Ja je moet toch wel behoorlijk homo zijn om Lorena te weigeren.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lucas en Lorena zijn hartsvriendinnen, maar het zou een behoorlijke plottwist zijn als Lorena het voor elkaar krijgt om met haar heerlijke boezem die gast weer de kast in te duwen.

Die wereldreis en de relatiebreuk zijn idd erg geforceerd. Ze wonen net samen...quote:Op donderdag 1 november 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
"Het zit verkeerd tussen ons." Vertaling: ik ga binnenkort de serie uit, dus onze relatie moet stuk.

Zit Maxime erachter?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Jack en Lorena
Trieste bende..
Het enige wat nog een beetje interessant is is de ziekte van Bing, en de verhaallijn rondom Maarten. Ben benieuwd of Maxime haar zin krijgt

quote:Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lucas en Lorena zijn hartsvriendinnen, maar het zou een behoorlijke plottwist zijn als Lorena het voor elkaar krijgt om met haar heerlijke boezem die gast weer de kast in te duwen.

De opening is er dan om hem weer te laten terugkeren.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap dan eigenlijk niet waarom ze Jack niet gewoon dood hadden laten gaan bij de aanrijding, want daarna heeft hij echt helemaal geen rol meer gespeeld.

Dat vermoedde ik al toen die Maarten opdook (nu Martine uit beeld is).quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Jack en Lorena
Trieste bende..
Het enige wat nog een beetje interessant is is de ziekte van Bing, en de verhaallijn rondom Maarten. Ben benieuwd of Maxime haar zin krijgt

Stoken in het huwelijk tussen Janine en Ludo. Dat merk je nu alquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al toen die Maarten opdook (nu Martine uit beeld is).
Ben benieuwd of zij dat inderdaad is. Ook benieuwd naar de opdracht.

)
 )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja, zoiets zal het naar ik vermoed ook voor de hand zijn. Zou ze Ludo ook willen pakken, vraag ik me af.quote:Op vrijdag 2 november 2012 04:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stoken in het huwelijk tussen Janine en Ludo. Dat merk je nu al

Geen idee. Vermoed zelf dat ze Janine wil wegwerken, zodat ze Ludo *weer* voor zichzelf heeft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het naar ik vermoed ook voor de hand zijn. Zou ze Ludo ook willen pakken, vraag ik me af.

Ja, we zullen even moeten afwachten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Vermoed zelf dat ze Janine wil wegwerken, zodat ze Ludo *weer* voor zichzelf heeft.
Maar daar komen we volgend jaar na de zomercliff wel achter!

Gelukkig krijg je daar een hoop sensatie voor terug..quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
Op woensdagen ook later. Irritant is het. Mis elke vrijdag net het begin van Voetbal International omdat GTST uitloopt.

Ik denk het niet! Maxime maakte al een opmerking tijdens het huwelijk van J en L, in de trant van ''dat zullen we nog wel eens zien'', slaande op dat ze zo gelukkig zouden worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het Nick is hoor , die zou juist een hele goede reden hebben om wraak te nemen een iedereen denkt dat die er niet meer is.

Nog een comeback van Nick zie ik niet zitten. Zijn verhaal lijn is nu wel op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het Nick is hoor , die zou juist een hele goede reden hebben om wraak te nemen een iedereen denkt dat die er niet meer is.

Teveel Nick is nooit verkeerdquote:Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nog een comeback van Nick zie ik niet zitten. Zijn verhaal lijn is nu wel op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |