FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik had het geluid op mijn koptelefoon staan, die lag naast me.. en ik hoorde haar er duidelijk bovenuitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:52 schreef Darakka het volgende:
SHARON WE KUNNEN JE LUID EN DUIDELIJK HOREN!!
Wat een stem heeft dat wijf.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had het geluid op mijn koptelefoon staan, die lag naast me.. en ik hoorde haar er duidelijk bovenuit
Sofia moet even op z'n hoofd gaan zitten, dan is het plaatje compleet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
Servio blends bíjna in de bank.
Uitsmijters zijn over het algemeen heteroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:57 schreef Stranger het volgende:
Haha hij kan geen eitje tikken én heeft nog nooit een uitsmijter gehad?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uitsmijters zijn over het algemeen hetero
Ja, en op z'n arm en hand. Dááág Servioquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sofia moet even op z'n hoofd gaan zitten, dan is het plaatje compleet.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik al: On come the lame jokes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
je was me voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef Grunge. het volgende:
"Bewoners: jullie gaan een bijzonder restaurant openen. Een 'romantic' restaurant met maar één tafel en plaats voor twee gasten."
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:03 schreef Grunge. het volgende:
Toegegeven, de redactie doet wel soort van hun best.
Zou wel een beetje obvious zijn..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef Stranger het volgende:
Die tafel zou wel voor Laura en Guido zijn, daarmee verneukt de redactie het geheim zelf
Zeker! Mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:03 schreef Grunge. het volgende:
Toegegeven, de redactie doet wel soort van hun best.
Vertel, ik zat op de andere stream.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
Haha dat verhaal van Sharon![]()
Dit gaat leuk worden!!![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bart noemt Guido dagelijks 'Guida'.
Ze zat te vertellen dat er in de andere SS ook deze opdracht zat en iemand kleding kreeg in een korset, tutu, en netkousen met hoge hakken. Die ging op dr plaatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Vertel, ik zat op de andere stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |