quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker ding he?![]()
Achteraf terugkijkend begrijp ik nu wel die aandacht die ik soms kreeg van mannen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb vandaag iemand horen praten over een 92-jarige ouwe doosch.
De details bespaar ik jullie.
Het is maar goed dat wij als publiek niet zien wat er allemaal achter de schermen gebeurdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
FF komt wat tegen op die dansfeestjes zeg
Die is leukquote:
Ze had een tattoo van een spin op haar rechter schouderblad. Ik dacht dat ik opgegeten zou worden na het dansen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:40 schreef Bluezz het volgende:
Nippend aan een Spaatje Steer en dan de danschvloer opgesleurd worden?
Sleurhutje dat je d'r bent
Nee. Dat wil je echt niet weten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:41 schreef TAV74 het volgende:
Het is maar goed dat wij als publiek niet zien wat er allemaal achter de schermen gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oude doos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.Dat dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij word ik een beetje verkouden (balen, want maandagochtend beginnen mijn colleges weer) dus paracetamollen in die mik en slapen! Oh en Bloes, wat een mollige kindjes
![]()
Qua molligheid van Steer
![]()
Oude doos:OMG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Lekker! Gaan jullie nog iets leuks doen, of gewoon lekker cocoonen en kokkerellen enzo?quote:
Oude doos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.![]()
wat een stijve boel!!
![]()
![]()
Hoe kijk jij naar jezelf nu dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
JajaOok zonder ninja edit snapte ik hem al heur
![]()
Ik ben mijn hele leven al onberispelijk glad geschoren en gekaptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef golfer het volgende:
ik zit mijzelf te bedenken of ik nog ergere hippie-foto's van mijzelf heb, maar ik geloof dat dit het wel was.
1973-1978 was wel ongeveer de ergste periode in mijn,leven, qua lang haar en baardvorming.
en dat terwijl ik gewqon, behalve die onderbreking van dienstplicht, aan het werk was bij een bedrij
Als jij het doet neem ik er ooi nog eentje uit solidariteit met je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:44 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik wil eigenlijk nog een Whisky, maar dan wordt het echt laat. Beter slapen zo denk ik
Iets uitgebreidere toelichting?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Gaan jullie nog iets leuks doen, of gewoon lekker cocoonen en kokkerellen enzo?
Steer, je zus en jij lachen hetzelfde
Halve familie en schoonfamilie die naar je zit te kijken, daar krijg ik wel een .. van ja.quote:
Jij was ook walloos vroegah als ik het goed ziequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben mijn hele leven al onberispelijk glad geschoren en gekapt
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij het doet neem ik er ooi nog eentje uit solidariteit met je.
Ik mag me van mezelf niet langer meer dik noemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kijk jij naar jezelf nu dan?
En je exfoute laarsjes hoor
Tot mijn 7e ongeveerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij was ook walloos vroegah als ik het goed zie
ik lig in bedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo! Zullen we nog een cocktail drinken bij Beez of Kiwi?
Slobberdeslobber, van FFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, een Peat class it is![]()
![]()
wat neem jij Golfer??
Wat voor slobber had je gekregen? Glen Talloch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Slobberdeslobber, van FFdie dat lekker voor mij ook nog had meegenomen.
Ik koester mijn Edradour nog een voor special momenten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat voor slobber had je gekregen? Glen Talloch?
Die Edradour 12yrs van Calledonian is erg goed btwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Slobberdeslobber, van FFdie dat lekker voor mij ook nog had meegenomen.
Ik koester mijn Edradour nog een voor special momenten.
Raar he, met zo'n naam.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:55 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, hij is best Peaty, die Peat Class
Ja, ik ben ineens ook heel nieuwsgierig naar The Big Smokequote:
Alles ook maanden opgespaard?quote:
Laat me raden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:57 schreef TAV74 het volgende:
Ja, ik ben ineens ook heel nieuwsgierig naar The Big Smoke
Vluchten kan niet meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee een duidelijke ik ga nergens meer heen
Ik denk zelf aan een licht vleugje banaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden.
Bloemetjes en dennengeur?
Welnee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes en golfer zijn helemaal van de sociale netwerken tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee.
Ik doe daar niet aan.![]()
Ik heb de meest recente foto vsn mijn 1975-liefje uit Israel ook weer gevonden. Nog steeds niet echt lelluk voor een vrouw van 53:Zeker niet, ziet er patent uit, maar het is op deze foto zo totaal niet mijn type. Ik weet niet, er klopt iets niet of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ja, ze was nogal zwaar behaard.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en prachtige krullen heeft ze G![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem nog een kleintje en dan slapen.
Zó blij dat het klaar is met die KUThoofdpijnaanval van vanavond ineens![]()
![]()
![]()
Zeg dat nou nietquote:
Whut?quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik was al onderweg om te mailen,maar gezien het tijdstip doe ik dat straks vanmiddag wel ff... staat ook zo stom om iets te sturen om half 3 snachts![]()
Voel jij je al wat beter son?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Dat kunnen we ook een golfertje noemen hoor, dit soort opmerkingen
Ik volgens mij ook niet, maar dat geeft niet. Ik had toch niet zoveel te doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ga ik de hele dag niet echt wakker worden
Had je je ook maar niet af moeten meldenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ga ik de hele dag niet echt wakker worden
Nou hoe ik me op dit moment voel ben ik eigenlijk erg blij dat ik afgezegd hebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had je je ook maar niet af moeten meldenEigen schuld, dikke bult
Hans Klok?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:11 schreef borisz het volgende:
Ik was half 8 al wakker. Lukte niet om nog even te slapen.
Maar goed Lekker sport kijken vandaag.
- Omloop
- Six Nations Rugby
- Fussball
Oh en vanavond naar Hans Klok.
Waar wordt het rugby uitgezonden? alleen de kroeg zeker?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:11 schreef borisz het volgende:
Ik was half 8 al wakker. Lukte niet om nog even te slapen.
Maar goed Lekker sport kijken vandaag.
- Omloop
- Six Nations Rugby
- Fussball
Oh en vanavond naar Hans Klok.
Hans Klok speelt zijn thuiswedstrijd hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hans Klok?
ik ga ook maar eens kijken of Omloop nog ergens online te volgen is
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar wordt het rugby uitgezonden? alleen de kroeg zeker?
BBCquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waar wordt het rugby uitgezonden? alleen de kroeg zeker?
Dat klinkt heel bekendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, nachtje geslapen en vanmorgen in een uur werkend waar ik gisteren 3 uur mee bezig ben geweest.
?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga geen lamp ruilen, het waait me te hard.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:27 schreef freecell het volgende:
[..]
?
Moet je fietsen dan?
Of is het zo'n papieren bollamp?
mijn broer moest ook altijd iets vasthebben, een theedoek of whatever, dan liep die welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:35 schreef freecell het volgende:
Hey, met in elke hand een stukje rijstwafel kan meneer ineens wél lopen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:35 schreef freecell het volgende:
Hey, met in elke hand een stukje rijstwafel kan meneer ineens wél lopen
Mijn zus gaven ze haar eigen rokje in handenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn broer moest ook altijd iets vasthebben, een theedoek of whatever, dan liep die wel
Dat klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:39 schreef LieLie het volgende:
Trouwens!
Gisteren hebben we dus bij de Pastinaeck gegeten, was lekker!
Ik had vooraf zalm, met aardappelpoffertjes en rucola en dillemosterdsaus.
En mrLie had procoreur (?) met ingemaakte groenten en abrikozencompote (heul lekker!)
En daarna had ik varkenswang, stukje buikspek en boerenkool en mrLie slavinken met hutspot
En als toetje had ik gepocheerde peer met poffertjes en ijs en mrLie gebrande griesmeel met bitterkoekjesijs.
Voor de voor en nagerechten gold dat ik de keuzes van mrLie lekkerder vond dan die van mezelf
Die bedoel ik inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk!
Procureur is schouderkarbonade.
Wij mochten dat thuis niet. Wel toen we met een man of 12 bij mijn oom en tante aten. Groot feest!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef freecell het volgende:
'mama? Smeer jij broodje? Ee'st boter, dan pinnekaas en dán hagesag? Ja? Assebief?'
Overstag
Ik kan het (in het weekend alleen nu) niet echt tegenhouden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wij mochten dat thuis niet. Wel toen we met een man of 12 bij mijn oom en tante aten. Groot feest!
Bel je nu je eigen vriendje niet, omdat je dan moet bellen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:47 schreef Sarabi het volgende:
Grr vriendje zou bellen voor mij maar is nu nog even bezig
Maar ik wil eigenlijk dat ie nu belt.......zou handiger zijn als ik gewoon zelf ging bellen
Ow nee met mijn vriendje bellen doe ik sowieso niet (vind ik ook niet leuk)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bel je nu je eigen vriendje niet, omdat je dan moet bellen?
Volgens mij ben jij nog wel een slagje erger dan steerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow nee met mijn vriendje bellen doe ik sowieso niet (vind ik ook niet leuk)
Maar hij zou tickets gaan bestellen via de telefoon...
Maar....... ik heb net zelf gebeldooit komt het wel goed met me
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog wel een slagje erger dan steer
Nee, meer dat mijn ouders een winkel hadden en ik dus allemaal mensen daarvoor aan de telefoon kreeg als ik op namquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef freecell het volgende:
Ik ben in een vorig leven opgehangen aan een telefoonsnoer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik zeg ook niet dat het logisch isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef freecell het volgende:
Hmmm, maar als je zelf belt weet je toch wie je belt?
Freecell is weer scherp vandaagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef freecell het volgende:
Hmmm, maar als je zelf belt weet je toch wie je belt?
Haha, goed puntquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg ook niet dat het logisch is
Neequote:
Zund.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeGeen cam bij me
Doe ik binnenkort nog wel
Cool! Ik heb de mix al klaar en die was errug lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zund.
Het element lag trouwens in de vriezer!
Wel goed opgevoed, dat ze op haar beurt wacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:42 schreef freecell het volgende:
Nee, dat is ook behoorlijk vervelend
De mijne gaat mekkeren en om aandacht zeuren op net dat ene unieke ogenblik van rust per dag. Altijd.
Dan kan ik haar echt wel het raam uitsmijten
Yayquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel goed opgevoed, dat ze op haar beurt wacht.
Ik vind beide echt k*t maar gebeld worden nog net een tikkeltje ergerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha, goed punt
Ik vind gebeld worden eigenlijk altijd wel leuk, maar zelf bellen ook vaak stom
euhm dan moet ik nog n keerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus vanavond eten we bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
inc met het buiten de bak plassen is vaak een teken dat er iets niet goed is hoor, blaasontsteking oid?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...muffin zit regelmatig en lang op de kattenbak. Dit bevalt me 3x niks eigenlijkLijkt wel alsof-ie moeite heeft met plassen of zo.
Ja. Daar ben ik nu bang voor hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja even goed in de gaten houden of ie geen blaasontsteking heeft. Of nierproblemen. Plots overal plassen kan daar een teken van zijn..
Ai Pee, dat is zo zielig. Klinkt als blaas-/niersteentjes. Of blaasontsteking, maar dat hangt vaak samen bij katers. Even langs de doc?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Daar ben ik nu bang voor heAfgelopen uur heeft-ie drie keer langdurig op de kattenbak gezeten en weinig geproduceerd volgens mij.
Ze hebben je vast wat te vertellen. Dat ze naar Disney gaan volgende maand.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:50 schreef freecell het volgende:
Tav wat gaaf zo
Mijn ouders belden net, ze komen theedrinken
Zomaar! Doen ze anders nooit, gezellig!
En gelukkig is mijn huis echt best netjes nu
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze hebben je vast wat te vertellen. Dat ze naar Disney gaan volgende maand.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:34 schreef TAV74 het volgende:
Toch geïnspireerd door gisteren even de scanner erbij gepakt, best geinig om wat oude foto's te digitaal te hebben. Ze zien er gescand met een lichte nabewerking beter uit dan de originelen. Voor de liefhebbers van foto's uit de oude doos, zie spoiler......
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was een mooie autocorrect inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben je vast wat te vertellen. Dat ze naar Disney gaan volgende maand.
Ik wist niet dat dat besmettelijk wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet niet wat ik vannacht gedaan heb, maar er zit een spiertje in mijn linkerschouder erg irritant te doen
TARA heeft het ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat besmettelijk was
Hmm, vind je? Ik vind mezelf op de foto's van voor mijn 16e niet eens zo heel herkenbaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Tav, zelfs als schrielkippie en mét beugel lijk je op de volwassen versie![]()
Blik, ogenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:00 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, vind je? Ik vind mezelf op de foto's van voor mijn 16e niet eens zo heel herkenbaar eigenlijk.
Ja klopt, dat zie ik ook wel idd.quote:
En lief en onschuldigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:
En TAV, er is een foto van mijn broer die sprekend lijkt op die laatste foto van jou, Daar had hij ook zulke krullen en zo'n lichtblauw blousje aan toen hij een jaar of 14 was
Berg je maar TAVquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:
En TAV, er is een foto van mijn broer die sprekend lijkt op die laatste foto van jou, Daar had hij ook zulke krullen en zo'n lichtblauw blousje aan toen hij een jaar of 14 was
quote:
Wat jammer soms...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer was best een zachtaardige, lieve jongen op zijn 14e hoorWe hadden nooit ruzie.
Toen niet nee
Was dat ook in de zelfde periode? Hoe oud is hij nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vooral van mijn middelbare school tijd amper foto's. Midden 20 valt reuze mee (fokmeets en zo) en nu van de afgelopen jaren weer bijna niets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:06 schreef TAV74 het volgende:
![]()
![]()
van de periode van 15 tot 30 heb ik trouwens erg weinig foto's kwam ik net nog eens achter trouwens
Ja, dat is de periode vanaf mijn 30stequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu maakt Sun toch wel foto's van je?
39, jij bent jongerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:07 schreef TAV74 het volgende:
Was dat ook in de zelfde periode? Hoe oud is hij nu?
Ja, maar wel ongeveer in dezelfde tijd dus, grappigquote:
Typischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:07 schreef freecell het volgende:
Wij hebben heel veel foto's van onze verkering, verloving en pasgetrouwd-tijd.
Die maakte TARA's moeder vaak.
Daarna alleen nog maar de kinderen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef DarkElf het volgende:
*grin, deed me hieraan denken Dude:
[ afbeelding ]
En nu worden foto's amper meer ontwikkelt en raken ze kwijt. Ik heb heel veel foto's op een pc staan die staat te verstoffen in een kast.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:13 schreef golfer het volgende:
Vroeger moest je gewoon nog echt foto's maken en laten ontwikkelen, dus werd er veel minder gefotografeerd dan nu in het digitale tijdperk.
Ik heb nauwelijks kinderfoto's van mijzelf en als ze al gemaakt werden moest je er echt voor poseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Sun, je foto's zijn allemaal enorm sprekend! Heb je je voorliefde voor fotografie van je vader?
Wat een mooie foto's
Ja, die prachtige foto van de zwangere mama.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik had al veel gezien toen we bij jullie waren maar zo leuk weer Sun![]()
Je bent nauwelijks veranderd, Isa.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb maar 1 foto van mij als kind online en dat is deze:
[ afbeelding ]
Mijn mama knipte ons altijd zelfquote:
Hoogeveens bloempot-model.quote:
Haar vader is een erg goede fotograaf idd, zitten echt prachtige z/w foto's in Sun's albumquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:26 schreef Sarabi het volgende:
En fotografisch talent zit duidelijk in de familie Sun! Die eerste foto is echt geweldig
Niet veel veranderdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb maar 1 foto van mij als kind online en dat is deze:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Haar vader is een erg goede fotograaf idd, zitten echt prachtige z/w foto's in Sun's album
quote:
Zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat moet super zijn om dat van je kindertijd te hebben
En dan als volwassene die fototraditie voortzetten is natuurlijk helemaal te gek
Ah, walief.quote:
Ja maar zo werkt het he, zo leuk om ouwe foto's ff online te zetten en te laten zienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu ben ik wel klaar met spammen trouwens
Die is echt enorm herkenbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
toen was ik nog lief en schattig...
jaar of 3 denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die is echt enorm herkenbaarHoe oud ben je daar?
Wat een fantastisch kapsel en kleedjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een bruidsmeisje in de aanbieding, mijn oudste zus ging trouwen en het jurkje incl. het tasje is gemaakt door Tante Corde foto is in de kloostertuin van Utrecht genomen, naast de Dom.
Ik was naar de kapper geweest en had de dag van mijn leven![]()
[ afbeelding ]
Gaaf, wat een andere tijd is dat toch al als je dat zo zietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een bruidsmeisje in de aanbieding, mijn oudste zus ging trouwen en het jurkje incl. het tasje is gemaakt door Tante Corde foto is in de kloostertuin van Utrecht genomen, naast de Dom.
Ik was naar de kapper geweest en had de dag van mijn leven![]()
[ afbeelding ]
Ja, die lijkt op mijn vader, ik op mijn moederquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Die broer is heel anders Tav![]()
En ook de pony's zijn weer aanwezig
Maar aan de andere kant is hij nu de gene die in resorts in Turkye bekend staat als de 'karaoke-gast'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, die lijkt op mijn vader, ik op mijn moederOok een behoorlijk ander type, stuk serieuzer in veel dingen (vandaar ook een hbo en twee universitaire titels, hij deed er nog wel eens iets voor
)
ja, hij kan iets minder goed tegen drank denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is hij nu de gene die in resorts in Turkye bekend staat als de 'karaoke-gast'![]()
Jouw recente foto's zijn toch al baby tijd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef LieLie het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis!
Wat naar van de poezels van P!
En die foto'sZal ik ook nog?
heb jij geen mini-steer foto's?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw recente foto's zijn toch al baby tijd?
niet hier geloof ik, ik zal ff kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb jij geen mini-steer foto's?
Dit zal ergens in de wisselperiode zijn geweest. Echt mooi is het nooit geworden, maar als je dit ziet valt het mee inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac TAV, die tanden! Dat dat nog goedgekomen is
Ik had ook zo'n akelige pony, vroeger
De krullen kloppen nog steeds, dus wat dat betreftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw recente foto's zijn toch al baby tijd?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
lieve, grappige en stoere foto's!
ben naar een vriendin geweest met haar nu 3 maanden oude zoontje. poepie scheetje! en dat pak wat hij aanhad!![]()
je hoeft je helemaal niet schuldig te voelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
onrustig in hoofd, nog steeds. moet even beslissen dat ik vandaag he-le-maal niks voor studie ga doen én me daar niet schuldig over ga voelen.
/dagboek
Je wil me de regen insturen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoeft je helemaal niet schuldig te voelenmaak even lekker je hoofd leeg, ga zo even naar buiten en morgen weer een dag
Goed gedaan dus!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Muffin loopt als een dronkeman door het huisHij is twee keer doorgespoeld. Was blaasgruis. EUR 160 armer
En voortaan ander voer. En een weekje goed in de gaten houden
Maar......ik heb de test doorstaanIk ken mezelf nl. een beetje en ik vroeg me serieus af of ik dit soort ellende zou herkennen
Ik herkende iig dat Muffin niet zichzelf was
En toen jullie + rondje googlen = groot alarm
En nu heb ik koppijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |