abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:54:24 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118639367
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

niks veranderd dus :') zelfs niet na een jaar
Blijkbaar is het niet een eenmalige actie geweest.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118640273
Daarom, bij deze krijgt Sjors de schuld van Bing z'n irritant-zijn.

En als ze Tim en Bianca koppelen stop ik met kijken :+
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:11:15 #104
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118640304
Voor de mensen die het al een tijdje niet hebben gekeken:

Nieuwe personages: de Turkse zusjes Aysen en Nuran. Aysen werkt op het politiebureau en Nuran werkt als kapster in Lorena's (zo heet het nu Charlie weg is).
Tim, de zoon van Anton, die verwekt is toen Bianca zwanger was van Edwin. Vooral Sjoerd is daarom heel boos op zijn vader. Edwin en Danny zijn dood.
Mike, de Vlaamse golddigger en Bianca's broer. Hij heeft een relatie met Nina omdat ze uit een rijke familie komt, terwijl hij verliefd is op Sjors.

Sjors loopt achter Mike aan. Het is uit met Bing, die nu kanker heeft, maar alleen Aysen weet dat.
Maxime is naar Argentinië voor een operatie, maar heeft gezworen wraak te nemen op Ludo en Janine (ja, alweer :')). Iedereen denkt dat Nick dood is, maar hij leeft nog.
Jack wil op wereldreis op dat kleine rotbootje, maar Lorena wil niet mee.
Noud is in Tokyo omdat Nina was vreemdgegaan met Mike.

Lucas heeft geprobeerd om Bilal, een homoseksuele moslim, uit de kast te trekken, maar dat is niet gelukt. Bilal was bijna getrouwd met Nuran, maar Nuran hield eigenlijk van Rik. Rik en Nuran wonen nu samen. Bilal is uit Meerdijk vertrokken.
Rikki en Sjoerd hebben de voogdij over Bram.
Een oude schoolvriend van Janine, Maarten, is in Meerdijk en heeft haar overgehaald om te werken bij zijn stichting, maar hij verbergt duidelijk iets. Ludo vertrouwt hem niet.

Zoiets dus. Wat doet FOK! sloom zeg.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_118640452
Ik mis Bilal nog steeds, wat een godsgruwelijk lekker ding was dat O+
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:18:02 #106
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118640799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik mis Bilal nog steeds, wat een godsgruwelijk lekker ding was dat O+
Toen hij zijn haar los ging dragen. :9~
Waarom hebben ze hem geen vaste rol aangeboden? :'(
pi_118640855
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Toen hij zijn haar los ging dragen. :9~
Waarom hebben ze hem geen vaste rol aangeboden? :'(
Eens! En die scčnes met Lucas O+
Ze hadden hem moeten houden en Mike dr weer uit.
pi_118641257
wat aardig
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:

Nieuwe personages: de Turkse zusjes Aysen en Nuran. Aysen werkt op het politiebureau en Nuran werkt als kapster in Lorena's (zo heet het nu Charlie weg is).
Tim, de zoon van Anton, die verwekt is toen Bianca zwanger was van Edwin. Vooral Sjoerd is daarom heel boos op zijn vader. Edwin en Danny zijn dood.
wie was danny ook al weer ?
quote:
Mike, de Vlaamse golddigger en Bianca's broer. Hij heeft een relatie met Nina omdat ze uit een rijke familie komt, terwijl hij verliefd is op Sjors.

Sjors loopt achter Mike aan. Het is uit met Bing, die nu kanker heeft, maar alleen Aysen weet dat.
Maxime is naar Argentinië voor een operatie, maar heeft gezworen wraak te nemen op Ludo en Janine (ja, alweer :')).
een operatie waar voor ? waar is maxime nu weer boos over
quote:
Iedereen denkt dat Nick dood is, maar hij leeft nog.

Lucas heeft geprobeerd om Bilal, een homoseksuele moslim, uit de kast te trekken, maar dat is niet gelukt. Bilal was bijna getrouwd met Nuran, maar Nuran hield eigenlijk van Rik. Rik en Nuran wonen nu samen. Bilal is uit Meerdijk vertrokken.
wie was bram (ook al weer) ?
quote:
Een oude schoolvriend van Janine, Maarten, is in Meerdijk en heeft haar overgehaald om te werken bij zijn stichting, maar hij verbergt duidelijk iets. Ludo vertrouwt hem niet.

thx :D
pi_118641588
Bram is het kindje van Sjoerd en Rikki.

En Maxime wordt geopereerd aan haar brandwonden, die ze opliep tijdens een explosie. Oh ja, die had Amy veroorzaakt, zij stalkte Nina een hele tijd. En wij allemaal maar denken dat het Mike was! :D
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:32:09 #110
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118641777
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat aardig

[..]

wie was danny ook al weer ?

[..]

een operatie waar voor ? waar is maxime nu weer boos over

[..]

wie was bram (ook al weer) ?

[..]

thx :D
Danny "Playmobil" de Jong is de broer van Rik en de vader van Lana.
Bram is de zoon van Rikki en Sjoerd.

Maxime laat haar littekens weghalen. Ze heeft littekens door een explosie die door Amy was veroorzaakt. Amy wilde Nina vermoorden. Iedereen denkt dat Nick is omgekomen bij die explosie. Amy zit nu in een inrichting.
Janine werd neergeschoten toen ze een kogel voor Nina opving. Wiet wilde Nina dood hebben (ja, Nina is een populair doelwit :+). Wiet zit in een TBS-kliniek. Janine had daarna bloedverdunners nodig, maar die waren door Nick vervangen door een ander middel. Maxime diende de injecties doe, zodat zij er de schuld van kreeg toen Janine bijna doodging. Ludo, Nick en Janine hebben daarna Maximes geld en bezittingen afgenomen. Pas maanden later kwamen ze erachter dat Maxime onschuldig was. Maxime heeft haar geld en een deel van haar bezittingen terug, maar toch is ze nog boos op Ludo en Janine. Dus binnenkort krijgen we Sanders vs Sanders deel 18395.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 30-10-2012 21:45:37 ]
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:38:40 #111
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_118642259
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:22 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Inderdaad, met hun ge-ni-a-le [ afbeelding ] - plaatjes.

Not. Niet grappig.

Postte daarom daar ook niet mee, iedereen daar vindt de huidige GTST maar verdomd slecht allemaal, maar toch blijven ze kijken en zeiken. :r
Ik moet toegeven dat er soms inderdaad eventueel iets veel van zulke plaatjes langskwamen. Maar ik vind het vooral jammer dat niemand dat op dat moment dan ook gewoon eerlijk en duidelijk aangaf; Dan hadden alle partijen er rustig over kunnen praten en waren er daar in ieder geval geen problemen over geweest.

Desalniettemin wens ik jullie hier oprecht al het geluk, succes en plezier met het bespreken van het GTST van nu, en natuurlijk ook veel kijkplezier bíj de soap van nu. In het centrale 'vollereeks'-topic worden vooralsnog zowel nu als toen gewoon door besproken, dus ik hoop dat we gewoon allemaal nu vrij en vrolijk verder kunnen. ;)

Een vriendelijke groet van de user met de naam van het allereerste GTST-karakter; ArnieAlberts.
Cheers!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:41:38 #112
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118642507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet toegeven dat er soms inderdaad eventueel iets veel van zulke plaatjes langskwamen. Maar ik vind het vooral jammer dat niemand dat op dat moment dan ook gewoon eerlijk en duidelijk aangaf; Dan hadden alle partijen er rustig over kunnen praten en waren er daar in ieder geval geen problemen over geweest.
Omdat dat waarschijnlijk weer veel drama had veroorzaakt. "Jullie bepalen niet wat wij posten." en soortgelijke posts.
  Spellchecker dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:43:24 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_118642648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Desalniettemin wens ik jullie hier oprecht al het geluk, succes en plezier met het bespreken van het GTST van nu, en natuurlijk ook veel kijkplezier bíj de soap van nu. In het centrale 'vollereeks'-topic worden vooralsnog zowel nu als toen gewoon door besproken, dus ik hoop dat we gewoon allemaal nu vrij en vrolijk verder kunnen. ;)

Een vriendelijke groet van de user met de naam van het allereerste GTST-karakter; ArnieAlberts.
Cheers!
ja het was wel echt jullie topic.... en dan liepen de dingen soms door elkaar, en dat was voor alle partijen niet 100% lekker.... maar zo is het prima! jullie daar ook veel plezier!
  Spellchecker dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:44:36 #114
197773 crew  maily
pi_118642752
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:

Maxime is naar Argentinië voor een operatie, maar heeft gezworen wraak te nemen op Ludo en Janine (ja, alweer :')). Iedereen denkt dat Nick dood is, maar hij leeft nog.

poeh, je hebt je huiswerk wel gedaan hoor!! ^O^ ^O^
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:45:57 #115
328189 ArnieAlberts
pi_118642847
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Omdat dat waarschijnlijk weer veel drama had veroorzaakt. "Jullie bepalen niet wat wij posten." en soortgelijke posts.
Okee. Tja, ik vind het natuurlijk jammer om te horen dat dat is wat je van ons verwacht had, nu het nooit is besproken zullen we ook nooit weten hoe het daadwerkelijk was afgelopen. Desalniettemin wens ik nogmaals aan een ieder, heel veel plezier hier. ;)
pi_118642864
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat doen jullie ook niet, wij ook niet over jullie, maar dat doen de mods. Maargoed ik heb Arnie Alberts ervan kunnen overtuigen het verder te laten rusten. Ik adviseer jullie hetzelfde te doen. Het is goed zo en users zitten elkaar nu totaal niet meer in de weg en wat ons betreft kunnen jullie naast hier ook daar posten (mochten jullie dat zelf al willen).
Een heer met stijl
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:19:54 #117
328189 ArnieAlberts
pi_118645475
Ladies en Gents, straks bij Shownieuws; Beau Schneider's grootste wens in vervulling.

Wat het inhoudt?

quote:
Beau Schneider blij om samenwerking met vader

AMSTERDAM - Voor Beau Schneider (24) en zijn vader toneelgrootheid Eric Schneider (78) gaat een droom in vervulling. Ze staan binnenkort samen op het toneel. "Dat is voor mij en mijn vader echt iets heel bijzonders", zegt Beau in het AD.

Beau, bekend van zijn rol als Tim Loderus in GTST, ziet de samenwerking als iets moois. "Ik ben heel dankbaar dat ik dit, gezien zijn leeftijd, nog met mijn vader kan doen. Hij is dan 79."

"Ik weet niet hoe oud hij wordt, dus dat maakt zo’n samenwerking alleen maar meer waardevol", gaat Beau verder. Zeker omdat mijn vader eigenlijk had besloten te stoppen met acteren, voordat dit stuk zich aandiende. Hij heeft ook heel lang getwijfeld of hij het wel moest doen. Maar mijn vader weet ook dat dit voor hem waarschijnlijk de laatste kans is om ooit nog met zijn zoon op het toneel te staan en dat heeft voor hem uiteindelijk de doorslag gegeven."

"Wat zeker zal opvallen in het stuk is hoe ongelooflijk veel mijn vader en ik op elkaar lijken. Qua gedrag, qua spreken maar ook uiterlijk." En het stuk wordt een meerdere opzichten een family affair. "Mijn ouders zijn al lang gescheiden. Mijn moeder is nu samen met Pim Wallis de Vries. Hij gaat het stuk produceren. En mijn broer Olivier werkt mee als marketingmanager. Het wordt dus echt een familieding."

Bron: BNdeStem
pi_118648410
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:44 schreef maily het volgende:

[..]

poeh, je hebt je huiswerk wel gedaan hoor!! ^O^ ^O^
nou! diehard fan :D
@madame paon, bedankt! ik ben weer bij en ik heb eigelijk niks gemist :D
pi_118666750
Ze kunnen er in het andere topic maar niet over uit..
''Poesopstokje en haar volgers'' :')
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:33:05 #120
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118666842
Sneu gedoe inderdaad.
De "zeikerds" posten nu in een ander topic, dus mission accomplished, maar er dan toch steeds over door blijven gaan ..
pi_118667126
Lekker niet meer lezen *)
In life, every ending is a new beginning..
pi_118667346
Daarom, laten wij maar de volwassenen zijn in dit geval :D
pi_118667416
Tweets
5u Sinan Eroglu ‏@SinanEroglu13
Ik kan niet zo veel zeggen over gtst... Ik kan je wel zeggen dat Bilal in iedergeval niet dood is... ;) duss.... Spannenddd!

O+
pi_118671146
hoe heb jij je nickname verzonnen, ik lees de hele tijd poepopstokje :')
pi_118671289
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
Geen idee, dateert alweer uit 2006 denk ik.. :')
Daarom ook mijn ondertitel, voor de duidelijkheid haha
pi_118676627
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
Had ik ook in het begin. Ik dacht al wat een aparte username. Poes op stokje laat wel iets aan de verbeelding over.
Land of the free. Home of the brave.
pi_118677115
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Had ik ook in het begin. Ik dacht al wat een aparte username. Poes op stokje laat wel iets aan de verbeelding over.
295wgtx.jpg
Dít is een Poesopstokje ;)
pi_118677300
Nieuwe spoilers!
12 t/m 16 november

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 18:51:42 ]
pi_118678786
Ben benieuwd wat dat toch is met Rikkie :o
  Moderator / Miss SHO woensdag 31 oktober 2012 @ 19:35:28 #130
22592 crew  Ole
pi_118679302
Dus jullie gaan hier verder over de lopende verhaallijn en de rest blijft in het andere topic ?

Dan is alles duidelijk nu toch? Kan het verder rusten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_118679604
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:35 schreef Ole het volgende:
Dus jullie gaan hier verder over de lopende verhaallijn en de rest blijft in het andere topic ?

^O^
pi_118680676
Reclame.. :O
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:02:09 #133
328189 ArnieAlberts
pi_118680780
quote:

In het andere topic kunnen zowel verleden als heden besproken worden, degenen die zich ergeren aan de posts over verleden kunnen hier in het 'live-topic' terecht. ;)
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 20:03:26 #134
197773 crew  maily
pi_118680863
quote:

jep ^O^
pi_118681071
Zonde dat Nuran weer een hoofddoek draagt als ze in het openbaar is.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:16:51 #136
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118681634
RTL moet echt een keer kappen met die reclame voor GTST. Nu kan ik pas om 20:35 naar bed. :'(
/firstworldproblems
pi_118681641
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:06 schreef Scarface88 het volgende:
Zonde dat Nuran weer een hoofddoek draagt als ze in het openbaar is.
Dat moet toch ivm dat mannen haar niet mogen zien?
Waarom deed ze dan niet panisch toen Sjoerd laatst in de woonkamer stond?
En hij woont nu bij hen in, dus dat lijkt me ook niet ideaal..
pi_118681655
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL moet echt een keer kappen met die reclame voor GTST. Nu kan ik pas om 20:35 naar bed. :'(
/firstworldproblems
Ben je ziek? :o
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:19:22 #139
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118681782
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ben je ziek? :o
Ik heb periodes waarin ik last heb van oververmoeidheid.
Ik kan 8 uur slapen en dan ben ik na 6 uur weer doodmoe. :{
pi_118681811
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hč bah, beterschap :)
pi_118682022
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat moet toch ivm dat mannen haar niet mogen zien?
Waarom deed ze dan niet panisch toen Sjoerd laatst in de woonkamer stond?
En hij woont nu bij hen in, dus dat lijkt me ook niet ideaal..
Ze neemt dr geloof niet al te serieus meer volgens mij. Meer om een schijn op te houden voor de buitenwereld.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:23:11 #142
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118682040
Wat heeft Nina een armoedige kamer.
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 20:24:42 #143
197773 crew  maily
pi_118682130
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

he... sterkte!!
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 20:24:59 #144
197773 crew  maily
pi_118682146
zo, muziek in gtst!
pi_118682171
Lekker headbangen op Nirvana.
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 20:25:31 #146
197773 crew  maily
pi_118682323
De oude Ludo is terug :)
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 20:31:38 #148
197773 crew  maily
pi_118682504
wat een doos met die stofzuiger... pffff
pi_118682527
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef maily het volgende:
wat een doos met die stofzuiger... pffff
En dan ook nog janken :')
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 20:32:06 #150
197773 crew  maily
pi_118682534
huilen en de hik....
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 20:33:13 #151
197773 crew  maily
pi_118682607
n nieuw gerecht bij de chinees.... fuk soy
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:33:29 #152
328189 ArnieAlberts
pi_118682629
Mijn moeder lacht zojuist Sjors uit "Hoe wil die maf nu zó gaan stofzuigen?" :')
pi_118682944
Ik hoop toch zó dat Ludo weer een badguy wordt :7
pi_118684265
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef maily het volgende:
n nieuw gerecht bij de chinees.... fuk soy
:D

Ik kreeg wel een beetje plaatsvervangende schaamde bij die Nirvana scčne :')
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 21:06:08 #155
197773 crew  maily
pi_118684400
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

ik stond net n houtje in de kachel te gooien en heb het alleen maar gehoord...
maar wel de scene daarna gezien met die slowmuziek... pfffffffff
pi_118684726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef maily het volgende:

[..]

ik stond net n houtje in de kachel te gooien en heb het alleen maar gehoord...
maar wel de scene daarna gezien met die slowmuziek... pfffffffff
Dat was schattig! Aysen is best lief als het moet..
Maar daarvoor.. :') Beetje jammer..
pi_118684824
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat was schattig! Aysen is best lief als het moet..
Maar daarvoor.. :') Beetje jammer..
Ik begin zowaar sympathie voor Aysen te krijgen.
  Spellchecker woensdag 31 oktober 2012 @ 21:18:46 #158
197773 crew  maily
pi_118685008
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik begin zowaar sympathie voor Aysen te krijgen.
o o o...

wat spelen ze hun rollen toch goed he... dat het zoveel met ons doet, hihihi
pi_118686026
Even een theorie;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118686896
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja dat zag er echt ongemakkelijk uit! :D
pi_118699632
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja dat zag er echt ongemakkelijk uit! :D
Inderdaad. Sowieso paste die muziek totaal niet wat ik bij Aysen en Bing zou verwachten. En de sfeer er omheen klopte niet.

Trouwens, ik blijf Nina gewoon eeuwig irritant en vervelend vinden. Ik kan mij de laatste keer niet meer herinneren dat ik sympathie voor haar had. :')
pi_118699684
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

En dan ook nog janken :')
En ze jankte ook zo dom. Zo geforceerd (slecht geacteerd dus).
pi_118705090
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

En ze jankte ook zo dom. Zo geforceerd (slecht geacteerd dus).
Tis dan ook een stomme doos. :)
pi_118716425
Nieuw gtst topic zie ik *O*
  donderdag 1 november 2012 @ 20:04:06 #165
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118718002
Geen reclame. _O_
pi_118718052
Bing :') Alsof dat allemaal zomaar gaat dat je kunt eisen dat ze je vol stoppen met chemicaliën op een onverantwoorde manier.
  Spellchecker donderdag 1 november 2012 @ 20:04:53 #167
197773 crew  maily
pi_118718064
wat heeft bing toch een grote bek...
  Spellchecker donderdag 1 november 2012 @ 20:10:37 #168
197773 crew  maily
pi_118718412
lorena is nog meer n verwend nest dan nina...
pi_118718515
En ze is nog irritanter dan voorheen :P
  donderdag 1 november 2012 @ 20:13:13 #170
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_118718551
"Het zit verkeerd tussen ons." Vertaling: ik ga binnenkort de serie uit, dus onze relatie moet stuk.
  † In Memoriam † donderdag 1 november 2012 @ 20:17:11 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_118718761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
"Het zit verkeerd tussen ons." Vertaling: ik ga binnenkort de serie uit, dus onze relatie moet stuk.
van mij mag het hoor

:W doei keten van lorena's :W
pi_118718872
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

van mij mag het hoor

:W doei keten van lorena's :W
die zal er wel komen denk
pi_118718893
Grote vraag is: Met wie gaat Lorena verder?

- Jef: ziet ze meer als vaderfiguur, al houdt hij wel van jonge chicks
- Rick: al bezet
- Ludo: al bezet
- Bing: gaat straks met Aysen
- Noud: komt weer goed met Nina
- Anton: hm..
- Sjoerd: gaat met Rikki of wordt single
- Tim: gaat straks met Rikki of blijft single
- Mike: gaat straks met Sjors

:P
pi_118719003
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
Grote vraag is: Met wie gaat Lorena verder?

- Jef: ziet ze meer als vaderfiguur, al houdt hij wel van jonge chicks
- Rick: al bezet
- Ludo: al bezet
- Bing: gaat straks met Aysen
- Noud: komt weer goed met Nina
- Anton: hm..
- Sjoerd: gaat met Rikki of wordt single
- Tim: gaat straks met Rikki of blijft single
- Mike: gaat straks met Sjors

:P
Dan blijft alleen Lucas nog over.
pi_118719180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dan blijft alleen Lucas nog over.
Lucas en Lorena zijn hartsvriendinnen, maar het zou een behoorlijke plottwist zijn als Lorena het voor elkaar krijgt om met haar heerlijke boezem die gast weer de kast in te duwen.
pi_118719261
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Lucas en Lorena zijn hartsvriendinnen, maar het zou een behoorlijke plottwist zijn als Lorena het voor elkaar krijgt om met haar heerlijke boezem die gast weer de kast in te duwen.
Ja je moet toch wel behoorlijk homo zijn om Lorena te weigeren.
pi_118719437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Die wereldreis en de relatiebreuk zijn idd erg geforceerd. Ze wonen net samen...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_118719579
Ik snap dan eigenlijk niet waarom ze Jack niet gewoon dood hadden laten gaan bij de aanrijding, want daarna heeft hij echt helemaal geen rol meer gespeeld.
pi_118720746
Jack en Lorena :')
Trieste bende..

Het enige wat nog een beetje interessant is is de ziekte van Bing, en de verhaallijn rondom Maarten. Ben benieuwd of Maxime haar zin krijgt })
pi_118721754
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Trieste bende..

Het enige wat nog een beetje interessant is is de ziekte van Bing, en de verhaallijn rondom Maarten. Ben benieuwd of Maxime haar zin krijgt })
Zit Maxime erachter?
pi_118722494
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Zit Maxime erachter?
Uiteraard ;) Dat behoeft geen spoilertags!
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:46:43 #182
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118731079
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

_O-
DAT zou nou een twist zijn.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:47:32 #183
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118731091
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap dan eigenlijk niet waarom ze Jack niet gewoon dood hadden laten gaan bij de aanrijding, want daarna heeft hij echt helemaal geen rol meer gespeeld.
De opening is er dan om hem weer te laten terugkeren.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:49:08 #184
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118731114
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Trieste bende..

Dat vermoedde ik al toen die Maarten opdook (nu Martine uit beeld is).
Ben benieuwd of zij dat inderdaad is. Ook benieuwd naar de opdracht.
pi_118732083
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik al toen die Maarten opdook (nu Martine uit beeld is).
Ben benieuwd of zij dat inderdaad is. Ook benieuwd naar de opdracht.
Stoken in het huwelijk tussen Janine en Ludo. Dat merk je nu al :)
pi_118741288
Aflevering van vanavond; (Van hyves :') )

SPOILER
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:29:25 #187
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118741913
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 04:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Stoken in het huwelijk tussen Janine en Ludo. Dat merk je nu al :)
Ja, zoiets zal het naar ik vermoed ook voor de hand zijn. Zou ze Ludo ook willen pakken, vraag ik me af.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 02-11-2012 14:35:24 ]
pi_118742572
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal het naar ik vermoed ook voor de hand zijn. Zou ze Ludo ook willen pakken, vraag ik me af.
Geen idee. Vermoed zelf dat ze Janine wil wegwerken, zodat ze Ludo *weer* voor zichzelf heeft.
Maar daar komen we volgend jaar na de zomercliff wel achter! :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:48:17 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118742594
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Geen idee. Vermoed zelf dat ze Janine wil wegwerken, zodat ze Ludo *weer* voor zichzelf heeft.
Maar daar komen we volgend jaar na de zomercliff wel achter! :D
Ja, we zullen even moeten afwachten.
pi_118752718
Nou.. het begint.. 20:10 :')
pi_118752767
Ja wel erg laat vandaag :P
pi_118752784
Op woensdagen ook later. Irritant is het. Mis elke vrijdag net het begin van Voetbal International omdat GTST uitloopt.
pi_118753049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
Op woensdagen ook later. Irritant is het. Mis elke vrijdag net het begin van Voetbal International omdat GTST uitloopt.
Gelukkig krijg je daar een hoop sensatie voor terug.. :')
pi_118756939
Wat een saaie aflevering weer..
We moeten het nu echt hebben van Bing en Aysen, en een beetje van Maarten en co.
pi_118766348
Ik denk dat het Nick is hoor , die zou juist een hele goede reden hebben om wraak te nemen een iedereen denkt dat die er niet meer is.
pi_118767590
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het Nick is hoor , die zou juist een hele goede reden hebben om wraak te nemen een iedereen denkt dat die er niet meer is.
Ik denk het niet! Maxime maakte al een opmerking tijdens het huwelijk van J en L, in de trant van ''dat zullen we nog wel eens zien'', slaande op dat ze zo gelukkig zouden worden.
En Maxime heeft gewoon een gruwelijke hekel aan Janine, vandaar dat ze haar de de boeman probeert te maken, door Maarten haar te laten bespelen. Dat wordt geheid vreemdgaan straks :')

Oh, en Maxime komt bijna weer terug van haar tijdelijke exit!
pi_118768525
Nick is het niet, daarvoor is hij er te kort uit denk ik. Het is 99% zeker Maxime... mooier zou zijn als Martine erachter zit, maar dat is wishful thinking.
pi_118839387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:37 schreef formerjellybean het volgende:
Nog een comeback van Nick zie ik niet zitten. Zijn verhaal lijn is nu wel op.
pi_118840138
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nog een comeback van Nick zie ik niet zitten. Zijn verhaal lijn is nu wel op.
Teveel Nick is nooit verkeerd O+
pi_118862782
Nu gaat Mike voor Sjors en blijkt Nina dadelijk zwanger te zijn. Dit ziet iedereen mijlenver aankomen :')
  Spellchecker maandag 5 november 2012 @ 20:08:20 #201
197773 crew  maily
pi_118862835
zo... mike gaat alleen naar nina...
  maandag 5 november 2012 @ 20:09:53 #202
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118862948
"Ik zeg toch net dat we voor altijd bij elkaar blijven" aldus Nina.
Dergelijke zinnen heb ik haar ook horen uitspreken over Noud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')