quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker ding he?![]()
Achteraf terugkijkend begrijp ik nu wel die aandacht die ik soms kreeg van mannen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb vandaag iemand horen praten over een 92-jarige ouwe doosch.
De details bespaar ik jullie.
Het is maar goed dat wij als publiek niet zien wat er allemaal achter de schermen gebeurdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
FF komt wat tegen op die dansfeestjes zeg
Die is leukquote:
Ze had een tattoo van een spin op haar rechter schouderblad. Ik dacht dat ik opgegeten zou worden na het dansen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:40 schreef Bluezz het volgende:
Nippend aan een Spaatje Steer en dan de danschvloer opgesleurd worden?
Sleurhutje dat je d'r bent
Nee. Dat wil je echt niet weten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:41 schreef TAV74 het volgende:
Het is maar goed dat wij als publiek niet zien wat er allemaal achter de schermen gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oude doos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.Dat dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij word ik een beetje verkouden (balen, want maandagochtend beginnen mijn colleges weer) dus paracetamollen in die mik en slapen! Oh en Bloes, wat een mollige kindjes
![]()
Qua molligheid van Steer
![]()
Oude doos:OMG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Lekker! Gaan jullie nog iets leuks doen, of gewoon lekker cocoonen en kokkerellen enzo?quote:
Oude doos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.![]()
wat een stijve boel!!
![]()
![]()
Hoe kijk jij naar jezelf nu dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
JajaOok zonder ninja edit snapte ik hem al heur
![]()
Ik ben mijn hele leven al onberispelijk glad geschoren en gekaptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef golfer het volgende:
ik zit mijzelf te bedenken of ik nog ergere hippie-foto's van mijzelf heb, maar ik geloof dat dit het wel was.
1973-1978 was wel ongeveer de ergste periode in mijn,leven, qua lang haar en baardvorming.
en dat terwijl ik gewqon, behalve die onderbreking van dienstplicht, aan het werk was bij een bedrij
Als jij het doet neem ik er ooi nog eentje uit solidariteit met je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:44 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik wil eigenlijk nog een Whisky, maar dan wordt het echt laat. Beter slapen zo denk ik
Iets uitgebreidere toelichting?quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Gaan jullie nog iets leuks doen, of gewoon lekker cocoonen en kokkerellen enzo?
Steer, je zus en jij lachen hetzelfde
Halve familie en schoonfamilie die naar je zit te kijken, daar krijg ik wel een .. van ja.quote:
Jij was ook walloos vroegah als ik het goed ziequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben mijn hele leven al onberispelijk glad geschoren en gekapt
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij het doet neem ik er ooi nog eentje uit solidariteit met je.
Ik mag me van mezelf niet langer meer dik noemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kijk jij naar jezelf nu dan?
En je exfoute laarsjes hoor
Tot mijn 7e ongeveerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij was ook walloos vroegah als ik het goed zie
ik lig in bedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo! Zullen we nog een cocktail drinken bij Beez of Kiwi?
Slobberdeslobber, van FFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed, een Peat class it is![]()
![]()
wat neem jij Golfer??
Wat voor slobber had je gekregen? Glen Talloch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Slobberdeslobber, van FFdie dat lekker voor mij ook nog had meegenomen.
Ik koester mijn Edradour nog een voor special momenten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat voor slobber had je gekregen? Glen Talloch?
Die Edradour 12yrs van Calledonian is erg goed btwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Slobberdeslobber, van FFdie dat lekker voor mij ook nog had meegenomen.
Ik koester mijn Edradour nog een voor special momenten.
Raar he, met zo'n naam.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:55 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, hij is best Peaty, die Peat Class
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |