FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Still on a missionquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet jouw geheim: Heb Bommie nog nooit een ban aan kunnen smeren
Nimmerrrrrrrrrr! Desnoods maak ik nog wel een lunchafspraak met een vrouwelijk modje of adminnerinnetje!quote:
Are you??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:28 schreef Day het volgende:
Waarom krijg ik nooit iets te drinken aangeboden? Zeker omdat ik een negerin ben, hè?
Ja.. BB1.. Hij was die kutkip!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Karim heeft 3 weken in het BB huis gezeten, vertelt hij net.
Ik heb jou ooit laten bannen. Weet je nog?quote:
wabliefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ede..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:28 schreef Annelies-G het volgende:
Man, man, man, wat 'n boudel
<knip>
Welk jaar dan, of zegt hij dat er niet bij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Bart! Leave de bediening Alone!!!11!!!11!!quote:
damn.... dach dat ik die al lang gegrilled hadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja.. BB1.. Hij was die kutkip!
Ja man, ik ben de Cynthia hier.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa! Toen wond je me op!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb jou ooit laten bannen. Weet je nog?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:28 schreef Day het volgende:
Waarom krijg ik nooit iets te drinken aangeboden? Zeker omdat ik een negerin ben, hè?
Aaaaah!quote:
Ben je 19 en lekker? --> Yvonne!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrrrr! Desnoods maak ik nog wel een lunchafspraak met een vrouwelijk modje of adminnerinnetje!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrrrr! Desnoods maak ik nog wel een lunchafspraak met een vrouwelijk modje of adminnerinnetje!
WTFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb jou ooit laten bannen. Weet je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |