quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker ding he?![]()
Achteraf terugkijkend begrijp ik nu wel die aandacht die ik soms kreeg van mannen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb vandaag iemand horen praten over een 92-jarige ouwe doosch.
De details bespaar ik jullie.
Het is maar goed dat wij als publiek niet zien wat er allemaal achter de schermen gebeurdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
FF komt wat tegen op die dansfeestjes zeg
Die is leukquote:
Ze had een tattoo van een spin op haar rechter schouderblad. Ik dacht dat ik opgegeten zou worden na het dansen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:40 schreef Bluezz het volgende:
Nippend aan een Spaatje Steer en dan de danschvloer opgesleurd worden?
Sleurhutje dat je d'r bent
Nee. Dat wil je echt niet weten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:41 schreef TAV74 het volgende:
Het is maar goed dat wij als publiek niet zien wat er allemaal achter de schermen gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oude doos:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet heel oud. November 2007.Dat dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij word ik een beetje verkouden (balen, want maandagochtend beginnen mijn colleges weer) dus paracetamollen in die mik en slapen! Oh en Bloes, wat een mollige kindjes
![]()
Qua molligheid van Steer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |