Buiten jouw werkplek mag het ook wel hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
![]()
Op de sociale werkplaats mag het inderdaad.
Leuk dat je jezelf voor schut blijft zetten. Aan de andere kant ben je een easy target.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Buiten jouw werkplek mag het ook wel hoor.
Je moet eens werken aan zelfreflectie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
Leuk dat je jezelf voor schut blijft zetten. Aan de andere kant ben je een easy target.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je moet eens werken aan zelfreflectie.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik heb lachend dit topic doorgelezen, bedankt jongens
Dancing![]()
![]()
![]()
Haha wat je zegt ben je zelf uh puh!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Buiten jouw werkplek mag het ook wel hoor.
Ik ben op stap geweest en heb 'n wipje gescoord. Het was weer een dolle boel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef Nicksanders het volgende:
En welke bazen van dit topic gaan uit
Raak je dan haar tiet aan geef je haar 5 euro? Hoe moet ik me dit voorstellen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:25 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Hoerig kleden, hoerig opmaken en hoerig gedragen betekent ook dat je wordt behandeld als een hoer.
Nee. Ik dans wat, schuur wat, als er goede reggaeton op staat maak ik wat neukbewegingen, ik voel wat...quote:Op zondag 27 februari 2011 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Raak je dan haar tiet aan geef je haar 5 euro? Hoe moet ik me dit voorstellen?
Maar het was toch een hoer? Nu snap ik het helemaal niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:41 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee. Ik dans wat, schuur wat, als er goede reggaeton op staat maak ik wat neukbewegingen, ik voel wat...
Als iemand belachelijk probeert te maken, doe het dan in elk geval met een goede grap.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:50 schreef Deckard het volgende:
Eigenlijk was het dit:
[ afbeelding ] Waar hij de hele nacht in zijn werkplaats tegen aan stond te schuren
[ afbeelding ]
Als het kontje strak gespannen staat, moet je gek zijn als je er niet op slaat..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:09 schreef FartHoven het volgende:
Onterechte klacht, blijf gewoon van die meiden af knuppel
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als het kontje strak gespannen staat, moet je gek zijn als je er niet op slaat..
Op d'r billen?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Natuurlijk doe je dat niet. Dat is toch not done? Kun je niet maken.
Als een vrouw mij een petsje zou geven krijgt ze er direct een terug hoor.
Ruud jongen, lullo, jij ook op FOK?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:03 schreef The_Sperminator het volgende:
Ik vind het altijd leuk om vrouwen in de dancing of het cafe een klapje op de kont te geven. Sommige vinden het niet erg, maar anderen kunnen wat boos worden. Een jongen kreeg namelijk wat ruzie toen hij dat deed.
De vraag aan de mannen is: geven julie ook vaak/regelmatig een klapje op de kont?
En de vrouwen: houden jullie daarvan of niet?
Klacht: vrouwen die niet tegen een geintje kunnen
Hij probeert tenminste een grap te maken op jouw niveauquote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als iemand belachelijk probeert te maken, doe het dan in elk geval met een goede grap.
PvdA belachelijk maken, ben je ziek?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ruud jongen, lullo, jij ook op FOK?
Hier je trouwe kameraad, Elco. Vermomd als Linkse_Boomknuffelaar.
Ik geef je helemaal gelijk, een tikje op de kont moet gewoon kunnen. Stomme feministische PvdA-wijven.
Feminisme is absoluut bedacht door hele lelijke vrouwen.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ruud jongen, lullo, jij ook op FOK?
Hier je trouwe kameraad, Elco. Vermomd als Linkse_Boomknuffelaar.
Ik geef je helemaal gelijk, een tikje op de kont moet gewoon kunnen. Stomme feministische PvdA-wijven.
KEREL, wat ben jij voor een figuurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Rembrandsplein.
Cool down cafe of willekeurige andere tenten in Zaandam vaak naar de Minq ofzoiets en 2de kamer.
Vandaar dat jij daar wel naar binnen mag?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
KEREL, wat ben jij voor een figuur
2de kamer is echt een lelijke mensen parade.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |