks zo'n 400 euro terug.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_93368567
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef Vicky het volgende:
t eerste jaar hier betaalden we 236 (bewoners voor ons was een gezin met 2kinderen), nu betalen we iets van 187 zal komend jaar wel meer worden nu met floris denk ik

en heb nog nooit geld teruggekregen :')
pi_93375126
Wie was er nou op zoek naar de reclame waar een olifant in een boom klimt? Ik heb hem gevonden :)
On zeh laptop
pi_93380532
gaaaaaaaaaap :W
pi_93380707
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 07:43 schreef Kleurdoos het volgende:
gaaaaaaaaaap :W
:W morn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93380714
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

t eerste jaar hier betaalden we 236 (bewoners voor ons was een gezin met 2kinderen), nu betalen we iets van 187 zal komend jaar wel meer worden nu met floris denk ik

en heb nog nooit geld teruggekregen :')
toen wij over stapten van Eneco naar Energie Direct moesten wel 375 bijbetalen :o
afgelopen jaar kregen we bij Energie Direct 48 euro terug :D
Ben heeeel benieuwd naar dit jaar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 27 februari 2011 @ 10:23:44 #29
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93381623
485 per maand bij Eneco. Krijg denk ik dit jaar iets terug, maar niet veel hoor. :')
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 27 februari 2011 @ 10:26:53 #30
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93381678
oelala memmel, da's veel zeg. wij betaalden rond de 180 euro per maand de afgelopen jaren, maar dat was blijkbaar wat te weinig... :')
in de haak.
pi_93381823
hahaha trui maar jullie huis past vast ook minstens 2x in dat van Memmel ;)

Ik heb heel schandalig geen idee wat we precies betalen, dat gaat van t_iggers rekening. Dit jaar iig 57 euro bijbetalen, en dat was nadat ze vorig jaar geschat hadden. Viel niet tegen dus.
  zondag 27 februari 2011 @ 10:41:10 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_93381944
Hier 200 per maand, maar ik doe wel zo veel mogelijk op nachtstroom (wij hebben dubbeltarief), was drogen zo veel mogelijk op een rekje etc.
Ik krijg wel altijd redelijk wat terug aan het eind van het jaar, maar elk jaar gooi ik weer m'n maandbedrag omhoog; bijbetalen heb ik zo'n vreselijke hekel aan en op deze manier is het een soort spaarpotje (en wordt altijd in november uitbetaald, dus mooi voor de dure decembermaand ;) )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 27 februari 2011 @ 11:00:50 #33
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93382325
goed idee, ET. en inderdaad p_iglet, ons huis is een tikkie kleiner dan dat van Memmel. :+
in de haak.
pi_93382698
Ohoh, dan betalen wij wel weinig met 120,- ex transportkosten oid van 40,-
pi_93383167
Wij betalen totaal (gas,water, electra) ong 185. Dit jaar van zowel water als electra/gas geld retour. Dat had ik niet verwacht gezien de koude winter en de cv die toch veel aan heeft gestaan. Blijkbaar is de nieuwe ketel toch zuiniger dan we dachten.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 27 februari 2011 @ 11:51:28 #36
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_93383529
Ik heb echt geen idee wat we nu betalen :@. Ik hoor het straks wel als ik minder lang moet douchen :P.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_93383611
Wij betalen (jaren 30 huis, 4 beesten en wij 2) 65 euros per maand bij GreenChoice...valt mee denk ik!
Ben benieuwd of het meer wordt als wij een kleine hebben!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 27 februari 2011 @ 15:07:41 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93391415
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:37 schreef Muks het volgende:
Wij betalen totaal (gas,water, electra) ong 185. Dit jaar van zowel water als electra/gas geld retour. Dat had ik niet verwacht gezien de koude winter en de cv die toch veel aan heeft gestaan. Blijkbaar is de nieuwe ketel toch zuiniger dan we dachten.
Whut?

wij betalen zéker 300 euro per maand :o 200 electriek en 111 voor gas. en dan komt het water er nog over.
Ergens doen we iets fout. :P
Oh ja, en we moesten ook 300 bijbetalen. omdat we vorig jaar de hele winter de houtkachel hebben gestookt en het dit jaar waren vergeten. Vorig jaar dus 300 terug gehad.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93392550
Wij doen ook iets niet goed volgens mij
Ik betaal 120 pm aan gas en stroom maar daar zit water en het leveringsbedrag nog niet bij.
En we hebben nu nog niet eens een kind ben benieuwd hoe veel meer we gaan gebruiken als ons kind er is.
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2011 @ 15:56:35 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_93394112
Ik weet niet eens wat wij betalen, gaat van P. zn rekening, daar kijk ik nooit naar :P
pi_93394542
@moussy
Je vroeg in het vorige topic hoe het met onze poezels gaat.
Het gaat goed Rossi leeft nog steeds. Is heel erg levendig en erg ondeugend maar wel erg mager.
Maar hij leeft nog een jaar geleden dacht ik dat het bijna afgelopen was.
  zondag 27 februari 2011 @ 19:51:36 #42
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_93405357
Goedenavond :W

Weekendje weg geweest, vrijdagavond met koorts in bed gelegen bij mijn schoonouders maar gelukkig gisterenmorgen weer koortsvrij en naar de sauna geweest in Zevenhuizen en 's avonds naar een hotel in Groningen. Lekker geslapen en vanmorgen naar een heerlijk en uitgebreid ontbijt weer naar mijn schoonouders in Dokkum om Lennon op te halen. Hij is voor het eerst alleen een dagje en nachtje bij m'n schoonouders geweest en ging heel erg goed. Kan dus vaker *O*
Make love, not war ☮
  zondag 27 februari 2011 @ 23:12:17 #43
14746 k_i_m
pi_93419915
Navond.
In my life
Why do I smile
pi_93420991
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij doen ook iets niet goed volgens mij
Ik betaal 120 pm aan gas en stroom maar daar zit water en het leveringsbedrag nog niet bij.
En we hebben nu nog niet eens een kind ben benieuwd hoe veel meer we gaan gebruiken als ons kind er is.
heb toevallig eergister de meterstanden opgenomen en hij gaf aan dat 1 van de standen hoger was dan verwacht :')
geen goed teken denk ik :D
komt vast door bewoner nummer 3 ;)

oh en bij die 187 zit t water er bij ons ook niet bij. Daar heb ik echt geen idee van wat ik betaal..T valt geloof ik wel mee, anders had ik t wel geweten...ik vermoed dat t waterverbruik ook wel flink omhooggegaan is dit jaar :')
  zondag 27 februari 2011 @ 23:37:26 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93421318
Whehehehe, ik ging net mailen naar een marktplaats adverteerder, komt er in beeld: 'Beste minoes'. :')
ik moest me echt in houden bij de groetjes? :D

En over de meterstanden... Wj zijn vorig jaar zomerovergestapt, zou een goede deal geweest moeten zijn, maar toch ben ik heel erg benieuwd wat er nou uiteindelijk uit komt...

Diaan, afgezien van de koorts klinkt het wel heel lekker! :Y
pi_93428483
Misschien doe je het niet fout maar doen wij het anders Buurvrouw ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_93428518
Muks, kachel maar op 19.4?! Whoah! :o Wij hebben zetten hem op 21 graden anders zitten we beiden te bibberen op de bank. Het is hier dan in werkelijkheid ±22 graden. We moeten hem zelf aanzetten. We kunnen het wel instellen, maar zo vinden we het handiger, als ik dan een keer van bed kom en het is niet koud zet ik de kachel niet aan. Soms zet ik hem pas aan het einde van de middag aan. 's nachts staat ie nu op 17 graden.
Wat we betalen weet ik niet, maar het is wel redelijk veel. Ik was 1 dag in de week en en dan heb ik wel 3/4 wassen. Soms was ik op een andere dag bij. We hebben voor Rienks geboorte een nieuwe wasmachine en droger gekocht, beide A++. Maar we hebben een oude koelkast, oude vriezer en oude vaatwasser die om de dag meestal draait. Zomers droog ik de kleren en handdoeken buiten maar ondergoed en sokken gaan wel in de droger. (Te veel werk omdat allemaal op te hangen)

Diaan, klinkt heerlijk! *O* ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 28 februari 2011 @ 07:39:26 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93428575
Jemig! Wat heet. Onze kachel staat op 18.5 :D wel vloerverwarming dat scheelt. De ketel regelt het zelf en zomers slaat ie dus niet aan. Maar we zouden m uit kunnen doen. Ik heb wel een keukenboiler van 30 liter. Dat vreet energie maar zou ik niet willen missen. Wel alles a label in de keuken. We hebben boven nog geen dubbel glas en beneden ook een raam niet. Wel een aardig woonoppervlak. Dat scheelt ook :D. Met een timer douchen? Hmmm. Ik weet niet hoor. Douche zelf ook graag en wil ook niet alle plezier uit een dag slaan voor zuinigheid. Wel adapters eruit en zoveel mogelijk buiten drogen. En een nieuwe wasmachine scheelde wel water. Ik was elke dag. Want grotere kinderen hebben grotere kleren dus zit de machine sneller vol. En sportkleren enzo. Ja, moet echt elke dag wassen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93428708
Bij mijn ouders thuis had ik het altijd koud en ik moest maar een vest aantrekken want de kachel ging niet hoger. Iedereen zat daar dus met een vest aan. Ik heb mijzelf beloofd om zo dus niet te worden. Maar misschien zijn we wat doorgeslagen :') Vloerverwarming hebben we niet. :N Wel dubbelglas overal. En we hebben ook een boiler. 10 liter volgens mij. Wat een weelde!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93428734
De cv staat hier standaard op 20 en 's nachts op 16. We hebben sinds een jaar een nieuwe cv ketel, ik hoop dat we daar het verschil in gaan merken. Daarnaast hebben we overal dubbel glas maar we hebben ook een plat dak waardoir het in de zomer bloedheet is en we dus een airco aan hebben staan. Oh en onze plafonds zijn overal hoger dan 3m.. Her kost dus meer tijd om het huis te verwarmen

Blech, ik heb last van werkontwijkend gedrag. Ik heb echt geen zin maar dat is vooral omdat ik bijna niks te doen heb :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 28 februari 2011 @ 08:50:34 #51
114177 Diaan73
pi_93429248
Bijna niks te doen, is niet leuk. Ik ken het helaas.

Ik heb over 3 kwartier een inspiratiesessie over het Nieuwe Werken... ik ben benieuwd!!

Wij hebben trouwens de verwarming meestal op 20 graden staan. Hij slaat 's morgens aan tot 19 graden... als ik ga werken, zet ik hem lager, ben ik thuis dan gaat ie naar 20 graden.. maar pas op het moment dat ik het koud ga krijgen. Als het heel hard waait en op de zijkant van ons huis, dan gaat de verwarming naar 20,5, dan is 20 te koud. Wij betalen geloof ik iets van ¤ 170,= per maand aan gas en electra bij Greenchoice. We hebben nog nooit echt veel bij hoeven te betalen..
Make love, not war ☮
pi_93429269
diaan, wordt die sessie gegeven door een jonge meid. Ik kan even niet op de naam komen, maar we hadden hier onlangs ook zo'n sessie.
  maandag 28 februari 2011 @ 08:54:10 #53
114177 Diaan73
pi_93429284
Ik heb geen idee, ik ga even in mn mail kijken.. brb.

Edit: iemand van het opleidingscentrum ROI verzorgt de sessie zie ik net in mn mail.

[ Bericht 47% gewijzigd door Diaan73 op 28-02-2011 08:55:32 (opgezocht) ]
Make love, not war ☮
pi_93429298
Is goed :)
pi_93429302
Oh ok.. ik weet niet of ze daarvan was
  maandag 28 februari 2011 @ 09:02:30 #56
114177 Diaan73
pi_93429381
Ik zal zo wel zien of het wordt gegeven door een jonge meid. Ik hou je op de hoogte. ;) maar pas na 12 uur...
Make love, not war ☮
pi_93429472
Klinkt lekker Diaan, op de koorts na dan.

Hier staat de cv op 19,5 en 's nachts op eco stand. Dan begint hij rond 6 uur langzaam al het huis op te warmen en warmt hij ook midden in de nacht bij als het kouder dan 15 graden wordt.

Geen idee wat we nu betalen, want manlief heeft ons net overgeschreven naar de NEM. Maar vorig jaar was het 150 euro voorschot (elektra, gas) en dan 200 euro terug aan het eind van het jaar.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 11:23:26 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_93432646
Eens deel van onze woonkamer is 5 mtr hoog, dus dat zal ook wel aantikken qua verwarming, maar tis zo mooi O+ Met de tijd gaat het dicht en maken we een slaapkamer bij.. ooit.. misschien en dan merk ik het wel :P We kunnen het betalen dus ik maak me er geen zorgen om. Ik ga ook niet in de kou zitten, we hebben wel dubbele overgordijnen aangeschaft ook al hou ik er niet van, maar het scheelt wel veel kou van de ramen (aan de achterkant is het 8m breed en zo'n 2m hoog aan ramen :o mooi, fijn, veel licht, maar kut qua ramenlappen :P )
pi_93433270
hebben jullie t nou nog steeds over de verwarming :P!
  maandag 28 februari 2011 @ 11:54:21 #60
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93433636
Ik heb soort van per ongeluk een geheimpje van een collega van mij gehoord via een zakenrelatie waar zij goed mee omgaat. Moet ik haar nou zeggen dat ik het een soort van per ongeluk te weten ben gekomen of doen alsof mijn neus bloedt en het risico lopen dat de zakenrelatie het zelf zegt en dat zij dan zegt: ja, hallo, waarom zeg je niet dat je dat weet?
Ik ga heeeel goed om met mijn collega, we kunnen elkaar veel zeggen, maar ze zou zich hier zomaar voor kunnen schamen.

O lief dagboek, wie geeft mij raad?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:07:57 #61
114177 Diaan73
pi_93434098
Memmel, lastig zeg... ook moeilijk in te schatten. Als het contact met haar goed is, is het misschien wel zo netjes om het toch te zeggen.

Ik ben terug van de inspiratiesessie, was best leuk eigenlijk... en Sorbo het was idd een jonge meid die die sessie kwam geven. Misschien is het wel dezelfde als die jij hebt gehad. Ze had lang blond haar en ze was heeeeeel mager.
Make love, not war ☮
pi_93434243
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:54 schreef Memmel het volgende:
Ik heb soort van per ongeluk een geheimpje van een collega van mij gehoord via een zakenrelatie waar zij goed mee omgaat. Moet ik haar nou zeggen dat ik het een soort van per ongeluk te weten ben gekomen of doen alsof mijn neus bloedt en het risico lopen dat de zakenrelatie het zelf zegt en dat zij dan zegt: ja, hallo, waarom zeg je niet dat je dat weet?
Ik ga heeeel goed om met mijn collega, we kunnen elkaar veel zeggen, maar ze zou zich hier zomaar voor kunnen schamen.

O lief dagboek, wie geeft mij raad?
Mijn baas vertelde mij dat de hoofdbaas zijn lul achterna loopt, buiten de deur neukt en zodra een meiske/collega aangeeft geen interesse te hebben, hij ze links laat liggen en/of ontslaat.

Ohohoh!
pi_93434294
Lastig Memmel, Ligt ook net aan het soort geheimpje. Maar ik zou het geloof ik ook voorzichtig ter sprake brengen, als het qua tijd/sfeer een keer uitkomt.
Heeft het nog invloed op haar werk/jullie omgang/haar gemoedstoestand? Dan is het misschien fijn voor haar dat ze iemand dichtbij heeft waar ze mee kan praten? Als ze eenmaal over die eerste drempel heen is?

Diaan, Een inspiratiesessie? Wat doe je daar?
  maandag 28 februari 2011 @ 12:13:53 #64
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93434312
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Mijn baas vertelde mij dat de hoofdbaas zijn lul achterna loopt, buiten de deur neukt en zodra een meiske/collega aangeeft geen interesse te hebben, hij ze links laat liggen en/of ontslaat.

Ohohoh!
Ik zou nog maar ff wachten met je dochter naar het KDV te brengen :P
  maandag 28 februari 2011 @ 12:16:57 #65
114177 Diaan73
pi_93434422
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Lastig Memmel, Ligt ook net aan het soort geheimpje. Maar ik zou het geloof ik ook voorzichtig ter sprake brengen, als het qua tijd/sfeer een keer uitkomt.
Heeft het nog invloed op haar werk/jullie omgang/haar gemoedstoestand? Dan is het misschien fijn voor haar dat ze iemand dichtbij heeft waar ze mee kan praten? Als ze eenmaal over die eerste drempel heen is?

Diaan, Een inspiratiesessie? Wat doe je daar?
Als jij het weet... maar mijn leidinggevende wilde graag dat ik er naartoe ging... ik ben natuurlijk al lang geïnspireerd. Dit ging trouwens vooral over het zakelijk toepassen van legio aan internetmogelijkheden.
Make love, not war ☮
pi_93434584
Ah, dus je baas verwacht nu allerlei hippe nieuwe ideeen van jou :P
  maandag 28 februari 2011 @ 12:21:06 #67
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93434593
't is verder geen dramatisch geheim hoor. Gaat over haar sexleven. Nouja, vanmiddag als we samen weer een komkommer met aromat soldaat maken zal ik haar eens vragen hoe het nou zit.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:28:34 #68
114177 Diaan73
pi_93434878
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Ah, dus je baas verwacht nu allerlei hippe nieuwe ideeen van jou :P
Ik ben al het hipst hier wat dat betreft. Maar we hebben nu wel iets "nieuws" te horen gekregen: Yammer. Een soort van Twitter maar dan alleen binnen je organisatie. :D
Make love, not war ☮
pi_93434932
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik zou nog maar ff wachten met je dochter naar het KDV te brengen :P
ach ik kleed me nu gewoon wat bloter aan, vaste baan garantie he :+
  maandag 28 februari 2011 @ 12:31:14 #70
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_93434978
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ach ik kleed me nu gewoon wat bloter aan, vaste baan garantie he :+
Ah, vandaar die 'kapotte' spijkerbroek!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 28 februari 2011 @ 12:38:03 #71
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_93435228
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef Memmel het volgende:
't is verder geen dramatisch geheim hoor. Gaat over haar sexleven. Nouja, vanmiddag als we samen weer een komkommer met aromat soldaat maken zal ik haar eens vragen hoe het nou zit.
Beeldscherm vies.
Lekkere praatjes voor zo tussen de middag...
  maandag 28 februari 2011 @ 13:17:00 #72
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93436731
hoezo vieze praatjes?
Hier ligt 'ie hoor, de ene helft is al op. De andere volgt straks!

maandag 28 februari 2011 @ 13:20:19 #73
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93436851
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben al het hipst hier wat dat betreft. Maar we hebben nu wel iets "nieuws" te horen gekregen: Yammer. Een soort van Twitter maar dan alleen binnen je organisatie. :D
en dat je baas dan zegt: zit niet zo te Yammeren? [/flauw]
  maandag 28 februari 2011 @ 13:30:08 #74
114177 Diaan73
pi_93437260
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

en dat je baas dan zegt: zit niet zo te Yammeren? [/flauw]
:D ook erg voor de hand liggend... wij hadden hem ook al gebruikt tijdens de sessie. Maar laten ze hier eerst maar eens zorgen dat er een goede internetverbinding is, die hapert behoorlijk bij tijd en wijle. -O-
Make love, not war ☮
  maandag 28 februari 2011 @ 13:44:45 #75
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_93437902
Hmm, mijn baas vindt dat ik wel iets proactiever moet zijn. Wellicht moet ik Yammer in de groep gooien, dat staat wel proactief en modern.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:48:23 #76
114177 Diaan73
pi_93438067
Vooral erg modern :Y Of iets van Googledocs met documenten die je samen kunt bewerken en beheren... staat ook erg hip. :Y
Make love, not war ☮
  maandag 28 februari 2011 @ 13:50:41 #77
37150 livelink
pi_93438188
Tja, wij hebben onze eigen wiki, maar dat is wel erg ouderwets. En het kost nog heel veel moeite om mensen over te halen het te gebruiken. Ten einde raad zijn we zelf maar het goede voorbeeld gaan geven ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 13:53:15 #78
114177 Diaan73
pi_93438300
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:50 schreef livelink het volgende:
Tja, wij hebben onze eigen wiki, maar dat is wel erg ouderwets. En het kost nog heel veel moeite om mensen over te halen het te gebruiken. Ten einde raad zijn we zelf maar het goede voorbeeld gaan geven ;)
Dan zijn jullie al een stuk verder dan wij!! ^O^
Make love, not war ☮
pi_93451822
*O* wij hebben een nieuw bed besteld *O*

Van 140 naar 180!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 28 februari 2011 @ 18:52:47 #80
37150 livelink
pi_93451992
Meer ruimte voor de kids erbij dus *O* ;)
Wij hebben ongeveer hetzelfde bed. Voor ons tweetjes lekker ruim, maar gedurende de nacht komen er meestal twee kinderen bij en dan wordt het nog behoorlijk krap.
pi_93452273
Zoiets livelink ;)

Amber slaapt nooit bij ons, Tess wel en dan is 1.40 best krap.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 19:36:22 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_93454916
Ik heb op 2 bij 2 al moeite met P. er bij :P
  maandag 28 februari 2011 @ 20:34:42 #83
114177 Diaan73
pi_93458931
Mooi bed Vicky. Mijn ouders hebben onlangs een soortgelijk bed gekocht en ligt erg lekker... ^O^
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:58:07 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93478499
ik vind 'm ook mooi vicky! en 1.80 lijkt me ook heerlijk. wij zijn juist een tijd geleden van 1.60 naar 1.40 gegaan. fijn voor de ruimte in de slaapkamer, maar met een kind erbij inderdaad erg krap. ruimte voor 2 kinderen erbij is er gewoon niet eens. maar schuiven die matrassen niet snel uit elkaar denk je? ik vind van die tussenkieren altijd zo vervelend. er ligt natuurlijk wel een extra laagje op, dat scheelt. maar die zijkanten zien er zo open uit.
in de haak.
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 09:02:26 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93478567
wat een heerlijk bed :~ zit daar ook elektrische bediening bij? lijkt me zooo tof
in mijn slaapkamer past niet meer dan 140 breed helaas.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:17:54 #86
114177 Diaan73
pi_93478855
Wij hebben ook 1,80 met twee matrassen en ik doe vaak mn voeten in de kier. :@ Je kunt natuurlijk ook 1 grote hoeslaken eromheen doen. Dat hebben mn ouders ook geloof ik. Samen met dat dekje erop werkt dat erg goed. :Y
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:52:15 #87
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93479613
Meeeehhhh, de exchange server ligt er uit hier. En nou kan ik niet werkehen....
pi_93479715
mag ik hier ook even :+?

brusje knipperde O+
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:58:35 #89
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93479771
jippiedepippie! *O* :*
in de haak.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:59:00 #90
114177 Diaan73
pi_93479783
hier ook even *O* :* dan! Mooie echo. O+
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:59:28 #91
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93479794
Gefeliciteerd KD! Wat fijn, dat je het hebt kunnen zien.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_93479973
Gaaf KD ! En wat een mooie echo !
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:18:30 #93
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93480271
Joepie KD!!
pi_93480320
KD *O*
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:34:10 #95
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_93480731
KD van harte *O*

Mooi bed Vicky!

Waar kun je jezelf laten klonen? kom handen en benen tekort deze week.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_93480782
Wat super KD! O+ *O*

Er komt nog net geen stoom uit mijn oren. Echt. :( Gisteren een telefoontje gedaan naar het bouwbedrijf over oplevering. Nou we zouden deze of uiterlijk volgende week echt een brief met een datum krijgen, de oplevering zou dan begin april zijn. Komt er vandaag een brief dat de oplevering waarschijnlijk ergens half april zal zijn maar geen datum. En nu ben ik zo boos en teleurgesteld en alles tegelijkertijd dat ik het liefst in de auto stap naar het bouwbedrijf en daar iemand over de balie trek.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:37:50 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93480841
reken maar op eind mei, estrys. :P
in de haak.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:37:55 #98
114177 Diaan73
pi_93480844
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef Estrys het volgende:
Wat super KD! O+ *O*

Er komt nog net geen stoom uit mijn oren. Echt. :( Gisteren een telefoontje gedaan naar het bouwbedrijf over oplevering. Nou we zouden deze of uiterlijk volgende week echt een brief met een datum krijgen, de oplevering zou dan begin april zijn. Komt er vandaag een brief dat de oplevering waarschijnlijk ergens half april zal zijn maar geen datum. En nu ben ik zo boos en teleurgesteld en alles tegelijkertijd dat ik het liefst in de auto stap naar het bouwbedrijf en daar iemand over de balie trek.
-O- jeetje... ze doen daar ook maar wat ze willen bij die bouwbedrijven. :{ :( belachelijk! :*
Make love, not war ☮
pi_93480874
*O* KD wat goed! Fijn zeg! *O*

Oh Estrys ik kan me voorstellen dat je kwaad bent! Daar schiet je natuurlijk helemaal niks mee op.
pi_93481071
Ik geloof niet dat ik het nog trek tot half april :X Gelukkig gaan mijn ouders volgende week vrijdag een week met vakantie.
pi_93481139
Anders een bellen en vragen waar die vertraging vandaan komt omdat ze je eerst hebben toegezegd dat het begin april zou zijn? Zoiets?

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je dat niet trekt.
pi_93481215
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:50 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Anders een bellen en vragen waar die vertraging vandaan komt omdat ze je eerst hebben toegezegd dat het begin april zou zijn? Zoiets?

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je dat niet trekt.
Ze doen nooit toezeggingen want ze weten zelf ook wel dat ze het nooit na kunnen komen. Vorst in november/december is de reden zeggen ze. Nou ja, komt goed. Even op de tanden bijten maar weer. We gaan begin april een weekendje weg O+
pi_93481326
Nee dat weet ik, maar ach je kan het op z'n minst proberen :P

Ooh een weekendje weg is wel lekker! Gelukkig is het niet zo heel erg lang meer tot aan april. Gewoon begin april lekker veel shoppen enzo voor het nieuwe huis en weinig bij hun thuis zijn!
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2011 @ 10:59:20 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93481423
ben je nu weer een beetje on speaking terms met je stiefschoonmoeder (die was het toch? ) ?
nog leuk samen gekookt ? :+
pi_93481710
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
ben je nu weer een beetje on speaking terms met je stiefschoonmoeder (die was het toch? ) ?
nog leuk samen gekookt ? :+
Ja, we zijn o.s.t. Maar het is nu een beetje nep vriendelijk voor mijn gevoel. Ik forceer mezelf om vriendelijk en vrolijk te doen. Eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin meer in. We zijn constant bezig met opruimen, zorgen dat we alles wat van ons is opruimen. Alles om nog zo'n uitbarsting te voorkomen. Als een vulkaan die ieder moment weer kan uitbarsten zeg maar dat gevoel heb ik. Denk niet dat dat nog zo ontspannen als voorheen gaat worden.

We hebben 'samen' gekookt. Zij had het voorgerecht gemaakt en ik nadat zij klaar was het hoofdgerecht :+
pi_93482021
Klinkt knus Estrys ;)

Diaan, ik denk dat we dezelfde presentatie hebben gehad. En wij hebben nu ook Yammer. (hebben we niet toevallig dezelfde werkgever?! :D)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:22:05 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93482214
pfoe! dat is dan wel even een domper Estrys. en er zit niet een meevallermogelijkheid in? nou ja, 6 weken nog, het is overzichtelijk op zich.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:25:43 #108
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93482346
Estrys, ze zullen je wrs geen datum geven omdat ze misschien bang zijn de bouwtermijn te overschrijden. Hebben jullie in het contract iets over werkbare dagen waarbinnen de bouw opgeleverd moet zijn?
pi_93482433
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
pfoe! dat is dan wel even een domper Estrys. en er zit niet een meevallermogelijkheid in? nou ja, 6 weken nog, het is overzichtelijk op zich.
ik geloof niet meer in een meevallermogelijkheid. Ach, ik ben weer rustig, het was even de teleurstelling. Je stelt je er toch weer op in. We wisten al dat het in ieder geval begin april zou worden, dus zoveel later is half april niet. Nu zie ik de voordelen ook weer. Kunnen we eerst nog rustig een weekendje weg met vrienden. O+

Ja Memmel binnen 300 werkbare dagen vanaf dat de ruwe beganegrondvloer er ligt. Dat zou ergens juni of zo zijn dat ze dat overschrijden. November en december hebben nauwelijks werkbare dagen gehad |:(
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:38:59 #110
114177 Diaan73
pi_93482911
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef Sorbootje het volgende:
Klinkt knus Estrys ;)

Diaan, ik denk dat we dezelfde presentatie hebben gehad. En wij hebben nu ook Yammer. (hebben we niet toevallig dezelfde werkgever?! :D)
Haha dat zou zomaar kunnen... kunnen we ook Yammeren...
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:43:24 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93483076
300! Zo dat zijn er idd wel veel.
Hou je wel bij wat de werkbare dagen zijn geweest?

Wij hadden een streng gereformeerde aannemer. En toen de 110 werkbare dagen in het geding kwam, werden er ineens allerlei dagen bijgehaald waar ik echt nog nooit van had gehoord (dankdag en nog zo wat). Ik durfde ook nooit te vloeken als ik het niet met hem eens was.
En toen we een keer saucijzenbroodjes hadden gehaald voor de mannen, begon mijn man gelijk te eten, maar wilden zij allemaal eerst bidden in de bouwkeet. 't was een bijzondere periode. :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:20:57 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_93484556
Estrys dat zijn altijd van die dompers waar je helemaal niet op aan het wachten bent.
Sterkte en s6 er weer mee!!!

Pffff hier "stress" afgelopen zondag bleken dat de pakken niet goed waren gemaakt voor de optochten, nu moeten we nog op de valreep 20 pakken allemaal verstellen en beetje toonbaar maken :(
Ben zelf dus van de bouwplaats afgehaald en kan helpen deze week met pakken verstellen enzo.
En juist nu is Roy ook ziek, en zie ik P ook straks naar huis komen met diezelfde buikgriep...
En dit allemaal vlak voor onze zo (vind ik toch)welverdiende vakantie :')
pi_93487509
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef Memmel het volgende:
300! Zo dat zijn er idd wel veel.
Hou je wel bij wat de werkbare dagen zijn geweest?

Wij hadden een streng gereformeerde aannemer. En toen de 110 werkbare dagen in het geding kwam, werden er ineens allerlei dagen bijgehaald waar ik echt nog nooit van had gehoord (dankdag en nog zo wat). Ik durfde ook nooit te vloeken als ik het niet met hem eens was.
En toen we een keer saucijzenbroodjes hadden gehaald voor de mannen, begon mijn man gelijk te eten, maar wilden zij allemaal eerst bidden in de bouwkeet. 't was een bijzondere periode. :')
Bij ons is het projectbouw dus we spreken alleen de kopersbegeleider. Daar ehb je dus geen reet aan. En we houden het niet bij, want 300 zijn er zoveel, moet gek lopen willen ze dat niet halen. Dachten wij heel naief. Maar ik denk ook niet dat ze ergens in de buurt van die 300 uit gaan komen. En inderdaad ze bepalen zelf wat een werkbare dag is. Als het onder de 5 graden is bijvoorbeeld. Nou is het in november/december niet eens in de buurt van de 5 graden boven nul gekomen volgens mij.
pi_93497412
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:D ook erg voor de hand liggend... wij hadden hem ook al gebruikt tijdens de sessie. Maar laten ze hier eerst maar eens zorgen dat er een goede internetverbinding is, die hapert behoorlijk bij tijd en wijle. -O-
Werk je voor een groot zorgbedrijf?
pi_93504527
nog ff volhouden Estrys! :*

hmmpfff levertijd van het bed was gister 1 week maar is nu 2 weken... Nou ja, eerst ons huidige bed maar proberen te verkopen en dan slaap ik wel een nachtje of wat op de grond...

_O-
SPOILER
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:57:56 #116
114177 Diaan73
pi_93505248
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef bibi het volgende:

[..]

Werk je voor een groot zorgbedrijf?
Nee.. Overheidsinstelling.

Vicky balen dat er een extra week levertijd is. -O- Succes met verkopen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:11:38 #117
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93506140
Ha allemaal !

Volgens mij heb ik weer keelontsteking. Een half jaar geleden had ik die volledig uit de hand laten lopen waardoor ik 2 weken lang in bed lag met het idee dat ik pfeiffer had. De huisarts belde goddank toen op, dat dat het niet was.

Morgen maar even langs de huisarts.

Zo.nu ga ik eens even wat teruglezen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:33:20 #118
144006 chacama
Ondernemend!
pi_93507689
beterschap KP.

sterkte estrys.

en even een :W

We zijn zo lekker druk, druk, druk. En ik heb geen internet op de nieuwe zaak -O- Daar had ik geen rekening mee gehouden. Dus aanvraag ligt nu bij de provider om om te kunnen schakelen, maar daar is wat tijd mee gemoeid. Ach, scheelt wel 'geklets' tussen de bedrijven door.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:52:59 #119
14746 k_i_m
pi_93509191
Kopersbegeleiding :r. :(. :%.

Wij mogen donderdag op de bouw kijken naar onze onderverdieping *O*.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:12:46 #120
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93510752
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef Estrys het volgende:

[..]

Bij ons is het projectbouw dus we spreken alleen de kopersbegeleider. Daar ehb je dus geen reet aan. En we houden het niet bij, want 300 zijn er zoveel, moet gek lopen willen ze dat niet halen. Dachten wij heel naief. Maar ik denk ook niet dat ze ergens in de buurt van die 300 uit gaan komen. En inderdaad ze bepalen zelf wat een werkbare dag is. Als het onder de 5 graden is bijvoorbeeld. Nou is het in november/december niet eens in de buurt van de 5 graden boven nul gekomen volgens mij.
Nee hoor, dat bepalen zij niet zelf. Via Vereniging Eigen Huis kun je precies navragen wat werkbare dagen zijn geweest! Heeft mijn man ook gedaan. :Y
pi_93513307
Ah, dat kunnen we nog doen mocht het zover komen. Zowat de hele straat heeft vandaag boos aan de lijn gehangen met het bouwbedrijf. Haha. Maar als het goed is krijgen we volgende week een datum te horen, zeiden ze daar. We zullen zien.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:26:50 #122
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_93529897
Wat balen Estrys! :( Kan de tuin niet eerder opgeleverd worden? Kun je met een tent of caravan in de tuin gaan staan, vanaf half maart is het vast prachtig weer!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_93558617
Ik ging vanmiddag ff kijken hoelang de levertijd voor het bed was en toen stond er 2 weken :(
Toen ging ik ff bij de andere kleuren kijken en toen zag ik dat de prijs van het bed ineens 135 euro minder was. Meteen gebeld en nu is de prijs voor ons bed dus ook aangepast en de levertijd staat nu weer op 1 week.. *O*

Zat van de week op FB te kijken en toen zag ik een berichtje van mijn oud tennistrainer.. Die zat in Christchurch tijdens de aardbeving. Gelukkig is alles goed met de mensen van zijn reisgenootschap maar ze kunnen het hotel niet meer in waar alle spullen liggen. Tickets, paspoort, rijbewijs, auto/huissleutels, kleding, toiletartikelen.. alles weg. Hij is nu in Auckland. Heeft voor zijn moeder wel een paspoort kunnen regelen via de ambassade maar ze kunnen op z'n vroegst pas op 7 maart naar NL vliegen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93560272
Balen estrys, wel mooi dat iedereen heeft gebeld, dan is de boodschap vast overgekomen.
Hier ook zon k.aannemer, dan heb je werkbare dagen...zijn ze er nie...krokusvakantie...tssss sinds wanneer doen bouwvakkers daaraan.... We hebben straks ook een opleveringskeuring door eigen huis, doe jullie dat ook?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:09:52 #125
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93582283
Karin, hebben wij ook laten doen ja. Dat kan nog heel nuttig zijn, want die lui kunnen écht wel druk op de ketel zetten.

En maak niet de fout die wij hebben gemaakt door té graag de sleutel te willen. Als er veel opleverpunten zijn of echt zaken die onoverkomelijk zijn, accepteer de sleutel dan niet!!
En zet een termijn in depot bij de notaris he. Dan rennen ze ook weer net wat harder.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:13:02 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93582363
Huuuuuu! ik ga nooit een huis laten bouwen zeg. :o
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:15:03 #127
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93582408
Vandaag waren de schoolfoto's bij Morris en Anna klaar.
Maar nu is Morris op maandag met Anna én alleen op de foto geweest, omdat hij op dinsdag geopereerd werd. Dus van Morris heb ik: een individuele foto, een foto samen met Anna.
Maar, nu is Anna óók op maandag alleen op de foto gezet.
En ook op dinsdag. Dus van Anna heb ik nu: twee individuele foto's, één klassenfoto en een foto samen met Morris.
Het zijn 5 setjes in totaal. Wat een chaos. En wat een geld. Maarja, ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen ze in de prullenbak te laten kiepen.
Keuzes keuzes...
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:17:07 #128
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93582466
dan zou ik denk ik de mooiste individuele kiezen. En dat dan als een luxe zien. Dus vier setjes kopen.

Hier waren mijn twee basisschoolkinderen samen op de foto gekomen. en vantevoren had ik gezegd die hoef ik niet. (stom toch, er mist er één) maar ze stonden er allebei zó leuk op. dus ik heb m wel gekocht. :')

Aan mij heb je niks dus. :+
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:21:49 #129
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93582594
Dan knip je toch een individueel hoofd van nummer 3 uit en plak je die erbij? Niemand die het ziet en kniesoor die er op let.

Anna wilde ook wel graag een foto van haar 2 vriendinnetjes. De conversatie ging als volgt: "Ow An, die is ook leuk. Wil jij een foto van mij hebben?" Anna: "Nee, ik wil die van E." Waarop M zegt: "Oja, dan kunnen we allemaal wel een foto nemen".
't is er net een veredelde theeclub.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:25:10 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93582672
ja meisjes hè. _O- oh heerlijk. O+

Alhoewel. Mijn middelste (9) had een gesprek met zijn vriend over gedrag. Vriendje zegt: in groep 4 was het belangrijk voor me de dat ik de grappigste was. In groep 5 ook wel. maar nu in groep 6 hoeft het niet meer zo nodig nu is P. dat.
Waarop mijn zoon vertelt over hoe hij altijd gedrag over neemt van anderen maar dat hij in de vakantie altijd weer helemaal zichzelf wordt. :') _O-

Stelletje ouwe wijven. -O-
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:26:08 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93582698
oh en met die foto. LOL. ik zie hethelemaal voor me, zo'n beetje een andere verhouding, dat er zo een groot hoofd in de foto zweeft. :D _O-

Ik ga het maar doen geloof ik. :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:28:22 #132
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_93582760
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Alhoewel. Mijn middelste (9) had een gesprek met zijn vriend over gedrag. Vriendje zegt: in groep 4 was het belangrijk voor me de dat ik de grappigste was. In groep 5 ook wel. maar nu in groep 6 hoeft het niet meer zo nodig nu is P. dat.
Waarop mijn zoon vertelt over hoe hij altijd gedrag over neemt van anderen maar dat hij in de vakantie altijd weer helemaal zichzelf wordt. :') _O-
Kijk en dat zijn nou dingen die best leuk zijn voor de leerkrachten om te weten ;) tenminste ik zou dat wel leuk vinden. Dat ze niet zichzelf en een rol innemen en ook weer kunnen veranderen van rol.
Groepsdynamiek. Ooit wil ik me daar nog wel eens verder in verdiepen. Eerst maar eens andere dingen gaan doen.
pi_93582822
Hehehe buuf, dat is cute <3
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:31:04 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93582843
mijn kinderen kopieeren echt héél erg. de juf herkende het niet als normaal kindergedrag. ( :{ ) dus ik vroeg me af of meer ouders dat herkennen?

gedrag, mimiek, intonatie je zíet gewoon het vriendje of het vervelende klasgenootje voor je ogen verschijnen. bizar hè? en alledrie ook.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:37:26 #135
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93583083
Buuv, ik herken het een heel klein beetje in Anna. Als ze op donderdag naar de crèche is geweest, zitten daar kennelijk kindjes die ze na gaat doen. En op vrijdag is dat weer over.

Oeh, en voor het algehele beeld moet je dat zwevende hoofd dan wel op een stokpoppetjes-lichaam zetten hè?!
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:30:25 #136
114177 Diaan73
pi_93584913
Ik merk het niet bij Twan eigenlijk... volgens mij trekt hij zich er ook niet zoveel van aan.. hij is wie hij is en daar kunnen ze het mee doen, of niet.

A.s. maandag gaat Twan alleen op de schoolfoto en dinsdag mag Lennon komen en gaan ze ook nog samen... vind ik toch wel leuk om te hebben. Doen ze volgens mij 1x per 2 jaar. De vorige keer was Lennon net geboren, die foto heb ik op de kast staan. Gaat nu dus vervangen worden.

Memmel, ik zou ook 4 setjes nemen trouwens :Y
Make love, not war ☮
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:37:28 #137
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93585170
oh, ze doen het niet bewust hè? Dus zegt volgens mij niets over hoe ze zichzelf zien. (het zijn ook de aspergers, de ADHD-ers de "indruwekkende"kinderen zeg maar.)
Maar goed, de juf herkende het ook niet.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:41:29 #138
114177 Diaan73
pi_93585301
Nee, dat snap ik. Misschien dat één kind er gevoeliger voor is dan het andere..

Trouwens, vanmorgen in de auto, Twan: mama, er moeten auto's worden gemaakt zonder co2, dat is beter voor het milieu. :o Ik moest wel even lachen.. en hem gelijk geven.
Make love, not war ☮
pi_93590702
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef Memmel het volgende:
Karin, hebben wij ook laten doen ja. Dat kan nog heel nuttig zijn, want die lui kunnen écht wel druk op de ketel zetten.

En maak niet de fout die wij hebben gemaakt door té graag de sleutel te willen. Als er veel opleverpunten zijn of echt zaken die onoverkomelijk zijn, accepteer de sleutel dan niet!!
En zet een termijn in depot bij de notaris he. Dan rennen ze ook weer net wat harder.
Bij ons gaat er ook verplicht een gedeelte bij de notaris tot de punten zijn opgeslost tot drie maanden na oplevering. Dat moet ook ivm stiwoga garantie.

Wij gaan ook de oplevering met eigen huis doen inderdaad.

Wat een heerlijk weer is het 8-) Net nieuwe handdoeken gekocht voor in het nieuwe huis *O* Ik had nu allerlei kleuren door elkaar, van die oude meuk. Nu lekker fris aqua en antraciet O+ Heerlijk shoppen voor het nieuwe huis. Binnenkort een nieuwe pannenset en nieuw bestek. Weg met die oude zooi :s)
pi_93591780
Estrys lekker aan het shoppen! Mooie kleuren voor handdoeken! Ik heb dat een tijdje terug ook gedaan, alle oude en verschillende handdoeken eruit en nieuwe en dezelfde kopen!

Nieuwe pannen zou ik ook wel willen, maar dat vind ik toch best wel prijzig om zomaar even te kopen. Jij hebt tenminste een goede reden!

Wat een heerlijk weertje is het he? Ik zit te wachten totdat Finn wakker is, dan gaan we nog even naar de speeltuin & kinderboerderij.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:51:38 #141
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93592552
Buuf ik herken het wel! Mijn middelste heeft een vriendje die altijd een beetje euhm..apart praat :') En als middelste een dagje met hem heeft gespeeld dan praat hij ook zo :-/
Trekt gelukkig ook wel weer weg :)
En ik merk het bij mezelf ook :@ als ik een tijd met iemand om ga die een typerende klank of uitspraak heeft dan betrap ik mezelf er wel eens op dat ik ook zo ga praten.
Ben ik op vakantie dan pik ik het accent ook snel op.
Zal de talenknobbel wel zijn :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:59:54 #142
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93592917
ik heb dat zelf ook altijd behoorlijk sterk gehad buuv (en TF), en vind 't dus ook niet zo raar. ik weet niet of het specifiek bij die leeftijd hoort, maar denk eerder dat de een er inderdaad gevoeliger voor is dan de ander.
in de haak.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:03:32 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93593044
Oh ja, ik weet van mijzelf dat ik ook makkelijk tongvallen oppak. En ook dat mijn ouders vroeger er al gek van werden. Nou ja. Niet raarder dan hun moeder dus :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:12:52 #144
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93593373
precies. had ik 1 week bij m'n nichtje gelogeerd, sprak ik al als een geboren&getogen bewoner van dat betreffende dorpje. m'n moeder lachte me er vierkant om uit. :o

ik vind 't wel heel mooi dat je zoon zich er zelf ook van bewust is, dat hij dat doet. en dat ie zich dan in de vakantie meer 'zichzelf' voelt.
in de haak.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:56:46 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93595048
Nou :@ dat is ook omdat wij hem er op wijzen denk ik. Als ie weer als een debiel grimassen zit te trekken alsof ie zwakbegaafd is :@ net als vriendje J. Of op de toppen van zijn longen praat. Nou ja je ziet gewoon het vriendje. En precies die dingen die op je zenuwen werken. :@
Maar we zijn gestopt met die ander benoemen en vragen nu gewoon weer om ander gedrag. 'Zo doen wij niet in dit huis' ofzo. Want ik vond het behoorlijk irritant van mijzelf.

Nou ja. Drie kinderen die alledrie iemand anders doen, het is ook wel wat :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:58:56 #146
114177 Diaan73
pi_93595140
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou :@ dat is ook omdat wij hem er op wijzen denk ik. Als ie weer als een debiel grimassen zit te trekken alsof ie zwakbegaafd is :@ net als vriendje J. Of op de toppen van zijn longen praat. Nou ja je ziet gewoon het vriendje. En precies die dingen die op je zenuwen werken. :@
Maar we zijn gestopt met die ander benoemen en vragen nu gewoon weer om ander gedrag. 'Zo doen wij niet in dit huis' ofzo. Want ik vond het behoorlijk irritant van mijzelf.

Nou ja. Drie kinderen die alledrie iemand anders doen, het is ook wel wat :P
Je zou toch bijna niet meer weten wie je kind is... identiteitscrisus.

Lekker shoppen ^O^ Estrys *O*
Make love, not war ☮
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:23:20 #147
144006 chacama
Ondernemend!
pi_93606999
Lekker sjoppen Estrys. Nieuwe pannen zijn we ook aan toe hier. Had gisteren een handvat vast zodner pan...

En mimieken doet Fleur ook. Zo erg dat ik zo af en toe gewoon d'r aanspreek met de naam van vriendin-X. Nee, mam ik ben Fleur.... nou, zo klink je anders niet. oh, oh ja....

En dat weer O+ ik was zo vrolijk vandaag gewoon omdat de zon schijnt
pi_93608750
hmm weten jullie dit?

Ik let normaal helemaal niet op Elins hartslag maar ze is opeens ziek geworden, wil niet eten (ze slaapt nu trouwens) maar toen ze wakker werd vond ik haar hartslag zo ontzettend hoog, en dat bleef ook zo terwijl ze eigenlijk in ruststand was.Je voelt m ook keihard bonken op r borstkassie
Is dit normaal? Bij koortsig/griep? of zal ik morgen toch maar even naar het dokterboertje voor een check?
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:52:32 #149
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_93608874
KD, geen ervaring, maar t klinkt alsof je moedergevoel zegt: dokter bellen. Ik zou iig wel even bellen. Slaapt ze nu? Want als ze onrustig is ofzo, dan zou ik t zelfs nu overwegen, al is t alleen voor telefonisch advies.
pi_93609532
Ik vind r vrij helder, alleen oververhit.. ze wilde wel drinken, absoluut niet eten (ja ze mompelde nog even om lokola :o *foei* ) heb r een zetpil gegeven, ze slaapt nu.

misschien stel ik me aan hoor, elin heeft hoogstens een keer een uurtje koorts gehad ofzo. maar nu sliep ze zelfs op de bank (en viel er toen vanaf :') ) doet ze anders nooit.
Chippies wilde ze ook al niet :o Ik kon r dus met niets overhalen om te eten..
pi_93609661
Bij griep/koorts is je hartslag hoger.
Ik heb ooit meegekregen dat je lichaam dan hard werkt om te herstellen of dit ook echt zo is weet ik niet. Vertrouw je het niet gewoon bellen
pi_93609864
Als je je zorgen maakt, gewoon bellen KD. Ik denk dat het best kan hoor, hogere hartslag door koorts/griep... Beterschap in elk geval :*
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:12:55 #153
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_93610264
Och... als ze zelfs geen sippies lust :P . Nee, zonder gekheid, als je je zorgen maakt: bellen. Maar dat is al gezegd...
pi_93610737
door mijn eigen schuld is ze weer wakker( ik ging even bij r kijken en al r lala's uit bed halen (ze slaapt met 6 poppen :') ) toen werd ze wakker en ze vroeg om MEEEEEK? dus nu is ze een beker melk aan t drinken. wel fijn dat ze zo goed drinkt.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:21:47 #155
114177 Diaan73
pi_93610952
Drinken is ook het belangrijkste. Volgens klopt het idd ferrari.. het lichaam is erg druk bezig om koorts onder controle te krijgen en dat kost heel veel inspanning van het lichaam. Daarom ben je ook vaak zo moe.. Beterschap voor Elin!! :*
Make love, not war ☮
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:28:55 #156
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93616499
hier ook een ziek meisje (alweer... -O- ) met vergelijkbare symptomen: flinke koorts en die verhoogde hartslag viel me ook op. ze had ook hoofdpijn, heel zielig. :{

beterschap voor Elin! :*
in de haak.
pi_93627073
Goedemorgen allemaal :W

Ik lees allemaal zieke kindjes hier, beterschap!

Ik ben zelf niet helemaal fit; een joekel van een koortsblaar op mijn lip. Word er wat ziek van...
Verder ook niet heppiedepeppie in mijn vel -O- . Gelukkig niet al te veel op het programma vandaag.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_93633272
Hoe is het met Elin KD? Is ze weer gewoon gaan slapen na de melk?

Ook beterschap voor de dame van Trui!

Flowerbox :*

Ik heb net zo leuk boodschappen gedaan bij de Jumbo! Ik was de 4e wachtende in de rij en kreeg dus mijn hele kar boodschappen gratis! *O* *O*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:27:01 #159
114177 Diaan73
pi_93635447
Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's :*

FTA, dat is nog eens leuk boodschappen doen *O* ^O^
Make love, not war ☮
pi_93637699
FTA, dat is het betere werk. Had je een lekkere volle kar? Met allemaal dure dingen >:)
Of wachtte je stiekem tot je de 4e was. ik dacht altijd dat dat een verkooppraatje was van de jumbo maar ze doen het dus echt :o

8-) Zonnetje schijnt hier dus ik ga zo even wat vitamine D(?) opdoen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_93638822
Nou toevallig had ik deze keer niet zo heel veel omdat mijn vriend de hele week late diensten heeft en ik bezoekjes aan de ouders breng en daar dan meteen ook eet. Ik had in totaal 51 euro aan boodschappen (Wel jammer dat ik melk voor Finn en kattengrind vergeten was ;))
Ik stond niet te wachten hoor haha, heb het wel zelf tegen een cassiere moeten zeggen. Het was niet de eerste keer, maar steeds had ik zoiets van och laat maar als ik het gezegd heb dan is de rij alweer korter. Toen de leidinggevende aankwam zei ze ook ja maar nu staan er daar nog maar twee, ja jammer dan moet ze maar eerder komen! Dus ze ging het nakijken op de bewakingscamera's en ik had gelijk *O*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:09:33 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93651129
Tadaaaa! *)

*O*
  Jubileum moderator vrijdag 4 maart 2011 @ 18:12:06 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_93651243
Zeg me dat je tegen een randje staat :o Ontzettend geweldig wauw!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:15:33 #164
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93651385
Oh Wauw!! wat een toffe foto! En wat tof dat je dat durfde! _O_ Mooi!!

Was het als zwemmen in de wolken?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:55:36 #165
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93652923
BE :o Held!
pi_93653031
Gave foto en gave plek BE! ^O^

En welcome home! :)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_93654345
BE, tof mens! _O_
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93655432
Hwahahaaaa, die foto! _O_
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:44:47 #169
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93655434
BE, stoer wijf! Ik zou dat écht nooit van mijn leven durven...
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:52:19 #170
37150 livelink
pi_93655866
Ik zag die foto eerst op mijn mobiel, maar dan is hij langwerpig en dan zie je helemaal niet dat je zo hoog staat. Maar op deze manier ziet het er wel heel stoer uit. Ik weet alleen niet of ik nou jaloers moet zijn of juist blij dat ik veilig met beide benen op de grond sta :s)
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 19:56:09 #171
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:39:33 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93658777
Het is vanaf zo gezien echt heel spannend, maar bij het randje zelf is het helemaal niet eng. :D Bijna anti-climax zelfs. :P

Hier kan je goed zien dat er nog een flinke rand naast zit:

Maar vet was het alsnog wel hoor! :Y
Dit zwembad is op de 57e verdieping, mijn kamer zelf op de 47e. O+ *)
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 20:43:09 #173
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93658978
maar waar stond je dan?
je kan me wat met je anti-climax. zelfs zo ziet het er doodeng uit :X
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:55:59 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93659807
Ik stond tegen de waterrand aan. *)
Maar daar achter/onder zit een goot van 30cm breed en 50cm diep, dan een muurtje van 30cm breed en 50cm hoog, en daar achter/onder zit nog weer een flink balkon waar 2 volwassenen naast elkaar kunnen lopen oid.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 21:00:23 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93660080
nah, ik heb al hoogtevrees als ik op een krant sta, al loopt er een goot zo breed als de kalverstraat achter, no way dat ik me op 57 hoog buiten zou begeven, ik vind je heldhaftig _O_
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:00:37 #176
114177 Diaan73
pi_93660094
Wow BE, dat ziet er cool uit zeg... bijzonder lijkt me. :Y

Welkom thuis trouwens!! :W
Make love, not war ☮
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:30:42 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93661919
:W
Het is wel heerlijk om gewoon weer thuis met de pootjes op tafel te zitten hoor. ;)
Maar het was wel echt ook onwijs gaaf.
Van een hele mooie Japanse tuin tot de nightsafari in de dierentuin van Singapore, shoppen in Chinatown, een bliksembezoekje aan het op de Amazone na grootste rainforest ter wereld (inc. bloedzuiger aan mijn been! Gelukkig had ik het door voor hij zich vast zoog. :'( :X ) heel veel, heel vaak en heel lekker eten en dat dan allemaal gelardeerd met vergadering en heel veel lachen en charmant en geinteresseerd kijken enzo. :o :')

Oh, en onze VIP treatment op Singapore Airport: we werden bij de gate opgewacht, toen met een buggy supersnel de hele airport over gereden en ergens helemaal afgelegen achterin zat 1 douane balie, onze paspoorten werden gecheckt, toen de VIP-lounge van het hotel in terwijl iemand van de vip-service onze bagage ophaalde. :o 8-)
Op de terugweg ook weer op die manier vertrokken, bagage werd geregeld, in de lounge wachten onderr het genot van een hapje en drankje uiteraard en toen het tijd was weer via die balie de douane door, niks in de rij staan en weer met de buggy naar de gate gegaan. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 04-03-2011 21:39:59 ]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:38:22 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93662455
oh, dat klinkt wel allemaal heel erg gaaf hoor BE! wat bijzonder om mee te maken allemaal. En dan nu weer thuis. volgens mij de perfecte verdeling tussen moeder zijn en een eigen leven zo! Al lijkt twee weken me ook wel erg lang zonder kinders.

Had ie veel bijgeleerd? Oscar? Sasha gaat vast iets minder snel nu hij wat ouder wordt.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:43:33 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93662767
Het is ook erg lang idd, hoewel de tijd echt omgevlogen is. Letterlijk geen seconde voor jezelf bijna, dus ook weinig kans om er bij stil te staan. Dat scheelt enorm.
En F geniet ook wel van zijn mannen-bolwerk als ik weg ben, dus dat is mooit meegenomen.

Oscar heeft een handjevol woorden bijgeleerd in de tussentijd, leuk om te horen. :Y

Oh, en schattig ook, een van de (gehoofddoekte) dames in Maleisië vroeg hoe ik mijn man zo ver kreeg dat hij me zo lang van huis liet gaan. :o :D As if... :')
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:44:59 #180
100412 mefke79
komt goed!
pi_93662864
Be, hoe stoer! Ik heb dan wel geen hoogtevrees en ben dol op zwemmen, maar of ik dit gedurfd had! Sowieso, ik ben een ramp met van huis weg zijn, ik wil altijd naar huis na een week ofzo, dus dubbel stoer. En welkom terug!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:48:14 #181
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93663067
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook erg lang idd, hoewel de tijd echt omgevlogen is. Letterlijk geen seconde voor jezelf bijna, dus ook weinig kans om er bij stil te staan. Dat scheelt enorm.
En F geniet ook wel van zijn mannen-bolwerk als ik weg ben, dus dat is mooit meegenomen.

Oscar heeft een handjevol woorden bijgeleerd in de tussentijd, leuk om te horen. :Y

Oh, en schattig ook, een van de (gehoofddoekte) dames in Maleisië vroeg hoe ik mijn man zo ver kreeg dat hij me zo lang van huis liet gaan. :o :D As if... :')
:o :D Wat zei je?

ach ja, als je werkt dan gaat de tijd ook snel natuurlijk. en heerlijk zo! leuk weer om daarna thuis te komen ook.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:52:44 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93663339
Ik zei: Sterker nog, hij zorgt nu in zijn eentje voor onze 2 kleine kinderen van 3 en anderhalf.
Toen zakte haar kaak helemaal op de grond. _O-

Wel heftig hoor, in het hotel in Maleisië een paar jonge stellen gezien waarvan de mannen er echt heel modern uitzagen, merrkkleding volgens de bladen etc en dan hand in hand met een meisje/vrouw helemaal van top tot geen zwart gesluierd met alleen de ogen zichtbaar. :{
Daar kon ik echt heel slecht tegen... Het idee dat zelfs jonge mannen daar nog in mee gaan... :X
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:57:27 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93663631
ja, ik zou daar ook moeite mee hebben hoor. Maar goed, zo zijn er natuurlijk ook zat christenfundi's in Nederland. Minstens net zo eng. deze vrouwen zien er onder die sluier waarschijnlijk net zo hip uit.

In ieder geval mijn grootste reden om nóóit een keer stemmen te missen. Dat recht hebben vrouwen nog niet zo lang. Ja, het is maar iets kleins, maar toch hopelijk komt de gelijkheid van man en vrouw nou toch eens wereldwijd op de kaart.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:04:36 #184
100412 mefke79
komt goed!
pi_93664136
Jee, Be, dat lijkt me ook raar om te zien ja. Ik weet niet of ik daar zo goed mee overweg zou kunnen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93664418
BE, wauw! Dat lijkt me een hele ervaring zo hoog zwemmen. Je bent weer heel wat ervaringen rijker zo te lezen! Welkom thuis.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 22:50:39 #186
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93667063
heeft iemand wel eens macarons gegeten?
ik zie die dingen iedere keer onderaan mijn scherm staan, maar het ziet er zo ontzettend chemisch en oneetbaar uit.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 22:52:33 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93667156
ik heb vorige week in een all you can eat sushi-restaurant gegeten. t was wel lekker maar ik vond het verder geen succes. rare bediening enzo
pi_93667414
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik zie die dingen iedere keer onderaan mijn scherm staan, maar het ziet er zo ontzettend chemisch en oneetbaar uit.
Ja! Die zijn zooooooooolekker!
On zeh laptop
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 23:01:05 #189
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93667576
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

waar koop je dat? ik ben ze nog nooit tegengekomen
en waar smaakt dat naar dan?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:01:47 #190
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93667617
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

oh! toen je in Luik was zeker! :o *jaloers*
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 23:03:03 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93667676
nou hieronder staat dat je ze in amsterdam kan eten, dus je hoeft er niet voor naar luik
ik heb die dingen in amsterdam nog nooit gezien :N
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 23:04:08 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93667722
jeumig, als je die link aanklikt zie je nog meer van die dingen in nog ongezondere kleuren :o
pi_93667794
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

waar koop je dat? ik ben ze nog nooit tegengekomen
en waar smaakt dat naar dan?
Ik heb ze in frankrijk gegeten. Je hebt verschillende smaken, pistache, vanile, mokka, bosvruchten.hmmm!
Iknwil ze eens zelf maken, schijnt ook wel te doen te zijn :-)
On zeh laptop
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2011 @ 23:08:26 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93667925
bij de hema hadden ze vorige week een setje om ze te maken. ik heb er zelfs mee in mijn handen gestaan, maar ik wil ze niet maken, ik wil ze eten.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:09:40 #195
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93667967
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Ik heb ze in frankrijk gegeten. Je hebt verschillende smaken, pistache, vanile, mokka, bosvruchten.hmmm!
Iknwil ze eens zelf maken, schijnt ook wel te doen te zijn :-)
ik heb een recept, volgens mij via een link van jou!
pi_93668508
Zou best kunnen buuf :D
On zeh laptop
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:20:48 #197
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93668634
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:18 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Zou best kunnen buuf :D
ja, ik heb het gebookmarked op de pc, was een link met echt wel 100 recepten ofzo. héél veel om door te bladeren, met tumbnails als ik me niet vergis.
pi_93669242
Oooooh! Foodgawker <3
On zeh laptop
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:32:39 #199
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93669311
t zal wel. ik ben nu aan het laptoppen you see, dus kan het niet nakijken. :D Hele bizarre film dat clockwork orange. :')
pi_93676623
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:08 schreef lady-wrb het volgende:
bij de hema hadden ze vorige week een setje om ze te maken. ik heb er zelfs mee in mijn handen gestaan, maar ik wil ze niet maken, ik wil ze eten.
Gisteren gezien bij de aldi... door de chemische kleuren heb ik ze laten liggen waar ze lagen, in de vriezer

edit zelfs een plaatje : deze bedoel je toch ? Klik

[ Bericht 7% gewijzigd door Muks op 05-03-2011 08:18:58 ]
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:37:35 #201
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93676730
Fijn dat je weer veilig thuis bent, BE! En wat een gaaf hotel is dat!

Ik ga eind maart een week met groep 7 en 8 naar wilhelmina oord ( vledder ) en dan zorgt vriendlief ook de hele week voor de meiden. Vind dat zo leuk voor ze !

Ik knap eindelijk weer op van een fikse keelontsteking,vandaag maar eens naar buiten!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:42:38 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93676759
:Y Eens een keer in een andere setting bij elkaar dan het standaard gezinnetje, volgens mij is dat echt zo'n lol! :Y :D

Wij gaan straks met Sasha naar Buurman en Buurman in het theater! *O* Ik ben zo benieuwd hoe hij dat vindt! :Y
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:49:28 #203
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93676793
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
:Y Eens een keer in een andere setting bij elkaar dan het standaard gezinnetje, volgens mij is dat echt zo'n lol! :Y :D

Wij gaan straks met Sasha naar Buurman en Buurman in het theater! *O* Ik ben zo benieuwd hoe hij dat vindt! :Y
Wat wel grappig is...is dat een vriendin van mij getrouwd is me een vrouw. Samen hebben ze 2 zoontjes. Mijn meiden vinden dat echt raar. Ze blijven vragen waar de papa is en waar de andere mama woont...toch opvallend dat man/vrouw het plaatje is, zelfs voor kinderen van bijna 4.

Ik leg dan uit dat er geen papa is,maar 2 mama,s. Dan vragen de meiden wie er klust enzo! Hahahaaha!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:49:49 #204
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93676795
Oh ja..veel plezier in het theater!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:22:24 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93679287
leuk BE, veel plezier! en wat superstoer, die opgrotehoogte-zwembadfoto! :o (eigenlijk de hele reis wel. :) ).
in de haak.
pi_93679542
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef lady-wrb het volgende:
die bracht mijn buurvrouw laatst voor me mee uit Parijs, heerlijk! :9
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:32:19 #207
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93679566
jaja, stiekem was ze gewoon alleen maar even bij de Aldi geweest snoopy. ;)
in de haak.
pi_93679591
:D wie weet, maar lekker waren ze wel!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 11:47:09 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93679941
ik moet toch zo naar de aldi, eens kijken of ze daar idd liggen.
dan maar diepvrieskoekjes
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 11:50:34 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93680018
ik had een megapeterselieplant in de tuin staan.
met dikke nadruk op HAD
er is nu een ontsnapte kip bezig het ding uit elkaar te trekken en op te eten.
iemand een recept voor kip gevuld met peterselie? >:)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:12:16 #211
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93682496
daar is weinig recept meer bij nodig, lady-wrb. ;) :o
in de haak.
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 13:45:59 #212
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93683621
en weinig kip bijna ook. :o
omdat ze dus in dr eentje kans had gezien om te ontsnappen, vond onze aanloopkat dat hij nu wel een kansje kon wagen op een verse kippenbout. (met zijn vijven voelen onze kippen zich heel wat mans en jagen een kat zo de tuin uit, maar alleen zijn het schijtlijsters)
jammer voor hem had ik m in de gaten (en onze eigen katten ook)
terwijl ik de kip weer over het hek joeg, joegen onze katten de aanloopkat de tuin uit.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:15:34 #213
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93684736
gaan jullie eigen katten niet op zo'n kip af?
in de haak.
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 14:55:15 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93686301
nee, die hebben al eens kennis gemaakt met de hardheid van een snavel, die blijven op gepaste afstand.
ze lopen gewoon tussen de kippen door, maar moeten niet wagen even aan een stukje brood te snuffelen of iets anders eetbaars, want dan vallen de dames met zijn allen aan.
maar in de zomer overnacht fransje regelmatig in het hok als ze geen zin heeft om binnen te komen. gewoon gezellig bij de dames in een hok (ze ligt dan wel in het legnest, de dames zitten er tegenover in het slaapnest op stok.
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 14:56:52 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93686363
en ik heb net 2 van die macarons op. wat zijn die dingen klein trouwens.
ik heb nu een koffiesmaak en pistachesmaak op. nu nog de chocolade en frambozen
en ze zijn helemaal niet zo giftig groen en knalroze als op het plaatje.
ik vind de struktuur van de koekjes wel lekker. en ik hou niet van koffie en pistache, dus ik heb hopenlijk het lekkerste voor het laatst bewaard :D
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 15:15:05 #216
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93687025
en nu is het doosje leeg :@ en ik misselijk.
ze zijn klein, maar vallen binnen als een baksteen ofzo
luca heeft alleen de chocolademacarons gepikt :(
die waren het lekkerst
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:43:33 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93697521
Buurman en Buuman was leuk! :Y
Sasha ond het heel spannend maar wel ook echt heel erg leuk. O+
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 19:54:08 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93698012
heb je veel van de show gezien?
of heb je meer stiekem zitten kijken hoe sasha aan het genieten was :P
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 19:55:53 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93698095
schop me even aan mijn huiswerk :@
ik moet een opdracht voorbereiden voor morgenochtend (ik moet om 7 uur beginnen :') )
en ik heb zooooo geen inspiratie.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:28:35 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93699816
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 19:54 schreef lady-wrb het volgende:
heb je veel van de show gezien?
of heb je meer stiekem zitten kijken hoe sasha aan het genieten was :P
Beide! :D
Maar hij zat bij mij op schoot, dus ik kon zijn gezichtje niet goed zien. ;)

Wel heel schattig, op een gegeven moment schrok hij heel erg toen de oven 'ontplofte' en toen zei hij: ik wil naar Oscar. O+

En nu aan je huiswerk jij! o|O ~O> o|O

Wij zouden een film gaan kijken, maar nu is F eerst aan het proberen de woonkamer deur open te forceren. De schoot van het slot is afgebroken en nu krijgen we de deur niet meer open. :')
Als we naar boven willen, of naar de wc moeten we via de tuin en de voordeur... -O- :X
  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:36:06 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93700196
Ja, gelukt! *O*
  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:39:27 #222
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93700338
Kun je de pennen van het schanier van de andere kant er niet uittikken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 20:39:51 #223
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93700360
Haha. Gelukkig!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:11:38 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93701733
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef Ticootje het volgende:
Kun je de pennen van het schanier van de andere kant er niet uittikken?
Dat was ook meteen ons idee, maar iemand is ooit op het lumineuze idee gekomen om van die dieven-pinnen in de deur ge zetten. :') Waarom, bij een binnendeur, is me echt een raadsel. :D :?

Morgen even nieuw slot halen bij de Gamma anders zit Oscar om de haverklap boven. :P
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:44:34 #225
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_93703255
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat was ook meteen ons idee, maar iemand is ooit op het lumineuze idee gekomen om van die dieven-pinnen in de deur ge zetten. :') Waarom, bij een binnendeur, is me echt een raadsel. :D :?

Morgen even nieuw slot halen bij de Gamma anders zit Oscar om de haverklap boven. :P
Misschien woonden er voorheen mensen die veel ruzie maakten. "Jou hoef ik voorlopig niet te zien!" :( *deurdichtmaakt*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 5 maart 2011 @ 22:00:24 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93704062
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 08:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

Ik ga eind maart een week met groep 7 en 8 naar wilhelmina oord ( vledder ) en dan zorgt vriendlief ook de hele week voor de meiden. Vind dat zo leuk voor ze !

Ik knap eindelijk weer op van een fikse keelontsteking,vandaag maar eens naar buiten!
Ha! daar woont mijn zus :o kom ik wel ff gluren. :P

En het is wat met die keelontstekingen van jou! :o fijn dat je weer opknapt.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 22:33:05 #227
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93705841
Je zus woont in Vledder?

Echt een zwakke plek, mijn amandelen zijn al eeuwen geleden weggehaald. Iemand een gouden tip? Iedere dag 2 x ronddraaien en peterselie malen tot poeder en dat opsnuiven ?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 22:35:41 #228
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93706030
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Je zus woont in Vledder?

Echt een zwakke plek, mijn amandelen zijn al eeuwen geleden weggehaald. Iemand een gouden tip? Iedere dag 2 x ronddraaien en peterselie malen tot poeder en dat opsnuiven ?
Wilhelminaoord :P of Frederiksoord. Grensgeval. :+

Jeetje wat rot zeg. Ja ik weet niet. Ik heb zelf veel baat bij de Homeopaat maar ja, dat moet je maar net willen.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 06:08:33 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93717267
mogguh :O
ik was al zo bang om me te verslapen dat ik al om 4 uur wakker lag. (kennelijk had ik er een voorgevoel van, want hij ging idd niet af)
ik hoop dat iedereen wat minder lang van de zondag kan genieten dan ik :')
oftewel: slaap lekker nog iedereen :W
  zondag 6 maart 2011 @ 07:25:44 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_93717580
Mogguh Ladywrb :W

Hier was het 6 uuur ;) iets later dan jouw, 4 uur is echt een rottijd;)
  zondag 6 maart 2011 @ 08:27:08 #231
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_93717811
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 21:11 schreef Brighteyes het volgende:

In jullie geval zou ik zelfs dievenpinnen op de keukenkastjes overwegen ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 09:52:09 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_93718496
Mijn logeetje van 2 was al om 6 uur op. En toen besloot Eva ook wakker te worden. Moeder had gezegd dat ik hem maar tussen ons in moest leggen, mar het voelt een beetje gek, om het kind van een ander tussen mij en mn man in te leggen (ik zou ook niet willen dat anderen dat met mijn kinderen deden) dus ik ben opgestaan.
Voel me alsof ik al een halve dag er op heb zitten. Hoop dat zn moeder snel komt, dan kan ik mn bed weer induiken.
  zondag 6 maart 2011 @ 11:46:09 #233
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93721047
Ik zou dat ook niet zo gauw doen hoor Amaranta. Tenzij bij m'n nichtje of neefje, dan vind ik het weer wat anders. Wel vroeg zeg, 6 uur. :O
pi_93722278
Haai. :)

Ik zou dat ook niet zo snel doen met andermans kind. Ik vind het eerlijk gezegd al goor als Nils' ouders Lente 's ochtends bij hen in bed legt. Ik denk dan altijd ochtendzweet van opa in d'r haar te ruiken.
Maar ik ben dan ook nogal nasaal ingesteld. :')
pi_93723299
nou de herrie barst zo los : de carnavalsoptocht van ons durp....3 wagens 8 wagens ja ja en een koe meestal maar met herrie voor 10 discotheken en helaas loopt de route rondom onze wijk dus oordopjes in maar. Snap niet waar die herrie voor nodig is.
En zowaar een die wel mooi was van toystory zei jongste

[ Bericht 17% gewijzigd door Muks op 06-03-2011 14:28:08 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 14:27:46 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_93725980
quote:
Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef Muks het volgende:
nou de herrie barst zo los : de carnavalsoptocht van ons durp....3 wagens en een koe meestal maar met herrie voor 10 discotheken en helaas loopt de route rondom onze wijk dus oordopjes in maar. Snap niet waar die herrie voor nodig is.
Omdat het geen stille tocht is die een ander doel dient?
Als het écht maar 3 (minder dan 10) wagens zijn dan is de pijn van korte duur!
pi_93726014
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Omdat het geen stille tocht is die een ander doel dient?
Als het écht maar 3 (minder dan 10) wagens zijn dan is de pijn van korte duur!
hi ik edit net
t is ongeveer een uur herrie, t tempo is echt mega traag
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 15:53:35 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93728889
ik heb ook helemaal niks met carnaval, maar joh, als mensen het nou zo leuk vinden, wat boeit dat die ene dag? t is mooi weer, dus als je er zo'n hekel aan hebt, ga je toch wat leuks doen?
hoef je naderhand alleen de confetti op te vegen :)
pi_93745532
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 08:37 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

gezellig bij onze gemeente op bezoek :) tis hier leuk hoor *O* moet ik je nog inseinen als er iets uitje-erigs in het wijkkrantje staat?

de score hier mbt carnaval:
selene :Z boeie. way te druk, teveel lawaai: 'lene wil niet!
ravi: *O*

papa en mama: avondje carnavallen met mama's broer en maten is leuk, minder leuk is om half 2 in bed met het nodige bier (oma als oppas) en ravi die om half 6 's ochtends besluit om ook eens een keertje lollig dwars te doen en WAKKER!! te zijn en niet meer te willen spelen in zn campingbedje :'( (en dus selene ook wakker want die sliep bij ons op de kamer)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93745631
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef Muks het volgende:
nou de herrie barst zo los : de carnavalsoptocht van ons durp....3 wagens 8 wagens ja ja en een koe meestal maar met herrie voor 10 discotheken en helaas loopt de route rondom onze wijk dus oordopjes in maar. Snap niet waar die herrie voor nodig is.
En zowaar een die wel mooi was van toystory zei jongste
wij zijn in tullepetoanenstad geweest en die optocht duurde 3 uur :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 6 maart 2011 @ 22:36:00 #241
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93748778
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef Muks het volgende:

[..]

hi ik edit net
t is ongeveer een uur herrie, t tempo is echt mega traag
Joh da's toch goed te doen?

Hier vanaf volgende week 2 weken kermis voor de deur... Elke dag tot 23 uur :X Lichtpuntje: maandag zijn ze dicht :P
  zondag 6 maart 2011 @ 22:53:12 #242
14746 k_i_m
pi_93749780
Hallo. Mijn kind moet morgen verkleed naar de psz, dus we hebben een lieveheerstbeestpak voor d'r gekocht. Echt bijzonder hilarisch is het, ze wil het ook niet meer uittrekken als we het aan hebben getrokken :').

Wat moet daar nou eigenlijk onder? Ik dacht zelf aan een dun (huis)broekje met een dun shirt met lange mouwen, maar is dat niet te koud? Die dingen zweten als een malle toch?
In my life
Why do I smile
  maandag 7 maart 2011 @ 00:12:19 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_93753546
ik denk dat dat wel kan kim. Het zweet inderdaad behoorlijk over het algemeen :)
pi_93757477
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Joh da's toch goed te doen?

Hier vanaf volgende week 2 weken kermis voor de deur... Elke dag tot 23 uur :X Lichtpuntje: maandag zijn ze dicht :P
die staat gelukkig wat verder weg hier, maar kan mij voorstellen dat dat helemaal balen is.
Wist je dat voor je er ging wonen ? Zou voor mij reden zijn om ergens niet te gaan wonen.
  maandag 7 maart 2011 @ 07:10:32 #245
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93757528
Ik denk dat het ook wel kan Kim, wat je normaal onder een jurkje doet misschien? Zoveel warmte komt daar ook niet van verwacht ik. En ze rennen en doen natuurlijk.

Een keer een optocht van een uur? Of twee weken kermis en ook nog maar tot 23.00 zou voor mij geen belemmering zijn. Er is immers 50 weken geen kermis *O* (ik hou van kermis trouwens da's misschien niet helemaal eerlijk)
  maandag 7 maart 2011 @ 07:39:03 #246
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_93757709
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 07:03 schreef Muks het volgende:

[..]

die staat gelukkig wat verder weg hier, maar kan mij voorstellen dat dat helemaal balen is.
Wist je dat voor je er ging wonen ? Zou voor mij reden zijn om ergens niet te gaan wonen.
Nou we wonen tegenover een park dat tevens evenemententerrein is. Toen nog amper in gebruik, maar nu volop voor hele leuke dingen.

Kermis is maar 2 weken inderdaad en zolang we niet weer 2 weken dat stomme spookhuis voor ons hebben (Mwahahahaha! IIIIIEEEEEEEHHH!!! de hele dag :') ) vind ik het prima :)
  maandag 7 maart 2011 @ 07:42:18 #247
37150 livelink
pi_93757734
Kermis voor de deur zou ik toch ook wat minder vinden. Komt ook wel omdat onze kermis steevast wel ellende oplevert op de laatste avond. De laatste jaren hou ik het niet meer zo bij, maar er waren tijden dat de ME sowieso paraat stond.
  maandag 7 maart 2011 @ 07:46:25 #248
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93757768
Ben je al wezen Hossen Livelink? Kaieschijter :+
En zoveel ellende bij de kermis? Ik was er voor het laatst toen ik 16 was en toen was het superleuk
  maandag 7 maart 2011 @ 08:01:22 #249
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_93757932
quote:
Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef simmu het volgende:

[..]

gezellig bij onze gemeente op bezoek :) tis hier leuk hoor *O* moet ik je nog inseinen als er iets uitje-erigs in het wijkkrantje staat?

Lief,maar niet nodig. De week wordt georganiseerd door milieu educatie huppeldupup, dus de hele week onder de pannen in het bos!
  maandag 7 maart 2011 @ 08:06:34 #250
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_93757992
Liever optochten, kermis of aangekondigde weetikwat waarbij begin en eindtijd bij benadering duidelijk zijn dan onaangekondigde, herriemakende verbouwingen bij buren op tijdstippen dat je kind nét ligt te slapen of 's avonds beginnen ofzo.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 7 maart 2011 @ 08:44:20 #251
114177 Diaan73
pi_93758348
Wat wonen wij dan lekker rustig.. geen kermis voor de deur, geen optocht, geen op rottijden klussende buren. :P :D

Goedemorgen :W
Make love, not war ☮
  maandag 7 maart 2011 @ 08:50:08 #252
37150 livelink
pi_93758415
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 07:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben je al wezen Hossen Livelink? Kaieschijter :+
En zoveel ellende bij de kermis? Ik was er voor het laatst toen ik 16 was en toen was het superleuk
Tja, het carnavalsvirus heb ik niet overgenomen. Twee Limburgse ouders die wel gek waren van carnaval en ons ook in onze kindertijd elke keer meesleepten naar Limburg met de carnaval, maar dat heeft niet mogen baten. Het enige wat ik daarvan mee heb gekregen is dat carnaval boven de rivieren per definitie niks voorstelt en dat carnaval onder de rivieren niks voor mij is. Braaf naar de optocht gaan kijken voor de kinderen, maar dat is het dan ook wel.

Ik hou het niet meer zo bij, maar in de beginjaren dat ik hier woonde was het met kermis altijd de laatste avond ellende. En ook de Koninginnedag eindigde meestal verkeerd. Maar als je dat weet, hou je er gewoon rekening mee en dan ga je niet op de laatste dag. Of ga je op tijd naar huis. Met de kinderen ga ik sowieso op tijdstippen dat er nog niks aan de hand is. Dus ik ben niet meer zo op de hoogte.
  maandag 7 maart 2011 @ 09:05:38 #253
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93758645
Ik dacht zaterdag dat er ergens een feestje was, ik hoorde muziek.
Toen werd ik om 3 uur wakker en hoorde ik nog steeds muziek. Dus dacht ik: nou nou, nu mag het wel wat minder.
En toen...kwam ik erachter dat J. z'n wekkerradio aanstond op standje heel zacht. :')
  maandag 7 maart 2011 @ 09:12:25 #254
114177 Diaan73
pi_93758751
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:05 schreef Memmel het volgende:
Toen werd ik om 3 uur wakker en hoorde ik nog steeds muziek. Dus dacht ik: nou nou, nu mag het wel wat minder.
En toen...kwam ik erachter dat J. z'n wekkerradio aanstond op standje heel zacht. :')
_O-

sorry! :*
Make love, not war ☮
pi_93759101
Goedemorgen, ik zit toch wel midden in het carnavalgedoe. En het kan me gestolen worden. Vandaag een dag extra werken, wel lekker rustig.

Gisteren ook naar de optocht geweest, dat is bij ons een verlichte optocht. Het begon om zeven uur. Maar het staat 10 rijen dik langs de hele route. Joepie :{w We hebben vier wagens gezien, toen zat er 20 minuten tussen omdat er eentje met pech stond. Dus zijn we naar huis gegaan, want Seb moest naar bed. Om 22 uur lag ik in mijn bed en hoorde ik de optocht nog. Maar ja: 50 wagens en allemaal handmatig getrokken want gemotoriseerd mag niet.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:07:53 #256
37150 livelink
pi_93760012
Handmatig getrokken :o
Bij ons mag het nog wel gemotoriseerd gelukkig. Genoeg trekkers ook in onze omgeving.
Er waren bij ons echt wagens bij die nauwelijks handmatig te trekken waren, gok ik.

Maar ja, dit is wel beter voor het milieu, dat wel.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:16:16 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93760237
quote:
_O- hahhaa
hopelijk heb je ondanks dat wel een beejte behoorlijk geslapen :P

Ik ga dit jaar hopelijk weer eens naar t zomercarnaval kijken in r'dam O+ met alle andere vormen van carnaval in Nederland heb ik eigk niets.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 10:16:16 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_93760238
Over Carnavalswagens gesproken....
Een vriendin van mij geeft SoVatraining, en ik ben als stagiaire de trainingen bij aan het wonen.
Op gegevens moment ging het over teleurstellingen verwerken.
En de kinderen moesten elkaar opbeuren.

Kind 1: Ik wil met Carnaval op de platte kar, maar dat mag niet.
Kind 2: Dat is jammer, maar je kunt toch ook op een bobbelige kar gaan?

Met andere woorden, kind 2 had geen flauw idee wat een platte wagen is/was maar dacht, ik laat het mooi niet merken.
(sova docent wist het overigens ook niet)
  maandag 7 maart 2011 @ 10:16:48 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_93760260
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef livelink het volgende:
Bij ons mag het nog wel gemotoriseerd gelukkig. Genoeg trekkers ook in onze omgeving.
Er waren bij ons echt wagens bij die nauwelijks handmatig te trekken waren, gok ik.

Het is zeker te vroeg voor flauwe grappen over handmatig trekken.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:17:15 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_93760270
quote:
En J had zelf niks door?
pi_93760455
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef livelink het volgende:

Ja aan trekkers geen gebrek maar het is zeker prettiger voor de mensen die staan te kijken zonder voertuigen met uitlaatgassen. Het heeft wel iets, zelf duwen. Soms moeten ze wel drie keer steken om de bocht te halen.

Het is wel mooi:
  maandag 7 maart 2011 @ 10:26:26 #262
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93760491
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het is zeker te vroeg voor flauwe grappen over handmatig trekken.
Nee hoor.. Doe is!
pi_93760569
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee hoor.. Doe is!
Dat was de grap Ticootje :P
  maandag 7 maart 2011 @ 10:45:27 #264
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_93761047
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat was de grap Ticootje :P
Maar als jullie een beter weten over handmatig/ gemotoriseerd trekken dan hou ik me aanbevolen.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:46:58 #265
114177 Diaan73
pi_93761095
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja aan trekkers geen gebrek maar het is zeker prettiger voor de mensen die staan te kijken zonder voertuigen met uitlaatgassen. Het heeft wel iets, zelf duwen. Soms moeten ze wel drie keer steken om de bocht te halen.

Het is wel mooi:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van carnaval en optoichten, maar dit ziet er toch wel mooi O+ uit hoor. :Y
Make love, not war ☮
  maandag 7 maart 2011 @ 11:07:09 #266
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93761721
Oeh, flauwe grappen over handmatig trekken? I'm in!!! w/
  maandag 7 maart 2011 @ 11:10:03 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93761811
Ja hoi, hoorde ik trekken? *O*

Memmel, die wekkerradio. _O- heb je daarna nog wel lekker geslapen?
  maandag 7 maart 2011 @ 11:28:02 #268
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93762354
Ja ik heb prima geslapen! Het was ook zo heel zacht, dat ik echt goed moest luisteren of ik nou muziek hoorde of niet. En J. hoort dan niets. Als die slaapt, dan slaapt ie.
  maandag 7 maart 2011 @ 11:32:13 #269
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93762484
Ik was weer een paar uur wakker omdat Leyla weer lag te kotshoesten.
  maandag 7 maart 2011 @ 11:53:03 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93763316
We moeten wel wat harder trekken aan de flauwe grappen hoor.
  Jubileum moderator maandag 7 maart 2011 @ 11:53:49 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_93763346
_O- Dat hamsterplaatje Memmel :D :'( :D
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 7 maart 2011 @ 11:55:02 #272
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93763382
hamstermoordenaar!
  maandag 7 maart 2011 @ 12:01:17 #273
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93763592
Elleuw.
Wat heb ik gemist allemaal afgelopen week ofzo?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 7 maart 2011 @ 12:02:18 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93763653
Memmel heeft de 6e buurhamster om zeep geholpen en gaat in september op ons konijn passen.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:03:27 #275
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93763696
We hebben 4 mooie dagen gehad samen.

Ze komen vanavond thuis, ik ben 'm alleen vergeten uit de vriezer te halen... :X
  maandag 7 maart 2011 @ 12:04:04 #276
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93763718
geweldige samenvatting :D Bedankt Tico :D

Dat konijn wilde je toch al vanaf, toch?
Ylana
  maandag 7 maart 2011 @ 12:04:27 #277
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93763732
:'(
  maandag 7 maart 2011 @ 12:04:51 #278
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93763750
Misschien kan ik m even oppiepen in de magnetron?
  maandag 7 maart 2011 @ 12:04:59 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93763756
Oei, de buren zijn nog niet thuiis? :') heb je al een rouwboeket besteld dan Memmel?
Ylana
  maandag 7 maart 2011 @ 12:05:26 #280
37150 livelink
pi_93763769
De eerdere 5 buurhamsters zijn ook door Memmel om zeep geholpen :o

Een klassiek geval van geen 'nee' te kunnen zeggen is mijn diagnose.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:05:36 #281
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93763774
heel kort in de mag, anders gaat dat velletje schroeien
Ylana
  maandag 7 maart 2011 @ 12:05:49 #282
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93763780
Oeh da's een goeie Saffier. Ik zal een hyacint afknippen en op het blue band doosje leggen waar hij nu in ligt.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:06:35 #283
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93763808
Dat toont respect :Y
Heb je geen zwarte tulpen oid?
Ylana
  maandag 7 maart 2011 @ 12:07:22 #284
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93763839
Nee, het waren er geen vijf hoor. Het was er één. Augustus 1999, Hamster Esther van mijn broer.
Maar toen ik die wilde begraven bleek ze nog niet dood...Heel lang verhaal. maar ik heb dus 's nachts een reeds dode hamster zitten knuffelen (toen was ze wel echt dood, maar dat wist ik toen weer niet)
pi_93763860
arme hamster..

en hoe krijg je het voor elkaar om ze om zeep te helpen ? Bij mij worden ze toch zeker 2-2,5 jr
  maandag 7 maart 2011 @ 12:09:11 #286
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93763904
Ho ho, Diksel was al 4 hoor!!! Ik heb goed voor 'm gezorgd, maar zijn tijd was gekomen.
Esther was 3 toen ze stierf. Die had een schimmelinfectie. Heb nog dagen daarvoor een bijna kale hamster zitten insmeren met antibacteriële crème!
  maandag 7 maart 2011 @ 12:09:34 #287
37150 livelink
pi_93763921
Je weet natuurlijk niet hoe oud hij al was, Muks.

Verder snap ik heel weinig van het Esther-verhaal, maar ik kan me het hamstertrauma nu wel voorstellen.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:11:12 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93763966
Nou, ik dacht dat Esther dood was, had haar graf al gedolven, wilde haar ik haar kistje leggen, maar toen kwam ze weer tot leven. Maar dat was wrs een laatste stuiptrekking. Ik heb die nacht nog goed voor haar gezorgd, maar ze was dus eigenlijk al wel echt dood.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:11:23 #289
37150 livelink
pi_93763973
Hamsters gaan dus gewoon graag dood bij jou, Memmel O+
Ze wachten tot hun baasjes weggaan om bij jou (liefdevol verzorgd) te mogen sterven. Heb je ook nog na haar dood antibacteriele creme gesmeerd?
  maandag 7 maart 2011 @ 12:11:58 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93763989
Neuh, slechts één nachtje dus. :')
  maandag 7 maart 2011 @ 12:27:47 #291
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_93764497
Memmel he
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:11 schreef livelink het volgende:
Hamsters gaan dus gewoon graag dood bij jou, Memmel O+
Ze wachten tot hun baasjes weggaan om bij jou (liefdevol verzorgd) te mogen sterven. Heb je ook nog na haar dood antibacteriele creme gesmeerd?
Een soort Hamster-hospice dus eigenlijk.
;)
pi_93764581
Haha Memmel, vergeten uit de vriezer te halen? Even op de defrost stand in de magnetron _O-
NIet te lang want dan heb je kans dat ie al bijna gaar is :Y)
  maandag 7 maart 2011 @ 12:30:52 #293
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93764599
Hamster-hospice Memmel, ook voor andere knaagdieren.
Ylana
  maandag 7 maart 2011 @ 12:31:51 #294
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93764640
Tevens rouwbegeleiding mogelijk
Ylana
  maandag 7 maart 2011 @ 12:34:27 #295
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_93764748
Of gaat dat te ver?
Ylana
  † In Memoriam † maandag 7 maart 2011 @ 13:00:43 #296
37843 lady-wrb
kortaf
pi_93765739
gatver, een dooie hamster in je magnetron :r

die dingen zijn dood toch ook hard? lekker zo laten :Y
  maandag 7 maart 2011 @ 13:10:07 #297
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93766155
Gewoon ff in de zon leggen...
pi_93766378
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:03 schreef Memmel het volgende:

Ze komen vanavond thuis, ik ben 'm alleen vergeten uit de vriezer te halen... :X
_O-

En Tico jij wil echt graag van je konijn af he :D

Over zielige dieren gesproken. Mijn vader heeft laatst een gedeelte van de staart van mn zus dr kat geamputeerd :X
  maandag 7 maart 2011 @ 13:16:24 #299
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93766448
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:03 schreef Memmel het volgende:

ff opppiepen? *ping*
  maandag 7 maart 2011 @ 13:18:15 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93766518
Memmel die hamsters :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 7 maart 2011 @ 13:18:25 #301
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93766524
oh. Spuit 11. :')

ja, ik was even overblijven. Dus. Sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')