FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
dat weet ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Servio druk voor Phillip en dat raadt hij nooit goed. Dus kan Phliip weer voor Alex drukken.
Zo achterlijk is 't niet toch.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
Wat heeft Pliepje toch opeens met dat achterlijke hoedje?
Chacun a son goutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo achterlijk is 't niet toch.
Ik weet het niet... ik vind het stomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
Tuurlijk Philip isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:53 schreef iBenny het volgende:
Philip wordt steeds toffer
Zorgt wel voor sfeer in huis
Lijkt wel een missie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
ZIE JE!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ik vind het stom
Bommerinnetje vraagt net waarom je een andere ava hebt, of je eindelijk afgeknapt bent op die lutserquote:
Denk je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:53 schreef TimeJumper het volgende:
Ja Joanne naar de kvdw. Hij mag toch ook gokken op Joanne.
Die heeft hij volgens mij goed!!
me too, hij draagt het alleen omdat de vrouwen tegen hem zeiden dat hij zo op Ciske de Rat leekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ik vind het stom
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja hallooooo heb ook nog een leven hè
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja hallooooo heb ook nog een leven hè
Ook gij, Bommerinnetje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bommerinnetje vraagt net waarom je een andere ava hebt, of je eindelijk afgeknapt bent op die lutser
Doet mij denken aan die mislukte Idolsgast, Boris.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
me too, hij draagt het alleen omdat de vrouwen tegen hem zeiden dat hij zo op Ciske de Rat leekblijkbaar vond hij dat een compliment
ik hou van jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als Philip zou winnen
ja, ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als Philip zou winnen
Hij vond het voor de handliggend dat die nachtkijker bij Joanne hoorde.quote:
Nu durft ze helemaal niet meer te postenquote:
Het is zo jammer dat je zo specifiek het antwoord moet geven... hoe speciefiek zouden ze willen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij vond het voor de handliggend dat die nachtkijker bij Joanne hoorde.
Ik hoop het wel, word er eindelijk eens wat geraden , al is het dan door Servio
U werkt achter de schermen? Vertelquote:
Ook zijn geheim is al bijna bekend al zo vroeg in het spel, ook al kan er nog van alles gebeuren in het spel.quote:
Bommerinnetje durft volgens mij alles.. anders was ze niet met jou getrouwdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu durft ze helemaal niet meer te posten
heeeerlijk roje wite of drogequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moest ffkes glaasje wijn inschenken![]()
![]()
![]()
hoge hakken --> clue slaat op vrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:54 schreef little_me het volgende:
en toch denk ik dat die schoen bij Servio hoort en niet bij Joanne
Hij is bingo queen,draagt ook hoge hakken, volgens mij doe je dat ook snachts
en hij heeft ook aangegeven een hele slechte slaper te zijn
Hoge hakken sloeg volgens mij op wandelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hoge hakken --> clue slaat op vrouw
nachtrustpillen --> slaapwandelen
---> JOANNA
we shall seequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hoge hakken --> clue slaat op vrouw
nachtrustpillen --> slaapwandelen
---> JOANNA
En bedankt, nu zit kleinduimpje te juigen naast me op de bankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bommerinnetje durft volgens mij alles.. anders was ze niet met jou getrouwd.
Ze voelden een bobbel, dachten aan een luik, toen maar trommelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef mr.masters het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het doen? Ik heb geen streams hier...
Rooie, zoetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heeeerlijk roje wite of droge
"denk ik" bedoelde ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U werkt achter de schermen? Vertel
Dankuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef wilwel84 het volgende:
[..]
Ze voelden een bobbel, dachten aan een luik, toen maar trommelen.
quote:
Hahahaha ze heeft volgens mij de zandzakken al klaarliggen bij een evt. bommelding!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit kleinduimpje te juigen naast me op de bank
Noem eens iets wat ie heeft toegevoegd? (opdrachten niet meegerekend)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te saai?____!
Kom dan! Nuuuuuuuu!
Die van mij gaat volop automatisch.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef Pizzalucht het volgende:
Lol BQQ, ik had ook al zo'n ding gemaakt
[ afbeelding ]
[inkoppertje]quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahahaha ze heeft volgens mij de zandzakken al klaarliggen bij een evt. bommelding!
Die van mij ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die van mij gaat volop automatisch.Hoe je niet telkens aan te passen.
Sfeer. Als je kijkt naar zijn inbreng bij het feestje, gewoon in het huis. Het is alleen dat we het volgens mij niet zo veel zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Noem eens iets wat ie heeft toegevoegd? (opdrachten niet meegerekend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |