Bijnaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik had de lapo, ja toch? Zat rond de 300!!
Ik heb er zelf voor afgewassen, dat zeg ik, maar dat kan helemaal niet want ik ben 14quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zweer je, ik pis over je mesje man.
Ik ga de mensen van de meet bellen vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
wie is er vanavond allemaal in dit topic?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga de mensen van de meet bellen vanavond
Waar meer niet ONZ-Radio mensen komen alleen voor de mannen/vrouwenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
Het zal vanavond inderdaad wel rustig zijn, meeting
echt jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar meer niet ONZ-Radio mensen komen alleen voor de mannen/vrouwen
Welke vrouwen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar als Henk zich er niet mee bemoeid had, had het allemaal niet gebeurd..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Begrijp het niet![]()
Gelukkig heeft Ria de hond al uit gelaten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan eerder la, want het is vrouwelijk
Graag gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga niet naar de meet, dank voor je aandacht.
Henk is tenminste ergens goed voor, zo schiet hij vliegende krokodillen uit de lucht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar als Henk zich er niet mee bemoeid had, had het allemaal niet gebeurd..
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemaraquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van?![]()
En dit nummer![]()
Hoe heet het?
Annet komt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel, bhzakje, myraela, annet. Wie mis ik?
Dan komen ze alleen voor annet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel, bhzakje, myraela, annet. Wie mis ik?
Ja dat was hem!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Nog best veel radio peeps hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die komen:
- Monopoly
- BoleroPower
- Socios
- trololo
- Dragems
- Graseter
- Patje1987
- Myraela
- Heloef
- Driepink
- Knetterkrankjorum
- Dalando
- Boterhamzakje (+ lief?)
- Annnet
- Paul_in_the_Dark (+ neger)
- Heloef
- Lindstrom
- Webhawkjuh
- Huppelmuts
- Ezechielk
- robdriessen
pik de niet onzin radio mensen eruit!
Nee die zit op een boerderij dit weekendquote:
Maar zonder die vliegende krokodil had er nooit iets gebeurd in dit dorp..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Henk is tenminste ergens goed voor, zo schiet hij vliegende krokodillen uit de lucht.
Actie is soms een goed teken, het staat voor vrijheid...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar zonder die vliegende krokodil had er nooit iets gebeurd in dit dorp..
LindStrom komt ook niet meer zo vaak hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik niet kende, de rest is toch wel ONZradio?
Oke Socios
Socios is gewoon blij dat ie weer kan treinen met een doelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke Socios
AP is mijn mattie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, AdvancedPower heeft nog meer gepost hier.
Annet ook niet, maar die komt niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke Socios
Maar gelukkig haalt die het niet in zijn hoofd te komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, AdvancedPower heeft nog meer gepost hier.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Socios is gewoon blij dat ie weer kan treinen met een doel
die is postgeiler in de nacht bij KSCquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Annet ook niet, maar die komt niet.
Weet je wie had moeten komen.Whiskers2009
![]()
Die komt dus echt nooit meer dankzij Dragems
Zevenduizend schapen kunnen geheid meer dan wanneer een kopstoot gegeven wordt door een blanke marokkaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Actie is soms een goed teken, het staat voor vrijheid...
Gelukkig kwamen we 4 schapen tekort en werden we gered door een kangoeroequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Zevenduizend schapen kunnen geheid meer dan wanneer een kopstoot gegeven wordt door een blanke marokkaan.
Dat heb ik ook gemist hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef sharr het volgende:
Heeft Socios hier gepost? O ja, het ging ooit over treinen natuurlijk
Paar posts [ONZIN RADIO] #144 - de hele nacht door met GOAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef sharr het volgende:
Heeft Socios hier gepost? O ja, het ging ooit over treinen natuurlijk
Normaal kan hij in één keer komen (hihi) met de 105xx of de 125xx series. Nu is er gezeik bij het spoor en moet 'ie twee keer overstappen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Socios is gewoon blij dat ie weer kan treinen met een doel
Beter voor hem toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normaal kan hij in één keer komen (hihi) met de 105xx of de 125xx series. Nu is er gezeik bij het spoor en moet 'ie twee keer overstappen.
Die UI ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Paar posts [ONZIN RADIO] #144 - de hele nacht door met GOA
Nee,want hij is 40 minuten langer onderweg en moet ook nog met een stopbus.quote:
ie uiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Paar posts [ONZIN RADIO] #144 - de hele nacht door met GOA
Spoorkees ben jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normaal kan hij in één keer komen (hihi) met de 105xx of de 125xx series. Nu is er gezeik bij het spoor en moet 'ie twee keer overstappen.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hij heeft ook een somda account.
Ja maar dat kan hij allemaal in zijn boekje schrijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee,want hij is 40 minuten langer onderweg en moet ook nog met een stopbus.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
"Meneer, wilt u alle 3 de frontseinen aanzetten voor de foto?"
SODEMIETER OP
(c) Darcli
Wat erg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.somda.nl/
Ik moest ook zoeken
Ik hoorde Darcli, dus vandaarquote:
Ja, dat deed je snelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:10 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik hoorde Darcli, dus vandaar
Wat.quote:ik heb een fetish voor lego treinen !
dan leg ik mijn penis (in erectie) op het treinspoor en dan zet ik de trein op volle snelheid en wacht ik tot die passeert
Maar ik ben geen eckte eckte. Binnenkort weer meerijden in de cabine van een strakgeveerde dieseltrein.quote:
Haha en dan ben je geen "echte"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik ben geen eckte eckte. Binnenkort weer meerijden in de cabine van een strakgeveerde dieseltrein.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wat voor Darcli, want Lego
Legoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wat voor Darcli, want Lego
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij kunt het ook op een legohelicopter, da's waar
De legohelicoptermanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij kunt het ook op een legohelicopter, da's waar
Ik heb 1 & 2 + 2 bongo'squote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef Neroje het volgende:
[ afbeelding ]
Herkent iemand dit ding trouwens? Donky Konga!
Zat dit nummer ook in
De trein is coolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef sharr het volgende:
Ik heb echt gewoon niets met treinen
Ze zijn eng, ze rijden snel en mensen springen ervoor. Of erachter, maar dan faal je wel.
Ik bedoel dat ik niet met een noteblocje rondloop en filmpjes van voorbijrijdende treintjes ga maken die al 12059 keer zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:12 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Haha en dan ben je geen "echte"
Wees gerust, ben je niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lijk wel een echte vrouw, 3 paar schoenen bij me
Carliquote:
Heul wel!!quote:
Bongo'squote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
M'n broer heeft de zijne jaren geleden verkocht
Nee helaash, ben aan het werk. Kan dus niet luisterenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben gisteren wat lopen knippen en plakken, luister je mee?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Nee helaash, ben aan het werk. Kan dus niet luisteren
Jij, vannacht, naar Utrecht, Myra ophalen, die komt hier slapen en danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Nee helaash, ben aan het werk. Kan dus niet luisteren
Ahh heb jij dat gehoord?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Carli![]()
Jij komt vandaag naar Utrecht heb ik gehoord
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Patje1987 het volgende:
Gaar zijn wederom alle rapen,
Daar Snuf zijn hont wederom op de dubbel zits fauteuil heeft liggen slapen.
Maar Snuf had alles goed opgeruimd en dit verzwegen,
En zat achter zijn MacBook Pro die hij van zijn vader had gekregen.
De hont echter nam weer plaats op de bank en Snuf zei heel stoer,
Oprotten vuile kuthond of ik pis over je voer.
Snuf.
Snuf.
Snuf.
Ja dat hebben we vannacht eigenlijk unaniem beslotenquote:
Snuf.
Ow, om Myra op te halen zeker?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat hebben we vannacht eigenlijk unaniem besloten
Zin in vanavond?quote:
Ik heb donders veel zin in vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zin in vanavond?
Ik las gisteren dat wij om 7 uur richting Utrecht vertrekken
Ja, die slaapt dan bij koelkast op zn matras. Dan doen koelkast en myra alsof ze slapen zodat popje gaat slapen en dan kan koelkast gaan likken en dan verrassing popje sliep niet en die doet dan mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ow, om Myra op te halen zeker?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die slaapt dan bij koelkast op zn matras. Dan doen koelkast en myra alsof ze slapen zodat popje gaat slapen en dan kan koelkast gaan likken en dan verrassing popje sliep niet en die doet dan mee.
Nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb donders veel zin in vanavond
7 uur op station Zwolle als ik het goed begrijp ?
Carli slaapt thuis, bij zijn vrouw en kinderen, jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die slaapt dan bij koelkast op zn matras. Dan doen koelkast en myra alsof ze slapen zodat popje gaat slapen en dan kan koelkast gaan likken en dan verrassing popje sliep niet en die doet dan mee.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Carli slaapt thuis, bij zijn vrouw en kinderen, ja
Ik heb ook nergens gezegd dat carli erbij mag gaan liggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Carli slaapt thuis, bij zijn vrouw en kinderen, ja
Dus voor mij valt er weinig te halen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij MOET een Rick Astley UI heb ik zojuist beslotenquote:
Jij mag toch niet van je vrouwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dus voor mij valt er weinig te halen?
Wat ik zei, jij slaapt bij vrouw en kinderen. Je mag Myra hier schoon en droog afleveren. Meer niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Dus voor mij valt er weinig te halen?
Oeh, ik ga er een makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij MOET een Rick Astley UI heb ik zojuist besloten
wist ik niet sorry, ik luister net pasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet Alizée. Ik heb al muziek van haar gedraaid.
Dat is al heel wat!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ik zei, jij slaapt bij vrouw en kinderen. Je mag Myra hier schoon en droog afleveren. Meer niet.
quote:
Komt ooit nog wel een keerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij MOET een Rick Astley UI heb ik zojuist besloten
Ik dacht dat je dacht dat dit Alizée wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef Beach het volgende:
[..]
wist ik niet sorry, ik luister net pas
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat ik zei, jij slaapt bij vrouw en kinderen. Je mag Myra hier schoon en droog afleveren. Meer niet.
Prima, maar wel eerst afdrogen enzo voor ze hier komt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Oh ja want mono en Ez gaan haar schenken
Myra blijft gewoon in mijn grote auto slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Prima, maar wel eerst afdrogen enzo voor ze hier komt.
En Mono schenkt alleen Kieron, want die is stikjaloers
Helemaal alleen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Myra blijft gewoon in mijn grote auto slapen
quote:
Dat is zielig voor myraquote:
Kus!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zielig voor myra![]()
Ik ga naar Ez. Mensen die naar de meet gaan ik zie jullie vanavond
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zielig voor myra![]()
Ik ga naar Ez. Mensen die naar de meet gaan ik zie jullie vanavond
me? ahh me jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil je me je telefoonnummer even DM'en, als het niet lukt met Myra bel ik jou
HELT!!quote:
quote:
Wel, want het is niet bezittelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:28 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
mag van jou NOOIT, dus hier ook niet
Lekker sleutelen hè!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:29 schreef Dj_Darcli het volgende:
Nou viel spass vandaag ben weer weg
Nee trein omrijden, rij je mee?quote:
Hebbes!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Nee trein omrijden, rij je mee?
Hij stond hierboven al hoorquote:
Aanduwen met de locomotor?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Nee trein omrijden, rij je mee?
Neroje heeft maar een half uurtje, beetje lullig als ik daar 10% van ga inpikken om een nummer af te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
net als het uitgesproken wordt, gaat ie eruit
neen gewoon zonderquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aanduwen met de locomotor?
Téring, hij wordt serieus enthousiast nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aanduwen met de locomotor?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja man, ik zweer je, ik pis op je vis.
Godver ik moet elke keer weer lachenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja man, ik zweer je, ik pis op je vis.
Die trein verpest het mooie gebiedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fapfapfapfapfap
Sorry, ik weet dat jij betere foto's gemaakt hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Óf sluitertijd omlaag óf beter meebewegen met de ICE3
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Óf sluitertijd omlaag óf beter meebewegen met de ICE3
En? Stijgt je pantograafje al?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een ICE in mijn broek zitten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En? Stijgt je pantograafje al?
Het is weekend, chille muziek kan bestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:44 schreef vanBinsberge het volgende:
ok wanneer komt de eckte muziek.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het is weekend, chille muziek kan best
vannacht naar de huisartsenpost geweestquote:
Waarmee heb je jezelf vergiftigd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vannacht naar de huisartsenpost geweestmisselijkheid remmers gekregen.. schijnbaar iets met voedselvergiftiging ofzow.. maar voel me al heul stuk beter
donknowquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:46 schreef Neroje het volgende:
[..]
Waarmee heb je jezelf vergiftigd?
Aai niet zo mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vannacht naar de huisartsenpost geweestmisselijkheid remmers gekregen.. schijnbaar iets met voedselvergiftiging ofzow.. maar voel me al heul stuk beter
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Aai niet zo mooiZe helpen dus wel die pillentjes?
waarschijnlijk waren het de gamba'squote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dan is het zo lastig om de volgende keer te voorkomen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
en heb er al zoveel uitgekotst.. denk dat dat ook wel helpt
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:48 schreef sharr het volgende:
[..]ja lijkt me ook wel
Drink je genoeg water?Uitdroging enzulks
niet expresquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik las dat je je vergiftigd had
dikke bult'nquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
dikke bult'n water joh
Dezelfde chille muziek als dat je nu hoort, verder, valt reuze meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog wat gemist het half uur dat ik weg was?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hallootjes aan iedereen die net binnenkwam
das mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg zin in Bon Jovi - Livin on prayer
Hier was het gelukkig droogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef sharr het volgende:
[..]
HeyMoest je ook in de regen de hond uitlaten?
zo'n guilty pleasure dat nummerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg zin in Bon Jovi - Livin on prayer
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
![]()
Thnx![]()
Ik ga 'm gelijk instellen
Ik ben bang dat 'ie wat te groot is voor UIquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
![]()
Thnx![]()
Ik ga 'm gelijk instellen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 'ie wat te groot is voor UI
Iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 'ie wat te groot is voor UI
Even zien of ik er wat aan kan doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Hoiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
Ik ga dit topic maar eens volgen en de stream beluisteren.
Mogelijk ook opgeven voor DJ
Wat voor muziek wil je draaien als DJquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
Leuk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
Welkom! Als je er uit bent kun je je bij mij meldenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:00 schreef mr-green het volgende:
ps: begint goed want het eerste liedje wat ik hoor is lekker
zometeen meer nummers in de cactus serie... eerst verassingsnummerquote:
Wie is er dood?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zometeen meer nummers in de cactus serie... eerst verassingsnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |