Wilde het filmpje van Stop for a minute tijdens Ekstra Weekend plaatsen, maar die is dus ook offlinequote:
Veenstra was er volgens mij toevallig... Maar waarom zijn ze nou weg?quote:
Geen idee, ik luister niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Veenstra was er volgens mij toevallig... Maar waarom zijn ze nou weg?
Ik schakelde ook pas in toen Timur zat te tieren dat het een kutuitzending was en ineens liepen ze wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Veenstra was er volgens mij toevallig... Maar waarom zijn ze nou weg?
Huh wtf?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik schakelde ook pas in toen Timur zat te tieren dat het een kutuitzending was en ineens liepen ze weg
Denk 'tquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Twitter ligt hier plat, ben ik de enige?
Weheheh, ik schakelde in toen ze weggingen en Michiel de studio in werd gesleurdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik schakelde ook pas in toen Timur zat te tieren dat het een kutuitzending was en ineens liepen ze weg
twitter.com doet niets hier... tweedeck doet het welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Twitter ligt hier plat, ben ik de enige?
Mobile.twitter.com werkt wel, raar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef Briggy het volgende:
[..]
twitter.com doet niets hier... tweedeck doet het wel
Tweetdeck maar ff installeren, die werkt primaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef miieejj het volgende:
twitter wil nie echt mee werken idd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |