FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ze had al replyquote:
quote:
Ik ben net pas ingeschakeld help me evenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Omdat Aafke meer weet en dat het leuk is zei ze.
Anders lees je je even inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:45 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja jou opzoeken op twitter, gaan!
Door een meiske die niet eens met haar volle gezicht in de ava durftquote:
Lantaarn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik wil een overzicht met:
fokusers: pro deelnemer
fokusers: anti deelnemer
is dat mogelijk?
(ik doe onderzoek wie er pro Lantaarn / Hersentietdood / HongaarseRugridder / Zeekoe is, en vind geen voorstanders..)
Ook niet mijn typ nee, maar ze intrigeert me wel. Dat losgeslagene. En tegelijkertijd toch heel serieus en gedisciplineerd zijn op d'r lichaam want ze is duidelijk heel getraind. Maar dan wél weer roken, en enorm zuipen. Een aparte.quote:
Lege flessen...?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
De melkboer heeft ook al geleverd:
[ afbeelding ]
Aafke moest naar achter en kwam terug om 4 mensen te halen naar de KvdW.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik ben net pas ingeschakeld help me even
Als je ziet hoeveel licht die kluiven geven in het donker zou je denken dat haar geheim is: Ik heb tsjernobyl overleefd!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
De melkboer heeft ook al geleverd:
[ afbeelding ]
Ja gedaan, hoppa tongpiercingje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders lees je je even in.
Gemengde kamers dan? Misschien dan ook wel gemengd stemmen, dat zou een hele andere dimensie geven aan het geheel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Aafke moest naar achter en kwam terug om 4 mensen te halen naar de KvdW.
Nu zegt ze dat ze morgen op 1 kamer moeten zitten en dat het leuk wordt. meer weet ik ook niet.
de hele boel wordt verbouwd/gerepareerd in de vrouwen kamer geloof ik. maar geen clues oid.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Aafke moest naar achter en kwam terug om 4 mensen te halen naar de KvdW.
Nu zegt ze dat ze morgen op 1 kamer moeten zitten en dat het leuk wordt. meer weet ik ook niet.
Getraind> Wat heeft dat met haar lelijke kop te maken? Verder ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook niet mijn typ nee, maar ze intrigeert me wel. Dat losgeslagene. En tegelijkertijd toch heel serieus en gedisciplineerd zijn op d'r lichaam want ze is duidelijk heel getraind. Maar dan wél weer roken, en enorm zuipen. Een aparte.
Het feit dat Jurien degene van de anabolen was, wil trouwens helemaal niet zeggen dat Aafke die niét gebruikt hč.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel licht die kluiven geven in het donker zou je denken dat haar geheim is: Ik heb tsjernobyl overleefd!
Gemengd stemmen zowiezo, dat gaf Phillip net al aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gemengde kamers dan? Misschien dan ook wel gemengd stemmen, dat zou een hele andere dimensie geven aan het geheel.
Zeker wel die piercer van beroep.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:48 schreef RiftNL het volgende:
Zou Aafke een clitpiercing hebben? JAWEEEELLLLL
Hmm, aangelengd met water.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het is behoorlijk afgeroomd.
Ik weet welke ziekte.. wij noemen het ook wel : "de dood"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:49 schreef RiftNL het volgende:
Sofia heeft een ziekte dat ze niet tegen zonlicht kan etc vandaar die enorme bleekheid en dat is serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |