Permanente rij ontzegging lijkt me de beste optiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Merkie het volgende:
Ik zou hem voor 10 jaar z'n rijbewijs afnemen en dan maar eens opnieuw examen laten doen, deze gozer is een gevaar op de weg met 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel.
Mensen in Boerakker ook, dus je punt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Provinciaal is ergens ver in het oosten, anders is een Zaandammer ook een provinciaal.
Ik woon tenminste nog aan een 1-cijferig autosnelwegnummer.
NIet zo haten over Boerakker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:51 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mensen in Boerakker ook, dus je punt?
Niets mis met Boerakker, ik had ook Nij Beets kunnen zeggen.quote:
Buiten dat, je bent ook wel knap in de war als je met 65 km/h een rotonde opduikt. Ik vraag me af of er een auto is die dat kan hebben zonder uit te breken. Volgens mij durven zelfs motorrijders dat niet, ondanks dat die harder door de bocht kunnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
erger: de micra de schuld in de schoenen schuiven!
Rotonde bij Joure is prima te doen hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Buiten dat, je bent ook wel knap in de war als je met 65 km/h een rotonde opduikt. Ik vraag me af of er een auto is die dat kan hebben zonder uit te breken. Volgens mij durven zelfs motorrijders dat niet, ondanks dat die harder door de bocht kunnen.
Ik doneer een kogel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
Arme jongen. Zo hard genaaid door die Micra bestuurder en die politieagent. Zullen we hem helpen met zijn allen, dat is toch het minste dat we kunnen doen?
Ik een boom.quote:
Je geeft mensen te veel credit. Dit soort bestuurders:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef Geelman het volgende:
Of het is een trol en hij fokt ons allemaal.
Ja, maar ik ging uit van een mini-rotonde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:05 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Rotonde bij Joure is prima te doen hoor.
Die dubbele rotondes in Drachten ( noorderhogeweg).
Maar een minirotonde met 65... Dat lukt niet 3 kwart.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
Arme jongen. Zo hard genaaid door die Micra bestuurder en die politieagent. Zullen we hem helpen met zijn allen, dat is toch het minste dat we kunnen doen?
Domme kut generalisatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef Paxcon het volgende:
Verwaande kleuters met papa's auto
Domme vmbo paupers die stoer willen doen
Of een fiets kopen voor hemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Voel de liefde.
Ik bestel wel een shredder.
Z'n zangkunsten ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zijn nummerbord staat er wel mooi op
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:06 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Negeer mijn vorige opmerking over testosteron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |