FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja baas.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:30 schreef versabommie het volgende:
kan het woordje HET uit de TT? aaah Blauwe tuinlaafjes?
dank dank!quote:
Als je dat hebt, moet je naar de huisarts!quote:
Je gaat het bijna hopen, nu hij de zeikpaal is gewordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
lach me dood als alex het wel geraden heeft
download adblock plus? nergens last vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:32 schreef Ireth het volgende:
KUTVEAMER!!!
De uitslag gemist van de stem, weer mis gegokt zekers?
en het nu pas doorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft met 2500 euro gedrukt voor een kluis van 1500.
haha slimme Gerardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alex had toch gedrukt voor Joanna?quote:
Maar hij let wel op de plakken kaas en het te lang douchen!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
tooo much information......quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
Heeft die servio iets te hard tegen zijn huig laten kloppen ofzo
Ja in zijn stoutste dromenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
Heeft die servio iets te hard tegen zijn huig laten kloppen ofzo
firefox + Adblock plus ftw !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:32 schreef Ireth het volgende:
KUTVEAMER!!!
De uitslag gemist van de stem, weer mis gegokt zekers?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:34 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Maar hij let wel op de plakken kaas en het te lang douchen!!!!
op vrijdag begint toch de nieuwe week?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
hij heeft al voor sharon gedrukt deze week?
Guido heeft al eerder nieuws van thuis gekregen begrijp ik?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef little_me het volgende:
Ik vind dat eigenlijk niet eerlijk Joanna mag dus blijkbaar niet een bevestiging van haar vriend horen, sofia mag ook niks van thuis horen, Servio ook niet. En gister in de live uitzending,werd er wel tegen Guido gezegd, dat zijn vriendin nog steeds van hem houd. Dat is toch ook een bevestiging dat tie door kan gaan met die zogenaamde fake relatie.......
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op vrijdag begint toch de nieuwe week?
Nope... 1x per weekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Mag je niet drukken tot je kluis leeg is ?
Die begint maandag toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar de nieuwe week is nu toch begonnen in het huis
Naar z'n vriendinnetje Sofia.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
servio loopt weg, gaat ie zich verhangen?
je moet 2500 hebben om te drukken en je mag om de 7 dagen drukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Mag je niet drukken tot je kluis leeg is ?
Ik weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet in sst tochDat begreep ik laatst
"KOM DANNN! NUUU!! LILLEKE KUT" x1000quote:
Na de exit mag weer gedrukt worden. Dus filip kan drukken toch? Of moet er perse 7 dagen tussen zitten?quote:
Schreeuwen en gillen Guido Guido Guido Guido Guidoquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"KOM DANNN! NUUU!! LILLEKE KUT" x1000
Ze hadden gezamelijk het " beheer" over de nachtkijker maar Servio heeft hem gluiperig achterover gedrukt.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"KOM DANNN! NUUU!! LILLEKE KUT" x1000
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Karim wilde de nachtkijker pakken om buiten te zoeken, maar Servio heeft hem verstopt
Thanx
Serpico schijt terecht bagger voor Karim...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft ie 'm toch teruggegeven, karim loopt nu met de nachtkijker
ik had het niet beter kunnen verwoorden (natuurlijk)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Serpico schijt terecht bagger voor Karim...
Karim is de hoogbegaafde puppetmaster!
ik zie monique ook nog niet voor een hoogbegaafde aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Serpico schijt terecht bagger voor Karim...
Karim is de hoogbegaafde puppetmaster!
New balls please!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:43 schreef kreta2010 het volgende:
Ik walg van Servio, hij leek leuk, maar blijkt achterbaks te zijn en speelteen vies spelletje!!
Geilt op aandacht!!
Exit bingo-qweenie
Eerst mag hij iig nog proberen Guidson te verleiden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:43 schreef kreta2010 het volgende:
Ik walg van Servio, hij leek leuk, maar blijkt achterbaks te zijn en speelteen vies spelletje!!
Geilt op aandacht!!
Exit bingo-qweenie
Verkeerde sport, verkeerde bewonerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:45 schreef Tamaartje het volgende:
Alex dacht dus dat het geheim van Mo was dat ze een relatie met een prof voetballer had!
Ik wel geloof ik... ik vind het de leukste van het hele stel!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:43 schreef Praatpoeder het volgende:
KarimIk zou het niet op hem kunnen, maar hij heeft toch een beetje mijn hart gestolen de laatste tijd
neem deze in Firefoxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:45 schreef sjaakspark het volgende:
doet bij jullie deze http://secretstory.hole1988.nl/ het ook al de hele avond niet?ż
Wel leuk dat ze zo dichtbij komenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:46 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Verkeerde sport, verkeerde bewoner
Mooie cap.quote:
Tuurlijk denkt Alex dat niet, hij zet Monique op het verkeerde been.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ze denken dat servio een lintje heeft gehad
ik ga Karim ook steeds meer waarderenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wel geloof ik... ik vind het de leukste van het hele stel!
Ik zou hem eerst in een bad Dettol soppenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wel geloof ik... ik vind het de leukste van het hele stel!
So close, yet so farquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze zo dichtbij komen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
Zal het nog leuk en spannend worden???
Want anders ga ik al mijn series even kijkenLoop 2 weken achter
Het is weekend.. er kijken meer mensen, dus dan doen ze maar niksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
Zal het nog leuk en spannend worden???
Want anders ga ik al mijn series even kijkenLoop 2 weken achter
Tuurlijk welquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
zitten we morgenavond weer te schelden
Zo, die heeft er werk van gemaakt. Een beetje sneu though, zelf trachten streams zonder advertenties aan te bieden maar dan in je pagina wel een eigen banner embedden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:45 schreef sjaakspark het volgende:
doet bij jullie deze http://secretstory.hole1988.nl/ het ook al de hele avond niet?ż
Ja echt erg, nog een week GTST en nog 2 weken VD, Glee, 90210, V2009, Modern Family en 4 afl. van AIquote:
Het houdt je van de straatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo, die heeft er werk van gemaakt. Een beetje sneu though, zelf trachten streams zonder advertenties aan te bieden maar dan in je pagina wel een eigen banner embedden.Pogen geld te verdienen aan de content/het werk en de investering van anderen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef Wilskracht het volgende:
Idee opdracht voor de mannen 24 uur buiten blijven verdien je 2500 euro
ja lijkt me leuk .... bel jij even naar de rode telefoon?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef Wilskracht het volgende:
Idee opdracht voor de mannen 24 uur buiten blijven verdien je 2500 euro
En maar blijven kijken héquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt erg, nog een week GTST en nog 2 weken VD, Glee, 90210, V2009, Modern Family en 4 afl. van AI
Heeeeeeeeeeeelp.
En het is echt saai in huis, vind er geen reet aan op dit moment. En dan is de KVDW ook nog tot zondagmiddag gesloten....
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
Alex woont in een twee-onder-een-kap?
Laat dan maar...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:50 schreef b_engeltje het volgende:
ik hoor iedere x mensen plassen en wc's door spoelen jullie ook?
Niks. Die mensen moeten er ook zijnquote:
Ik dacht sowieso dat ze dat van plan waren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Waarom laten ze ons nou geen opdrachten voor de telefoon bedenken via twitter ofzo.
Of hier een topic openen met telefoonopdrachten en dat de leukste dan echt gedaan wordt
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:51 schreef chufi het volgende:
Ze zeggen het nu zelf, ze hebben weekend
Ik heb nooit gelijk op mijn rekeningquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
een titel dragen betekend niet dat je gelijk gelijk op je rekening hebt
Ik wil ook gelijk op mijn rekeningquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht sowieso dat ze dat van plan waren.
Sterker, ik krijg vaak ongelijk van de bank....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nooit gelijk op mijn rekening.
ow mm dom geld dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nooit gelijk op mijn rekening.
Nouja, je hoeft natuurlijk niet gelijk te generaliseren, je hebt dom geld, maar je hebt ook wel slim geld hoor!quote:
Dat vond ik een leuke feature van the bunker, al heb ik dat nooit gekeken. Maar ik weet zeker dat het SS veel toffer zou makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Waarom laten ze ons nou geen opdrachten voor de telefoon bedenken via twitter ofzo.
Of hier een topic openen met telefoonopdrachten en dat de leukste dan echt gedaan wordt
Ik doelde op de 2-onder-1-kapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heb geen van beidequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft natuurlijk niet gelijk te generaliseren, je hebt dom geld, maar je hebt ook wel slim geld hoor!
Terwijl die kastnicht zwaar het voordeel krijgt van de redactie!quote:
Hij vindt er iets niet eerlijk, maar verstond er weer niks van door dat gemompel.quote:
Rook zij ook niet aan de onderbroeken van d'r vriend?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
Ah Joanna kan weer van alles zien aan hoe iemand zit...
Was toch ook Joanna die kon ruiken of iemand geld had?
Mijn geld hoeft geen hersenen te hebben, zolang het zichzelf eencellig kan vermenigvuldigen is het goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft natuurlijk niet gelijk te generaliseren, je hebt dom geld, maar je hebt ook wel slim geld hoor!
Zeker, geen hond in dat huis denkt nu toch dat 'ze' een relatie hebben?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
Terwijl die kastnicht zwaar het voordeel krijgt van de redactie!
Voor ons kijkers welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
maakt hem echt niet veel uit ..
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Rook zij ook niet aan de onderbroeken van d'r vriend?
Of haal ik nou een en ander door elkaar?
Gerard zal wel goeie deo gebruiken dan..
Met het ene verdient ie meer geldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
maakt hem echt niet veel uit ..
Hij zei dat het niet eerlijk was dat er bijv een missie was die fucking moeilijk was en bijna niet te doen was en dat je daar dan maar 1000 euro voor krijgt. Terwijl als je een vraag verkeerd beantwoord hebt je meteen 3500 euro krijgt. Niet eerlijk dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef Day het volgende:
[..]
Hij vindt er iets niet eerlijk, maar verstond er weer niks van door dat gemompel.
Ik wilde het net typenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Wat een enorme Calimero is het toch, die Guido
Psies! En nu graag iemand dat hok in die zijn eierdop inwakt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Wat een enorme Calimero is het toch, die Guido
WTFquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Rook zij ook niet aan de onderbroeken van d'r vriend?
Wel geraden, maar niet goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef wieweetwatt het volgende:
hooooi, ik was er niet vanavond, nog geheimen geraden? Guido en Laura?
Nope... helemaal niksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef wieweetwatt het volgende:
alex heeft voor mo gedrukt - foutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef Wilskracht het volgende:
Nog een idee
Organiseer een Bingo avond
Guido mag dat natuurlijk wel veel kaas, kan Servio lekker tegen zijn lovehandles aanbatsenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
Servioooooooooo guido eet kaaaaaaaaaaaaaaas !!
Ow please not.. ze kunnen toch wel wat beters verzinnen? Desnoods een vuurkorf 48 uur brandend houden ofzo... Met vooropgezette koppeltjes, Servio en Alex enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef Wilskracht het volgende:
Nog een idee
Vrouwen zouden ook stinken als ze zouden poepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Want alle mannen stinken aldus onze diva.
en dan de wc en de gootstenen laten *verstoppen* dan krijg je een overstroming?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef Wilskracht het volgende:
Nog een idee
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en dan de wc en de gootstenen laten *verstoppen* dan krijg je een overstroming?
Er is dus wel iets gebeurd...........quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
alex heeft voor mo gedrukt - fout
servio voor philip - ook fout
Ja maar wat als iemand op de knop drukt en dat geheim raad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
guido professional gamer(zegt die)
laura dyslectisch
Hey wieweetwatt, ik heb geen idee. Ze zeggen dat er een hoogbegaafde rondloopt daar, maar ik heb zo'n idee dat daar niet veel van klopt. Doe er wat meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hey iBenny, hoe dom zijn ze? Ik begin langzaam een zwak te krijgen voor Guido
sry had verkeerd gelezen, denk dat er dan weinig gebeurtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar wat als iemand op de knop drukt en dat geheim raad?
Goeie vraagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar wat als iemand op de knop drukt en dat geheim raad?
De mannenhaat druipt er weer vanafquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Want alle mannen stinken aldus onze diva.
was ook dat niet haar echte geheim (slimme meid )quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef sjampoeh het volgende:
Een missie is toch wat anders dan een geheim ? Laura heeft haar geheim onthult aan Guido paar dagen geleden. Snap niet dat daar niks van gezegd isZit me toch dwars haha
Joanna is voor mij hoogbegaafd... qua uiterlijk danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey wieweetwatt, ik heb geen idee. Ze zeggen dat er een hoogbegaafde rondloopt daar, maar ik heb zo'n idee dat daar niet veel van klopt. Doe er wat mee
Daar bedoelen ze bij Secret Story de havo mee, denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey wieweetwatt, ik heb geen idee. Ze zeggen dat er een hoogbegaafde rondloopt daar, maar ik heb zo'n idee dat daar niet veel van klopt. Doe er wat mee
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:02 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Daar bedoelen ze bij Secret Story de havo mee, denk ik
Nerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Een dag zou niet compleet zijn zonder deze vraag
hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:02 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Daar bedoelen ze bij Secret Story de havo mee, denk ik
hmm ja zit wat in... weet van guido (denk ik) dat DAT niet z'n echte geheim was, want dat staat gewoon op de sst site..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien
[..]
was ook dat niet haar echte geheim (slimme meid )
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef WebAddict het volgende:
Regie verzin iets, ik word helemaal gek van dit programma nu.
echt saaaaaaaaaaaai
Een cameltoe blijft ons gelukkig bespaardquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ieeeuw, lijkt net of ze een flinke allways ertussen heeft hangen
een tandenstokerTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Ireth het volgende:
Waar zit Karim nou in hemelsnaam op te kluiven?
tandenstoker?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Ireth het volgende:
Waar zit Karim nou in hemelsnaam op te kluiven?
Kut! Ik had wel wat verandering verwachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Het geheim gaat trouwens gewoon door, om je vraag dan ook maar even te beantwoorden
Jij bent het zelf waarschijnlijk niet; gezegd is immers al dat Gerards geheim is dat hij miljonair is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef D. het volgende:
Gerard is de hoogbegaafde, die heeft slim ingekocht en goed verkocht
Hey, NotYouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent het zelf waarschijnlijk niet; gezegd is immers al dat Gerards geheim is dat hij miljonair is.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent het zelf waarschijnlijk niet; gezegd is immers al dat Gerards geheim is dat hij miljonair is.
ja, ik ben er wel klaar mee, met die laura en guido. Stagneert nu tussen guido en serv en alex en lauquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:05 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Kut! Ik had wel wat verandering verwacht
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:
Guido moet van Laura af, dan is ie op zn bestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja, ik ben er wel klaar mee, met die laura en guido. Stagneert nu tussen guido en serv en alex en lau
precies !!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Guido moet van Laura af, dan is ie op zn best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |