Respect voor de achterlijke kankerboeren, die hebben nog maar een paar maand te leven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat voornamelijk door achterlijke kankerboeren gebruikt wordt
Hee, doe even normaal, mijn opa is gestorven aan achterlijke kankerboeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat voornamelijk door achterlijke kankerboeren gebruikt wordt
Dankzij achterlijke kankerboeren had hij wel te eten tijdens zijn leven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hee, doe even normaal, mijn opa is gestorven aan achterlijke kankerboeren.
De mijne is verraden in de oorlog door kutkabouters!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hee, doe even normaal, mijn opa is gestorven aan achterlijke kankerboeren.
Hij was zelf boer dus hij had geen achterlijke kankerboeren nodig om te overleven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dankzij achterlijke kankerboeren had hij wel te eten tijdens zijn leven.
You forreal?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ai. Wat sneu voor je dat je geen Nederlands kan.
Hij was dus zelf een achterlijke kk boer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hij was zelf boer dus hij had geen achterlijke kankerboeren nodig om te overleven.
Bek houden over mijn opa, vriend.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Hij was dus zelf een achterlijke kk boer?
Wat is er mis met Duits spreken, kutkabouter?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bek houden over mijn opa, vriend.
Zonder mijn opa had jij nou duits gesproken.
Troll.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:06 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wat is er mis met Duits spreken, kutkabouter?
Uiteraard mag dat!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
Mag ik even serieus ingaan op deze klacht?
Ga je ook lekker schuren?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef Nicksanders het volgende:
Bij mij in de stad daar staat een Après Ski hut en daar ga ik vanavond heen lekker bier drinken en hosselen![]()
Als dat moment zich voordoet zal het ik zeker weer doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ga je ook lekker schuren?
Als er in de skihut rondlopen, dan lopen er in de dancing ook wel rond.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef Lakitu het volgende:
De dancing![]()
![]()
alsof daar geefbare sma's zijn
De skihutquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:38 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als er in de skihut rondlopen, dan lopen er in de dancing ook wel rond.
Waar staat die Skihut van je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Als dat moment zich voordoet zal het ik zeker weer doenweet natuurlijk niet hoe druk het er is en of er lekkere tjicks zijn zo ja lekker bounce zo nee gewoon schaamteloos coma zuipen met me matties
Benden de ski hut is een zaal met reggaeton muziek daar kan je altijd schuren![]()
Almere jonguhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:39 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Waar staat die Skihut van je?
Reggaeton vind ik ook heerlijk. Meiden worden toch net wat losbandiger van die muziek. Ben weleens in een skihut geweest, maar vond dat toen toch iets teveel carnaval.
Almere? Niet de eerste stad waar ik aan denk als ik plezier wil maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:40 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Almere jonguhof ik ga vaak naar Amsterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |