Omdat Bon Jovi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn smeekbede kwam goed van pas![]()
Waarom kap je 'm af?
gare kwaliteitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn smeekbede kwam goed van pas![]()
Waarom kap je 'm af?
quote:
dat ene nummer welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch is bon jovi best leuk af en toe... vind ik
goede afwisseling! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
Als ik hier als DJ ga draaien wil ik mij op verschillende (alternatieve) stijlen richten.
Daarbij moet je denken aan: soul, disco-classics, 80's/90's maar ook rock, techno etc. Misschien is het mogelijk om steeds een stijl te pakken
Verder lijkt het mij super om een keer live te gaan. dan moet je denken aan techno en dan met Ableton etc.
Om dat hier te doen lijkt mij opzich wel een mooie kans
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
Als ik hier als DJ ga draaien wil ik mij op verschillende (alternatieve) stijlen richten.
Daarbij moet je denken aan: soul, disco-classics, 80's/90's maar ook rock, techno etc. Misschien is het mogelijk om steeds een stijl te pakken
Verder lijkt het mij super om een keer live te gaan. dan moet je denken aan techno en dan met Ableton etc.
live muziek wordt erg gewaardeerd, dan moet je rond een druk tijdstip doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
Nou, als ik op mijn synth ga pingelen dan willen ze liever "gewoon muziek"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
live muziek wordt erg gewaardeerd, dan moet je rond een druk tijdstip doen
http://www.onzinradio.nl/wiki/quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef mr-green het volgende:
Ik ga eens even verdiepen in het streams verhaal
ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, als ik op mijn synth ga pingelen dan willen ze liever "gewoon muziek"
viritual DJ 6 downloaden en die meuk invullen bij broadcastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef mr-green het volgende:
Ik ga eens even verdiepen in het streams verhaal
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
Tot zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:10 schreef sharr het volgende:
Aight klinkt goed. Dat bovenstaande.
Daarbij, ik ben nu weg, hond uitlaten albert heijn voor moeder enzulks,
tot vanmiddag en bedankt voor het draaien Draaiende Jongens van net!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:10 schreef sharr het volgende:
gewoon het slome...quote:
omdat ik het niet zo wat vindquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
ik kan nu ook mobiele nummers in de uitzending halen
Vanavond ga ik de mensen op de meet bellen en in de uitzending halen
Hoe laat gaat dat ongeveer plaatsvinden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
ik kan nu ook mobiele nummers in de uitzending halen
Vanavond ga ik de mensen op de meet bellen en in de uitzending halen
Of 23u (als rock niet komt) of 00uquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe laat gaat dat ongeveer plaatsvinden?
Ah, dan zal ik aan het fifa'en zijn, of op de fiets naar een bardiscogebouwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of 23u (als rock niet komt) of 00u
heul zachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
horen jullie me wel door de mic??
Ja, wel wat zacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
horen jullie me wel door de mic??
Ok nicequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of 23u (als rock niet komt) of 00u
5:00quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Vannacht zaten we dus gewoon compleet te kutten, amper muziek etc.
30 luisteraars opeens
Dat is meestal het grappigsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Vannacht zaten we dus gewoon compleet te kutten, amper muziek etc.
30 luisteraars opeens
Je hebt veel gemistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb gewoon de hele nacht niet geluisterd
tja.. niks aan te doen hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt veel gemist
@skk: lekker relaxed houden svp
ben even wat anders aan het doenquote:
Vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk doen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben even wat anders aan het doen
typen en bodylotion smeren werkt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk doen?
Dat wordt idd wel wat lastig jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
typen en bodylotion smeren werkt niet
jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
horen jullie nu geschreeuw?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
horen jullie nu geschreeuw?
klonk niet echt geschreeuw.. wel debielquote:
Phil Collins heeft voor mijn oren een kutstem. Gaat door merg en been.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben sinds kort genesis fan
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Phil Collins heeft voor mijn oren een kutstem. Gaat door merg en been.
waarschijnlijk ben ik er binnekort ook klaar meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Phil Collins heeft voor mijn oren een kutstem. Gaat door merg en been.
live draaien was toch leukerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De "sinterklaaskapoentje blèrt er doorheen" uitvoering
Je draait nu toch ook live, alleen digitaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
live draaien was toch leuker
die vriend heeft sinds kort een antikraakpand en teveel ruimte, een ruimte is gewoon een DJ kamer
niet te vergelijken met het echte gevoelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je draait nu toch ook live, alleen digitaal.
is ook zo, maar tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niet te vergelijken met het echte gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:36 schreef quaas het volgende:
Sinterklaas, je draait echte kutmuziekwat wil je horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Verdullemen, koelkast wilde ook al niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij mij zal je deat nooit horen
ik en koelkast draaien enkel mario bliepjesmuziek:Pquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:38 schreef quaas het volgende:
[..]
Verdullemen, koelkast wilde ook al niet.
Ik heb vanochtend anders een uur lang Franse chansons gedraaidquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik en koelkast draaien enkel mario bliepjesmuziek:P
shit dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend anders een uur lang Franse chansons gedraaid
Draai dan maar Deeply Disturbed (infected remix) van Infected Mushroomquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik en koelkast draaien enkel mario bliepjesmuziek:P
Ik woon niet in Limburg, van mij mogen ze Limburg aan België geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
Chrasetur![]()
Hoe is het in Limburch?
ik zoek em ffquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:40 schreef quaas het volgende:
[..]
Draai dan maar Deeply Disturbed (infected remix) van Infected Mushroom
ja dat ging ook door mijn hoofdquote:
Alsje het hebt wel....maar doe eerst mijn andere verzoekeje maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is dit een verzoekje?
tis alleen wat invullen hoor.. misschien met traktor nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef mr-green het volgende:
Ik ga even offline. Heb mij wat ingelezen over streamen maar ben er nog niet erg veel wijzer van geworden. Straks weer verder kijken hoe ik het beste (en makkelijkste) kan streamen.
Je kunt met Traktor niet uitzenden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tis alleen wat invullen hoor.. misschien met traktor niet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt met Traktor niet uitzenden.
Traktor heeft toch broodkast mogelijkheid?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt met Traktor niet uitzenden.
Alleen via icecast.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Traktor heeft toch broodkast mogelijkheid?
Daar moet je dus gewoon niet naar kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zo heb je 21 luisteraars, zo heb je dr 8
toch blijf ik F5enquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar moet je dus gewoon niet naar kijken![]()
En er zijn mensen naar de meet
en mensen naar de stad
etc.
Hatersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
Doe nog eens wat goede muziek, Snuf draait herrie.
yepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
Zeg Sinterklaas, heb je toevallig ook Orbital?
Het begint toch pas om 9 uur?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef Graseter het volgende:
Ik en patje gaan rond 4 uur pas naar Utreg.
Tof. Tension o.i.d.?quote:
ik kijk ff voor jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het begint toch pas om 9 uur?
[..]
Tof. Tension o.i.d.?
ik vind het okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
Sinterklaas is het een probleem voor je om tot 15:00 door te gaan? Dan draai ik 1 uur tot 16
goed, daarvoor heb ik eest nog een ander verzoekjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
En dan daarna voor mij nog wat Slagmalsklubben, een nummer met een goede melodie
We zouden eigenlijk nou al gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het begint toch pas om 9 uur?
[..]
Tof. Tension o.i.d.?
Nice. Wij vertrekken pas om 7 uurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk nou al gaan.
Dromenvanger webcamseks?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
Dan ruik je vast heerlijk nuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:17 schreef Ragboer het volgende:
Hoi mensen, ik heb net een patat gyros gegeten.
iets van raad de track/raad het jaartal/raad het genrequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:24 schreef Snuf. het volgende:
Ok moet nu weer effe gaan Kapoen succes met je extra 30 minuten zie jullie om 15:00 voor TISJEBOYSNUF
Ik wil iets origineels. Iets wat nog niemand heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iets van raad de track/raad het jaartal/raad het genre
iets interactiefs met mensen in het topic, zoiets als djkoelkast deed met raad de track dmv 8-bit tracks
Iets van telefoonseks ofzo. Jij kreunt er een beetje op los terwijl je jezelf pleziert met je dildo en dan kunnen de luisteraars zeggen wat je moet doen of wat je moet kreunen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan het ook los van seks staan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Iets van telefoonseks ofzo. Jij kreunt er een beetje op los terwijl je jezelf pleziert met je dildo en dan kunnen de luisteraars zeggen wat je moet doen of wat je moet kreunen.
Oostblokker bash.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welk nummer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:29 schreef djkoelkast het volgende:
sint: draai anders iets van ...I care because you do
tuurlijk wel whehequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ventolin, al ga je daar mensen niet blij mee maken
let op de "DIE PIEPquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tuurlijk wel whehe
ah spacendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zou weer eens wat Tangerine Dream moeten luisteren, hoe vind jij ze?
Mensen vinden de piep in dit nummer niet mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en wat voor de piep reacties kwamen er nou?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en wat voor de piep reacties kwamen er nou?
quote:Milou zegt:
*aah oke
*doe die hoge piep weg
arrn - nu live op www.onz-radio.nl zegt:
*hahaha
Milou zegt:
*die is heel naar
ik vind het hele nummer niet mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen vinden de piep in dit nummer niet mooi
Ik vind dat schitterende muziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het hele nummer niet mooi![]()
maar goe.. ieder z'n smaak
jaa nirvana als eerste noemen bij kutmuziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
Poging mislukt.
Ik ken veel lelijkere muziek. Nirvana, Pearl Jam, RHCP, ACDC etc.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben vandaag/ vanavond 2 maand op Fok!![]()
![]()
Wquote:15779 (gemiddeld 256 per dag)
Nirvana staat ook bijna bovenaan als het om kutmuziek gaat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jaa nirvana als eerste noemen bij kutmuziek
en RHCP
dus geen huldiging maar kutmuziek whehe
vooral californication en smells like teen spirit![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
aantal posts: 15779 (gemiddeld 256 per dag)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
nummer 2. Nummer 1 is en blijft black eyed peasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nirvana staat ook bijna bovenaan als het om kutmuziek gaat.
Feliquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Er is nog kutter en dat is toevallig Nederlandstaligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nummer 2. Nummer 1 is en blijft black eyed peas
Ik zit ook op 11quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
aantal posts: 28833 (gemiddeld 11 per dag)Ik ben 2 posts per dag gestegen
ik trek nederlandstalig goed hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is nog kutter en dat is toevallig Nederlandstalig
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:45 schreef Ragboer het volgende:
Ik had 1 post gemiddeld per dag voor Onzin Radio
Ik ook. De meeste posts die ik heb gemaakt zijn ONZ radio gerelateerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:45 schreef Ragboer het volgende:
Ik had 1 post gemiddeld per dag voor Onzin Radio
welke poppetjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sinterklaas snapt de poppetjes niet?
bij de gebruikersnaam links boven in.. mannetje/ vrouwtjequote:
Je bent ook sneu.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
al die sneue smileys over mij
![]()
![]()
![]()
grrrrrr
![]()
![]()
![]()
Verder alles goed?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
al die sneue smileys over mij
![]()
![]()
![]()
grrrrrr
![]()
![]()
![]()
Lekker hyperactiefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit nummer maakt me zo vrolijk altijd
Ja maar die paar nummers niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik trek nederlandstalig goed hoor
Koos alberts
Andre hazes
Piratenmuziek
Wat is dit voor heldenmuziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit nummer maakt me zo vrolijk altijd
DJ sharpnelquote:
quote:aantal posts: 20240 (gemiddeld 11 per dag)
volgens mijn heb ik iedereen verslagen hierquote:aantal posts: 30985 (gemiddeld 14 per dag)
Dank je.quote:
je trekt vast volle zalen met dat hoofd van jequote:
Graseter is beterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mijn heb ik iedereen verslagen hier
PiRANiA heeft er 75000+quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mijn heb ik iedereen verslagen hier
Ja, vooral als ik moet optreden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je trekt vast volle zalen met dat hoofd van je![]()
![]()
die ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, vooral als ik moet optreden.
Goudvis waheddege met Pielleke gedaon?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef Goudvis_ het volgende:
aantal posts: 4545 (gemiddeld 82 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |