Ja maar hij wil niet bespeeld worden door de regie, maar uit eigen initiatief handelen..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat ie door dat verhaal over z'n vriendin het nu eindelijk ging spelen.
Sjeuzesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef Stranger het volgende:
Guido en Laura waren allebei niet blij trouwens, als zij het dalijk zijn.
Guido zei net: 'ik denk dat ik maar mijn 24 uur ga aanvragen, als ze het zo willen spelen'
Haal het weg !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Vond je dit beter dan Aafke?
Hola! Ik log net in en heb dit meteen op mijn netvlies!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij vindt dat etentje, mocht het voor hem en Laura zijn, al soort van te ver gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar hij wil niet bespeeld worden door de regie, maar uit eigen initiatief handelen..
Hij deed ook al heel moeilijk over dat samen in één bed slapen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:17 schreef Roguee het volgende:
[..]
Maar hij vindt dat etentje, mocht het voor hem en Laura zijn, al soort van te ver gaanJe kan je ook aanstellen..
Mja dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:18 schreef Enyma het volgende:
Ik vind guido wel n zeikwijf hoor. Opdrachten die niet eens moeilijk zijn en waardoor hun missie zal slagen voertie niet uit of ligtie over te zeiken. Maar als r niemand bij is en het dus niet functioneel is, bv als ze alleen op de slaapkamer zijn, ligtie te kroelen met laura...
Ik dacht dat er niet gestuurd zou worden vanuit het hokje? Maar goed, we weten nog niet voor wie het etentje is hè?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja maar hij wil niet bespeeld worden door de regie, maar uit eigen initiatief handelen..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:19 schreef RiftNL het volgende:
Moet Monique naakt dineren straks hmmm![]()
Ja klopt maar daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar nu al bij voorbaat lopen piepen over een fucking etentje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij deed ook al heel moeilijk over dat samen in één bed slapen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Eruit met Guido en die opdracht doorgeven aan Joanna!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:18 schreef Enyma het volgende:
Ik vind guido wel n zeikwijf hoor. Opdrachten die niet eens moeilijk zijn en waardoor hun missie zal slagen voertie niet uit of ligtie over te zeiken. Maar als r niemand bij is en het dus niet functioneel is, bv als ze alleen op de slaapkamer zijn, ligtie te kroelen met laura...
ja fucking irritantquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:21 schreef md89 het volgende:
Joanna is ook wel irritant hoor..ze begint steeds ergens over en dan altijd 'laat maar' of 'dat moeten ze zelf maar zeggen'. Begin er dan niet over bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |