Bijnaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik had de lapo, ja toch? Zat rond de 300!!
Ik heb er zelf voor afgewassen, dat zeg ik, maar dat kan helemaal niet want ik ben 14quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zweer je, ik pis over je mesje man.
Ik ga de mensen van de meet bellen vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
wie is er vanavond allemaal in dit topic?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga de mensen van de meet bellen vanavond
Waar meer niet ONZ-Radio mensen komen alleen voor de mannen/vrouwenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
Het zal vanavond inderdaad wel rustig zijn, meeting
echt jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar meer niet ONZ-Radio mensen komen alleen voor de mannen/vrouwen
Welke vrouwen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar als Henk zich er niet mee bemoeid had, had het allemaal niet gebeurd..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Begrijp het niet![]()
Gelukkig heeft Ria de hond al uit gelaten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan eerder la, want het is vrouwelijk
Graag gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ga niet naar de meet, dank voor je aandacht.
Henk is tenminste ergens goed voor, zo schiet hij vliegende krokodillen uit de lucht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar als Henk zich er niet mee bemoeid had, had het allemaal niet gebeurd..
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemaraquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van?![]()
En dit nummer![]()
Hoe heet het?
Annet komt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel, bhzakje, myraela, annet. Wie mis ik?
Dan komen ze alleen voor annet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel, bhzakje, myraela, annet. Wie mis ik?
Ja dat was hem!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Nog best veel radio peeps hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die komen:
- Monopoly
- BoleroPower
- Socios
- trololo
- Dragems
- Graseter
- Patje1987
- Myraela
- Heloef
- Driepink
- Knetterkrankjorum
- Dalando
- Boterhamzakje (+ lief?)
- Annnet
- Paul_in_the_Dark (+ neger)
- Heloef
- Lindstrom
- Webhawkjuh
- Huppelmuts
- Ezechielk
- robdriessen
pik de niet onzin radio mensen eruit!
Nee die zit op een boerderij dit weekendquote:
Maar zonder die vliegende krokodil had er nooit iets gebeurd in dit dorp..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Henk is tenminste ergens goed voor, zo schiet hij vliegende krokodillen uit de lucht.
Actie is soms een goed teken, het staat voor vrijheid...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar zonder die vliegende krokodil had er nooit iets gebeurd in dit dorp..
LindStrom komt ook niet meer zo vaak hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik niet kende, de rest is toch wel ONZradio?
Oke Socios
Socios is gewoon blij dat ie weer kan treinen met een doelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik niet kende, de rest is toch wel ONZradio?
Oke Socios
AP is mijn mattie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, AdvancedPower heeft nog meer gepost hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |