Denk dat je weinig keuze hebt. Je kan richting Gorinchem of Utrecht maar vanaf Utrecht kun je met 1 overstap in Apeldoorn komen en soms regelrecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef Viezze het volgende:
Morgen Groningen - Meerkerk en Apeldoorn - Groningen. Wat is van Meerkerk naar apeldoorn het handigst, gewoon halt postkantoor?
Ik denk rond een uur of half 3. Lekker op tijd klaar, vind ik ook niet heel erg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:14 schreef Mallet het volgende:
Ik eindig ook in Barneveld. Rond half 2 / 2 uur denk ik.
Ik weer lekker vroeg om 7.15quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:16 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ik denk rond een uur of half 3. Lekker op tijd klaar, vind ik ook niet heel erg.
Hoef pas de bus van 8.20 te nemen![]()
Ik weet alleen nog niet hoe ik mijn tijden ga noteren. Normaal schrijf ik vanaf station Hilversum (10 minuten met de bus), maar nu moet ik met dezelfde lijn de andere kant op naar station Weesp en dat is 40 minuten..
Gebeurde mij gisteren over een rit van maandag. Moest even de naam doorgeven die mijn formulier had afgetekend, verder ook niks meer van gehoord. Waar had jij de auto afgeleverd (via PM?)?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef Viezze het volgende:
Ik had vanochtend iets aparts..voicemail ingesproken dat ze een vraag hadden over het ritje van gisteren. Dus ik dacht al dat ik wat verkeerd had gedaan. Bleek dat ze de auto kwijt waren op het afleveradres..maar ik had niets verkeerd gedaan en uiteindelijk niets meer van gehoord dus zal wel zijn opgelost.
Morgen Groningen - Meerkerk en Apeldoorn - Groningen. Wat is van Meerkerk naar apeldoorn het handigst, gewoon halt postkantoor?
Nog een kleine vraag, hoe controleren ze wanneer je terug bent? NS tijden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef Mallet het volgende:
Jazeker. Als ik s ochtends om 07.00 vertrek met het OV om naar mn eerste adres te gaan, krijg ik gewoon betaald vanaf 07.00. Tot ik weer terug ben op het station in mn woonplaats.
Ritten kun je binnen een redelijke marge plannen. Als iemand daar uren vanaf zit kan dat een keer gebeuren, als dat vaker gebeurd zonder realistische verklaring weet je als bedrijf wel voldoendequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nog een kleine vraag, hoe controleren ze wanneer je terug bent? NS tijden?
Dat is niet dezelfde plaats inderdaad, ik moest naar Vianen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:29 schreef Viezze het volgende:
Ik ben nu op weg van Meerkerk naar Apeldoorn. En het was daar inderdaad echt mega gezellig
De auto was echt een drama, totaal afgeragde Mercedes Sprinter..
@Panthera ik moest in Diemen zijn. Volgens mij zit daar niet zo veel dus dan weet je vast wat het is. Bij mij ging het bijna hetzelfde, ik had de auto voor dwars voor drie andere auto's geparkeerd dus je kon hem haast niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |