Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben van m'n studieschuld af
Als het goed is
Het wordt nog eens wat met jou zeg. Geen studieschuld meer, wonen op jezelf, uitgaan tot diep in de nachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Als het goed is
Gefeli !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Als het goed is
Dat scheelt dan weer na je korte nachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar één cocktail op, dus geen kater
Ja, wat raarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt nog eens wat met jou zeg. Geen studieschuld meer, wonen op jezelf, uitgaan tot diep in de nacht
Gaat deze lijn zich doorzetten of is het een eenmalige opleving?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik weer andere schulden maken
*zucht*quote:
Elk positief financieel nieuws bij vrouwen wordt automatisch omgezet in een signaal dat de noodzaak tot shoppen prikkeltquote:
Ik heb nogal pijn in m'n dak, dus dat uitgaan tot diep in de nacht moet ik niet te vaak doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaat deze lijn zich doorzetten of is het een eenmalige opleving?
Niet bij mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elk positief financieel nieuws bij vrouwen wordt automatisch omgezet in een signaal dat de noodzaak tot shoppen prikkelt
Dit weekend 1 cocktail.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nogal pijn in m'n dak, dus dat uitgaan tot diep in de nacht moet ik niet te vaak doen
Niet vergeten trouwens dat m'n fiets nog buiten staat, had geen zin om die vannacht nog in de berging te zettenWas wel lekker fietsen zo eigenlijk.
'investeringen'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet bij mij
En mannen kunnen er ook wat van. Ze noemen het alleen geen shoppen
weet je hoe duur die krengen zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit weekend 1 cocktail.
Volgend weekend 2.
Weekend daarna 3.
Rustig opbouwen. Het went vanzelf
Heb je je een beetje vermaakt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nogal pijn in m'n dak, dus dat uitgaan tot diep in de nacht moet ik niet te vaak doen
Niet vergeten trouwens dat m'n fiets nog buiten staat, had geen zin om die vannacht nog in de berging te zettenWas wel lekker fietsen zo eigenlijk.
Wij doen alleen functionele aankopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'investeringen'
Ik ga vanmiddag even bloemetjes kopen denk ik
Morguhh Tijnquote:
Je hebt nu geen schuld meer, dus kun je bakken met geld uitgeven aan deleriumsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe duur die krengen zijn?
Zolang je maar doet alsof.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al kan ik niet dansen.
Geloof me, na 3 cocktails kun jij heel goed dansen. Nog maar een paar weken en het is al zoverquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, al kan ik niet dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |