Omdat Bon Jovi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn smeekbede kwam goed van pas![]()
Waarom kap je 'm af?
gare kwaliteitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn smeekbede kwam goed van pas![]()
Waarom kap je 'm af?
quote:
dat ene nummer welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch is bon jovi best leuk af en toe... vind ik
goede afwisseling! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
Als ik hier als DJ ga draaien wil ik mij op verschillende (alternatieve) stijlen richten.
Daarbij moet je denken aan: soul, disco-classics, 80's/90's maar ook rock, techno etc. Misschien is het mogelijk om steeds een stijl te pakken
Verder lijkt het mij super om een keer live te gaan. dan moet je denken aan techno en dan met Ableton etc.
Om dat hier te doen lijkt mij opzich wel een mooie kans
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
Als ik hier als DJ ga draaien wil ik mij op verschillende (alternatieve) stijlen richten.
Daarbij moet je denken aan: soul, disco-classics, 80's/90's maar ook rock, techno etc. Misschien is het mogelijk om steeds een stijl te pakken
Verder lijkt het mij super om een keer live te gaan. dan moet je denken aan techno en dan met Ableton etc.
live muziek wordt erg gewaardeerd, dan moet je rond een druk tijdstip doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
Nou, als ik op mijn synth ga pingelen dan willen ze liever "gewoon muziek"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
live muziek wordt erg gewaardeerd, dan moet je rond een druk tijdstip doen
http://www.onzinradio.nl/wiki/quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef mr-green het volgende:
Ik ga eens even verdiepen in het streams verhaal
ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, als ik op mijn synth ga pingelen dan willen ze liever "gewoon muziek"
viritual DJ 6 downloaden en die meuk invullen bij broadcastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef mr-green het volgende:
Ik ga eens even verdiepen in het streams verhaal
Klinkt goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef mr-green het volgende:
Tot zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:10 schreef sharr het volgende:
Aight klinkt goed. Dat bovenstaande.
Daarbij, ik ben nu weg, hond uitlaten albert heijn voor moeder enzulks,
tot vanmiddag en bedankt voor het draaien Draaiende Jongens van net!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:10 schreef sharr het volgende:
gewoon het slome...quote:
omdat ik het niet zo wat vindquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
ik kan nu ook mobiele nummers in de uitzending halen
Vanavond ga ik de mensen op de meet bellen en in de uitzending halen
Hoe laat gaat dat ongeveer plaatsvinden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
ik kan nu ook mobiele nummers in de uitzending halen
Vanavond ga ik de mensen op de meet bellen en in de uitzending halen
Of 23u (als rock niet komt) of 00uquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe laat gaat dat ongeveer plaatsvinden?
Ah, dan zal ik aan het fifa'en zijn, of op de fiets naar een bardiscogebouwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of 23u (als rock niet komt) of 00u
heul zachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
horen jullie me wel door de mic??
Ja, wel wat zacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
horen jullie me wel door de mic??
Ok nicequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of 23u (als rock niet komt) of 00u
5:00quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Vannacht zaten we dus gewoon compleet te kutten, amper muziek etc.
30 luisteraars opeens
Dat is meestal het grappigsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
Vannacht zaten we dus gewoon compleet te kutten, amper muziek etc.
30 luisteraars opeens
Je hebt veel gemistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb gewoon de hele nacht niet geluisterd
tja.. niks aan te doen hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt veel gemist
@skk: lekker relaxed houden svp
ben even wat anders aan het doenquote:
Vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk doen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben even wat anders aan het doen
typen en bodylotion smeren werkt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch 2 dingen tegelijk doen?
Dat wordt idd wel wat lastig jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
typen en bodylotion smeren werkt niet
jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
horen jullie nu geschreeuw?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
horen jullie nu geschreeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |