"Jullie hebben een fiets."quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als het onderwerp meervoud is, dan is de persoonsvorm dat doorgaans ook.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mannen toch wel? Waarom heeft TS het dan niet?
Jij denkt serieus dat jullie enkelvoud is of dat fiets het onderwerp is in deze zin?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
"Jullie hebben een fiets."
Oh, kennelijk niet.
Ai. Wat sneu voor je dat je geen Nederlands kan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat jullie enkelvoud is of dat fiets het onderwerp is in deze zin?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Jij slaat de plank hier finaal mis. Faalhaas.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ai. Wat sneu voor je dat je geen Nederlands kan.
De bil wordt geslagen door iedereen behalve jijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij slaat de plank hier finaal mis. Faalhaas.
Leer eerst eens Nederlands. Zelfs een allochtone kleuter maakt dit soort fouten niet meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
De bil wordt geslagen door iedereen behalve jij
:p
Je kan mij verwittigen dat ik geen puntkommas er in gooi, maar dat is dan ook alles. Druiloorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands. Zelfs een allochtone kleuter maakt dit soort fouten niet meer.
Een enkelvoud/meervoud-fout is heel wat ernstiger dan een fout met punten of komma's. Verder klopt ook deze zin niet. Je moet niet 'verwittigen' gebruiken, maar 'verwijten' en het woordje 'enkel' toevoegen kan ook geen kwaad,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je kan mij verwittigen dat ik geen puntkommas er in gooi, maar dat is dan ook alles. Druiloor
Ik heb meer diepere gevoelens met het woord kuit. En ik gebruik verwittig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:34 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Een enkelvoud/meervoud-fout is heel wat ernstiger dan een fout met punten of komma's. Verder klopt ook deze zin niet. Je moet niet 'verwittigen' gebruiken, maar 'verwijten' en het woordje 'enkel' toevoegen kan ook geen kwaad,
Prutser.
Leer eens Nederlands, faalhaas.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:35 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik heb meer diepere gevoelens met het woord kuit. En ik gebruik verwittig.
homosexueel
Leer is zelf nederlands, margarinepakjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands, faalhaas.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef Deckard het volgende:
[..]
Leer is zelf nederlands, margarinepakje
Of een gebroken bierglas in je taas draaide.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:44 schreef rubje het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als elke vrouw die langs je liep je een knal tegen je wang gaf?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Of een gebroken bierglas in je taas draaide.
Dat voornamelijk door achterlijke kankerboeren gebruikt wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:26 schreef The_Sperminator het volgende:
Overigens:
dan·cing [densing] de; m -s café waar gedanst wordt
Gewoon een Nederlands woord uit de Van Dale.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat voornamelijk door achterlijke kankerboeren gebruikt wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |