Ja dat klopt! nachtbaggerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PlayingWithFire op 26-02-2011 13:29:09 ]~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat klopt! nachtbagger!
[ afbeelding ]Bazen sealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Huh, wat deed je drie keer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:09 schreef Beach het volgende:
inb4 Myr
en Apfel zag je het?!! Ik deed het maar 3x
ff verbeterenquote:
Het valt me zwaarquote:
Ahgos, je overleeft het wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Het valt me zwaarik krijg nu al ontwenningsverschijnselen.
hehe!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
pwf, waarom heb jij in je sig staan dat je 2 dagen gebanned ben? dat ben jij heul niet
Ik wil meer appelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Of niet, en dat is het jouw schuld.
Shit, wat nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Of niet, en dat is het jouw schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |