FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Jij had geen lapoquote:
dat joanna een lekkertje is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
Godver ik wilde iets zeggen maar nu ben ik het weer kwijt.
heb jij enkel dat duimpje als PI ofzo?quote:
Nee. Gewoon duizen honderd miljoen procent nee. En dat weet ik zeker.quote:
Zakl wel een gay-ding zijn!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
Godver ik wilde iets zeggen maar nu ben ik het weer kwijt.
Maar beter ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
Waar is sherrun? Zie dr niet meer? Hebben ze dr terug in zee gegooid?
oink oinkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
nee hoor ik heb er veel meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
heb jij enkel dat duimpje als PI ofzo?![]()
Van rukken ook bommie.. nonnie gelezen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zakl wel een gay-ding zijn!dan verlies je langzaam maar zeker al je hersenen heb ik gelezen in een katholieke sekte clubblaadje!
Ze mist dus eigenlijk dat wat Guido wel heeft!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Day het volgende:
Er is echt niks vrouwelijks aan Sofia's loopje.
geslacht, en morgen op de bbqquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
greenpeace is d'r komen ophalenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
niks van te merken hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:00 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee hoor ik heb er veel meer
Nee daar krijg je harige klauwen van!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Van rukken ook bommie.. nonnie gelezen?
Ha, jij geeft nu gewoon een clue!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
Dat hoef je niet aan de hele groep te vertellen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha, jij geeft nu gewoon een clue!
Lelijk bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef Killersmile het volgende:
wat ziet aafke er charmant uit trouwens
vergeleken met joanna is iedereen lelijk. rusting aan dus wieweetwattquote:
Ze loopt wijdbeens maar ja dat is natuurlijk beroepsdeformatiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Day het volgende:
Er is echt niks vrouwelijks aan Sofia's loopje.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
+200 voor gniffiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
vergeleken met joanna is iedereen lelijk. rusting aan dus wieweetwatt
Valsche nichtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
Oh Sherrun zit tussen de mannen...vandaar dat ze niet opviel..
hhaah. sorry maar ik lach echt over mijn eigen post!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
invisible mode!
Lang en lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef versabommie het volgende:
En nu zie je Laura in actie zoals ze alle tijd in het huis in actie te zien zal zijn
ze valt wel op, ze is breder toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
Oh Sherrun zit tussen de mannen...vandaar dat ze niet opviel..
slaaptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef Lemar het volgende:
Guido ben ik ook uit beeld verloren trouwens.
Zwaar de tegenstelling van mooi italiaanse schonen.. die wel tetten en heupen en een kont hebben!quote:
die ligt al een uur te pittenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef Lemar het volgende:
Ik ben best lief geweest vandaag!quote:
Die slaapt al. Hij was zielig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef Lemar het volgende:
Sherrun is degene met borsthaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ze valt wel op, ze is breder toch?
Anche in Italia ci sono donne differentequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zwaar de tegenstelling van mooi italiaanse schonen.. die wel tetten en heupen en een kont hebben!
Nouja die laatste opmerking over Sharon maakte dan ineens heel veel goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben best lief geweest vandaag!.
ok dank je voor de bevestigingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Killersmile het volgende:
[..]
speciaal voor jou: wat ziet die Aafke er lelijk uit vandaag
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze loopt wijdbeens maar ja dat is natuurlijk beroepsdeformatie
ow die, meer dan Alex?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sherrun is degene met borsthaar..
het lief zijn is voorbij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sherrun is degene met borsthaar..
Het is na 12 uur. Nu mag ik weer. It's a new dayquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja die laatste opmerking over Sharon maakte dan ineens heel veel goed
quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
Het is na 12 uur. Nu mag ik weer. It's a new day.
Ruud, wie vind jij mooi? Joanna?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Anche in Italia ci sono donne differente
Tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef wieweetwatt het volgende:
Mag ik mijn top 5 van nu ook hier posten?
Ze ligt er in twee weken tijd toch ff honderd keer bij!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef wieweetwatt het volgende:
Mag ik mijn top 5 van nu ook hier posten?
Dat zijn er 4quote:
Daarom vindt Joanna hem leuk. Bij hem moet ze d'r best doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef Killersmile het volgende:
Volgens mij is die Flip ook niet echt één van de tactische tegen vrouwen haha
Nee? Wie dan?quote:
Waar kijk jij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:11 schreef Kwaliteit het volgende:
WAT KRIJGEN WE NU ALLE STREAMS VALLEN HIER UIT
NOOOO!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |