abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93899194
Ik heb donkerbruin tot zwart haar en wil het een paar tinten lichter, kan dit dus niet met een haar verf iets lichter maken?
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:56:04 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93899243
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik heb donkerbruin tot zwart haar en wil het een paar tinten lichter, kan dit dus niet met een haar verf iets lichter maken?
Voor lichter haar moet je altijd bleken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_93899441
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:54 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
idd voor lichter moet je bleken en ik zou sowieso t bij een kapper laten doen.

wil je je topic open houden nu er hier antwoord gegeven wordt?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93899542
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Voor lichter haar moet je altijd bleken.
In mijn eige topic kreeg ik geen reactie dus probeer het hier maar.
Oke ja ik lees op de ene site dat je 3 tinten lichter kan laten maken? Want ik wil geen blond haar. Plus daarbij is mijn haar net eindelijk weer gezond.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

idd voor lichter moet je bleken en ik zou sowieso t bij een kapper laten doen.

wil je je topic open houden nu er hier antwoord gegeven wordt?)
Ja wie weet worden daar ook nog tips gegeven. Want ik lees zoveel verschillende verhalen. Dus zit een beetje met mijn handen in het haar.
Ohja en daarbij staan ook wat meer vragen over wat ik beter kan doen.

Want wil het of wat lichter of donkerder om mijn rode gloed uit mijn donkerbruine haren te krijgen en gewoon 1 egale kleur te krijgen.
pi_93913025
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 08:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ze zei dat shampoos in de winkel niet goed genoeg zouden zijn ervoor maar hun shampoos, hun gebruiken vooral wella, wel. Maar ik zie dat ook vooral ook als verkooptrucje?!
Dat is idd een erg standaard verkooppraatje, al die kappers doen dat. Ik ben gisteren nog bij de kapper geweest (de gespleten haarpunten kregen gespleten haarpunten dus het moest helaas wel...) en /elke/ keer dat ik daar kom, draait ze hetzelfde riedeltje af.
"ja de producten in de winkel zijn niet goed, daar zijn wij geen fan van, jouw haar is erg droog, dit haarmasker voor maar 35 euro zou echt wonderen doen, het draait allemaal om de juiste producten"
Alsof zij er iets van weet met haar pittig kortgeknipte zwarte kapsel dat stijf staat van de haarlak om het niet op stro te laten lijken.

Ik kan je verder niet helpen met haartips helaas, maar dit even over de verkooppraatjes. Heel veel succes met je haar Ts :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')