abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4548112
Ongeveer 1 jaar geleden kwam ineens een berichtje om me ICQ binnen Na heeel veel chatten
Bleek het een heel leuk meisje tezijn
Op het laatst chatte we elke dag wel een paar uur Tot bijna de hele dag
Na een hele tijd chatten hadden we verkering met elkaar (internet wel teverstaan)
We hadden nog niet eens een foto van elkaar gezien!
Na een keer bellen bleek ze een hele liefe stem tehebben
We belde toen vet vaak

Na elkaar een foto tehebben gestuur vonden we elkaar eerrug leuk
We besloten om elkaar eens in het echt tezien......Ik ging rond die tijd toch een keer naar een plaats waar zij ongeveer woonde dus We konden wel afspreken (we wonen nogal ver uitelkaar)
Ik stond daar in de barre kou....Doodsbang dat ik er niet uitzag of dat ze niet zou komen
Ik had gezegd van "Fiets niet weg ofzo want dat zou ik echt lullig vinden"
Na een tijdje kwam ze aan Ze leek wel heel anders als op haar foto maar dat vond ze ook van mij

Na een stukje hand in hand tehebben gelopen Stonden we al tezoenen.......We waren totaal verliefd
Later Kwam ze ook eens naar mij toe We hadden elkaar toen alweer 1 maand niet gezien dus dat was aardig hevig
Er is toen veel gebeurt hehe Ik zal jullie de details besparen maar die kunnen jullie zelf wel bedenken
Ik was nog meer verliefd op haar geworden

Na 1 maand ongeveer Kwam ze aanzetten met : "Ik weet niet of ik nog verliefd op je ben"
Ik schrok er bestwel van Want we waren aardig ver gegaan......Maar ik had ook wel somme dingen gedaan
Na een tot nu toe laatste ontmoeting met knuffelen en zoenen
KWam ze op msn met de mededeling dat het uit was ik was er kapot van

Wat bleek nou ze was verliefd op een andere jongen
Iemand die totaal niet bij haar past....Ze hebben nu ongeveer 6 weken
Maar ze zijn nog niet verder gegaan dan zoenen en strelen
Het is eigenlijk een ongelovelijke eikel Ik heb ook al flike ruzie gehad met dat meisje^^
Maar dat is nu weer over
Die gast die blowt,rookt,is slecht op school,en zijn neef gaat voor haar.......NOu tis maar waar je van houdt...*zucht* (ze houd niet van roken!)
Ze heeft em nu al 7 dagen niet gezien Ze is nu ook al 2 dagen thuis

Ik heb nog met haar gechat ze was ineens bestwel aardig
Maar volgens mij is het met hun nu practisch uit
Nou ben ik toevallig donderdag weer waar ze woont...
Ik zei tegen haar Heb je zin om tekomen
Maar ze wist het nog niet

Nou de vraag wat zal ik doen Ik heb stomme dingen gedaan maar zei nu ook.....Zal ik weer proberen haar terug tekrijgen of niet..En nou niet van die berichten van NEE
Maar ik vind het nogsteeds een perfect meisje en ik ben nog niemand tegen gekomen die leuker is dan haar....

Dus ffe duidelijk Haar nieuwe vriend Geeft meer om z'n neef dan haar!
Ik weet het niet meer......

ik weet niet of dit z'n goed idee was om hier teposten maar dat zien we wel weer

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4548182
Vind het maar een vaag meisje om eerlijk te zijn...
pi_4548189
Ik zou wel gaan als ze het goed vind,alles kan nog terugkomen
pi_4548210
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:31 schreef Mr_Noname het volgende:
Ik zou wel gaan als ze het goed vind,alles kan nog terugkomen
Dat dacht ik ook we hadden ook al aardig lang 8 maanden ofzo
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4548219
Hoe vaak heb je elkaar gezien in die 8 maanden?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4548232
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe vaak heb je elkaar gezien in die 8 maanden?
Niet vaak.....Maar het was net op het moment dat ik er elke week wel kwam :S lekker vaag
pi_4548246
Lullig... maar ze heeft voor hem gekozen...

Meisjes vallen altijd op foute types

pi_4548263
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Lullig... maar ze heeft voor hem gekozen...

Meisjes vallen altijd op foute types

Nobody's perfect

Maar lees nog eens beter Ik zei dat ik ook wel foute dingen had gedaan!

pi_4548271
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:37 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Nobody's perfect

Wat versta jij onder foute dingen?
pi_4548290
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:37 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Nobody's perfect

Je zult jezelf toch geen fout type vinden, of wel?
pi_4548315
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je zult jezelf toch geen fout type vinden, of wel?

Naja beter als haar nieuwe vriend Volgens haar zus passen we beter bijelkaar
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:38 schreef Silicium het volgende:

[..]

Wat versta jij onder foute dingen?

Ehm dingen die ik liever niet zeg Ik heb hier al een slechte reputatie na de 2 minuten stilte
pi_4548321
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:41 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Naja beter als haar nieuwe vriend Volgens haar zus passen we beter bijelkaar
[..]

Ehm dingen die ik liever niet zeg Ik heb hier al een slechte reputatie na de 2 minuten stilte

Blijkbaar vindt zij hem beter Dat moet je accepteren...
pi_4548344
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Blijkbaar vindt zij hem beter Dat moet je accepteren...

Kan je lezen ??
Waarom heb je van die doppe in je ogen
pi_4548351
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:43 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Kan je lezen ??

Als ze jou beter vindt, waarom is hij dan haar vriend en jij niet
  dinsdag 11 juni 2002 @ 20:45:18 #15
27634 Silicium
Motorchick
pi_4548368
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:43 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Kan je lezen ??

Ze bedoelt het goed. Jij vraagt om mening.
pi_4548390
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als ze jou beter vindt, waarom is hij dan haar vriend en jij niet

Ehm omdat het een domme actie is Volgens haar gebruikt ze hem alleen voor tezoenen Omdat ie dichtbij woont
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:45 schreef Silicium het volgende:

[..]

Ze bedoelt het goed. Jij vraagt om mening.

Ja no offence
pi_4548413
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:46 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Ehm omdat het een domme actie is Volgens haar gebruikt ze hem alleen voor tezoenen Omdat ie dichtbij woont
[..]

Ja no offence

Feit blijft dat ze wat met hem heeft, daar zal ze wel een reden voor hebben, hoe kom jij er dan bij dat jij d'r wel ff terug kunt krijgen? Zo werkt het niet...
pi_4548445
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Feit blijft dat ze wat met hem heeft, daar zal ze wel een reden voor hebben, hoe kom jij er dan bij dat jij d'r wel ff terug kunt krijgen? Zo werkt het niet...

Omdat ik nogsteeds op haar ben En omdat ze nog vet aardig doet
pi_4548458
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:50 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Omdat ik nogsteeds op haar ben En omdat ze nog vet aardig doet

Jij wel op haar, maar ze zei dat ze niet meer verliefd op jou is Misschien moet je dan toch niet te veel hoop meer hebben.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 20:51:35 #20
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_4548468
Ik snap niet dat je uberhaupt post want je weet het antwoord toch al. Je vraagt om alleen op bevestiging en mensen die dat niet doen val je meteen weer aan.
Jij gaat haar gewoon met haar afspreken en misschien is ze de liefde van je leven/misschien ga je plat op je bek maar als je nu past zul je het nooit of te nimmer te weten komen. Succes.
Liefde, leven , geven!!!!
  dinsdag 11 juni 2002 @ 20:51:53 #21
27634 Silicium
Motorchick
pi_4548476
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jij wel op haar, maar ze zei dat ze niet meer verliefd op jou is Misschien moet je dan toch niet te veel hoop meer hebben.

*mee eens is*
pi_4548479
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat zei ze toen Misschien nu niet meer
Ik kreeg ineens een mailtje met als einde DIKKE KUS
Was toch wel lief
pi_4548494
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:52 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Dat zei ze toen Misschien nu niet meer
Ik kreeg ineens een mailtje met als einde DIKKE KUS
Was toch wel lief

Tja je kunt er maar op 1 manier achter komen hè, ons geloof je toch niet
pi_4548513
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja je kunt er maar op 1 manier achter komen hè, ons geloof je toch niet

Hmm Ik geloof ons jullie heus wel
  dinsdag 11 juni 2002 @ 20:56:29 #25
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_4548545
Is gewoon verloren zaak. Die meid heeft nu een vriend die ze leuk vind en ze ziet jou gewoon als een leuke jongen waar ze mee kan praten.
Die "dikke kus" hoef je dus ook geen hoop uit te halen.

Maar ja als je ons niet wilt geloven moet je het gewoon proberen, ergste wat kan gebeuren is dat je op je bek gaat.

Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
pi_4548585
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:54 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Hmm Ik geloof ons jullie heus wel

Duidelijk Daarom ga je ons aanvallen als we niet zeggen dat ze je geweldig vindt.

Ik zet trouwens ook altijd kus onder meeltjes, ook naar vriendinnen of familie ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 11-06-2002 21:00]

pi_4548591
Je zei in je eerste berichtje al dat je geen NEE wilde horen.
Dus: Ja hoor, ze is hartstikke weg van je en je moet het proberen.
(Ik denk: Nee, ze is in de war en je moet haar even de tijd gunnen)
pi_4548641
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 20:59 schreef Guppi het volgende:
Je zei in je eerste berichtje al dat je geen NEE wilde horen.
Dus: Ja hoor, ze is hartstikke weg van je en je moet het proberen.
(Ik denk: Nee, ze is in de war en je moet haar even de tijd gunnen)
Hmm misschien moet ik het beter uitlegge......
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:03:27 #29
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4548655
Volgens mij herinner ik me nog een topic van jou waarin staat dat ze pas een jaar of 13 is. Dus misschien is ze gewoon nog wat te jong voor een vaste relatie, zeker voor een vaste relatie op lange afstand, en wil ze gewoon nog wat lol hebben. Ik denk dat haar leeftijd er ook wel mee te maken heeft.

Of verwar ik je nu met een ander?

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:03:51 #30
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4548661
Ik denk eerder dat ie niet botweg NEE wil horen zonder motivatie..

Ik denk dat je gewoon moet doen wat je gevoel zegt..

dinsdag 11 juni 2002 @ 21:04:40 #31
27634 Silicium
Motorchick
pi_4548673
Topicstarter zelf is ook nog niet zo oud hoor...

no offence

pi_4548687
Leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken, jonge mensen kunnen net zo goed verliefd worden en het idee hebben dat ze bij elkaar horen
Ik kan het weten
pi_4548698
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:03 schreef Angeles het volgende:
Volgens mij herinner ik me nog een topic van jou waarin staat dat ze pas een jaar of 13 is. Dus misschien is ze gewoon nog wat te jong voor een vaste relatie, zeker voor een vaste relatie op lange afstand, en wil ze gewoon nog wat lol hebben. Ik denk dat haar leeftijd er ook wel mee te maken heeft.

Of verwar ik je nu met een ander?

quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:04 schreef Silicium het volgende:
Topicstarter zelf is ook nog niet zo oud hoor...

no offence

Je hebben nog gelijk
Ik ben idd 14
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:11:40 #34
27634 Silicium
Motorchick
pi_4548766
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken, jonge mensen kunnen net zo goed verliefd worden en het idee hebben dat ze bij elkaar horen
Ik kan het weten
Het heeft wel met leeftijd te maken. Dertienjarigen kijken anders tegen het begrip relatie aan dan iemand van 20.

maar das mijn mening

dinsdag 11 juni 2002 @ 21:12:23 #35
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4548779
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan het weten
Ik zeg ook niet dat het niet kan. Ik weet dat maar al te goed, mijn ouders waren ook 15 toen ze elkaar leerden kennen en zijn nog altijd bij elkaar. Maar er zijn ook mensen bij wie leeftijd wél invloed kan hebben en die er gewoon echt nog niet aan toe zijn. Leeftijd heeft er dus wel degelijk mee te maken, het is alleen geen wet van meden en persen dat jonge mensen nog geen vaste relatie kunnen hebben.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:35:00 #36
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_4549177
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:12 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet kan. Ik weet dat maar al te goed, mijn ouders waren ook 15 toen ze elkaar leerden kennen en zijn nog altijd bij elkaar. Maar er zijn ook mensen bij wie leeftijd wél invloed kan hebben en die er gewoon echt nog niet aan toe zijn. Leeftijd heeft er dus wel degelijk mee te maken, het is alleen geen wet van meden en persen dat jonge mensen nog geen vaste relatie kunnen hebben.

Juist Mijn ouders waren ook rond die leeftijd dat ze een relatie met elkaar kregen. Das eigenlijk nooit meer uit gegaan, en voor zover ik weet is dat ook de enige serieuse relatie die ze hebben gehad. Best vreemd opzich, dat je in je eerste goede relatie zo goed met elkaar gaat dat je zo veel jaar met elkaar kan blijven, aangezien je zo weinig 'ervaring' hebt met relaties.
En als je echt zelf nog geloofd in die relatie moet je dat gewoon zeggen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Lang ermee blijven zitten werkt niet denk ik, wordt je alleen maar ongelukkig van. Grote kans dat je dat natuurlijk niet meteen durft, bang voor de reactie ofzo, maar eens zal je toch openheid van zaken moeten geven
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  dinsdag 11 juni 2002 @ 21:44:23 #37
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4549340
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:35 schreef Afwezig het volgende:

[..]

maar eens zal je toch openheid van zaken moeten geven

Dat lijkt mij ook het beste. Over praten dus! Desnoods weer via e-mail of chat

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4550091
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 21:44 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook het beste. Over praten dus! Desnoods weer via e-mail of chat

prrrrrr

Hmm Ikke is blij
Ik heb net 20min Gebeld en erbij gechat Naja dat komt helemaal goed denk ik

Hmm Ik ben vet blij!!!!

pi_4550285
sterkte schat
hoop voor je dat weer goed komt
pi_4550414
gewoon doen..
suc-6
pi_4550450
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:34 schreef Lovely-Lili het volgende:
sterkte schat
hoop voor je dat weer goed komt
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:40 schreef Jory het volgende:
gewoon doen..
suc-6
Bedankt lieve meisjes
pi_4562495
Godverdomme ik kan ook nooit iets goeds doen
pi_4564242
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:56 schreef MasterDisaster het volgende:
Godverdomme ik kan ook nooit iets goeds doen
wattis er dan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')